Natuurlijk kan dat wel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb er gelukkig niks aan over gehouden ondanks flinke knip, vacuumpomp en dito hechtingen. Hoogstens dat ik soms het gevoel heb dat ze het iets te ver hebben dicht genaaid (wat nooit kan natuurlijk).
O en ondertussen dat ik dit typ sloopt mijn berinnetje de babygym voor de zoveelste keer haha.
Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze wakker is, is ze dan wel alert en helder?
Allebei volgens mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:26 schreef danic het volgende:
[..]
Jij ook of haal ik nou TM en jou door elkaar?
Ja allebei. Alleen TM was zo snugger het direct te laten doen.quote:
Hoe oud is Noor XM? Isa was de eerste weken ook erg slaperig. Soms kreeg ik haar voor een voeding niet wakker. We zijn toen op verzoek gaan voeden ipv op tijd en dat ging veel beter! Ze was uitgeslapen en daardoor veel helderder. Viel alsnog tijdens voeden in slaap, maar das normaal voor haarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.
Dat heb ik dus volgens mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef Marjolijntje het volgende:
Over last van hechtingen, ik heb 3-4 maanden last gehad van een onderhuidse hechting die niet op wilde lossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan sex doe ik amper meer aan. Daar heeft de cerazette wel voor gezorgd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doehoeg!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Kindjes doen het sowieso op hun eigen tempo hoor, met of zonder spreidbroekje. M is vandaag 17 maanden en die loopt ook nog niet. Er zitten hier baby's die wat dat betreft ook al veel verder zijn maar ook dat komt vanzelf wel. Hij steekt zijn energie weer in andere dingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Faye!![]()
Mijn god wat gaat DAT hard![]()
![]()
Kyara ik denk eerlijk gezegd echt tot aan haar eerste verjaardag. Ze is nu 7,5 maand en mag hem per dag 2 x 2 uur af. 8 Weken geleden mocht ze hem per dag 2 keer een uur af. Er zit zeker wel vooruitgang in. Maar als we dit schema aanhouden, dan zijn we er echt pas met haar eerste verjaardag vanaf. Ware het niet dat het waarschijnlijk in de laatste maanden alleen tijdens slaapjes zal zijn (hoop ik ..)
Ik heb veel contact met de dames van de pufclub. Djenna was weliswaar de laatste geborene. Maar die andere kindjes gaan zo hard .. Djen heeft echt wel een achterstand wat dat betreft. Dus daarom was ik eigenlijk ook wel blij dat ik haar omgedraaid en wel aantrof in bedje(ook al schrok ik effe). Hoeveel kindjes doen dat niet al veeeeeel eerder? Daarentegen .. tis nog wel steeds mijn kleine meisje wat nog rustig bij me kan zitten, lekker tutten met mama enzo
. Enne .. vroeg of laat leren ze allemaal lopen
. Maar naar verwachting gaat het bij haar wel ietsjes langer duren. Maar in haar bovenkamer zit het prima goed. Daar ben ik allang blij om
![]()
Gelukkig hebben mijn man en ik beiden niet het gevoel dat ze er minder blij om is.. Tis gewoon een gezellige spetter
Same here!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef L0t.. het volgende:
RRR, wasda?![]()
Hier totaal geen ritme, komt zoals het komt en dat gaat goed.
Ja, ik dacht toen nog, kan mij uk dat dan ook als hij zo oud is?! Maar no way dat ik hem laat verven, alles gaat nog steeds linea recta naar z'n mondquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
M was voor zn eerste jaar al aan het vinger verven![]()
Klinkt als wat ik ongeveer van Lauren verwacht de volgende keer dat ik naar het cb moet. Lijkt me primaquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:11 schreef As1981 het volgende:
Phaidra gefeliciteerd!!!!
Fieder is fiets nog wel eens met zijn beentjes als hij moeite heeft met poepen.
Net naar het cb geweest voor inentingen. En een beetje aangedikt dat hij slecht drink en ik me zorgen maakte om de groei. Kon ik hem vandaag meten en wegen ipv morgen tijdens de inloop.
6800 gram en 63,5 cm. Hij blijft kleiner dan zijn broer.
Lauren is +1 lijkt me dat K het prima doet dus!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef As1981 het volgende:
Dat is zijn pyjama fiedervind hem zelf ook gaaf.
Nee vind hem niet klein hoor. Maar ik vergelijk altijd met zijn broer. Die was 65 cm en 7055 gram.
Dus netjes in verhouding volgens mij. Maar het is meer dat iedereen roept dat hij zo groot is en hij is dus kleiner dan mijn oudste.
Dat lukte me echt niet hoor, de eerste dagen (ok, wekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:44 schreef Suikertante het volgende:
XM dat gaat helemaal goed komen, jullie kunnen dat best samenLekker meeslapen en als ze rustig is lekker bellen met leuke mensen of juist lekker knuffelen natuurlijk! Eindelijk weer eens je benen epileren, zes cappuccino's drinken, alvast bezorgsushi uitzoeken voor vanavond. Zo'n dag is zo voorbij!
Ik moest even denken welke foto je bedoelde, maar hij heeft daar zijn voetje vast!quote:PhaidraWat een mooie collage! Die foto met die sterrendoek is mijn lievelingen, wat een ondeugend koppie
Van harte gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Phaidra! Dat is snel gegaan!!
De dag is hier begonnen met juf die eerder eten wilde dan gepland, waardoor ik te laat kolfde en tijdens het kolven weer een spuitluier had, waardoor ik met kolven moest stoppen en een kind compleet moest verschonen (iemand tips hoe ik die vlekken uit haar kleding krijg?). Daarna kon ik verder kolven, snel 2 boterhammen eten en toen wilde juf ook weer wat hebben. En nu lijkt ze in slaap te vallen op m'n arm.![]()
Dat werkt hier ook prima idd. En indien toch nog na het wassen vlekken: in de zon hangen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Gaat lekker!
Ik was het hier gewoon op 60 (of anders 90) graden met wat biotex voorwas erbij, ging er altijd prima uit.. Tip van de kraam die ik kreeg was om het eerst ff uit te spoelen en nat te houden zodat het niet indroogt
quote:[b]Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/377463] Maar de eerste dag alleen, ik was het bangst voor de eenzaamheid/de leegte. Dat je ineens met al die hormonen moet dealen in je eentje. Besef nu dat ik die instelling misschien een beetje op iedereen projecteer
terwijl iedereen het natuurlijk weer anders ervaart!
Thx voor de tip. Het moet je overkomen eer je eraan denkt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef L-E het volgende:
Washandje of hydrofiel tussen de benen houden venco.
L. plaste gisteren de cb-arts nat. Hij keek er heel geniepig bij.
En of je dat met meisjes ook hebquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:31 schreef vencodark het volgende:
En wij maar wachten op zijn eerste echte lach!Waar blijft ie? Nee, hij zet sinds kort een vreselijk zielig pruillipje op.
![]()
Nu was ik zowaar al gedoucht en breng ik zoonlief naakt naar zijn badje...plast ie mij onder.Dus nu mag ik weer schone kleding aantrekken.
Al de derde keer vd week dat hij op een slechte timing plast, zo ook al over zichzelf. Tja, dat laatste heb je met meisjes niet.
Toen hij sneller kwam zijn we grotere flessen gaan geven en liet hij er zelf langer tussen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef Suikertante het volgende:
Zijn voetje?![]()
de acrobaat!
op zo'n snoet kun je inderdaad niet boos worden.
As is dat bij jullie vanzelf gegaan naar die vijf? F eet niet meer zoveel als eerst en hangt nu rond de 850 cc, maar heeft nog steeds heel vaak trek. Ik hoop dat hij niet meer gaat drinken als we de flessen wat gaan rekken, zou een win-win zijn!
Phaidra maar met BV lijkt me dat ook heel anders! Weet eigenlijk helemaal niet meer of XM BV geeft? Maar de eerste dag alleen, ik was het bangst voor de eenzaamheid/de leegte. Dat je ineens met al die hormonen moet dealen in je eentje. Besef nu dat ik die instelling misschien een beetje op iedereen projecteerterwijl iedereen het natuurlijk weer anders ervaart!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
De dag is hier begonnen met juf die eerder eten wilde dan gepland, waardoor ik te laat kolfde en tijdens het kolven weer een spuitluier had, waardoor ik met kolven moest stoppen en een kind compleet moest verschonen (iemand tips hoe ik die vlekken uit haar kleding krijg?). Daarna kon ik verder kolven, snel 2 boterhammen eten en toen wilde juf ook weer wat hebben. En nu lijkt ze in slaap te vallen op m'n arm.![]()
Ja, herkenbaar! En 9 maanden ontzwangeren geldt voor mij niet, want eerste keer ongesteld werd ik pas bij 11 maanden. Overigens had ik nauwelijks bekkenklachten tijdens de zwangerschap...quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:12 schreef Enfermera het volgende:
Phaidra en Marjolijntje, gefeliciteerd! En wat een mooie fotospam![]()
Geweldig.. En wat gaat het hard he
![]()
Hier alles oké, mevrouw kan tegenwoordig op dr buik slapen (eerder brulde ze de hele buurt bij elkaar)
en vanochtend werd ik zelf om 9:10 wakker, mevrouw nog steeds slapende
(wel luier gedaan door manlief, maar nog geen ontbijt)
![]()
![]()
Geweldig kind
![]()
Btw, voor diegenen die last van hun bekken hebben, hebben jullie dit ook; ik heb tijdens mijn ongesteldheid meer last ervan.. erna ook. Voel ik weer die pijn in zitbeenderen/buitenkant bovenbeen zeg maarHet gaat wel beter, maar ik had toch wel gehoopt dat ik er na 8+ maanden vanaf te zijn (ja, 9 maanden ontzwangeren, maar ik gok niet dat het met 9 maanden ineens miraculeus weg is
).
Hormonale anticonceptie gebruik ik niet.
Kan ik me voorstellen hoor. Hoe gaat het nu dan, qua angststoornis (dat was jij toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:43 schreef Suikertante het volgende:
En L-E ik ken meer meiden die dat hebben gedaan ja!Maar ik had echt zo'n gezellig mens die de hele tijd naar al mijn onzekerheden luisterde. Het uitspreken zorgt al voor wat rust in mijn donder dus ik zag er wel tegen op ja..
Die plast op dr buik en dat glijdt dan lekker verder dr nek inquote:
Goed onthouden!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor. Hoe gaat het nu dan, qua angststoornis (dat was jij toch?)
Yep, 's ochtends is het nog wel oké allemaal maar in de loop van de dag bolt 'ie steeds meer. Vooral als ik gegeten heb lijk ik weer 4 maanden zwangerquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:12 schreef Fieder het volgende:
Ik had nog een post-bevallings dingetje. Ik vond na de bevalling dat mn buik er best goed vanaf was gekomen, vrij plat en strak nog. Nu 3 maanden later wordt hij steeds boller en slapper. Herkenbaar?
Wondermiddel idd! Ik geloofde er nooit in maar het werkt echt. Uitspoelen, beetje Vanish op de poepvlek strooien, paar uurtjes laten intrekken en alles is wegquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:27 schreef L-E het volgende:
XM, ik heb Vanish gehaald voor de poepvlekken. Dat werkt.
Mag ik vragen wat je voor angststoornis hebt dan? Omdat je het zo zegt 'andere moeders met jonge baby's etc. 'quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:10 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Goed onthouden!Het gaat heel goed. Ik heb zo mijn mindere momenten maar dat is misschien drie keer per week en dat duurt hoogstens een uurtje. En er zijn vast zat andere moeders met jonge baby's die dat ook hebben, denk ik dan! Ik sta versteld van mezelf, eerlijk gezegd. Maar ik dwing mezelf ook niet om de hele tijd verliefd te zijn, en mijn vriend vindt dat ook niet gek, dat scheelt enorm denk ik. Ik ben minder geduldig en daardoor is mijn vriend er beter in om hem in slaap te wiegen bijvoorbeeld. Ik raak dan ook een beetje geïrriteerd als het mij niet lukt, terwijl ik eigenlijk best weet dat het komt doordat mijn vriend zelf veel rustiger is dan ik. Andersom vind ik de nachtvoeding niet erg om te doen en luiers verschonen vind ik ook gezellig, dus zo hebben we allebei onze voorkeuren (en talenten
).
Phaidra wat lief! En leuk zeg dat ze foto's sturen!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:34 schreef L-E het volgende:
Washandje of hydrofiel tussen de benen houden venco.
L. plaste gisteren de cb-arts nat. Hij keek er heel geniepig bij.
Whaha jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:52 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar! En 9 maanden ontzwangeren geldt voor mij niet, want eerste keer ongesteld werd ik pas bij 11 maanden. Overigens had ik nauwelijks bekkenklachten tijdens de zwangerschap...
Ahwquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:03 schreef Phaidra het volgende:
Ik kreeg net een mailtje met foto's van mijn jarig job op het kdv. Hij kreeg zelfs een cadeautje en hij kijkt er zo verrukt bij. Zo van: "voor mij?
![]()
"
en nu mis ik hem
Tip van mijn kraam.. Dasty vlekkenmiddel van de Wibra.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Staat al een paar weken op de planningquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:15 schreef L-E het volgende:
Jullie al aan de buikspieroefeningen? Ik ben al vijf dagen bezig, maar nog geen resultaat
Wat wil je bereiken met buikspieroefeningen? Hoe oud is je baby? Zijn de buikspieren al gesloten?quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:15 schreef L-E het volgende:
Klinkt goed Suiker. Heel reëel idd, dat lijkt me goed. En idd, ik heb geen angststoornis en wil heel soms gillend wegrennen. Een baby is soms gewoon lastig.
Jullie al aan de buikspieroefeningen? Ik ben al vijf dagen bezig, maar nog geen resultaat
Ja leuk he! Ik wist ook niet dat ze dat deden. Er was niemand mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef Fieder het volgende:
[..]![]()
![]()
Suiker L heeft de eerste weken echt superstipt om de 4 uur gedronken, je kon de klok erop gelijk zetten, dus 6 flessen. Toen liet hij 's nachts één fles weg en zaten we op 5. Ik helemaal blij. Nu wil hij sinds een paar dagen om de 3 uur overdag, dus weer 6 flessen. Hij regelt het zelf heel duidelijk dus.
Ik had t volgens mij al eens gezegd maar ik ben fan het boek van 'baby in een droomritme'. Kun je vinden hoelang ze ongeveer wakker zijn en hoeveel en hoelang ze overdag zouden kunnen slapen enz. Voorbeeldritmes
Phaidra wat gaaf dat ze foto's sturenof was er iemand mee?
Poepvlekken doe ik in de week met groene Biotex.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:21 schreef Ticootje het volgende:
Wat wil je bereiken met buikspieroefeningen? Hoe oud is je baby? Zijn de buikspieren al gesloten?
Bedenk goed, dat je niet plaatselijk vet kan verbranden. Dus wil je een strakke buik, dan moet je gaan cardiofitnessen om het overtollige vet te verbranden en wil je zichtbaar buikspieren, dan doe je dagelijks je half uurtje buikspieren trainen...
Met alleen 100 situps per dag ga je geen strak buikje krijgen.
Je hebt misschien ook nog wat huid wat slap is, wat weer terug moet vormen in oorsprokelijke staat... Dat ga je met geen enkele oefening voor elkaar krijgen...
Sorry....quote:
Ja, maar ik noem het gewoon reëel blijvenquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:30 schreef Spirit82 het volgende:
Je ontneemt ons bruut ons wishful thinking
Maar maar maar, je baby is pas 2 weken!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Iddik zou het wel leuk vinden om weer in m'n gewone kleding te passen. Ergens binnen afzienbare tijd.
Ik zat weer op 25 kilo erbij... Daar hangen er nu nog een kilo of 5 tot 7 aan... Dat scheelt toch al snel een kleding maat...quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:34 schreef Fieder het volgende:
Ik heb juist hele brede bovenbenen gekregen, mn broeken passen er niet meer overheen. Terwijl ze qua taille best dicht zouden kunnen. Qua gewicht is het maar +5 kilo nog... Vind ik best meevallen aangezien ik +15 was op t laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buikjes.. hier was ik net afgevallen van 86 naar 73 kg, tijdens de zwangerschap weer aangekomen naar een kilo of 91 en nu weeg ik 81. Dus er mag nog wel wat af ja.. En het ligt vooral aan mijn eetgewoontes. Heb alle remmen los gelaten tijdens de zwangerschap en heb nog niet zo'n zin om er weer op te gaan staanDus die buikspieroefeningen zijn niet súpernuttig nee. Maar wel heel goed tegen de verzakking ook. Niet de normale sit-ups maar oefeningen van de cesartherapeut.
Sorry Venco! Ik haal jullie wel vaker door elkaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Suiker, bedankt voor de kudo's, maar ik was het niet die er naar vroeg. Neemt niet weg dat ik je spoiler wel met interesse heb gelezen
.
Oh! Nooit gerealiseerd... Mijn vriend was ook al zo aan het klagen dat hij het zwaar vond om de mini langer te tillen, terwijl ik het nog wel vond gaan. Nu snap ik hetquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:00 schreef Enfermera het volgende:
Uhm, ik begon met 57 kg toen ik zwanger was en weeg nu al een heeeele tijd 63kg. Mini is nu 8 maanden. Vind het wel prima, heb wat extra broeken gekocht en geniet van mijn bredere heupen/buikje, vooral dat eerste kan mini lekker op leunen als ik dr vast heb![]()
manlief is ook jaloers hihi
die heeft ze niet en alle 10kilos rusten dus op zijn arm als hij haar vast heeft
Oh, en mijn linea negra zit er ook nog steeds, zij het wat lichteren veeeel extra vel op mn buik als ik zit, denk dat ik wel 4 rollen heb.
Boeieeeend.
Ik zag al geen reactie.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Sorry Venco! Ik haal jullie wel vaker door elkaar
Hihi grappig hequote:Op woensdag 12 juni 2013 13:25 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh! Nooit gerealiseerd... Mijn vriend was ook al zo aan het klagen dat hij het zwaar vond om de mini langer te tillen, terwijl ik het nog wel vond gaan. Nu snap ik het
Haha ja ik bedoel ook als ze zelf hun romp + hoofd een beetje kunnen stabiliseren, nu met 8 maanden gaat het wat makkelijker. Dan beentjes om je zij heen zeg maarquote:Op woensdag 12 juni 2013 13:51 schreef Suikertante het volgende:
Bedoelen jullie nou op de heup zitten? Ik draag hem helemaal niet op de heup en mijn arm valt er bijna af als ik een kwartier met hem sta te hobbelen naast zijn bed. Maar zitten is toch pas handig als hij zijn hoofd zelf overeind houdt, of zie ik iets over het hoofd?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sorry....
Ik was me al dagelijks met dreft, staat ook op de verpakking dat het moeilijk verwijderbaar vet verwijderd... Maar ook weinig succes.(((
Theezakjes krijg je niet door borstvoeding, maar gewoon door zwanger zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik weet nog dat ik de bv aan het afbouwen was en na de laatste kolfsessie ivm stuwing, tevreden constateerde dat het nu echt leeg was.
Om meteen weer heimwee te krijgen naar die deinende bollies.
Tja. De gevreesde theezakjes. I haz them. En dan in de miniatuuruitvoering.
Dit lees ik op de site van LLL, biedt wellicht wat hoopquote:Na enkele menstruatiecycli zal de stevigheid van je borsten weer toenemen. Ook vormt zich na enige tijd nieuw vetweefsel, wat de borsten ook weer wat vult.
nee, ik kreeg ze door het vacuüm trekkenquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Theezakjes krijg je niet door borstvoeding, maar gewoon door zwanger zijn.
Ergens is het oneerlijk...quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:40 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nee, ik kreeg ze door het vacuüm trekken
nieuwe maken! Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ergens is het oneerlijk...
Nu heb ik prima tetten, straks geen kindje meer aan de borst, dan blijft hier ook vrij weinig meer over
JA! Meer brammetjes!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:43 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nieuwe maken! Ga ik ook doen.![]()
Tetten ftw.
+1 behalve dat ik dan donorvet wil.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:44 schreef SupremeEvil het volgende:
Mijn borsten waren al niks voor mn zwangerschap, theezakjes door jojo gewichtZe zagen er prima uit met stuwing! Maar nu worden t weer theezakken, haha. Als ik nou het vet van mn heupen/kont in mn borsten kom laten spuiten zou ik t doen
Ik heb meer dan genoeg vetjesquote:Op woensdag 12 juni 2013 14:46 schreef Mangostine het volgende:
[..]
+1 behalve dat ik dan donorvet wil.
Mee eens. Ook voor prematuren trouwens. Nee, ik dan niet, maar op neo lag een kindje dat met 28 weken was geboren. Toen hij naar huis mocht, was haar verlof bijna voorbij. Dat moet anders.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:25 schreef Kyara het volgende:
Als ik de keuze had gehad dan was ik het 1e half jaar thuis gebleven. Maar dat komt misschien ook omdat het hier eigenlijk net pas lekker liep en toen moest ik weer aan het werk. Ik pleit echt voor langer verlof bij een tweeling.
Dat had ik idd ook heel erg na de eerste.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:22 schreef L-E het volgende:
danic, dat laatste is zooo herkenbaar! Ik zit door ziekte al vanaf januari thuis, ik voel mezelf met de dag dommer worden eigenlijk (no offence naar de thuisblijfmoeders, ik ben er zelf gewoon niet zo goed in) Ik kan mezelf gewoon niet zo goed nuttig maken als ik niet werk. Kijk echt uit naar weer werken, naar weer iets boeiends te vertellen hebben tijdens het avondeten
Helemaal waar.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Mee eens. Ook voor prematuren trouwens. Nee, ik dan niet, maar op neo lag een kindje dat met 28 weken was geboren. Toen hij naar huis mocht, was haar verlof bijna voorbij. Dat moet anders.
Bij Eli ragde ik nog een roerstaafje door de fles ipv schudden. werkte prima tegen de klonten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:49 schreef Spirit82 het volgende:
Vraag: nu ik fv Friso 1 maak heb ik ineens allemaal klonten in de fles. Hebben jullie dat ook? Hoe krijg ik ze weg? Meer schudden helptniet...
Mijn vlugge Japiequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:20 schreef Spirit82 het volgende:
Aaaaahhhh F! Ze staat er zowaar prachtig op
Ik wil ook een lachfoto van Isa
50 kilo zou ik ook wel willen maar dat is misschien teveel van het goedequote:Op woensdag 12 juni 2013 16:54 schreef As1981 het volgende:
Pfff gewicht. Wil er minimaal 50 af hebben. Maar 1/5 is er nu vanaf.
Werken vond ik ook wel weer fijn. Het voordeel is wel dat ik zelf kan bepalen hoeveel ik wil werken.
Wat een mooie foto Tally
staat er toch ookquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:48 schreef Suikertante het volgende:
Psst. Je bedoelt verticaalgrote kleintjes!
Komt vast goed. Heb de lk gebeld omdat ik toch een beetje bang ben dat ze anders te lang niets krijgt. Volgens de lk mag ze zelfs slapen van 8 tot 5 aaneengeslotenquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef Mangostine het volgende:
Pessie, hoop dat je snel wat rust erin krijgt.
Ik merk dat hier ook. Drukke dag, andere huizen, veel andere mensen, kortom veel indrukken leidt hier tot onrust en snel huilen vanaf het moment van thuiskomen tot naar bed gaan. Even afreageren... Heel bekend, ik had het vroeger zelf ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Spirit82 het volgende:
Isa slaapt ook. Een poosje terug poste ik hier over haar huiluurtje savonds. Nu viel het me op dat ze dat in het weekend had, maar zodra het maandag was had ze nergens last meer van. Denk dat het toch met de RRR te maken heeft en ze na een drukke dag gewoon oververmoeid isVandaag heeft ze weinig geslapen en zijn we bij m'n zusje geweest die twee dolenthousiaste hypertjes heeft en het was weer feest net. Wel fijn te weten hoe ze werkt!
