60,- dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Solomon het volgende:
Hij is inderdaad 5.1 en de tuner werkt ook prima, FM draadantenne komt er bijIk wil er toch echt 55 euro exclusief verzenden voor hebben, lijkt me een faire prijs
Dan hebben we denk ik een dealquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:37 schreef xatlad het volgende:
[..]
60,- dan.
Optische uitgang moet wel perfect werken aangezien van mijn huidige pioneer die kapot is als je een 2 meter opti kabel zou hebben zou evt ook handig zijn heb 1 meter en die was/is aan de krappe kant,
Ok van mijn part hebben we een deal dan. Kijk maar of de optische langer is anders kijk ik wel even op www.allekabels.nlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:07 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dan hebben we denk ik een dealHet is een optische ingang, welke altijd perfect heeft gewerkt
De optische kabel die ik heb liggen is helaas een stukje korter, volgens mij <1 meter.
Dat was duidelijk hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:21 schreef xatlad het volgende:
[..]
Ok van mijn part hebben we een deal dan. Kijk maar of de optische langer is anders kijk ik wel even op www.allekabels.nl1meter is net tekort moet minimaal 2 meter zijn.
Mijn bod van 60,- is uiteraard inclusief verz, maar dat wist je al denk ik toch. ?
Ok.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:22 schreef Solomon het volgende:
[..]
Dat was duidelijk hoorIk PM je morgen even over de afhandeling, moet nu echt weg!
Ik heb het even nagewogen, en alleen de receiver is al 9 kg, dus dat gaat hem helaas niet worden. Het verzenden wordt dan 12,40. Mijn vraagprijs was 55 euro, inclusief verzenden is het dan 67,40. Daar wil ik nog best 65 euro van maken maar lager ga ik toch echt nietquote:
Niet echt netjes van je. Het is toch jou fout/probleem dat het verzenden iets duurder is. Je gaat akkoord met een bod incl verzenden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:08 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ik heb het even nagewogen, en alleen de receiver is al 9 kg, dus dat gaat hem helaas niet worden. Het verzenden wordt dan 12,40. Mijn vraagprijs was 55 euro, inclusief verzenden is het dan 67,40. Daar wil ik nog best 65 euro van maken maar lager ga ik toch echt nietVolgens mij is m'n vraagprijs best fair! Waar woon je ergens? Misschien kom ik wel in de buurt, kan je geld (en risico) schelen
Ik denk dat zowel xatlad als ik er van uit gingen dat het verzenden 6,75 ging zijn, daarnaast heb ik toch vrij vaak duidelijk gemaakt dat ik niet wil afwijken van de vraagprijs van 55 excl. verzenden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Niet echt netjes van je. Het is toch jou fout/probleem dat het verzenden iets duurder is. Je gaat akkoord met een bod incl verzenden.
Dat was ook mijn insteek inprincipe, maar ik wacht even af wat de TS precies wilt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:12 schreef Housekeeper het volgende:
Kom elkaar gewoon een beetje tegemoet: ieder 3,38 euro voor de extra verzendkosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |