abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127668991
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_127669020
Waar we verder gaan met kwaaltjes na de bevalling.
pi_127671244
Ik heb er gelukkig niks aan over gehouden ondanks flinke knip, vacuumpomp en dito hechtingen. Hoogstens dat ik soms het gevoel heb dat ze het iets te ver hebben dicht genaaid (wat nooit kan natuurlijk).

O en ondertussen dat ik dit typ sloopt mijn berinnetje de babygym voor de zoveelste keer haha.
pi_127671770
He bah, die hechtingen en verzakkingen :o
Succes morgen suiker! Hopelijk valt het mee!

Ik ben blij dat het bij mij allemaal nog heel is daar! De wond van de keizersnede is nog wel gevoelig, maar valt reuze mee! Ik heb alleen geen gevoel verder rondom de wond, ik kan zo een nagel in mijn huid zetten en ik voel er niets van :+
Ik las ook nog iets over seks :9~ ik vloei nog, dacht dat het na een KS bijna niets zou zijn maar dat valt tegen. En die putlucht :'( mijn man zou flauw vallen als hij in de buurt komt!

En verder beloof ik vanaf nu weer beter mee te lezen zodat ik ook op iedereen kan reageren O-)
E.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:57:02 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127672190
Volgens mij hoort het niet zo sterk te ruiken? :@. Ik vloei amper meer, maar een sterke lucht zou kunnen duiden op een ontsteking van de baarmoeder, aldus de vk die m'n hechtingen controleerde.

Ik weet niet, maar volgens mij is mijn kind wel erg zen. Huilt eigenlijk amper en slaapt vooral. Alleen wakker in de ochtend, zo van 10-12 zo'n beetje en 's avonds tijdens het clusteren wat ze doet. Morgen komt de huisarts even langs, blijkbaar standaard bij een verse baby, dan zal ik het wel ff navragen, want ze is wel erg rustig :?.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127672275
Is ze niet suf XM?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:00:52 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127672304
Ze slaapt. Is dat suf? Ik weet het niet!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:02:19 #8
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127672346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb er gelukkig niks aan over gehouden ondanks flinke knip, vacuumpomp en dito hechtingen. Hoogstens dat ik soms het gevoel heb dat ze het iets te ver hebben dicht genaaid (wat nooit kan natuurlijk).

O en ondertussen dat ik dit typ sloopt mijn berinnetje de babygym voor de zoveelste keer haha.
Natuurlijk kan dat wel!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127672682
Ja dat kan zeker. Volgens mij moest TM zelfs weer onder het mes om het te herstellen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:15:27 #10
244125 laziness
pi_127672758
Moi aussi
pi_127672805
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze slaapt. Is dat suf? Ik weet het niet!
Als ze wakker is, is ze dan wel alert en helder?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:20:14 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127672879
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Als ze wakker is, is ze dan wel alert en helder?
Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.
pi_127673070
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:15 schreef laziness het volgende:
Moi aussi
Jij ook of haal ik nou TM en jou door elkaar?
pi_127673078
Mijn vloei rook ook niet lekker hoor. Volgens mijn kraam zou de hele straat het echter ruiken als er een ontsteking zou zijn :r
pi_127673117
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:26 schreef danic het volgende:

[..]

Jij ook of haal ik nou TM en jou door elkaar?
Allebei volgens mij :P
pi_127673234
Ik veeg net na het douchen zo mn linea negra weg :D hoe bedoel je vervellen
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:41:20 #17
244125 laziness
pi_127673578
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Allebei volgens mij :P
Ja allebei. Alleen TM was zo snugger het direct te laten doen.
Ik wachtte 2 jaar en had toen opeens weer hechtingen :X
Hoewel goede anticonceptie was dat wel. Zowel 2 jaar lang te strak gehecht zijn als het weer hechtingen krijgen.
Aan mijn lijf geen polonaise meer voorlopig en dus geen zwangerschap :P
pi_127673726
Geen huwelijksnachtkindje dus -O-
Kan t me wel voorstellen ook. T idee binnen afzienbare tijd weer te moeten :X
pi_127675218
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.
Hoe oud is Noor XM? Isa was de eerste weken ook erg slaperig. Soms kreeg ik haar voor een voeding niet wakker. We zijn toen op verzoek gaan voeden ipv op tijd en dat ging veel beter! Ze was uitgeslapen en daardoor veel helderder. Viel alsnog tijdens voeden in slaap, maar das normaal voor haar :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:32:36 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127675377
Ze was 40 minuten geleden precies twee weken oud! O+

Ze is na haar voeding meteen weer in een diepe slaap gekukeld.

Wij voeden in principe ook op verzoek hoor. Maar ze komt weinig uit zichzelf, dus we moeten toch uiterlijk om de drie uur haar wakker maken.
pi_127675485
Ja ivm productie op gang brengen en houden moet je wel veel voeden inderdaad... Je zou eens kunnen proberen 1x te kijken hoe lang het duurt voor ze zelf komt? Voor hetzelfde geldt heeft ze net af toe een uurtje extra nodig.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:36:58 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127675547
Ja ik overleg morgen ff met huisarts en lk. Ze ligt nu knockout te ronken op m'n borst.
pi_127676682
Die post bevallingsongemakken. Ik heb in het begin alleen last van de hectingen gehad. Toen die eruit waren voelde dat zo lekker. Verder geen last. Of ik heb het wel en weet dat niet bij gebrek aan vriendje

XM ik vind het zo knap hoe jij doorzet. :*

Ik had net weer zo'n lief momentje met Riley O+
Ze wilde alleen maar knuffelen. Als ik haar op mijn schoot wilde leggen ging ze klagen. Alleen dicht tegen mij aan was goed.

Gisteren op het KDV vertelde een van de leidsters dat ze tijdens het voeden niks tegen Riley mogen zeggen, omdat ze anders stopt met drinken en weigert verder te drinken. Dus zijn ze heel lief stil. Als ik de fles geef vertel ik hele verhalen aan haar. Of ik zing en ze drinkt dan heerlijk door. Is mijn baby nu al eigenwijs of is dit herkenbaar bij jullie baby's
pi_127676966
Over last van hechtingen, ik heb 3-4 maanden last gehad van een onderhuidse hechting die niet op wilde lossen :X
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_127677049
XM, Eva sliep ook heel erg veel de eerste 2 weken. Ze huilde eigenlijk alleen om krampjes. Wakker worden om te eten vond ze onzin :')
Sinds deze week lijkt ze wat alerter en ze komt, behalve de nachten, uit zichzelf.

Ik heb in het ziekenhuis gevraagd of het erg was dat het af en toe zo rook maar dat was niet erg. Het is ook niet zo dat de hele straat het ruikt maar fris is anders, zeg maar ;)
Ik heb dagen dat ik denk klaar te zijn met vloeien en dan begint het weer.

Eva woog vandaag bij de kinderarts 4050 gram, over haar geboortegewicht bij precies 3 weken oud *O*
E.
pi_127677259
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef Marjolijntje het volgende:
Over last van hechtingen, ik heb 3-4 maanden last gehad van een onderhuidse hechting die niet op wilde lossen :X
Dat heb ik dus volgens mij :'( en toen?

Spark wat fijn *O* hoe is het verder? Gaan ze nog iets doen of is het goed zo
pi_127677298
Uiteindelijk is het opgelost. Ben ook bij de HA geweest, die kon het wegsnijden maar zei dat dat meer pijn en ongemak op zou leveren dan even doorzetten.
pi_127677400
Ah het kan dus nog wel oplossen O+ nog even geduld dan, snijden zie ik zeker niet zitten
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:30:43 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127677599
Dat geeft me nog wat hoop Spark! En fijn dat Eva weer op gewicht is! Noor gaat nu haar derde week in en ik hoop echt dat ze wat wakkerder gaat worden mettertijd.

Wat een hechtingenleed... Niet fijn :X Heb een wijkende hechting. Het gaat of helemaal weg, het wordt een cosmetisch dingetje of ik blijf er last van houden. Mja :').
pi_127678523
Ik had een totaalruptuur en sommige hechtingen waren erg strak en daar had ik last van. Hebben ze bij de nacontrole weggeknipt. Wat een opluchting was dat...Ik heb nu tijdens elke menstruatie (om de 2 week zo ongeveer :X :? }:| ) nog wel vaak een wat vervelend gevoel.. En over twee weken zijn we een jaar verder.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_127678645
Nou, ik ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt. Het lijkt wel ontstoken en het bobbeltje wordt steeds groter. Dus afwachten lijkt me niet zo tof..
Jullie hebben ook wat doorstaan zeg!

En XM 2 weken! Valt het mee zonder de kraam? ;)
pi_127678767
Wat een ellende :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_127678797
As: Schattig ! Leuk die foto met dat petje !
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:01:15 #34
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127679008
Ik heb een heel stom bevallingskwaaltje over gehouden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aan sex doe ik amper meer aan. Daar heeft de cerazette wel voor gezorgd. -O-
pi_127679735
XM Djenna sliep de eerste paar weken/maanden ook ontzettend veel. Vooral de eerste 2 maanden was ze max 4 uur per dag wakker. Maar wel duidelijk alert en alles. Zolang dat goed is zou ik mij niet teveel zorgen maken. Na die 2 maanden bleef ze tijdens de voedingen steeds iets vaker wakker .. maar het ging slechts met minuten per week vooruit. In het begin maakte ik haar ook altijd wakker voor voedingen als ze niet netjes om de 4 uur kwam.

Vriendin van mij had een totaalruptuur wat verkeerd gehecht is. Ze bleef er veel pijn aan houden bij al wat ze deed. Ruim driekwart jaar na haar bevalling heeft ze een correctie gehad. De boel is helemaal open gehaald, opnieuw gehecht maar binnen no time genezen. Nu geen pijn meer en ze is ZO blij dat ze dat gedaan heeft.

Oww en stinken dat vloeien in die eerste week .. ging over mijn nek :r

Ahh Omen wat een mooi verhaal over Riley O+ .. Hier moet ik ook niet teveel tetteren tegen der, want dan vergeet ze der fles en zit ze de hele tijd te lachen en te draken :')

Ow en ik leg Djen straks in bed .. en ze blijft miepen. Ik denk, eens even kijken of ze zichzelf misschien helemaal naar boven heeft gewerkt in haar bedje. Kom ik daar, ligt ze gewoon omgedraaid met spreidbroek en al :o :o :o .. Gek kind

En munnum bouwvakker

O+ O+ O+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:17:26 #36
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127679905
O+

ligt die spreidbroek nou ook helemaal los?
pi_127680036
Nee half haha :D
Ik denk dat ze gewoon net een flapje klittenband te pakken heeft gekregen, het ding heeft weten los te peuteren en zie daar het resultaat :D
pi_127680280
Fotospam O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doehoeg! :W
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:24:10 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127680290
Hoe lang moet ze nog in dat ding?

ben zoooo blij dat wij er vanaf zijn. Verschonen gaat zoveel sneller nu. En D is ook veel blijer nu. Ze lacht veel meer en oogt veel vrolijker.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:25:36 #40
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127680383
Wat een mooie foto's Marjolijntje. En het is echt vanaf het begin al helemaal Faye he! O+ Handige oplossing trouwens, kinderstoel creëren met doek!
pi_127680422
Vanaf de geboorte al ja, aan de ene kant zo enorm veranderd, aan de andere kant zo zichzelf O+
pi_127680574
Super Marjolijntje! Tot over 2 weekjes :)
pi_127680636
Faye! O+
Mijn god wat gaat DAT hard :o :o

Kyara ik denk eerlijk gezegd echt tot aan haar eerste verjaardag. Ze is nu 7,5 maand en mag hem per dag 2 x 2 uur af. 8 Weken geleden mocht ze hem per dag 2 keer een uur af. Er zit zeker wel vooruitgang in. Maar als we dit schema aanhouden, dan zijn we er echt pas met haar eerste verjaardag vanaf. Ware het niet dat het waarschijnlijk in de laatste maanden alleen tijdens slaapjes zal zijn (hoop ik ..)

Ik heb veel contact met de dames van de pufclub. Djenna was weliswaar de laatste geborene. Maar die andere kindjes gaan zo hard .. Djen heeft echt wel een achterstand wat dat betreft. Dus daarom was ik eigenlijk ook wel blij dat ik haar omgedraaid en wel aantrof in bedje :) (ook al schrok ik effe). Hoeveel kindjes doen dat niet al veeeeeel eerder? Daarentegen .. tis nog wel steeds mijn kleine meisje wat nog rustig bij me kan zitten, lekker tutten met mama enzo O+ . Enne .. vroeg of laat leren ze allemaal lopen :) . Maar naar verwachting gaat het bij haar wel ietsjes langer duren. Maar in haar bovenkamer zit het prima goed. Daar ben ik allang blij om :)

Gelukkig hebben mijn man en ik beiden niet het gevoel dat ze er minder blij om is :) .. Tis gewoon een gezellige spetter O+
pi_127680925
Mooi overzicht marjolijn!
Tot over 1,5 maand ;)

Ik zat gisteren naar pasgeborenbabyfoto's van mn dame te kijken en verbaasde me gewoon over haar haarkleur. Ze was echt donker (vergeleken met nu). Ben echt heel benieuwd wat t uiteindelijk wordt! (hoopte op een donkerharige baby. Keer wat anders dan dat blonde :') vriend heeft echt bruin haar en bruine ogen...en blond en blauw pikken die baby's eruit :P)
pi_127681123
Twinkle waarom gaat haar ontwikkeling wat langzamer, allemaal vanwege die spreidbroek of heb ik iets gemist?
Heerlijke foto's trouwens :D O+

Marjolijntje het blijft leuk zo'n rij foto's! En inderdaad vanaf dag één al helemaal Faye!
pi_127681242
Wat een mooi overzicht Marjolijntje! O+ Tot over 10 maanden :+

Ja dat komt vast helemaal goed met Djenna, zodra ze van die spreidbroek af is haalt ze dat waarschijnlijk supersnel in :) En die eetfoto :D

Hier ook Son, J's haar krijgt al heel duidelijk een andere kleur. Ze is nu nog donkerblond maar daaronder zit al ruim een cm witblond haar. Vind het wel leuk want dat is mijn kleur :D
pi_127681249
Prachtig Marjo en Twink O+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:42:20 #48
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127681380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Faye! O+
Mijn god wat gaat DAT hard :o :o

Kyara ik denk eerlijk gezegd echt tot aan haar eerste verjaardag. Ze is nu 7,5 maand en mag hem per dag 2 x 2 uur af. 8 Weken geleden mocht ze hem per dag 2 keer een uur af. Er zit zeker wel vooruitgang in. Maar als we dit schema aanhouden, dan zijn we er echt pas met haar eerste verjaardag vanaf. Ware het niet dat het waarschijnlijk in de laatste maanden alleen tijdens slaapjes zal zijn (hoop ik ..)

Ik heb veel contact met de dames van de pufclub. Djenna was weliswaar de laatste geborene. Maar die andere kindjes gaan zo hard .. Djen heeft echt wel een achterstand wat dat betreft. Dus daarom was ik eigenlijk ook wel blij dat ik haar omgedraaid en wel aantrof in bedje :) (ook al schrok ik effe). Hoeveel kindjes doen dat niet al veeeeeel eerder? Daarentegen .. tis nog wel steeds mijn kleine meisje wat nog rustig bij me kan zitten, lekker tutten met mama enzo O+ . Enne .. vroeg of laat leren ze allemaal lopen :) . Maar naar verwachting gaat het bij haar wel ietsjes langer duren. Maar in haar bovenkamer zit het prima goed. Daar ben ik allang blij om :)

Gelukkig hebben mijn man en ik beiden niet het gevoel dat ze er minder blij om is :) .. Tis gewoon een gezellige spetter O+
Kindjes doen het sowieso op hun eigen tempo hoor, met of zonder spreidbroekje. M is vandaag 17 maanden en die loopt ook nog niet. Er zitten hier baby's die wat dat betreft ook al veel verder zijn maar ook dat komt vanzelf wel. Hij steekt zijn energie weer in andere dingen.

Wel fijn dat ze er nu vaker uit mag.
pi_127681455
M was voor zn eerste jaar al aan het vinger verven *O* *;
pi_127681535
Blond vind ik ook wel leuk, maar die had ik al :P
Wel tof dat dr haar echt in een andere kleur groeit. Die van mij werden kaal na een maand (behalve aan de achterkant, bij elise is t daar ook wel donkerder dan Floris was. Dus vermoed dat ze donkerder wordt dan hem).

En twinkle, mn neefje was al niet vlot zonder spreidbroek ;) wil dus niet zeggen dat t persé daardoor komt. Uiteindelijk kunnen ze allemaal hetzelfde qua rollen, lopen, staan enz. Alleen op hun eigen tempo :)
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:49:07 #51
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127681808
Marjolijntje, gefeliciteerd met je mooie dame, goede fotospam.

Kyara, ik heb ook nog steeds last van de keizersnede, eigenlijk trek ik zodra ik thuis kom een losse broek aan. Het litteken en de huid er om heen doen nog steeds pijn. Niet van ondergoed maar wel van andere kleding. Vooral spijkerbroeken.
pi_127681830
Wat een heerlijke foto's van Faye O+

Kyara, dat rollen ja ;( Ik kan ook alleen treggings aan nog :') :@
Sarcasme. Herken het.
pi_127681862
Twinkle wat een leuke foto's

Marjolijntje wat een prachtige fotspam. O+ Tot over 7 maanden
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:52:13 #54
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127682015
aaaah ik word helemaal hyper bij het idee dat Isabel zondag al weer een half jaar is, een HALF JAAR!!! WTF waar is de tijd gebleven?? Als dat tweede half jaar net zo snel gaat hebben we volgende week een verjaardag te vieren....
pi_127682089
Ja achterlijk he, hoe snel de tijd gaat 8)7
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:57:32 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127682315
Ik word al half huilerig van het idee dat E op 2 juli voor het eerst gaat wennen op het kinderdagverblijf ;( :X

Binnen een dag of wat moet een vriendin van mij bevallen, en haar baby zal zoveel kleiner zijn dan de mijne! Maar mijne is ook nog maar zo vers! :? O+ :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:58:54 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127682397
Oh en sorry dames, ik lees helemaal niet goed mee, ben een weekendje weggeweest en nu weer een beetje aan het modderen met E's gewicht en temperatuur...
pi_127682459
LB dat heb ik ook! Vriendin is al over datum. Wat zal F groot lijken (vooral dat koppie!!)
pi_127682657
Zijn eerste verjaardag is gewoon dik dichterbij dan z'n geboortedag... Dat is pas raar want ik heb toch pas net een baby?

Ga dit weekend ook op kraamvisite, zal vast heel gek zijn!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:04:03 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127682713
Jaaa idioot he, hoe snel dat gaat.

Hier zijn al wat kleertjes maat 62 nodig, vooral in de lengte!

Hoe gaat het met jullie RRR? Ik heb 1 avond geprobeerd om E vast in bed te leggen, maar doorzetten was nog te moeilijk :') :@
pi_127682819
RRR, wasda? :? :D Hier totaal geen ritme, komt zoals het komt en dat gaat goed.
pi_127683405
LB heb je wel kunnen genieten van je weekendje weg?
pi_127684350
RRR gaat op onze manier goed! Niet teveel uitstapjes en niet teveel andere mensen de fles laten geven. Overdag elke drie uur eten, 's nachts van hem af laten hangen. Slapen in zijn eigen bed met ritueeltje, ook overdag. Hij valt wel vaak op ons in slaap en dan leggen we hem weg. En soms is hij vroeg wakker en dan spelen we met hem voor de fles. Na de fles is het bij het eerste gaapje naar bed. Als hij echt niet kan slapen dan in de draagzak (dan slaapt hij ineens toch). We bakeren verder niet in want hij slaapt op zijn buik. Dat scheelt ons drie uur vechten per etmaal en het is ook nog goed voor zijn hoofd.
Het enige jammere vind ik dat ik hem niet meer overal mee naartoe kan slepen, maar ik krijg er een lachende F voor terug O+ Nog steeds wel naar de moestuin, of winkelen, of naar een vriendin, maar niet allemaal op één dag.

Oh en maat 62: check!

Mineola dat wordt schrikken hoor! Toen ik net bevallen was kwam mijn vriendin langs met haar kleine baby'tje, ik vond het gewoon bijna eng! Zo'n groot hoofd en die felle blik! Terwijl het een superleuk jochie is, ook om te zien O+
Het is maar net waar je (blijkbaar heel snel) aan gewend raakt!
pi_127686668
Hier gaan we ook al richting maat 62 :o ze begon een stukje kleiner dan dr zus, maar ze is even bezig met een inhaalslag. Volgens mij gaat ze eva straks wel voorbij.

En RRR. Ik merk dat Rosalie er erg van houdt. Ze is ook echt makkelijk. Wr hebben de afspraak dat als mijn vriend er om 05.00 uit moet voor zijn werk, hij wel de fles van 23.00 doet en ik de eventuele nacht en ochtend. Ik ga dan op tijd naar bed. Maar als ze om middernacht nog niet slaapt maakt hij me wakker zodat hij een paar uur kan slapen. Is nog niet nodig geweest tot afgelopen nacht. Maar ik sliep nogal diep dus heb gemompeld dat hij haar maar gewoon in bed moest leggen en dan zouden we wel zien wat er gebeurde. Enze is ggewoon gaan slapen :o
Echt heerlijk!
Helaas wel weer een nachtfles, hopelijk slaat ze die vannacht weer over.
pi_127693070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef L0t.. het volgende:
RRR, wasda? :? :D Hier totaal geen ritme, komt zoals het komt en dat gaat goed.
Same here! :)
pi_127693186
62 zit ze hier ook al in :')
Feetje is net wakker O+ Om 10 uur een fles gehad en om 4 uur wakker.
Ik vind het prachtig! Hopelijk houdt ze het zo uit tot een uur of 7/8.
Gekke vind ik maar wel dat ze dan nog steeds maar 70cc drinkt.
Misschien komt het doordat het dikker is. Of overdag ook genoeg eet. Maar grotere flessen krijg ik er niet in.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127693326
Suiker ja ik denk soms dat het door de spreidbroek komt. Maar wat hier al gezegd wordt... ieder kinbdje doet het op zijn eigen tempo :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 07:33:00 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127693706
M'n eerste dag alleen met Noor vandaag. M'n vriend is zojuist weer richting het werk vertrokken... Best spannend :X Gelukkig komt vandaag de huisarts even langs en vanmiddag de lactatiekundige. Juf kukelde na haar voeding meteen weer in slaap. Dus ik ga ook nog maar ff 2 uurtjes plat denk ik.
  woensdag 12 juni 2013 @ 07:35:29 #69
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127693720
Groot gelijk XM! Succes vandaag!

Fijn Tally!

RRR gaat hier goed eigenlijk. We hebben richttijden en dat gaat eigenlijk prima.

En maat 62? :o
pi_127694297
Zo Twinkle wat een kleine ontsnappingskunstenaar :D en die eetfoto :Y)

Marjolijntje :W bedankt voor de geweldige spam vooral de 1e foto, mooi dat je die wilde delen

L doet het heel goed in een ritme. Hij heeft het pas helemaal omgegooid dus hij bepaalt het voor een deel zelf.
Wakker, fles, boeren, luier, spelen. Na ongeveer een uur is meneer weer moe. Slaapzak aan, even in mama's armen met speentje wegzakken en dan in bed. Als hij voor de 3 uren om zijn wakker wordt speentje erin of weer knuffelen tot hij slaapt. Als het echt niet gaat bij mij op de arm slapen. Soms krijgt hij wat eerder of later maar nooit meer dan 30 min. En belangrijkste: niet laten huilen want dat werkt totaal niet.

L poept al 2 dagen niet (normaal elke dag). Hij zit steeds een beetje te persen heb ik het idee. Ik geef al extra water in de flessen, buikje masseren, warm badje. Nog tips? Evt iets om bij de apotheek te halen. Hij is 3 maanden trouwens.
pi_127694304
Hoi, weer terug van vakantie hier, zal t weer eens proberen bij te houden...
pi_127694383
Gefeliciteerd marjolijn! geweldige foto's!

Ik heb gister weer een kleine baby vast gehad, wat lief weer zeg....en wat gaat het toch hard blabla
Was een maand oud en sliep ook de hele dag, Nena deed dat ook, kan dus ook gewoon heel normaal zijn Xuz me
pi_127694450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
M was voor zn eerste jaar al aan het vinger verven *O* *;
Ja, ik dacht toen nog, kan mij uk dat dan ook als hij zo oud is?! Maar no way dat ik hem laat verven, alles gaat nog steeds linea recta naar z'n mond _O-.

Marjolijntje, wat een geweldige fotospam O+ _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127694621
Het is ook mijn laatste dag hier! Vanochtend (5.30 :O) haalde ik een dreumes uit bed :o O+ *O*

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127694676
Ohh Phaidra ook al zo'n mooie spam *O* wat een verschil als inimini en nu, lekker spekkies
Gefeli met je dreumes :*
pi_127694800
Vandaag jarig Phaidra ? Wouw !!! Gefeliciteerd !! *O* Oh, zal jullie missen hier.
Prachtige collage !
pi_127694882
Phaidra gefeliciteerd!!!!

Fieder is fiets nog wel eens met zijn beentjes als hij moeite heeft met poepen.

Net naar het cb geweest voor inentingen. En een beetje aangedikt dat hij slecht drink en ik me zorgen maakte om de groei. Kon ik hem vandaag meten en wegen ipv morgen tijdens de inloop.
6800 gram en 63,5 cm. Hij blijft kleiner dan zijn broer.
pi_127694929
Dank jullie wel! Hij is om 17.08 geboren, dus officieel nog steeds baby nu :P. Vorig jaar had ik al best regelmatige weeën, maar vroeg ik me af of het wel serieus was en of ik mijn vriend misschien moest bellen :D :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127695078
Jee gefeliciteerd Phaidra *O* Met je nog even baby. ;)

As kleiner dan broer maar wel op zijn eigen lijntje?

Standaard ritme was hier de eerste paar maanden echt niet. Alleen maar regelmaat. Mini wakker, mini drinken mini even spelen mini weer slapen (heel veel slapen hier ook xm + in slaap vallen terwijl hij moest drinken ook, kreeg wakker hou tips van de kraam). Plannen naar bepaalde tijden waren we echt niet mee bezig, maar goed hij is onze eerste, dus we hadden ook de ruimte en tijd om naar hem te luisteren.
We zijn wel vanaf begin vrij fanatiek een avondritueeltje aan het doen. Dat helpt nu zeker wel of het dat eerder ook deed weet ik niet. Slaapzak aan nog een laatste fles boven in een donkere kamer, even keuvelen misschien boekje, of liedje zingen dan naar bed.
pi_127695478
Ja hij volgt wel redelijk zijn eigen lijntje.

Oh en grote broer wilde voor zijn broertje zorgen na de prikjes O+
pi_127695722
Gefeliciteerd Phaidra met je mooie knul O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:01:05 #82
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127696010
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:11 schreef As1981 het volgende:
Phaidra gefeliciteerd!!!!

Fieder is fiets nog wel eens met zijn beentjes als hij moeite heeft met poepen.

Net naar het cb geweest voor inentingen. En een beetje aangedikt dat hij slecht drink en ik me zorgen maakte om de groei. Kon ik hem vandaag meten en wegen ipv morgen tijdens de inloop.
6800 gram en 63,5 cm. Hij blijft kleiner dan zijn broer.
Klinkt als wat ik ongeveer van Lauren verwacht de volgende keer dat ik naar het cb moet. Lijkt me prima ^O^

Phaidra mooie foto's
pi_127696247
Oh As wat lief O+ wat een cool shirt heeft je grote aan!
vind je hem te klein? ik weet dat nooit zo goed
pi_127696397
Ik had nog een post-bevallings dingetje. Ik vond na de bevalling dat mn buik er best goed vanaf was gekomen, vrij plat en strak nog. Nu 3 maanden later wordt hij steeds boller en slapper. Herkenbaar?
pi_127696456
Dat is zijn pyjama fieder :D vind hem zelf ook gaaf.

Nee vind hem niet klein hoor. Maar ik vergelijk altijd met zijn broer. Die was 65 cm en 7055 gram.
Dus netjes in verhouding volgens mij. Maar het is meer dat iedereen roept dat hij zo groot is en hij is dus kleiner dan mijn oudste.
pi_127696481
Gefeliciteerd Phaidra!
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:23:12 #87
259886 pessie
pi_127696682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef As1981 het volgende:
Dat is zijn pyjama fieder :D vind hem zelf ook gaaf.

Nee vind hem niet klein hoor. Maar ik vergelijk altijd met zijn broer. Die was 65 cm en 7055 gram.
Dus netjes in verhouding volgens mij. Maar het is meer dat iedereen roept dat hij zo groot is en hij is dus kleiner dan mijn oudste.
Lauren is +1 lijkt me dat K het prima doet dus!
pi_127697346
Een maat 62-boom hier! :D

Tally wat heerlijk, het lijkt wel alsof er echt een stijgende lijn in zit he? Ik duim voor jullie! ^O^

XM dat gaat helemaal goed komen, jullie kunnen dat best samen O+ Lekker meeslapen en als ze rustig is lekker bellen met leuke mensen of juist lekker knuffelen natuurlijk! Eindelijk weer eens je benen epileren, zes cappuccino's drinken, alvast bezorgsushi uitzoeken voor vanavond. Zo'n dag is zo voorbij!

Fieder ja joh, over een maand is F dus misschien al zo lang wakker rond de fles? Dat lijkt me echt gezellig! Hij is nu vaak wat voor de fles wakker en dan lijkt hij ook niet meer moe, vind ik wel makkelijk, dat dat voor de fles is. Dat hij dan van de fles suf wordt en meteen weer in slaap valt dus.
Qua poepen, twee dagen is dat zo lang? F doet soms 50 uur tussen twee luiers, je kunt je dan wel voorbereiden op een flinke surprise :') Als hij zo perst is het wel wat sneu ja.. ik heb geen idee wat je kunt doen behalve wat je al doet eigenlijk..
Wat de buik betreft: ik vind dat het bij mij stagneert sinds een week of vijf. En het gaat ook met ups en downs. Ik denk daardoor steeds dat mijn cyclus op gang komt maar tot nu toe lijkt het er nog niet op. Het is ook een soort losse superlichte waterbedhuid, niet echt een spierkwestie lijkt het (maar ik doe toch voorzichtig buikspieroefeningen).

Supreme welkom thuis! Leuk gehad? :)

Phaidra :o Wat een mooie collage! Die foto met die sterrendoek is mijn lievelingen, wat een ondeugend koppie O+ Van harte gefeliciteerd!

As wat een schat en zo te zien werkt het!

Wie heeft hier nog meer een uk van twee maanden en geeft flesvoeding? Hoe vaak geven jullie nu de fles? We zitten hier nog steeds op zeven, wilde een beetje gaan rekken naar 3,5 uur tussen de flessen ipv 3. Maar het elke drie uur geven zit er nu ook bij hem zo ingebakken dat ik denk dat we hem dan behoorlijk vernuftig moeten bezighouden wil hij geen heisa maken. Wilde nu eigenlijk 3,5 uur aanhouden tenzij het alarm genaamd F aan gaat. Dus tussen 3 (als hij na 2 uur al trek heeft) en 3,5 uur (als we hem enigszins kunnen vermaken tot die tijd) en dan proberen te zorgen dat het op een gegeven moment altijd 3,5 uur is.

Het evenveel uren tussen de flessen laten overdag werpt hier echt z'n vruchten af. Maar het is wel onhandig soms, want de ene keer is hij om 6 uur wakker en de andere keer om 7:45 en dan kom je ineens totaal anders uit met de laatste fles. Dan weet ik nooit zo goed of ik hem nou rond 1:00 nog een keer wakker moet maken of niet. Ik doe dan eigenlijk wat mij het beste uitkomt, soms ben ik nog wakker en dan doe ik het wel, want dan slaapt hij ook weer langer door.
pi_127697618
Phaidra gefeliciteerd! Jeetje ook alweer 1 :o kan me nog wel herinneren dat je niet wist of je je vriend al moest bellen :D
En wat een verschil van dat mini ventje tot wat ie nu al is O+

Brrr verjaardagen komen akelig dichtbij hier, moet eens aan een lijstje gaan werken. Gister op internet beginnetje gemaakt aan de uitnodigingen. Over een maand vieren we t al.

Mooie stats as! En lieve yaro O+

Ritme heb ik nog steeds niet :') nou ja zo ongeveer een beetje. Maar goed ze doet t prima dus zal wel :P
pi_127697687
Wij zaten al heel snel op vijf flesjes. Maar dit klinkt alsof je er prima over hebt nagedacht.
Dat verschuiven vond ik ook lastig. Ik probeerde altijd tussen 18.00/19.00 uur uit te komen zodat ik hem om 23 00 uur wakker maakte.
Maar de laatste tijd kwam hij zelf om 21.00 uur en sliep hij vanaf die tijd door zonder fles.
pi_127697758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:44 schreef Suikertante het volgende:
XM dat gaat helemaal goed komen, jullie kunnen dat best samen O+ Lekker meeslapen en als ze rustig is lekker bellen met leuke mensen of juist lekker knuffelen natuurlijk! Eindelijk weer eens je benen epileren, zes cappuccino's drinken, alvast bezorgsushi uitzoeken voor vanavond. Zo'n dag is zo voorbij!
Dat lukte me echt niet hoor, de eerste dagen (ok, weken :@) alleen thuis. Ik was de hele dag in de weer met voeden en kolven, en als de mini sliep, was dat bovenop mij. Ik kon me niet voorstellen dat ik ooit meer tijd en ritme zou krijgen :D. Maar uiteindelijk kwam het goed ;).

quote:
Phaidra :o Wat een mooie collage! Die foto met die sterrendoek is mijn lievelingen, wat een ondeugend koppie O+ Van harte gefeliciteerd!
Ik moest even denken welke foto je bedoelde, maar hij heeft daar zijn voetje vast! :D Hij heeft sloffen aan met sterren. Ik vind het zelf ook één van de leukste foto's van hem. Hij was een maand of 6 en mijn vriend en ik maakten ons direct zorgen over de streken die hij uit gaat halen later. En dan kan je niet boos worden omdat hij er zo schattig bij kijkt :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127697849
Gefeliciteerd Phaidra! Mooie foto's O+
Met een meidenkwartet
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:09:46 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127698275
Feli Phaidra! Dat is snel gegaan!!

De dag is hier begonnen met juf die eerder eten wilde dan gepland, waardoor ik te laat kolfde en tijdens het kolven weer een spuitluier had, waardoor ik met kolven moest stoppen en een kind compleet moest verschonen (iemand tips hoe ik die vlekken uit haar kleding krijg?). Daarna kon ik verder kolven, snel 2 boterhammen eten en toen wilde juf ook weer wat hebben. En nu lijkt ze in slaap te vallen op m'n arm.

;( :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:12:58 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127698399
Phaidra en Marjolijntje, gefeliciteerd! En wat een mooie fotospam O+ :D Geweldig.. En wat gaat het hard he :o

Hier alles oké, mevrouw kan tegenwoordig op dr buik slapen (eerder brulde ze de hele buurt bij elkaar :')) O+ en vanochtend werd ik zelf om 9:10 wakker, mevrouw nog steeds slapende :o (wel luier gedaan door manlief, maar nog geen ontbijt) :o :o O+ Geweldig kind O+

Btw, voor diegenen die last van hun bekken hebben, hebben jullie dit ook; ik heb tijdens mijn ongesteldheid meer last ervan.. erna ook. Voel ik weer die pijn in zitbeenderen/buitenkant bovenbeen zeg maar -O- Het gaat wel beter, maar ik had toch wel gehoopt dat ik er na 8+ maanden vanaf te zijn (ja, 9 maanden ontzwangeren, maar ik gok niet dat het met 9 maanden ineens miraculeus weg is :')).
Hormonale anticonceptie gebruik ik niet.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:13:54 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127698434
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:

De dag is hier begonnen met juf die eerder eten wilde dan gepland, waardoor ik te laat kolfde en tijdens het kolven weer een spuitluier had, waardoor ik met kolven moest stoppen en een kind compleet moest verschonen (iemand tips hoe ik die vlekken uit haar kleding krijg?). Daarna kon ik verder kolven, snel 2 boterhammen eten en toen wilde juf ook weer wat hebben. En nu lijkt ze in slaap te vallen op m'n arm.

:D _O- Gaat lekker!
Ik was het hier gewoon op 60 (of anders 90) graden met wat biotex voorwas erbij, ging er altijd prima uit.. Tip van de kraam die ik kreeg was om het eerst ff uit te spoelen en nat te houden zodat het niet indroogt :)
pi_127698600
Zijn voetje? :D :o de acrobaat! O+ op zo'n snoet kun je inderdaad niet boos worden.

As is dat bij jullie vanzelf gegaan naar die vijf? F eet niet meer zoveel als eerst en hangt nu rond de 850 cc, maar heeft nog steeds heel vaak trek. Ik hoop dat hij niet meer gaat drinken als we de flessen wat gaan rekken, zou een win-win zijn!

Phaidra maar met BV lijkt me dat ook heel anders! Weet eigenlijk helemaal niet meer of XM BV geeft? Maar de eerste dag alleen, ik was het bangst voor de eenzaamheid/de leegte. Dat je ineens met al die hormonen moet dealen in je eentje. Besef nu dat ik die instelling misschien een beetje op iedereen projecteer :') terwijl iedereen het natuurlijk weer anders ervaart!
pi_127698645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:D _O- Gaat lekker!
Ik was het hier gewoon op 60 (of anders 90) graden met wat biotex voorwas erbij, ging er altijd prima uit.. Tip van de kraam die ik kreeg was om het eerst ff uit te spoelen en nat te houden zodat het niet indroogt :)
Dat werkt hier ook prima idd. En indien toch nog na het wassen vlekken: in de zon hangen!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_127698994
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/377463] Maar de eerste dag alleen, ik was het bangst voor de eenzaamheid/de leegte. Dat je ineens met al die hormonen moet dealen in je eentje. Besef nu dat ik die instelling misschien een beetje op iedereen projecteer :') terwijl iedereen het natuurlijk weer anders ervaart!
:D Ik vond het heerlijk, de eerste dag alleen. Heb de kraam na de tweede dag gezegd dat ik het af wilde sluiten, ik wilde mijn huis terug, mijn leven terug!

XM, ik heb Vanish gehaald voor de poepvlekken. Dat werkt. :)
pi_127699174
En wij maar wachten op zijn eerste echte lach! :( Waar blijft ie? Nee, hij zet sinds kort een vreselijk zielig pruillipje op. ;(
Nu was ik zowaar al gedoucht en breng ik zoonlief naakt naar zijn badje...plast ie mij onder. }:| Dus nu mag ik weer schone kleding aantrekken.
Al de derde keer vd week dat hij op een slechte timing plast, zo ook al over zichzelf. Tja, dat laatste heb je met meisjes niet. :')
pi_127699282
Washandje of hydrofiel tussen de benen houden venco. :)

L. plaste gisteren de cb-arts nat. Hij keek er heel geniepig bij. :D
pi_127699445
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef L-E het volgende:

Thx voor de tip. Het moet je overkomen eer je eraan denkt. :P
A. soest trouwens in slaap wanneer ik ga stofzuigen. Dus nu ook maar aangezet. :P
pi_127699544
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef vencodark het volgende:
En wij maar wachten op zijn eerste echte lach! :( Waar blijft ie? Nee, hij zet sinds kort een vreselijk zielig pruillipje op. ;(
Nu was ik zowaar al gedoucht en breng ik zoonlief naakt naar zijn badje...plast ie mij onder. }:| Dus nu mag ik weer schone kleding aantrekken.
Al de derde keer vd week dat hij op een slechte timing plast, zo ook al over zichzelf. Tja, dat laatste heb je met meisjes niet. :')

En of je dat met meisjes ook heb :P
pi_127699650
Venco over dat lachje, F is ook nog steeds heel spaarzaam met de lachjes! Eigenlijk vooral tijdens de ochtendvoeding is hij echt stralend, en de rest van de dag hangen we echt de idioten uit en dan zijn we heel blij met een half grijnsje :')
Ach, zijn gezicht werkt dus het zal vanzelf vaker voor gaan komen lijkt me!

En L-E ik ken meer meiden die dat hebben gedaan ja! :D Maar ik had echt zo'n gezellig mens die de hele tijd naar al mijn onzekerheden luisterde. Het uitspreken zorgt al voor wat rust in mijn donder dus ik zag er wel tegen op ja..
pi_127699889
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef Suikertante het volgende:
Zijn voetje? :D :o de acrobaat! O+ op zo'n snoet kun je inderdaad niet boos worden.

As is dat bij jullie vanzelf gegaan naar die vijf? F eet niet meer zoveel als eerst en hangt nu rond de 850 cc, maar heeft nog steeds heel vaak trek. Ik hoop dat hij niet meer gaat drinken als we de flessen wat gaan rekken, zou een win-win zijn!

Phaidra maar met BV lijkt me dat ook heel anders! Weet eigenlijk helemaal niet meer of XM BV geeft? Maar de eerste dag alleen, ik was het bangst voor de eenzaamheid/de leegte. Dat je ineens met al die hormonen moet dealen in je eentje. Besef nu dat ik die instelling misschien een beetje op iedereen projecteer :') terwijl iedereen het natuurlijk weer anders ervaart!
Toen hij sneller kwam zijn we grotere flessen gaan geven en liet hij er zelf langer tussen.
Nu we al best lang vijf flessen geven komt hij weer sneller maar laat hij er dus in de nacht lang tussen.
Van 21.00 - 07.30 uur is hier geen uitzondering nu.

Nu we het over flessen hebben ga ik hem zo maar uit bed plukken. Vorige voeding was om 07.30 uur maar van prikjes gaat hij slapen. Hij ligt er al in vanaf 09.30 uur terwijl hij normaal 45 min slaapt.
pi_127699913
quote:

:* ik was die eerste dagen alleen al blij als ik voor 12 uur de kans had gehad om te ontbijten. Maar het gaat echt al snel beter :Y. Veel succes nog vandaag!

Wat betreft vlekken: ik spoelde alles goed uit, even laten weken in biotex en dan wassen. Als het er dan niet uit is, kan je het ook een paar uur in de zon leggen, dat werkt vaak wel. Als het echt heel erg was, mikte ik een romper ook wel in de kliko :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127699957
As de grote flessentruc werkt hier duidelijk niet, maar we gaan het eens proberen op de voorzichtige manier met die 3,5 uur. De nachten worden wel steeds langer trouwens!

Hier ligt er een al de hele morgen te kreunen en piepen, krampjes, sneu!
Ik ga hem maar eens knuffelen.
pi_127699973
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:12 schreef Enfermera het volgende:
Phaidra en Marjolijntje, gefeliciteerd! En wat een mooie fotospam O+ :D Geweldig.. En wat gaat het hard he :o

Hier alles oké, mevrouw kan tegenwoordig op dr buik slapen (eerder brulde ze de hele buurt bij elkaar :')) O+ en vanochtend werd ik zelf om 9:10 wakker, mevrouw nog steeds slapende :o (wel luier gedaan door manlief, maar nog geen ontbijt) :o :o O+ Geweldig kind O+

Btw, voor diegenen die last van hun bekken hebben, hebben jullie dit ook; ik heb tijdens mijn ongesteldheid meer last ervan.. erna ook. Voel ik weer die pijn in zitbeenderen/buitenkant bovenbeen zeg maar -O- Het gaat wel beter, maar ik had toch wel gehoopt dat ik er na 8+ maanden vanaf te zijn (ja, 9 maanden ontzwangeren, maar ik gok niet dat het met 9 maanden ineens miraculeus weg is :')).
Hormonale anticonceptie gebruik ik niet.
Ja, herkenbaar! En 9 maanden ontzwangeren geldt voor mij niet, want eerste keer ongesteld werd ik pas bij 11 maanden. Overigens had ik nauwelijks bekkenklachten tijdens de zwangerschap...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127700058
Het is soms ook echt puzzelen hoor.
Hier drinkt hij soms ineens veel. Gister dronk hij bagger, zodra hij de fles zag was het krijssen. Had gister maar 620 cc gedronken.
pi_127700224
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:43 schreef Suikertante het volgende:
En L-E ik ken meer meiden die dat hebben gedaan ja! :D Maar ik had echt zo'n gezellig mens die de hele tijd naar al mijn onzekerheden luisterde. Het uitspreken zorgt al voor wat rust in mijn donder dus ik zag er wel tegen op ja..
Kan ik me voorstellen hoor. Hoe gaat het nu dan, qua angststoornis (dat was jij toch? :) )
pi_127700238
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:40 schreef Tally het volgende:

[..]

En of je dat met meisjes ook heb :P
Tot aan haar nek?! :o
pi_127700324
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:59 schreef vencodark het volgende:

[..]

Tot aan haar nek?! :o
Die plast op dr buik en dat glijdt dan lekker verder dr nek in :')
pi_127700392
Ik kreeg net een mailtje met foto's van mijn jarig job op het kdv O+. Hij kreeg zelfs een cadeautje en hij kijkt er zo verrukt bij. Zo van: "voor mij? :o :D"

en nu mis ik hem :')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127700632
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen hoor. Hoe gaat het nu dan, qua angststoornis (dat was jij toch? :) )
Goed onthouden! :) Het gaat heel goed. Ik heb zo mijn mindere momenten maar dat is misschien drie keer per week en dat duurt hoogstens een uurtje. En er zijn vast zat andere moeders met jonge baby's die dat ook hebben, denk ik dan! Ik sta versteld van mezelf, eerlijk gezegd. Maar ik dwing mezelf ook niet om de hele tijd verliefd te zijn, en mijn vriend vindt dat ook niet gek, dat scheelt enorm denk ik. Ik ben minder geduldig en daardoor is mijn vriend er beter in om hem in slaap te wiegen bijvoorbeeld. Ik raak dan ook een beetje geïrriteerd als het mij niet lukt, terwijl ik eigenlijk best weet dat het komt doordat mijn vriend zelf veel rustiger is dan ik. Andersom vind ik de nachtvoeding niet erg om te doen en luiers verschonen vind ik ook gezellig, dus zo hebben we allebei onze voorkeuren (en talenten ;)).

Phaidra wat lief! En leuk zeg dat ze foto's sturen!
pi_127700734
Phaidra gefeliciteerd met je dreumes! *O* Prachtige collage van je mooie ventje O+

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:12 schreef Fieder het volgende:
Ik had nog een post-bevallings dingetje. Ik vond na de bevalling dat mn buik er best goed vanaf was gekomen, vrij plat en strak nog. Nu 3 maanden later wordt hij steeds boller en slapper. Herkenbaar?
Yep, 's ochtends is het nog wel oké allemaal maar in de loop van de dag bolt 'ie steeds meer. Vooral als ik gegeten heb lijk ik weer 4 maanden zwanger ;(
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef L-E het volgende:
XM, ik heb Vanish gehaald voor de poepvlekken. Dat werkt. :)
Wondermiddel idd! Ik geloofde er nooit in maar het werkt echt. Uitspoelen, beetje Vanish op de poepvlek strooien, paar uurtjes laten intrekken en alles is weg :D
pi_127700776
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Goed onthouden! :) Het gaat heel goed. Ik heb zo mijn mindere momenten maar dat is misschien drie keer per week en dat duurt hoogstens een uurtje. En er zijn vast zat andere moeders met jonge baby's die dat ook hebben, denk ik dan! Ik sta versteld van mezelf, eerlijk gezegd. Maar ik dwing mezelf ook niet om de hele tijd verliefd te zijn, en mijn vriend vindt dat ook niet gek, dat scheelt enorm denk ik. Ik ben minder geduldig en daardoor is mijn vriend er beter in om hem in slaap te wiegen bijvoorbeeld. Ik raak dan ook een beetje geïrriteerd als het mij niet lukt, terwijl ik eigenlijk best weet dat het komt doordat mijn vriend zelf veel rustiger is dan ik. Andersom vind ik de nachtvoeding niet erg om te doen en luiers verschonen vind ik ook gezellig, dus zo hebben we allebei onze voorkeuren (en talenten ;)).

Phaidra wat lief! En leuk zeg dat ze foto's sturen!
Mag ik vragen wat je voor angststoornis hebt dan? Omdat je het zo zegt 'andere moeders met jonge baby's etc. ' :)
pi_127700803
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef L-E het volgende:

*O* :D

Suiker L heeft de eerste weken echt superstipt om de 4 uur gedronken, je kon de klok erop gelijk zetten, dus 6 flessen. Toen liet hij 's nachts één fles weg en zaten we op 5. Ik helemaal blij. Nu wil hij sinds een paar dagen om de 3 uur overdag, dus weer 6 flessen. Hij regelt het zelf heel duidelijk dus.

Ik had t volgens mij al eens gezegd maar ik ben fan het boek van 'baby in een droomritme'. Kun je vinden hoelang ze ongeveer wakker zijn en hoeveel en hoelang ze overdag zouden kunnen slapen enz. Voorbeeldritmes

Phaidra wat gaaf dat ze foto's sturen :o of was er iemand mee?

Poepvlekken doe ik in de week met groene Biotex.
pi_127700850
Klinkt goed Suiker. Heel reëel idd, dat lijkt me goed. En idd, ik heb geen angststoornis en wil heel soms gillend wegrennen. Een baby is soms gewoon lastig.

Jullie al aan de buikspieroefeningen? Ik ben al vijf dagen bezig, maar nog geen resultaat :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:16:57 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127700899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:52 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar! En 9 maanden ontzwangeren geldt voor mij niet, want eerste keer ongesteld werd ik pas bij 11 maanden. Overigens had ik nauwelijks bekkenklachten tijdens de zwangerschap...
Whaha ja :P Zo dan, lekker! :o
Ik na 3 maanden pas weer, waarvan 2 maanden bv :) heerlijk ook.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:03 schreef Phaidra het volgende:
Ik kreeg net een mailtje met foto's van mijn jarig job op het kdv O+. Hij kreeg zelfs een cadeautje en hij kijkt er zo verrukt bij. Zo van: "voor mij? :o :D"

en nu mis ik hem :')
Ahw O+ :D
pi_127700949
quote:

Tip van mijn kraam.. Dasty vlekkenmiddel van de Wibra.
Het enige waarmee ik die poep vlekken uit de kleding kreeg! (Ik laat het vaak wel even inwerken...)
pi_127700989
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:15 schreef L-E het volgende:
Jullie al aan de buikspieroefeningen? Ik ben al vijf dagen bezig, maar nog geen resultaat :')
Staat al een paar weken op de planning :@
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:21:27 #121
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127701088
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:15 schreef L-E het volgende:
Klinkt goed Suiker. Heel reëel idd, dat lijkt me goed. En idd, ik heb geen angststoornis en wil heel soms gillend wegrennen. Een baby is soms gewoon lastig.

Wat wil je bereiken met buikspieroefeningen? Hoe oud is je baby? Zijn de buikspieren al gesloten?

Bedenk goed, dat je niet plaatselijk vet kan verbranden. Dus wil je een strakke buik, dan moet je gaan cardiofitnessen om het overtollige vet te verbranden en wil je zichtbaar buikspieren, dan doe je dagelijks je half uurtje buikspieren trainen...

Met alleen 100 situps per dag ga je geen strak buikje krijgen.

Je hebt misschien ook nog wat huid wat slap is, wat weer terug moet vormen in oorsprokelijke staat... Dat ga je met geen enkele oefening voor elkaar krijgen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_127701112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef Fieder het volgende:

[..]

*O* :D

Suiker L heeft de eerste weken echt superstipt om de 4 uur gedronken, je kon de klok erop gelijk zetten, dus 6 flessen. Toen liet hij 's nachts één fles weg en zaten we op 5. Ik helemaal blij. Nu wil hij sinds een paar dagen om de 3 uur overdag, dus weer 6 flessen. Hij regelt het zelf heel duidelijk dus.

Ik had t volgens mij al eens gezegd maar ik ben fan het boek van 'baby in een droomritme'. Kun je vinden hoelang ze ongeveer wakker zijn en hoeveel en hoelang ze overdag zouden kunnen slapen enz. Voorbeeldritmes

Phaidra wat gaaf dat ze foto's sturen :o of was er iemand mee?

Poepvlekken doe ik in de week met groene Biotex.
Ja leuk he! Ik wist ook niet dat ze dat deden. Er was niemand mee.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:23:12 #123
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127701157
En en poepvlekken : bv poep vlekken kun je in de zon leggen, dan bleekt het eruit... Geldt ook voor banaan en pasta vlekken.
pi_127701163
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Ticootje het volgende:
Wat wil je bereiken met buikspieroefeningen? Hoe oud is je baby? Zijn de buikspieren al gesloten?

Bedenk goed, dat je niet plaatselijk vet kan verbranden. Dus wil je een strakke buik, dan moet je gaan cardiofitnessen om het overtollige vet te verbranden en wil je zichtbaar buikspieren, dan doe je dagelijks je half uurtje buikspieren trainen...

Met alleen 100 situps per dag ga je geen strak buikje krijgen.

Je hebt misschien ook nog wat huid wat slap is, wat weer terug moet vormen in oorsprokelijke staat... Dat ga je met geen enkele oefening voor elkaar krijgen...
:'(
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:24:10 #125
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127701193
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef Fieder het volgende:

[..]

Sorry....

Ik was me al dagelijks met dreft, staat ook op de verpakking dat het moeilijk verwijderbaar vet verwijderd... Maar ook weinig succes.

:'((((
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:24:45 #126
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127701220
* uit het raam staart en de zon wil zien

:')
pi_127701226
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:23 schreef Fieder het volgende:

[..]

+1 Bedankt voor de opbeurende woorden Tico! :P
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:26:32 #128
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127701300
Strak in je lijf door gezond, gevarieerd en voldoende te eten. Samen met voldoende beweging... En geeft het de tijd dames.. We hebben allemaal een baby! We hoeven toch niet na 12 weken weer op de catwalk?
Die modellen krijgen dat ook alleen maar voor elkaar door te leven op een slablaadje en elke dag in de sportschool te hangen met een personal trainer.

En ik bedoel het echt niet rot... Maar meer, dat je niet voor jan lul elke dag 200 situps gaat liggen doen in je slaapkamer, want als je gewoon een te hoog vetpercentage hebt, ga je daar echt weinig resultaat van zien.
pi_127701438
Je ontneemt ons bruut ons wishful thinking ;(
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:31:26 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127701487
Idd :') ik zou het wel leuk vinden om weer in m'n gewone kleding te passen. Ergens binnen afzienbare tijd.
pi_127701497
Mijn buik is zowaar kleiner dan voor mijn zwangerschap. Weeg ook 2 kilo minder. Buik is niet strak maar dat hoeft ook niet. Ben al blij dat ik iets dunner ben dan vroeger. *O*
Dat was trouwens direct na de bevalling al. :@
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:33:09 #132
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127701563
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Je ontneemt ons bruut ons wishful thinking ;(
Ja, maar ik noem het gewoon reëel blijven ;)

Ik had ook als doel, mn eigen broek weer passen op de dag dat ik aan het werk ging. En nu is mn doel dat als brammetje een half jaar is ik weer 2 andere broeken van mn te klein stapel pas.. Daarvoor let ik op mn voeding, ik heb verder weinig tijd om te bewegen en heb een zittende baan. Ik geef dan wel borstvoeding waardoor ik misschien wat extra energie verbruik...
Tot nu toe heb ik door gewoon iets meer op te letten wel resultaat, maar het gaat gewoon niet snel... En aan de andere kant is snel afvallen ook niet goed, want dan heb je grotere kans dat het er ook weer snel aanzit.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:33:44 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127701596
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Idd :') ik zou het wel leuk vinden om weer in m'n gewone kleding te passen. Ergens binnen afzienbare tijd.
Maar maar maar, je baby is pas 2 weken!!!
pi_127701641
Ik heb juist hele brede bovenbenen gekregen, mn broeken passen er niet meer overheen. Terwijl ze qua taille best dicht zouden kunnen. Qua gewicht is het maar +5 kilo nog... Vind ik best meevallen aangezien ik +15 was op t laatst
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:36:12 #135
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127701700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:34 schreef Fieder het volgende:
Ik heb juist hele brede bovenbenen gekregen, mn broeken passen er niet meer overheen. Terwijl ze qua taille best dicht zouden kunnen. Qua gewicht is het maar +5 kilo nog... Vind ik best meevallen aangezien ik +15 was op t laatst
Ik zat weer op 25 kilo erbij... Daar hangen er nu nog een kilo of 5 tot 7 aan... Dat scheelt toch al snel een kleding maat...
pi_127701847
XM:
SPOILER
Buikjes.. hier was ik net afgevallen van 86 naar 73 kg, tijdens de zwangerschap weer aangekomen naar een kilo of 91 en nu weeg ik 81. Dus er mag nog wel wat af ja.. En het ligt vooral aan mijn eetgewoontes. Heb alle remmen los gelaten tijdens de zwangerschap en heb nog niet zo'n zin om er weer op te gaan staan :') Dus die buikspieroefeningen zijn niet súpernuttig nee. Maar wel heel goed tegen de verzakking ook. Niet de normale sit-ups maar oefeningen van de cesartherapeut.
pi_127701853
Ik zat binnen 2 weken weer op m'n startgewicht en daar zit ik nog op. Gewicht is alleen anders verdeeld, dikkere buik en grotere borsten dan voorheen en dunnere benen terwijl ik juist wel wat stevigere benen zou willen, oude broeken slobberden om m'n benen nu ;( Nouja zal wel weer goedkomen..
pi_127701967
Grappig hoe dat bij iedereen anders gaat. Ik dus dikkere benen maar borsten en buik weer terug naar hoe t was (alleen wat slapper :') )
pi_127702004
Ik ben nu 13 kg afgevallen sinds m'n laatste zwangere weegmoment. Wil er graag nog 6 af zodat ik weer op m'n startgewicht zit en hopelijk weer in m'n oude kleren pas. Ik kan de chocola echter nog niet laten staan ;( Heb ook het idee dat ik meet been, heup en kont heb dan voorheen.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:44:54 #140
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127702012
Grotere borsten, buik nog wat slap en bredere heupen.
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:45:30 #141
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127702028
En en ik heb net weer wafels naar binnen geduwd dus heel streng ben ik ook weer niet :')

Ik haat lijnen.
pi_127702052
Ik ga me altijd zo depri voelen als ik niks lekkers meer mag van mezelf
Sarcasme. Herken het.
pi_127702239
Ik vind dat ik tijdens mijn verlof gewoon mag smikkelen hoor :Y)
  woensdag 12 juni 2013 @ 12:58:14 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127702436
Suiker, bedankt voor de kudo's, maar ik was het niet die er naar vroeg :@. Neemt niet weg dat ik je spoiler wel met interesse heb gelezen :*.

En Tico, I know. Ik verwacht ook geen wonderen. Maar hoop wel wat aan te kunnen als ik in september weer ga werken :X.
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:00:27 #145
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127702512
Uhm, ik begon met 57 kg toen ik zwanger was en weeg nu al een heeeele tijd 63kg. Mini is nu 8 maanden. Vind het wel prima, heb wat extra broeken gekocht en geniet van mijn bredere heupen/buikje, vooral dat eerste kan mini lekker op leunen als ik dr vast heb :D :Y) manlief is ook jaloers hihi :D die heeft ze niet en alle 10kilos rusten dus op zijn arm als hij haar vast heeft :')

Oh, en mijn linea negra zit er ook nog steeds, zij het wat lichter :P en veeeel extra vel op mn buik als ik zit, denk dat ik wel 4 rollen heb.
Boeieeeend. :s)
pi_127702722
Ik was 12 kilo aangekomen. 5 dagen na de bevalling was er al weer 8 kilo af.
De laatste maanden ben ik nog 2 kilo meer afgevallen en door fanatiek 30 dagen lang Jillian 30 day shred te doen, pas ik mijn oude spijkerbroeken weer.

Nog 2 kilo te gaan om weer op mijn start gewicht te zijn. Maar ik wil graag nog 4 kilo afvallen. (Of liever nog meer maar dat is toch niet haalbaar :D)
pi_127703136
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Suiker, bedankt voor de kudo's, maar ik was het niet die er naar vroeg :@. Neemt niet weg dat ik je spoiler wel met interesse heb gelezen :*.

Sorry Venco! Ik haal jullie wel vaker door elkaar :@
pi_127703299
Ik zou zeggen dump die kilo's maar bij mij (niet aan m'n buik :P), maar helaas ;( Vond mezelf qua benen en billen precies goed tijdens de zwangerschap.
pi_127703524
quote:
6s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef Enfermera het volgende:
Uhm, ik begon met 57 kg toen ik zwanger was en weeg nu al een heeeele tijd 63kg. Mini is nu 8 maanden. Vind het wel prima, heb wat extra broeken gekocht en geniet van mijn bredere heupen/buikje, vooral dat eerste kan mini lekker op leunen als ik dr vast heb :D :Y) manlief is ook jaloers hihi :D die heeft ze niet en alle 10kilos rusten dus op zijn arm als hij haar vast heeft :')

Oh, en mijn linea negra zit er ook nog steeds, zij het wat lichter :P en veeeel extra vel op mn buik als ik zit, denk dat ik wel 4 rollen heb.
Boeieeeend. :s)
Oh! Nooit gerealiseerd... Mijn vriend was ook al zo aan het klagen dat hij het zwaar vond om de mini langer te tillen, terwijl ik het nog wel vond gaan. Nu snap ik het ):O
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127703718
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Sorry Venco! Ik haal jullie wel vaker door elkaar :@
Ik zag al geen reactie. :P Nu wel gelezen! Is het iets wat na verloop van tijd (als je wat meer gewend bent wellicht in deze nieuwe rol) weer zal verdwijnen?
pi_127704158
Die stoornis? Nee ik heb het juist best wel goed onder controle nu, denk dat ik er altijd gevoelig voor blijf. Ik heb juist medicatie afgebouwd en gewacht tot het beter ging voordat we aan de slag gingen met onze kinderwens. Dus ik ben supertevreden zo hoor! O+
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:42:29 #152
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127704210
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:25 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Oh! Nooit gerealiseerd... Mijn vriend was ook al zo aan het klagen dat hij het zwaar vond om de mini langer te tillen, terwijl ik het nog wel vond gaan. Nu snap ik het ):O
Hihi grappig he :D Hij zei ook; volgens mij is dat de bedoeling hoor, dat je extra vetjes krijgt bij je heupen. Dan kan de mini erop leunen O+ :D
pi_127704677
Bedoelen jullie nou op de heup zitten? Ik draag hem helemaal niet op de heup en mijn arm valt er bijna af als ik een kwartier met hem sta te hobbelen naast zijn bed. Maar zitten is toch pas handig als hij zijn hoofd zelf overeind houdt, of zie ik iets over het hoofd?
  woensdag 12 juni 2013 @ 13:53:32 #154
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127704800
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Suikertante het volgende:
Bedoelen jullie nou op de heup zitten? Ik draag hem helemaal niet op de heup en mijn arm valt er bijna af als ik een kwartier met hem sta te hobbelen naast zijn bed. Maar zitten is toch pas handig als hij zijn hoofd zelf overeind houdt, of zie ik iets over het hoofd?
Haha ja ik bedoel ook als ze zelf hun romp + hoofd een beetje kunnen stabiliseren, nu met 8 maanden gaat het wat makkelijker. Dan beentjes om je zij heen zeg maar :) hihi
pi_127705139
XM succes vandaag. Slim van je om met haar te gaan slapen

Sommige van de ukkies ook al in maat 62. Daar zit die van mij ook nu

SupremeEvil welkom terug

RRR is bij mij leven op het ritme van Riley. Ik doe veel dingen als zij wakker is of als zij slaapt (ligt er net aan wat ik wil doen) En dat gaat prima. Doordeweek zorg ik eerst voor mezelf (ik sta een half uur eerder op) en in het weekend eerst voor haar (ik blijf dan in bed totdat zij wakker wordt) Als zij dan weer naar bed ga, kleed ik me aan en ga ik ontbijten

Phaidra gefeliciteerd en wat een mooie fotospam O+

Ass, ik vind het mooie stats hoor. Maar bedenk me nu ineens. Riley is de enige baby die ik ken (oke ik heb een achterneefje die drie maanden ouder is, maar die zie ik haast nooit). Dus ik heb totaal geen vergelijkingsmateriaal om stats te bepalen.
En die foto is echt O+

Suiktertante *O* voor de maat 62-boom en :* voor de krampjes
En ik vind het knap van je hoe jij met alles omgaat. Hoe goed je jezelf kent. F. boft maar met zo’n moeder

Enferma wat een geweldig kind heb je dat ze lang uitslaapt O+

Venco die ondergeplast is. Hihi. :*

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sorry....

Ik was me al dagelijks met dreft, staat ook op de verpakking dat het moeilijk verwijderbaar vet verwijderd... Maar ook weinig succes.

:'((((
:)
Buikjes. Je ziet aan mijn buik wel dat ik zwanger bent geweest, maar ik ben lichter dan voor mijn zwangerschap. Ik was 2 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap en 7 kilo kwijtgeraakt na de bevalling.
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:02:50 #156
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127705265
Omen :W Jij ook al geluk met je kilos! :D
Haha ja echt heerlijk dat ze af en toe zo uitslaapt hoor ^^ Moet zeggen dat het zeker niet elke dag is, maar het vroegste dat ze echt wakker is en niet meer wil slapen is meestal half 8 ofzo. Ervoor soms een poepluier maar dan slaapt ze gewoon nog even door :)
pi_127705352
Ik begon met 57 kilo, eindigde met 62,5 geloof ik en woog gelijk na de bevalling al 54 á 55,5 kilo. *O*
pi_127705605
Liggend op bed in slaap gevoed, denk heel stilletjes weg te kunnen sluipen: wakker :') Toch even in turbotempo gedoucht en ze heeft het vol gehouden zonder te huilen *O*. Nu poging 2 tot in slaap voeden, de oogjes vallen al dicht O+
pi_127706069
Man, wat gaan jullie toch hard. :)
Vakantie was leuk, weet niet meer wie het vroeg... Ging hard qua onwtikkeling mini, ze is tien maanden nu. In een week doet ze gewoon even echt kruipen en gaan zitten en zwaaien! Past overigens nog shirtjes korte mouw maat 62, al worden die wat kort qua lengte. Ik was afgevallen van 93 naar 70 in paar jaar tijd, toen zwanger weer naar 92, na de bevalling gelijk op 78... En daar hang ik nu nog op, maar ben sinds maandag begonnen weer echt op mijn eten te letten. Zojuist mn vlos gebeld over mn bevallingsverslag oid, ben best wat dingen kwijt. Maar ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen, misschien die ook nog even bellen. Iemand ervaring mee?
pi_127706345
Ik zat 3 mnd na de bevalling op ondergewicht, gewoon door weinig slaap en weinig tijd om te eten...
Mijn figuur is ook veranderd. Onzwanger had ik mt 34 in broeken, nou nu kom ik soms niet eens in 36. Op de een of andere manier is mijn bekken verwijd ofzo? :? Want daar zit niet of nauwelijks vet.
En kleinere tetten. ;(
Ik had al niet veel, maar na het stoppen met de bv bleef er werkelijk niets van over.

Ik heb ook wel dat mijn buik makkelijker uitzet. Beetje lucht of eten erin en ik lijk zo weer 2 mnd zwanger. Terwijl ie zo heel plat is. Net of de spieren losser zijn.

En mijn hemel, wat lullen jullie snel.
Heeft iedereen vrij op woensdag ofzo? :D

Feli Phaidra! *O*
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:23:43 #161
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127706363
Begon met 57, eindigde op 66, zit nu op 58, bij 1.74.
Heb nog wel wat extra vel over, vooral boven de ks. Zal vast wel goed komen, pas alles weer van voor de zwangerschap en ben blij dat ik niet verder ben afgevallen.

Of en van die borsten is niets over, het was een 70E voor de zwangerschappen en ik zit nu op een 75 C of zo. :'(
pi_127706490
SE dat was ik! Je hoort het wel vaker toch, dat in vakanties ineens hele grote stappen gemaakt worden? Zitten en kruipen zijn allebei best wel mijlpalen! *O*

Mijn vk gaf aan dat ik het ziekenhuis kan mailen met een kopie van mijn identiteitsbewijs. Zij heeft alleen het verslag zoals ze het zelf heeft opgemaakt en daarna wat ze zo even heeft doorgekregen van het zkh, maar niet het complete verslag dus. Ik ga het ook nog even opvragen, bedankt voor de herinnering ;)

Mango mijn bekken is ook echt breder geworden hoor! :Y
En mijn tetten zijn weer een beetje op het oude formaat. Maar dan anders :') van 75c naar 85c denk ik.
pi_127706526
SE, ik zit er ook over te denken om mijn bevallingsverslag op te vragen bij het zkh, maar vraag me idd af of dat zomaar kan na 9 maanden? En ik weet niet of het überhaupt een spannend verslag is :') maar ben ook wel dingen kwijt (bewust of onbewust).
pi_127706780
Ik weet nog dat ik de bv aan het afbouwen was en na de laatste kolfsessie ivm stuwing, tevreden constateerde dat het nu echt leeg was.
Om meteen weer heimwee te krijgen naar die deinende bollies.

Tja. De gevreesde theezakjes. I haz them. En dan in de miniatuuruitvoering.
pi_127706781
Ohh 75C is toch nog best prima becky? :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:34:14 #166
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127706920
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik weet nog dat ik de bv aan het afbouwen was en na de laatste kolfsessie ivm stuwing, tevreden constateerde dat het nu echt leeg was.
Om meteen weer heimwee te krijgen naar die deinende bollies.

Tja. De gevreesde theezakjes. I haz them. En dan in de miniatuuruitvoering.
Theezakjes krijg je niet door borstvoeding, maar gewoon door zwanger zijn.
pi_127707001
quote:
Na enkele menstruatiecycli zal de stevigheid van je borsten weer toenemen. Ook vormt zich na enige tijd nieuw vetweefsel, wat de borsten ook weer wat vult.
Dit lees ik op de site van LLL, biedt wellicht wat hoop ;)
pi_127707060
Gefeliciteerd Phaidra! *O*

Ach As, kijk je 2 jongens nou zitten
O+

XM _O- Noor geeft je meteen de vuurdoop vandaag!

Suiker, nogmaals respect hoe je het doet. En wat fijn dat het zo goed met je gaat!
Ik heb een flinke klap gekregen van alles het afgelopen jaar en het ging helemaal niet goed hier. Krappe week na de KS zat ik al bij de psycholoog die gelukkig goed wist in te springen en contact gezocht heeft met mijn huisarts. Mijn medicatie is juist verhoogd en heb er nog iets bij gekregen, ze zijn bang voor een PND en hopen het zo onder controle te houden. Gelukkig voel ik me nu al veel lichter en beter, heb zelfs meer geduld met Eva dan mijn man! Maar ik heb nog een lange weg te gaan denk ik.

RRR, wij zijn gisteren begonnen met proberen er wat van in te brengen. Eva is een schatje maar wou alleen slapen op onze arm, zo gauw we haar weg legden begon ze te huilen. Ik word daar een beetje kriebelig van dus heb ik het boek Baby in een droomritme gekocht en we zijn begonnen met haar consequent na iedere voeding in bed te leggen. We laten haar niet huilen, dat vind ik zo sneu. Maar uiteindelijk slaapt ze wel in haar bed, al kost het honderd keer naar boven lopen om te kalmeren.
Ik heb haar net voor het eerst ingebakerd met een Pacco doek, ze maaide zichzelf steeds wakker. Ze gaf zich bijna meteen over aan de slaap, ik hoefde niets te doen :o
E.
pi_127707269
Net gevonden! Bij mijn ziekenhuis moet ik een formulier downloaden en invullen en met kopie id opsturen. Is niet gratis overigens. Maar ik ga t gelijk even doen, zit nog allemaal niet zo lekker in m'n hoofd. Ben ook al een 2 maanden wekelijks bij een psycholoog (lichte depressie en aanpassingsstoornis), onder andere de bevalling vond ik toch heftiger dan ik wist achteraf. Misschien helpt het dossier me om dat iig op een rijtje te krijgen.

Mini word binnenkort al 1! Ik begin me soms al wat sip te voelen, tijd is echt ZO SNEL gegaan. Heel veel van die tijd is opgegaan aan dat ik niet lekker in mn vel zat en zit. Teveel aan mn hoofd en daardoor weet ik dus een boel dingen niet meer van de eerste maanden. Gelukkig hebben we de foto's nog :{. Bij een tweede kindje kan iedereen echt de rambam krijgen, dan ga ik flink op mn roze wolk hangen! Puh! Want nu wassie meer donkergrijs...

Nieuwe mama's, geniet zoveel mogelijk. Voor je t weet zijn ze 1 ;)
pi_127707289
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Theezakjes krijg je niet door borstvoeding, maar gewoon door zwanger zijn.
nee, ik kreeg ze door het vacuüm trekken :P
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:41:27 #171
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127707338
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Mangostine het volgende:

[..]

nee, ik kreeg ze door het vacuüm trekken :P
Ergens is het oneerlijk...

Nu heb ik prima tetten, straks geen kindje meer aan de borst, dan blijft hier ook vrij weinig meer over :'(
pi_127707431
Ik ben blij als er zo bij mij wat tet af gaat. Was wel heppie met m'n cup D! F is echt wat te, pas nergens normaal in :(
Sarcasme. Herken het.
pi_127707469
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ergens is het oneerlijk...

Nu heb ik prima tetten, straks geen kindje meer aan de borst, dan blijft hier ook vrij weinig meer over :'(
nieuwe maken! Ga ik ook doen. ^O^
Tetten ftw.
pi_127707517
Mijn borsten waren al niks voor mn zwangerschap, theezakjes door jojo gewicht :{ Ze zagen er prima uit met stuwing! Maar nu worden t weer theezakken, haha. Als ik nou het vet van mn heupen/kont in mn borsten kom laten spuiten zou ik t doen :@
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:44:30 #175
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127707527
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Mangostine het volgende:

[..]

nieuwe maken! Ga ik ook doen. ^O^
Tetten ftw.
JA! Meer brammetjes!!!
pi_127707557
Ik heb wel betere tepels nu trouwens. Of hoort dat in het bv-topic? *)
pi_127707607
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:44 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijn borsten waren al niks voor mn zwangerschap, theezakjes door jojo gewicht :{ Ze zagen er prima uit met stuwing! Maar nu worden t weer theezakken, haha. Als ik nou het vet van mn heupen/kont in mn borsten kom laten spuiten zou ik t doen :@
+1 behalve dat ik dan donorvet wil.
  woensdag 12 juni 2013 @ 14:49:03 #178
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127707749
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef L0t.. het volgende:
Ohh 75C is toch nog best prima becky? :)
jawel hoor maar dat komt door goede propskills, zonder bh is het geen porum.
pi_127707751
Vraag: nu ik fv Friso 1 maak heb ik ineens allemaal klonten in de fles. Hebben jullie dat ook? Hoe krijg ik ze weg? Meer schudden helptniet...
Sarcasme. Herken het.
pi_127707989
Ik geef Nutrilon maar geen klonten. Voeg je wel eerst water en dan poeder toe? Misschien even roeren met een vork?
pi_127708008
Ik ben eigenlijk wel tevree! Het is als ik sta ook echt een vrij dunne slappe huidplooi op mijn buik, dus dat lijkt me niet alleen maar aan vreetzucht te wijten, ook aan uitlubbering :'). Borsttechnisch droeg ik voor de zwangerschap push-upbeha's en dat kan nog steeds. En bloot valt het me ook mee eigenlijk!

SE dat klinkt ook heftig. Daar was ik dus zo bang voor, dat ik dan hele periodes zou missen omdat ik zou worden opgeslokt door mezelf. Maar als ik jouw berichten nu lees kun je ook daar heel goed doorheen komen! Het is wel balen, en ik bedoel het niet bagatelliserend natuurlijk, maar je bent ermee aan de slag gegaan om nu wél te kunnen genieten. O+

Sparkling dat wist ik heel niet joh. Extra heftig dus voor jou maar wat fijn dat je zo'n goed vangnet hebt! En het is nooit van de een op de andere dag ineens weg maar het klinkt alsof je supergoed bezig bent!! ^O^

Ik mag mezelf wel goed kennen intussen, zoals jullie hier lezen ben ik nog best vaak onzeker. Terwijl ik zelf vind dat niets perfect hoeft, blijf ik dan toch nadenken! Maar daar helpen jullie dan weer bij, om me weer te laten landen :s)

Spirit van roeren met een vork krijg je ook de minste belletjes schijnt, en dus ook minder krampjes!
pi_127708110
Eerst water, verwarmen, dan poeder en schudden, maar hele plakken klont blijven in de fles achter. Zal de vork straks eens proberen! :)
Sarcasme. Herken het.
pi_127708174
Of het water nog iets warmer misschien, dan lost het beter op. Desnoods oplossen in heet water en dan pas koud toevoegen? Vervelend!
pi_127708294
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:46 schreef Mangostine het volgende:

[..]

+1 behalve dat ik dan donorvet wil.
Ik heb meer dan genoeg vetjes :P, kopen?

Ja, gaat nu wel beter met ons, gelukkig maar. Maar ik ben er nog niet, work in progress...
pi_127708296
Ik ben verder totaal niet dik, dus ik wil niet afvallen. Ik wil gewoon een strakkere buik. Maar als dat niet lukt met situps stop ik er meteen mee hoor :D

En borsten, mijn cup F van tijdens de zwangerschap is er nog. Met mijn tengere lichaam zie ik eruit als een mislukte porno-actrice :'(
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:01:46 #186
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127708301
Klopt de datum op het pak wel?
pi_127708402
Mn tepels zijn echt heel snel weer kleiner geworden. Waren echt mega bruine schijven. *O* Heb wel een heleboel donkere moedervlekjes eromheen gehouden.
Vriendin van mij noemt haar theezakjes altijd Danerolle :D

Bevallingsverslag opvragen? Ik wist niet dat dat kon! Zijn dat dan feiten over weeën en bloedverlies enzo? Of ook : "mevrouw volgt onze instructies niet op" oid. :')
pi_127708548
Bevallingsverslagen heb ik hier meegekregen uit het ziekenhuis. 2 stuks, 1 voor de verloskundige en 1 voor de kraamzorg (en die heb ik dus zelf).
Vind t af en toe wel "leuk" om door te lezen :@
Bij mij in t verslag staan de rapportages van de verpleegkundigen, verloskundigen (bij de 2e) en artsen.

Oh en gewicht enzo daar heb ik t maar niet over :')
Ik zag gisteren een foto van mezelf net voor de zwangerschap :'(
Maar goed eigen schuld enzo...moet even motivatie vinden om weer af te vallen...in t afgelopen jaar was die motivatie een beetje weg :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:12:24 #189
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127708732
Ik ga maar niet meepraten over het teveel aan vet enzo. Op zich zijn de kilo's van beide zwangerschappen er af (wel anders verdeeld inderdaad). Nu nog de kilo's van de jaren daarvoor -O-

Ik heb ook de bevallingsverslagen meegekregen vanuit het ziekenhuis. Hoewel niet echt verslag maar alleen de "statistische informatie".

Meisjes hebben vandaag weer 2 uurtjes gewend op het kdv. Toch grappig om te zien dat er op deze groep een heel andere dynamiek hangt dan op M's groep. Maar wel aardige leidsters en zo. Maar moet zelf ook nog even wennen.

Verder home-start op bezoek gehad en ze gaat voor ons een vrijwilliger zoeken. Probleem is dat er maar 2 beschikbaar zijn waarvan er 1 al afviel ivm kattenallergie. Plus dat ze in de zomervakantie "dicht" zijn en die begint hier al eind juni. Kans bestaat dus dat pas per eind augustus/begin september iemand kunnen krijgen maar goed, beter iets dan niet. En ze deed nog een beetje moeilijk over het feit dat wij iemand zoeken voor 2x 2 uurtjes en niet voor een heel dagdeel. Maar ja, dan zit ze op de bank te wachten tot de kinderen wakker worden, lijkt me ook niet wenselijk. Even afwachten dus.
pi_127708761
Poeh, veel gelezen en veel om op te reageren. Ff kijken of het lukt.

Phaidra gefeliciteerd *O* ik heb het idee dat die van jou net geboren is :o

Suiker, Rosalie is nu 10,5 week en krijgt ook fv.Ze krijgt er 5 of 6 aafhankelijk van wel of geen nachtfles.
Als ze doorslaapt tot 06.30/07.00 dan 5x150/5 (wat ze meestal niet opdrinkt) en iedere 4 uur en anders komt ze rond 05.00 en krijgt ze 6x120/4 iedere 3,5 uur.
Onze richtlijn is dat de laatste fles om 23.00 is.

Spirit, ik heb geen ervaring met friso maar weet je dat je flesjes sowieso niet moet schudden, maar beter kan roeren met een lepel of een vorkje? Door te schudden creëer je meer lucht wat omgezet wordt in krampjes.

Ik was in totaal 13 kg aangekomen en was er al snel 9 kwijt. Totdat we vorig weekend uit eten gingen en de dag erna naar de film.
Toen zat er 3kg :o bij. En ze gaan niet weg. Ik heb er echt de pest over in :(
Iedereen zegt tegen me dat ik er al veel beter uit zie dan met dezelfde termijn 2 jaar terug bij eva. Maar ik zeg ze dan dat ik me toen ook niet lekker in mijn vel voelde zitten en dat dat matchte met mijn figuur. Nu voel ik me prima maar is mijn lijf dat niet en dat irriteert.

Becky, hier precies hetzelfde. Heb nu mt 80D, maar iedereen vraagt waar dat zit. Mja, zonder bh zakt dat allemaal opzij richting oksel }:| maar om alles in een bh te krijgen moet dit wel een 80d zijn.
En theezakjes -O- ooit als ik centen teveel heb ga ik voor een borstlift :')

En nog even ego:
Ik ben het thuiszitten een beetje zat. Niet letterlijk want we gaan veel op pad, maar ik ben het een beetje zat dat ik alleen maar bezig ben met kindjes en huishouden.
Dat klinkt ondankbaar en zo is het niet bedoeld, maar ik ben gewoon af en toe jaloers als mijn vriend weer lekker gaat werken :')
Ik heb nog 3 weken vakantie achter mijn verlof en hoef daardoor pas 22 juli te gaan werken en heeeeel even heb ik eraan gedacht om mijn vakantie on te trekken. Maar ik ben dan gek ook!
pi_127709156
danic, dat laatste is zooo herkenbaar! Ik zit door ziekte al vanaf januari thuis, ik voel mezelf met de dag dommer worden eigenlijk (no offence naar de thuisblijfmoeders, ik ben er zelf gewoon niet zo goed in) Ik kan mezelf gewoon niet zo goed nuttig maken als ik niet werk. Kijk echt uit naar weer werken, naar weer iets boeiends te vertellen hebben tijdens het avondeten :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:25:17 #192
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127709281
Als ik de keuze had gehad dan was ik het 1e half jaar thuis gebleven. Maar dat komt misschien ook omdat het hier eigenlijk net pas lekker liep en toen moest ik weer aan het werk. Ik pleit echt voor langer verlof bij een tweeling.
pi_127709346
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:
Als ik de keuze had gehad dan was ik het 1e half jaar thuis gebleven. Maar dat komt misschien ook omdat het hier eigenlijk net pas lekker liep en toen moest ik weer aan het werk. Ik pleit echt voor langer verlof bij een tweeling.
Mee eens. Ook voor prematuren trouwens. Nee, ik dan niet, maar op neo lag een kindje dat met 28 weken was geboren. Toen hij naar huis mocht, was haar verlof bijna voorbij. Dat moet anders.
pi_127709382
Oh, ik weet niet wie mijn bevallingsverhaal nog een beetje weet, maar wij hebben straks een gesprek met de anesthesist. Ik ben zo benieuwd! :)
pi_127709416
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:22 schreef L-E het volgende:
danic, dat laatste is zooo herkenbaar! Ik zit door ziekte al vanaf januari thuis, ik voel mezelf met de dag dommer worden eigenlijk (no offence naar de thuisblijfmoeders, ik ben er zelf gewoon niet zo goed in) Ik kan mezelf gewoon niet zo goed nuttig maken als ik niet werk. Kijk echt uit naar weer werken, naar weer iets boeiends te vertellen hebben tijdens het avondeten :')
Dat had ik idd ook heel erg na de eerste.
Bij Floris raakte ik met 28 weken werkloos en heb dus uiteindelijk van april tot december thuis gezeten.
In huis deed ik amper wat, want "morgen kan dat ook nog wel', ik ging steeds slechter slapen, nou ja was duidelijk toe aan dagvulling :')
Niet dat ik normaal zo actief in mn huishouden ben (moet nu eigenlijk opruimen beneden, maar vind t zo lekker even niets dat ik dan ook niets doe en slaap sowieso te weinig :') begint me ook op te breken nu...)
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:29:41 #196
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127709454
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 15:26 schreef L-E het volgende:

[..]

Mee eens. Ook voor prematuren trouwens. Nee, ik dan niet, maar op neo lag een kindje dat met 28 weken was geboren. Toen hij naar huis mocht, was haar verlof bijna voorbij. Dat moet anders.
Helemaal waar.

Succes straks. Hopelijk heb je er wat aan. Zal best wel even heftig zijn :*
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:32:18 #197
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127709577
Ik ben door het werk ook echt weer in een ritme gekomen. Blegh ik was het thuiszitten zo zat maar ook blij dat ik na de ziekenhuis opname nog tijd had om weer aan de situatie thuis te wennen.
pi_127709824
Succes met het gesprek L-E! Hopelijk helpt het je om wat gaten op te vullen en voor de verwerking :*.

Ik zou nog wel maaaanden thuis kunnen zitten :@ Heb helemaal geen zin om 17 juli weer aan de slag te gaan. Het is op zich niet het werk waar ik zo tegen op zie maar meer het vroege opstaan en het reizen. Moet dan om half 6 opstaan, kwart over 6 de deur uit. Als J. nu om half 6 komt voor voeding ben ik echt nog helemaal gebroken maar dat geeft niet want ik kan daarna vaak weer verder slapen. Het idee dat ik er dan straks gewoon uit moet op die tijd, pfff :'). En J. zolang niet zien :'(.
Maar komt goed en het wordt vast ook wel weer leuk als ik eenmaal aan het werk ben :).
  woensdag 12 juni 2013 @ 15:44:58 #199
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_127710089
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Spirit82 het volgende:
Vraag: nu ik fv Friso 1 maak heb ik ineens allemaal klonten in de fles. Hebben jullie dat ook? Hoe krijg ik ze weg? Meer schudden helptniet...
Bij Eli ragde ik nog een roerstaafje door de fles ipv schudden. werkte prima tegen de klonten.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_127711401
Omdat ik hier eigenlijk altijd maar zeik over te weinig slaap nu iets leuks.
Kijk nou! Hoe kan je daar nu niet verliefd op zijn O+

pi_127711590
Aaaaahhhh F! Ze staat er zowaar prachtig op O+

Ik wil ook een lachfoto van Isa :(
Sarcasme. Herken het.
pi_127711632
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
Aaaaahhhh F! Ze staat er zowaar prachtig op O+

Ik wil ook een lachfoto van Isa :(
Mijn vlugge Japie ;)
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:31:32 #203
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127712014
Dat koppie!!!! <3

Heel lief!
pi_127712459
Och kiektan O+ lief hoor Tally!
pi_127712901
Pfff gewicht. Wil er minimaal 50 af hebben. Maar 1/5 is er nu vanaf.

Werken vond ik ook wel weer fijn. Het voordeel is wel dat ik zelf kan bepalen hoeveel ik wil werken.

Wat een mooie foto Tally O+
  woensdag 12 juni 2013 @ 16:57:00 #206
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127713026
Wat een stralend koppie Tally!
pi_127713728
Tally O+ O+ wat n droppie

Kyara jammer dat je nog moet wachten maar wat een goed initiatief, ik had er nooit van gehoord.
En langer verlof bij tweeling/ prematuren ^O^

Ik heb zelf tot na de zomervakantie nog verlof (ouderschapsverlof). Ik ben wel eens jaloers als mijn man gaat werken maar ben toch blij dat ik nog thuis ben. De eerste weken met L waren echt zwaar en niet altijd leuk. Nu wordt zoveel leuker en kan ik er echt volop van gaan genieten. Anders was ik alweer aan het werk geweest. Nu hoop ik op nog 3 betere maanden en dan weer aan het werk.

Vandaag bij een gastouder geweest en dat zie ik helemaal zitten. De kindjes noemen haar oma O+ ze ging m helemaal kroelen en L lachte zo lief naar haar.
pi_127714205
Mijn lachebekkie doet het zo goed vandaag O+
De ochtend ging even stroef maar dat herstelde zich snel.
pi_127714281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef As1981 het volgende:
Pfff gewicht. Wil er minimaal 50 af hebben. Maar 1/5 is er nu vanaf.

Werken vond ik ook wel weer fijn. Het voordeel is wel dat ik zelf kan bepalen hoeveel ik wil werken.

Wat een mooie foto Tally O+
50 kilo zou ik ook wel willen maar dat is misschien teveel van het goede :P
Eerst maar eens kijken hoe de borstvoeding gaat en dan eens denken aan lijnen.
Maar dat lijnen kan me niet snel genoeg beginnen.
pi_127714953
Tally, geweldige foto! O+ Is ze al bezet? Ik was niet op zoek maar de leuke schoondochters liggen vast niet voor het oprapen ;)

L-E Heel veel succes straks, toch spannend lijkt me.. hopelijk haal je er iets uit!

Ritme, ik zorg nu dat F een ritme heeft maar ik moet zelf nog mijn draai vinden. Heb wel door dat als ik aan het werk ga zodra hij slaapt, ik wel iets gedaan krijg. Dat hoeft nog niet per se van mezelf, zolang ik de zelfstandige/zwangeruitkering krijg mag ik ook genieten van de vrijheid, maar soms vind ik het leuk om iets te doen (een geboortekaartje voor een kennis ofzo) en dan moet het toch een keer af zijn. Alvast oefenen dus!
Maar ik ben wel benieuwd hoe het straks gaat als ik weer in de winkel werk. Dan wil ik eigenlijk wel weer een dagelijks ritme voor mezelf inbouwen, dat ik elke dag om dezelfde tijd opsta en weet wanneer ik kan douchen en hoeveel werk ik ongeveer kan doen op een dag. Maar alles op zijn tijd hoor! :)
pi_127715067
Ik vond t dit keer ook wel jammer dat ik toen ze 10 weken was weer aan het werk moest. Wilde eerst nog extra vakantie opnemen erachteraan...maar was van plan nog op vakantie te gaan :') dus niet gedaan. Nu wel een beetje spijt van. Maar goed tis.maar voor 2 dagen. Dus mis niet heel veel.
Oh en na 18 weken thuis vond ik t ook wel weer fijn om aan de slag te gaan. Was alleen liever met 36 weken met verlof gegaan (maar goed dat ging toen even niet, mja dat ze nog eens 2 weken extra bleef zitten hielp ook niet natuurlijk ;))

Oh en zo leuk, optrekken kon ze al wel een tijdje, ze zag t nut er alleen nooit zo van geloof ik. Nu heb ik opeens een verticaal kind t grootste gedeelte vd tijd :D en ze stapt gelijk over voor het gemak.
Mn kleintje wordt echt groot O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 12-06-2013 18:33:59 ]
pi_127715112
Oh en ik vergeet een O+ voor de uk van Tally O+
Wat een leukerd!
pi_127715314
Psst. Je bedoelt verticaal ;)

*O* grote kleintjes! O+
pi_127718113
Mijn grote kleine baby kruipt! *O*
pi_127718472
Sonnetje wat goed!
Mango ook!
Wow wat een grote kindjes allemaal *O*

L is zijn stem aan het ontdekken. Hij kan heel hard en hoog gillen }:|
pi_127718784
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Suikertante het volgende:
Psst. Je bedoelt verticaal ;)

*O* grote kleintjes! O+
staat er toch ook O-) thanks ;) niet helemaal wakker

Mango wat goed *O*
Dat doet de mijne dan.weer niet.
  woensdag 12 juni 2013 @ 19:46:30 #217
259886 pessie
pi_127720539
Tally wst een heerlijk vrolijk meisje zo op de foto O+

Mango *O* dat is echt een mijlpaal *O*

Son, super zeg *O*

Ik heb 2 kinderen in bed liggen :o . En met de lactatiekundige overleg gehad over hoe het doen met de nachten, besloten om haar gewoon zelf te laten komen en niet slaapvoeden om half 11. Het is hier een beetje vermoeiend momenteel.
pi_127721985
Dank voor de jompels *O*
Ben ook zo trots! O+
pi_127722076
Pessie, hoop dat je snel wat rust erin krijgt. :*

Son de verticale skills van jouwes! *O*
pi_127722201
Isa slaapt ook. Een poosje terug poste ik hier over haar huiluurtje savonds. Nu viel het me op dat ze dat in het weekend had, maar zodra het maandag was had ze nergens last meer van. Denk dat het toch met de RRR te maken heeft en ze na een drukke dag gewoon oververmoeid is :@ Vandaag heeft ze weinig geslapen en zijn we bij m'n zusje geweest die twee dolenthousiaste hypertjes heeft en het was weer feest net. Wel fijn te weten hoe ze werkt!
Sarcasme. Herken het.
pi_127722379
Son een sta-beeb, mango een kruiperd! O+ *O*
Een gillende L van Fieder :D

Wat gewicht betreft: ik ben wel de zwangerschapskilo's kwijt, maar mn vet lijkt anders verdeeld te zijn ofzo. Kan nog steeds sommige broekenvanvroeger niet aan. En moest ook voor de zwangerschap kilo's kwijt. Zit nu op 69 ofzo en wil eigenlijk naar de 58 ofzo. We zullen zien :+
pi_127723028
Jee, wat gaan jullie enorm hard, idd, is iedereen vrij op woensdag?! Stelletje deeltijders en verlof'ers!

Kilo's: +11 erbij, -8 na de bevalling en alles eraf na een week. Paste ook meteen mijn eigen broeken weer, lucky bastard die ik ben. Inmiddels nog 2 kg eraf, maar daar blijft het jammer genoeg geloof ik bij ondanks volledig borstvoeding. Er mocht nog wel een kilootje of vijf af, maar blijkbaar kost bv mij weinig energie of zo want ik eet niet echt extra. Kilo's zijn wel anders verdeeld idd want m'n oude bh's pas ik niet meer *O*, maar waar dat gewicht dan verdwenen is?! Ik vrees wel voor mijn cupmaat als ik stop, er mag best wat aanblijven.

Verder zag ik een prachtige foto van Féline O+ (omg, ik zou echt de hele dag felientje-pientje zeggen, betrap ik mezelf op), kwamen Enf en Mango weer eens voorbij ( :W ), is I van Phaidra jarig (gefelicteerd!!!!), staat Elise *O* en kruipt M *O* De rest heb ik niet onthouden.

De mijne tijgert, vindt liggen op z'n rug voor baby's :{w en danst het liefst staand op mijn schoot terwijl hij mijn gezicht aflebbert O+ Gotta love him!!
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:42:09 #223
259886 pessie
pi_127723169
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef Mangostine het volgende:
Pessie, hoop dat je snel wat rust erin krijgt. :*

Komt vast goed. Heb de lk gebeld omdat ik toch een beetje bang ben dat ze anders te lang niets krijgt. Volgens de lk mag ze zelfs slapen van 8 tot 5 aaneengesloten :o . Dus we zien wel. Bij Nathan werkte voeden om half 11 ook niet, raakte zijn hele nacht ontregeld van. Maar goed, slapen was voor hem sowieso moeilijk.

Spirit, Lauren houdt ook echt niet van te veel drukte. Vorige week op 1 dag 3 actieve dingen gedaan en 's avonds was ze volledig overstuur, zo sneu. Er zijn denk ik meer kindjes die er niet zo goed mee om kunnen gaan als dat er kindjes zijn die alles aan kunnen.
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:48:27 #224
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127723438
crosspost:

pi_127723651
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Isa slaapt ook. Een poosje terug poste ik hier over haar huiluurtje savonds. Nu viel het me op dat ze dat in het weekend had, maar zodra het maandag was had ze nergens last meer van. Denk dat het toch met de RRR te maken heeft en ze na een drukke dag gewoon oververmoeid is :@ Vandaag heeft ze weinig geslapen en zijn we bij m'n zusje geweest die twee dolenthousiaste hypertjes heeft en het was weer feest net. Wel fijn te weten hoe ze werkt!
Ik merk dat hier ook. Drukke dag, andere huizen, veel andere mensen, kortom veel indrukken leidt hier tot onrust en snel huilen vanaf het moment van thuiskomen tot naar bed gaan. Even afreageren... Heel bekend, ik had het vroeger zelf ook.

Ik doe er overigens niet echt iets aan om het te beperken, zulke dagen komen niet wekelijks voor en ik wil eigenlijk ook dat hij er mee leert om te gaan. We zijn nu eenmaal niet altijd thuis en oma en opa willen hem ook knuffelen. Wel probeer ik ervoor te zorgen dat we niet een heel weekend druk zijn bijvoorbeeld en toon ik begrip door hem extra te knuffelen of op schoot te nemen op moeilijke momenten in plaats van hem in de box te leggen om zelf te spelen.
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:54:12 #226
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127723710
Mooie foto's van Tally en Tico!

Jillz zonder alcohol is echt vies als je niet zwanger bent.... :r
pi_127723900
Oh ja? Ik heb al tijden geen gewone Jillz gedronken, die andere staat hier nu toevallig... Drink nog altijd die alcoholvrije wieckse witte, dikke prima!

Ik begin zowaar de voordelen van een alcoholvrij bestaan te ontdekken :)
pi_127723907
Spark ik hoop dat de RRR gaat werken. Maar heb daar alle vertrouwen in :*

SE duurt toch nog wel even totdat jouw mini 1 is? Maar ik vind het ook zo snel gaan. Als ik dan foto's zie van mijn pasgeboren mini krijg ik heimwee. En vind ik het zo jammer dat in toen zo onzeker was

Mijn borsten zijn ook kleiner geworden weer. Maar geen theezakjes

Nu ik weer werk vind ik het lekker. Maar aan het eind van mijn verlof wilde ik echt niet meer werken. Zou het liefst ook langer thuisgebleven zijn. En ik vind ook dat moeders van premature baby's langer verlof moeten hebben

Tally ik vind niet dat je zeikt hoor. :*
Maar echt een lieve foto. Wat een poppetje O+

Hihi 50 kilo eraf wil ik niet. Dan ben ik -3 kilo

Sonnetje wat leuk *O*

Mango ook *O*

Fieder leuk dat ie zijn stem aan het ontdekken is. En gillen is grappig :)

Spirit wat leuk dat je ineens doorhebt waarom je baby op een bepaalde manier reageert :*

Mineola ik snap helemaal dat je verliefd bent op hem O+

Pessie herkenbaar van het laten slapen. Bij Riley werkte dat ook niet. Meestal krijgt ze rond 8 uur haar laatste flesje en wordt ze de volgende ochtend rond 6 weer wakker. Soms wat later zelfs

Ik was net zo lekker met haar aan het knuffelen. Ik vond het gewoon jammer dat ze moe was. O+

En nog een vraagje. Vanaf welke leeftijd mogen ze een knuffel hebben om mee te knuffelen?
  woensdag 12 juni 2013 @ 20:58:33 #229
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127723951
Knuffel vanaf dag 1. Bram had in het ziekenhuis ook konijn mee.
pi_127723962
En Tico wat een lieve foto O+
pi_127723983
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Mineola het volgende:

[..]

Ik merk dat hier ook. Drukke dag, andere huizen, veel andere mensen, kortom veel indrukken leidt hier tot onrust en snel huilen vanaf het moment van thuiskomen tot naar bed gaan. Even afreageren... Heel bekend, ik had het vroeger zelf ook.

Ik doe er overigens niet echt iets aan om het te beperken, zulke dagen komen niet wekelijks voor en ik wil eigenlijk ook dat hij er mee leert om te gaan. We zijn nu eenmaal niet altijd thuis en oma en opa willen hem ook knuffelen. Wel probeer ik ervoor te zorgen dat we niet een heel weekend druk zijn bijvoorbeeld en toon ik begrip door hem extra te knuffelen of op schoot te nemen op moeilijke momenten in plaats van hem in de box te leggen om zelf te spelen.
Helemaal beperken zal sowieso onmogelijk zijn, maar het is wel fijn te weten waarom ze zo ontroostbaar huilt dan met je handen in het haar te staan :) En rekening houden met rustdagen ertussen. En het belang van laten slapen overdag is ook benadrukt! Morgen even lekker niks om bij te komen.
Sarcasme. Herken het.
pi_127724044
Hmm .. Ik begin nu toch wel te merken dat er een soort 'tweedeling' is in dit topic, waar ik anderen weleens over hoorde. Enerzijds heb je de kersverse mama's met hun ieniemieniebabietjes. Anderzijds de mama's (waaronder ik) die al hard richting hun eerste verjaardag gaan. Het lijkt alweer zo lang geleden voor mij! :D ... nieuwe maken haha :P .. Nee, voorlopig nog maar effe niet. Geniet veel te veel van Djenna :)

Drukte, Djenna kon er de eerste paar maanden heel slecht tegen. Dat kwam er 's avonds dan uit als ze rond 19 uur naar bed ging. Een drukke dag stond garant voor in slaap huilen. Terwijl een rustige dag waarbij we RRR konden toepassen resulteerde in een baby die meteen vertrokken was. Maar dat blijft soms lastig. Soms MOETEN dingen gewoon ... en dan hoop je maar gewoon dat je baby een beetje meeveert.

Tijdens de zwangerschap + 15 kg, na de bevalling - 10 kg. En de laatste 5 kg waren er ook binnen een mum van tijd af. Al na anderhalve week, toen de hechtingen niet meer trokken, kon ik mijn eigen broeken weer aan :) .. Lucky me. En ik heb er echt niks voor gedaan (gaf ook geen bv.).
O trouwens, vetjes zijn hier inderdaad wel anders verdeeld... dat dan weer wel!

Phaidra, is het nu al zover? :o
Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad! :)

Mineola wat klinkt dat gaaf! Zo'n hupsend, blij kind.

Spirit, herkenbaar. Wat ik hierboven al beschreef... RRR werkte hier ook het beste. Maar soms gaat het even niet anders. En het wordt ook echt beter! :)

Aaah Mango wat leuk! Wat goed! Gaaf hoor! Ik weet niet of je je stopcontacten al aangepast had? :+

Tally blij ei :D .. Heerlijk toch? :D

Spirit ik schudde de fles nooit, maar roerde met een vork. Helpt misschien?

Ik heb vanaf halverwege mijn zwangerschap tot twee weken terug thuis gezeten. In totaal bijna 11 maanden. Heerlijk om weer aan het werk te mogen zijn, echt. Ik ben geen mens om thuis te zitten. Extra verlof met tweeling of prematuur vind ik wel een zeer strak plan. De eerste paar maanden vond ik dan weer wel heel fijn met Djen. Maar toen ze een maand of 5 was dacht ik wel .. nu is het mooi geweest, ik wil weer lekker aan de slag. Ze kan best af en toe zonder mij :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:00:57 #233
259886 pessie
pi_127724052
Omen, Lauren slaapt met een knuffel over haar hoofd heen overdag. Een slaapspookje gemaakt door haar oud-oma van het type knuffeltjes die je in de baby dozen vind.
pi_127724077
Omen, sinds twee dagen heeft Isa een knuffel bij zich als speenstopper, maar ik vind het doodeng stiekem :')
Sarcasme. Herken het.
pi_127724090
Tico ik wil dat shirt van Bram!!

Djenna heeft geen knuffel. Misschien dat dat ooit nog komt .. we'll see.
pi_127724175
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Helemaal beperken zal sowieso onmogelijk zijn, maar het is wel fijn te weten waarom ze zo ontroostbaar huilt dan met je handen in het haar te staan :) En rekening houden met rustdagen ertussen. En het belang van laten slapen overdag is ook benadrukt! Morgen even lekker niks om bij te komen.
Ja precies, dat wilde ik er nog bij zetten allemaal maar ik had al verzenden geklikt :D Rustdag erna, en een verklaring ervoor.
pi_127724248
Pessie, weet jij hoe lang baby's die late voeden 'moeten'? Viktor is een half jaar, maar ik durf die voeding nog niet weg te laten. Hij groeit wel goed nu en komt op zijn vroegst pas om half 6 's nachts.

Ik ben vandaag met V naar de huisarts geweest omdat we even bang waren dat hij mazelen had. Hij had rare rode vlekjes op zijn hoofd en koorts. Maar de huisarts kon er niks van maken gelukkig. Het kan nog steeds mazelen worden, maar nu niet. Het kan ook gewoon over zijn over 3 dagen. Laten we dat maar hopen.

Lieve foto's Tico en Tally O+

Ik heb verlof gekregen met 36 weken en toen is hij met 39 weken geboren, dus ik had heel veel weken daarna, dat was heerlijk. Maar werken is ook heerlijk. Al is het nu een beetje te druk :X maar nog 2 weken en dan is het weer rustiger (voor 2 maanden en dan begint het opnieuw)

V maakt het allemaal niets uit of ik de RRR toepas of CC (complete chaos :P ) Hij ligt, lacht en slaapt als hij moe is. Tuurlijk heeft hij ook wel zijn buien, maar die heeft hij voornamelijk bij de gastouder :+
pi_127724295
Knuffel: sinds hij een maand of drie is denk ik? Een aapje, gekregen van mijn vader O+
Inmiddels hebben we er twee extra als backup.

Sola: ik vis mini niet meer zelf uit bed voor die late voeding sinds hij 6,5 maand is. Hij begon toen steeds slechter zelf weer in te slapen daarna tot een keer dat hij om 1/2 uur nog steeds wakker was. Vanaf toen ging hij naar zijn eigen kamer en laat ik hem zelf komen voor die late voeding. Inmiddels is hij bijna 8 maanden en heeft hij die voeding 2 x overgeslagen en de nacht doorgetukt. Alle andere nachten meldt hij zich tussen 22 en 00 uur (en sinds kort ook nog wel eens rond 4/5 uur, dus daar gaat iets mis :X). Ik neem aan dat hij zelf wel ermee stopt als hij niet meer wil.
Overigens voed ik overdag op mijn verzoek, na bedtijd op zijn verzoek.

[ Bericht 31% gewijzigd door Mineola op 12-06-2013 21:11:50 ]
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:06:43 #239
259886 pessie
pi_127724310
Helemaal beperken van drukte is idd onmogelijk. Maar ik hou doorgaans 1 uitje per dag aan. Soms zijn het er 2, en dat kan best maar 3 is wel veel. Ik vind het echt rot als Lauren door te veel drukte zo overstuur is dus ik voorkom liever. Net als dat ik op verjaardagen Lauren zelf vasthou of 1 persoon uit kies waar ze bij gaat. Er wordt niet van schoot tot schoot gegaan met mijn baby. Als ze haar willen vasthouden komen ze maar op bezoek.
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:07:05 #240
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127724331
Suiker! Het is gelukt!!!

pi_127724403
Oh Kyara!! O+ twee druppels water ook zo!

Waarom hebben jullie reserveknuffels? :@ Ik had vroeger 1 Ernie en die ligt nog steeds ergens opgeborgen, ook al valt ie half uit elkaar :D
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:09:26 #242
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127724420
Ohhhhh O+ O+
pi_127724425
Ahhhh. Wat een geweldige foto Kyara

En ik heb vandaag een knuffel naast haar gelegd. Vind ik zo lief altijd O+

Ik heb trouwens ook nog mijn lievelingsknuffel. Is een lammetje. Maar dat herken je niet meer als zodanig
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:10:42 #244
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127724482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom hebben jullie reserveknuffels? Ik had vroeger 1 Ernie en die ligt nog steeds ergens opgeborgen, ook al valt ie half uit elkaar
Omdat je als de dood bent dat zo'n knuffel kwijt raakt of ergens blijft liggen en je kind dan ontroostbaar is en niet meer wil gaan slapen.

Voor M hebben we maar 1 versie en dat beest kan dus ook niet in de wasmachine omdat ie dan te lang zonder is (en dat ding is viehies.... :r)
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:11:06 #245
259886 pessie
pi_127724503
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:05 schreef Solagratia het volgende:
Pessie, weet jij hoe lang baby's die late voeden 'moeten'? Viktor is een half jaar, maar ik durf die voeding nog niet weg te laten. Hij groeit wel goed nu en komt op zijn vroegst pas om half 6 's nachts.

Tsja, de lk zei dat ze best 9 uur aaneengesloten mag slapen, ze is 3.5 maanden. Maar goed, de theorie is leuk, de praktijk kan best zijn dat ze me standaard om half 12 en half 4 wakker maakt. We gaan dit nu gewoon even proberen.
Oh, en ik vertelde dus dat iedereen zn kind wakker maakt voor nog een voeding, maar zij zei dat mijn kind niet het kind van iedereen is, kortom, trial and error met je eigen baby :+
pi_127724538
Ze lachen hetzelfde :D
En ik zie nu spekkies!
O+

Hier reserveknuffel voor oudste eigenlijk om af te wisselen, maar meneer blieft maar 1 beer :') (in t donker heeft ie t zelfs door, best onhandig als ie ondergespuugd wordt :')). Voor dame wissel ik nu al door. Kunnen we iets vaker wassen ;)
pi_127724555
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Kyara het volgende:

[..]

Omdat je als de dood bent dat zo'n knuffel kwijt raakt of ergens blijft liggen en je kind dan ontroostbaar is en niet meer wil gaan slapen.

Voor M hebben we maar 1 versie en dat beest kan dus ook niet in de wasmachine omdat ie dan te lang zonder is (en dat ding is viehies.... :r)
Ow... Ik kan me niet voorstellen dat je je lievelingsknuffel ergens laat liggen :@ En dat vieze hoort ja! Wassen... Tssk :{w
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:12:38 #248
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127724566
Ik ben J laatst ook "vergeten" (D was vroeg dus ik heb J laten liggen en ben zelf verder gaan slapen). Om 3 uur heb ik haar toen maar uit bed geplukt ivm ploftieten.
pi_127724590
Oooooooh D en J!!!!! Gotta love 'em! O+ O+ O+ O+
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:13:28 #250
259886 pessie
pi_127724603
Kyara wat tof! Supermooi!
En ik gooi Nathans knuffel af en toe in de was, snel drogen op de verwarming of in de droger en dan vochtig mee naar bed. Kan oma van 82 moeilijk vragen een reserve te maken. Lauren heeft dus dezelfde als Nathan maar dan een andere kleur O+
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:14:53 #251
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127724695
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ow... Ik kan me niet voorstellen dat je je lievelingsknuffel ergens laat liggen :@ En dat vieze hoort ja! Wassen... Tssk :{w
Een dreumes stopt zijn knuffels overal in. En op het kdv heb we ook een keer alles af moeten zoeken naar Tijger. Die lag uiteindelijk in het keukentje. En als je dan zelf net uit je werk komt, laat bent, met je hoofd al bij het eten zit en wat je verder nog moet doen.... dan blijft die knuffel zo ergens liggen hoor :D
pi_127724768
Ik heb trouwens altijd begrepen dat ze het aantal ponden in uren mogen slapen :)
Hier werkte wakker maken trouwens ook niet. Vanavond met een fles naar bed gegaan, ben benieuwd hoelang ze gaat slapen.
Vanmiddag sliep ze 2 uur en vanochtend een uur (wakker want poep). En toen had ze ook een fles gekregen (eerst borst en toen wilde ze niet slapen, na 100 kv ging ze dus slapen). Dus vond t een mooi moment om de bv te stoppen.
Weer een tijdperk afgesloten. Ze wordt groot O+
pi_127724782
quote:

[..]

Wacht maar, tot je baby door heeft dat dingen ergens in of uit of tussen kunnen... Hij/zij zal de eerste niet zijn die knuffel uit het raamje gooit op de snelweg.

En als ouder heb je het natuurlijk ook niet altijd door hè, dat dat ding weg is. Tussen alle babyzooi die je meesleept :+
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:16:21 #254
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127724788
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze lachen hetzelfde
En ik zie nu spekkies!

*O*

Ja, zie het nu ook. Ze halen op dezelfde manier hun neusje op. En dezelfde vouwen rond hun ogen en mond.
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:16:54 #255
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127724827
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Mineola het volgende:
(zo, nu zi ik aan het maximale aantal posts op deze pagina geloof ik)
je kan nog, we zitten weer een pagina verder :P

snelle edit :D
pi_127724847
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:

[..]

Een dreumes stopt zijn knuffels overal in. En op het kdv heb we ook een keer alles af moeten zoeken naar Tijger. Die lag uiteindelijk in het keukentje. En als je dan zelf net uit je werk komt, laat bent, met je hoofd al bij het eten zit en wat je verder nog moet doen.... dan blijft die knuffel zo ergens liggen hoor :D
Of vergeet m wel eens, mikt m uit de wagen :X
Of kotst eroverheen :P
pi_127724911
quote:
17s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Kyara het volgende:

[..]

je kan nog, we zitten weer een pagina verder :P

snelle edit :D
Ninja :D de teller loopt opnieuw!

Edit: ik ben de koning ervan ;)
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:18:19 #258
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127724922
De knuffel van M is al ondergekotst, gekwijld, gespuugd, gesnotterd, gekust en geknuffeld...

gelukkig nog niet ondergezeken maar dat zijn dan ook de enige lichaamsappen die niet in dat beest terug te vinden zijn....
pi_127725022
Idd, verbazingwekkend hoe vies een baby zijn knuffel in slechts een maand of vijf kan maken :+
pi_127725090
quote:

[..]

Mja kots vind ik dan een beetje teveel van t goede :P
Al komt ie gelukkig vrij droog uit de was *O*

Zijn knuffel hebben we dankzij FOK :P (van tico gekregen :D)
Moet overal mee naartoe O+
pi_127725268
Ohhh D en J O+ O+ Supertoffe foto zeg!
pi_127725369
Ok ik ben om. Zodra ze een favoriet heeft halen we een dubbelganger.
Sarcasme. Herken het.
pi_127725415
Suikertante toch mooi ruim 10 maanden bv gegeven heb je. :*

Kyara is links J en rechts D?
pi_127725518
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:

Sonnetje :) als dat suikertante was ging er op meerdere fronten iets mis!

Maar Son, mooie afsluiting zo?! Goed gedaan iig :)
pi_127725558
Sonnetje inderdaad. Sorry
  woensdag 12 juni 2013 @ 21:29:59 #266
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127725621
quote:
Kyara is links J en rechts D?
Je mag nog 1 keer raden ;)
pi_127725733
Haha. Wat lief van je
pi_127726175
Hier twee knuffels zodat er eentje altijd bij opa en oma ligt! Maar bij mijn neefje heb ik gezien dat het resultaat uiteindelijk is dat hij met twee dezelfde knuffels tegelijk rondsjouwt :')

Brams shirt is top zeg, wat een toffe foto O+

En Kyara! _O_ *O* Het duurde even maar dan heb je ook wat, echt een geweldige foto!
pi_127726408
Je zou bijna willen dat je kind nooit tanden krijgt. Die tandvleesbekkies zijn zo vreselijk lief :D
Sarcasme. Herken het.
pi_127726545
Nou als ze een jaar of 10 zijn niet meer gok ik :+
pi_127726562
Lachende kindjes O+ O+ O+

Grote zus en kleine grote broer O+ O+
pi_127726567
quote:
:D Dat zou wel een prestatie zijn, volgens mij bedoel je iemand anders!

Ohja en voor de geïnteresseerden ( :') ) het resultaat van mijn doktersbezoek:
SPOILER
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:00:06 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127727320
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:20 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Mja kots vind ik dan een beetje teveel van t goede :P
Al komt ie gelukkig vrij droog uit de was *O*

Zijn knuffel hebben we dankzij FOK :P (van tico gekregen :D)
Moet overal mee naartoe O+
Konijnbeertje toch?
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:01:11 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127727386
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Tico ik wil dat shirt van Bram!!

Djenna heeft geen knuffel. Misschien dat dat ooit nog komt .. we'll see.
Zeeman had ze!
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:09:34 #275
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127727852
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef Suikertante het volgende:

[..]

:D Dat zou wel een prestatie zijn, volgens mij bedoel je iemand anders!

Ohja en voor de geïnteresseerden ( :') ) het resultaat van mijn doktersbezoek:
SPOILER
Laat het je vriend doen :')
pi_127727925
Het gaat hier inderdaad ineens snel zeg. Ik heb even een paar dagen niet zo meegelezen, merkte dat ik gewoon even te negatief was over alles. Vanaf nu ga ik weer gewoon meedoen :)

De laatste dagen gaat het eigenlijk best goed. Zou voor vandaag zelfs bijna zeggen dat er een roze tintje aan mijn wolk komt O+
Femke maakt 's nachts nu iets langere slaapjes, en - nog belangrijker - ze slaapt na een nachtvoeding wat sneller weer in. Kost me al met al nog een uur tot anderhalf, maar is al stukken beter dan de minstens 2,5 uur in de afgelopen weken. Belangrijkste keerpunt was de ontdekking dat ze gewoon erg graag op haar buik slaapt. Het zal dan wel niet helemaal volgens de boekjes zijn, maar volgens mij is ze al sterk genoeg in haar nekje om zelf haar hoofd van links naar rechts en terug te tillen, en op deze manier krijgen we allemaal weer een beetje nachtrust :z

We krijgen af en toe wat kraamvisite nu, het zonnetje schijnt wat meer, dus we kunnen wat meer naar buiten, lekker wandelingen maken. Ik zie het allemaal wat meer zitten nu.

Ik heb niet echt goed bijgelezen nog, maar ik zag prachtige foto's voorbij komen hier. O+
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:14:03 #277
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127728120
Fijn Shandaly dat je het weer wat zonniger ziet. Maar ook la te even wat minder gaat kun e gewoon je ei kwijt hoor :*
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:14:28 #278
259886 pessie
pi_127728143
Shandaly :*
Leuk dat je werr gaat proberen het bij te houden hier :Y . Moet eerlijk bekennen dat et mij niet lukt :')

Mevrouw werd net uit zichzelf wakker, kijken of dat anders gaat dan wanneer ik haar wakker maakte.
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:15:32 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127728214
Klinkt fijn! Roze wolkjes zijn goed.
pi_127728275
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef pessie het volgende:
Shandaly :*
Leuk dat je werr gaat proberen het bij te houden hier :Y . Moet eerlijk bekennen dat et mij niet lukt :')

Mevrouw werd net uit zichzelf wakker, kijken of dat anders gaat dan wanneer ik haar wakker maakte.
Het 'proberen bij te houden' moet wel lukken, of het echte 'bijhouden' ook lukt durf ik nog niet te zeggen ;)
pi_127728349
Goed om te lezen Shandaly! Hopelijk zet de stijgende lijn zich voort!

Mango en Sonnetje wat knap, echte mijlpalen voor jullie kindjes O+

Suiker jammer dat er niet even een quick fix was voor je probleem. Toch gek dat er dan zo'n bobbel op komt.
pi_127728408
Shandaly fijn dat je weer terug bent! F slaapt ook op zijn buik. Dat wiegendoodverhaal schijnt alleen niks met stikken te maken te hebben. Het is dat het grootste deel van de baby's die aan wiegendood sterven op hun buik worden aangetroffen. Dat klinkt niet zo tof. Als F ziek of zwak is dan zou ik hem dus wel op zijn rug leggen, maar nu hij gewoon fit is durf ik het wel aan!
pi_127728653
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef Spirit82 het volgende:
Je zou bijna willen dat je kind nooit tanden krijgt. Die tandvleesbekkies zijn zo vreselijk lief :D
:D check !

Mooie foto's !: Tally, Kyara en Tico ! Super O+
Mango: kruipen *O*
Son: Staan *O*
pi_127728693
Shandaly: Wat Kyara zegt hoor ! :*
pi_127728754
Ik schaam me soms een beetje dat ik al bijna een jaar op een roze wolk zit ! :@ *; Gelukkig maar. Er komt hier geen 2e om het nog eens opnieuw te doen !
pi_127728956
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm .. Ik begin nu toch wel te merken dat er een soort 'tweedeling' is in dit topic, waar ik anderen weleens over hoorde. Enerzijds heb je de kersverse mama's met hun ieniemieniebabietjes. Anderzijds de mama's (waaronder ik) die al hard richting hun eerste verjaardag gaan. Het lijkt alweer zo lang geleden voor mij! :D ... nieuwe maken haha :P .. Nee, voorlopig nog maar effe niet. Geniet veel te veel van Djenna :)
[...]
/agree
Lars is nog uit de tijd dat we een kleine-babietjes-topic hadden en een grote-babietjes-topic, en eerlijk gezegd vond ik dat best fijn. Het is samengevoegd ongeveer toen wij net naar het dreumestopic verhuisd waren geloof ik, dus heb me er toen niet zo mee bemoeid. Geloof dat er wel valide argumenten waren om het samen te voegen. Ach.. tijden veranderen...
Zo mis ik eigenlijk ook nog steeds de lijstjes in de OP

Als het ienieminie babietje niet je eerste is, kun je nog best redelijk bijbenen waar de mama's van bijna-jarigen het over hebben ;) Plus dat die vaak weer goeie tips hebben voor de ienieminie babymama's...
  woensdag 12 juni 2013 @ 22:28:54 #287
259886 pessie
pi_127729006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik schaam me soms een beetje dat ik al bijna een jaar op een roze wolk zit ! :@ *; Gelukkig maar. Er komt hier geen 2e om het nog eens opnieuw te doen !
Vooral op die wolk blijven zitten :* . Ze is maar 1x zo klein, het gaat allemaal al zo snel.
pi_127729084
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef pessie het volgende:

[..]

Vooral op die wolk blijven zitten :* . Ze is maar 1x zo klein, het gaat allemaal al zo snel.
Thx ! En ik maak het bewust mee. Een jaar lang fulltime *;
pi_127729183
En vooral niet voor schamen! Geniet er lekker van! Straks gaan degenen met een iets minder rozige wolk zich daar nog weer schuldig om voelen ook :6 Krijg je helemaal zo'n neerwaartse spiraal...
pi_127729227
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Shandaly het volgende:
En vooral niet voor schamen! Geniet er lekker van! Straks gaan degenen met een iets minder rozige wolk zich daar nog weer schuldig om voelen ook :6 Krijg je helemaal zo'n neerwaartse spiraal...
:D
pi_127729385
En waarom wil mn baby NIET meer op haar rug liggen ? aaaarchhhhh. Verschonen is topsport :+
pi_127729656
Op je rug liggen is saai! Zeker als je zelf anders kunt gaan liggen ;)
Bij Lars was afleiden de truc.. met iets boven het aankleedkussen. Leuke mobile ofzo, of glinsterdingetjes aan het plafond, rammelaar... en als alles mislukt: papa om af te leiden of een houdgreep toe te passen ;)
pi_127729923
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
En waarom wil mn baby NIET meer op haar zijn rug liggen ? aaaarchhhhh. Verschonen is topsport :+
+1
Alles buiten grijpbereik leggen en afleiden met spelletjes en gek doen... Wurm!
pi_127730854
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Mangostine het volgende:

[..]

+1
+1

Overdag gaat t nog wel, maar 's avonds moet ze echt in de houdgreep... Niet te doen!

En Omentielvo (dacht ik?) mijnes is nu 10 maanden en 1 week... Bijna jarig ;)
pi_127730926
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Mangostine het volgende:

[..]

+1
Heel herkenbaar dit :D
pi_127734122
Verschonen ;( ik vind dat kleine gewurm nog.meevallen :P
Een peuter is pas klote....

quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Konijnbeertje toch?
Ja O+
pi_127734627
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zeeman had ze!
Ook elmo en ernie (luuk heeft elmo en koekiemonster)
*poef* nu is het weg
pi_127734638
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef Mineola het volgende:

[..]

Sonnetje :) als dat suikertante was ging er op meerdere fronten iets mis!

Maar Son, mooie afsluiting zo?! Goed gedaan iig :)
Ja ik vind t prima zo :Y
Ze heeft een prima start zo gehad. Wilde het een half jaar volhouden.
Het is goed zo. Nou zal ze best nog wel een keer bij me drinken, maar het is niet meer.de.hoofdmoot.
Sowieso waren t nog maar.4 voedingen. En soms zelfs minder.
En ze eet ontzettend goed dus tja.
Zelf.vroeg ze er sowieso niet om. Andere dingen waren ook interessanter dan drinken, dus voor beiden is het prima :)
pi_127735307
Ik wist niet dat het eerst twee topics waren, maar ben zelf erg blij met alle ervaren moeders hier :Y
Snap wel dat de bijnadreumesmoeders het gepiep van de minibabymoeders al duizend keer hebben gelezen. Maar het is voor ons ook wel heel leuk om jullie hier weer te zien! Jullie zaten nog net in het zwangertopic toen wij er kwamen en nu treffen we jullie dan weer O+
pi_127737355
En toen kon ik niet slapen, omdat ik m'n ventjes zo mis :'(
pi_127737603
Aww Loj, hopelijk heb je de slaap inmiddels kunnen vatten :*

Hoe kan het toch dat je kind tijdens het voeden slaapt, je er alles mee kan doen, maar wakker worden ho maar... Maar zodra ze het matrasje van haar bedje raakt klaarwakker is!?
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')