Helemaal beperken zal sowieso onmogelijk zijn, maar het is wel fijn te weten waarom ze zo ontroostbaar huilt dan met je handen in het haar te staanquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik merk dat hier ook. Drukke dag, andere huizen, veel andere mensen, kortom veel indrukken leidt hier tot onrust en snel huilen vanaf het moment van thuiskomen tot naar bed gaan. Even afreageren... Heel bekend, ik had het vroeger zelf ook.
Ik doe er overigens niet echt iets aan om het te beperken, zulke dagen komen niet wekelijks voor en ik wil eigenlijk ook dat hij er mee leert om te gaan. We zijn nu eenmaal niet altijd thuis en oma en opa willen hem ook knuffelen. Wel probeer ik ervoor te zorgen dat we niet een heel weekend druk zijn bijvoorbeeld en toon ik begrip door hem extra te knuffelen of op schoot te nemen op moeilijke momenten in plaats van hem in de box te leggen om zelf te spelen.
Ja precies, dat wilde ik er nog bij zetten allemaal maar ik had al verzenden gekliktquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Helemaal beperken zal sowieso onmogelijk zijn, maar het is wel fijn te weten waarom ze zo ontroostbaar huilt dan met je handen in het haar te staanEn rekening houden met rustdagen ertussen. En het belang van laten slapen overdag is ook benadrukt! Morgen even lekker niks om bij te komen.
Omdat je als de dood bent dat zo'n knuffel kwijt raakt of ergens blijft liggen en je kind dan ontroostbaar is en niet meer wil gaan slapen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
Waarom hebben jullie reserveknuffels? Ik had vroeger 1 Ernie en die ligt nog steeds ergens opgeborgen, ook al valt ie half uit elkaar
Tsja, de lk zei dat ze best 9 uur aaneengesloten mag slapen, ze is 3.5 maanden. Maar goed, de theorie is leuk, de praktijk kan best zijn dat ze me standaard om half 12 en half 4 wakker maakt. We gaan dit nu gewoon even proberen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:05 schreef Solagratia het volgende:
Pessie, weet jij hoe lang baby's die late voeden 'moeten'? Viktor is een half jaar, maar ik durf die voeding nog niet weg te laten. Hij groeit wel goed nu en komt op zijn vroegst pas om half 6 's nachts.
Ow... Ik kan me niet voorstellen dat je je lievelingsknuffel ergens laat liggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:10 schreef Kyara het volgende:
[..]
Omdat je als de dood bent dat zo'n knuffel kwijt raakt of ergens blijft liggen en je kind dan ontroostbaar is en niet meer wil gaan slapen.
Voor M hebben we maar 1 versie en dat beest kan dus ook niet in de wasmachine omdat ie dan te lang zonder is (en dat ding is viehies....)
Een dreumes stopt zijn knuffels overal in. En op het kdv heb we ook een keer alles af moeten zoeken naar Tijger. Die lag uiteindelijk in het keukentje. En als je dan zelf net uit je werk komt, laat bent, met je hoofd al bij het eten zit en wat je verder nog moet doen.... dan blijft die knuffel zo ergens liggen hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow... Ik kan me niet voorstellen dat je je lievelingsknuffel ergens laat liggenEn dat vieze hoort ja! Wassen... Tssk
Wacht maar, tot je baby door heeft dat dingen ergens in of uit of tussen kunnen... Hij/zij zal de eerste niet zijn die knuffel uit het raamje gooit op de snelweg.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow... Ik kan me niet voorstellen dat je je lievelingsknuffel ergens laat liggenEn dat vieze hoort ja! Wassen... Tssk
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ze lachen hetzelfde
En ik zie nu spekkies!
je kan nog, we zitten weer een pagina verderquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Mineola het volgende:
(zo, nu zi ik aan het maximale aantal posts op deze pagina geloof ik)
Of vergeet m wel eens, mikt m uit de wagenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:14 schreef Kyara het volgende:
[..]
Een dreumes stopt zijn knuffels overal in. En op het kdv heb we ook een keer alles af moeten zoeken naar Tijger. Die lag uiteindelijk in het keukentje. En als je dan zelf net uit je werk komt, laat bent, met je hoofd al bij het eten zit en wat je verder nog moet doen.... dan blijft die knuffel zo ergens liggen hoor
Ninjaquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:16 schreef Kyara het volgende:
[..]
je kan nog, we zitten weer een pagina verder
snelle edit
Mja kots vind ik dan een beetje teveel van t goedequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sonnetjequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:
Suikertante toch mooi ruim 10 maanden bv gegeven heb je.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef Omentielvo het volgende:
Suikertante toch mooi ruim 10 maanden bv gegeven heb je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Konijnbeertje toch?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:20 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Mja kots vind ik dan een beetje teveel van t goede![]()
Al komt ie gelukkig vrij droog uit de was![]()
Zijn knuffel hebben we dankzij FOK(van tico gekregen
)
Moet overal mee naartoe
Zeeman had ze!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Tico ik wil dat shirt van Bram!!
Djenna heeft geen knuffel. Misschien dat dat ooit nog komt .. we'll see.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef Suikertante het volgende:
[..]Dat zou wel een prestatie zijn, volgens mij bedoel je iemand anders!
Ohja en voor de geïnteresseerden () het resultaat van mijn doktersbezoek:
Laat het je vriend doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Het 'proberen bij te houden' moet wel lukken, of het echte 'bijhouden' ook lukt durf ik nog niet te zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef pessie het volgende:
Shandaly![]()
Leuk dat je werr gaat proberen het bij te houden hier. Moet eerlijk bekennen dat et mij niet lukt
![]()
Mevrouw werd net uit zichzelf wakker, kijken of dat anders gaat dan wanneer ik haar wakker maakte.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:43 schreef Spirit82 het volgende:
Je zou bijna willen dat je kind nooit tanden krijgt. Die tandvleesbekkies zijn zo vreselijk lief
/agreequote:Op woensdag 12 juni 2013 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm .. Ik begin nu toch wel te merken dat er een soort 'tweedeling' is in dit topic, waar ik anderen weleens over hoorde. Enerzijds heb je de kersverse mama's met hun ieniemieniebabietjes. Anderzijds de mama's (waaronder ik) die al hard richting hun eerste verjaardag gaan. Het lijkt alweer zo lang geleden voor mij!... nieuwe maken haha
.. Nee, voorlopig nog maar effe niet. Geniet veel te veel van Djenna
![]()
[...]
Vooral op die wolk blijven zittenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik schaam me soms een beetje dat ik al bijna een jaar op een roze wolk zit !![]()
Gelukkig maar. Er komt hier geen 2e om het nog eens opnieuw te doen !
Thx ! En ik maak het bewust mee. Een jaar lang fulltimequote:Op woensdag 12 juni 2013 22:28 schreef pessie het volgende:
[..]
Vooral op die wolk blijven zitten. Ze is maar 1x zo klein, het gaat allemaal al zo snel.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:31 schreef Shandaly het volgende:
En vooral niet voor schamen! Geniet er lekker van! Straks gaan degenen met een iets minder rozige wolk zich daar nog weer schuldig om voelen ookKrijg je helemaal zo'n neerwaartse spiraal...
+1quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
En waarom wil mn baby NIET meer op haar zijn rug liggen ? aaaarchhhhh. Verschonen is topsport
+1quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Mangostine het volgende:
[..]
+1
Alles buiten grijpbereik leggen en afleiden met spelletjes en gek doen... Wurm!
Heel herkenbaar ditquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Mangostine het volgende:
[..]
+1
Alles buiten grijpbereik leggen en afleiden met spelletjes en gek doen... Wurm!
Ja ik vind t prima zoquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:27 schreef Mineola het volgende:
[..]
Sonnetjeals dat suikertante was ging er op meerdere fronten iets mis!
Maar Son, mooie afsluiting zo?! Goed gedaan iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |