Natuurlijk kan dat wel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb er gelukkig niks aan over gehouden ondanks flinke knip, vacuumpomp en dito hechtingen. Hoogstens dat ik soms het gevoel heb dat ze het iets te ver hebben dicht genaaid (wat nooit kan natuurlijk).
O en ondertussen dat ik dit typ sloopt mijn berinnetje de babygym voor de zoveelste keer haha.
Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Als ze wakker is, is ze dan wel alert en helder?
Allebei volgens mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:26 schreef danic het volgende:
[..]
Jij ook of haal ik nou TM en jou door elkaar?
Ja allebei. Alleen TM was zo snugger het direct te laten doen.quote:
Hoe oud is Noor XM? Isa was de eerste weken ook erg slaperig. Soms kreeg ik haar voor een voeding niet wakker. We zijn toen op verzoek gaan voeden ipv op tijd en dat ging veel beter! Ze was uitgeslapen en daardoor veel helderder. Viel alsnog tijdens voeden in slaap, maar das normaal voor haarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.
Dat heb ik dus volgens mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef Marjolijntje het volgende:
Over last van hechtingen, ik heb 3-4 maanden last gehad van een onderhuidse hechting die niet op wilde lossen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En aan sex doe ik amper meer aan. Daar heeft de cerazette wel voor gezorgd.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doehoeg!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
Kindjes doen het sowieso op hun eigen tempo hoor, met of zonder spreidbroekje. M is vandaag 17 maanden en die loopt ook nog niet. Er zitten hier baby's die wat dat betreft ook al veel verder zijn maar ook dat komt vanzelf wel. Hij steekt zijn energie weer in andere dingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Faye!![]()
Mijn god wat gaat DAT hard![]()
![]()
Kyara ik denk eerlijk gezegd echt tot aan haar eerste verjaardag. Ze is nu 7,5 maand en mag hem per dag 2 x 2 uur af. 8 Weken geleden mocht ze hem per dag 2 keer een uur af. Er zit zeker wel vooruitgang in. Maar als we dit schema aanhouden, dan zijn we er echt pas met haar eerste verjaardag vanaf. Ware het niet dat het waarschijnlijk in de laatste maanden alleen tijdens slaapjes zal zijn (hoop ik ..)
Ik heb veel contact met de dames van de pufclub. Djenna was weliswaar de laatste geborene. Maar die andere kindjes gaan zo hard .. Djen heeft echt wel een achterstand wat dat betreft. Dus daarom was ik eigenlijk ook wel blij dat ik haar omgedraaid en wel aantrof in bedje(ook al schrok ik effe). Hoeveel kindjes doen dat niet al veeeeeel eerder? Daarentegen .. tis nog wel steeds mijn kleine meisje wat nog rustig bij me kan zitten, lekker tutten met mama enzo
. Enne .. vroeg of laat leren ze allemaal lopen
. Maar naar verwachting gaat het bij haar wel ietsjes langer duren. Maar in haar bovenkamer zit het prima goed. Daar ben ik allang blij om
![]()
Gelukkig hebben mijn man en ik beiden niet het gevoel dat ze er minder blij om is.. Tis gewoon een gezellige spetter
Same here!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef L0t.. het volgende:
RRR, wasda?![]()
Hier totaal geen ritme, komt zoals het komt en dat gaat goed.
Ja, ik dacht toen nog, kan mij uk dat dan ook als hij zo oud is?! Maar no way dat ik hem laat verven, alles gaat nog steeds linea recta naar z'n mondquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
M was voor zn eerste jaar al aan het vinger verven![]()
Klinkt als wat ik ongeveer van Lauren verwacht de volgende keer dat ik naar het cb moet. Lijkt me primaquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:11 schreef As1981 het volgende:
Phaidra gefeliciteerd!!!!
Fieder is fiets nog wel eens met zijn beentjes als hij moeite heeft met poepen.
Net naar het cb geweest voor inentingen. En een beetje aangedikt dat hij slecht drink en ik me zorgen maakte om de groei. Kon ik hem vandaag meten en wegen ipv morgen tijdens de inloop.
6800 gram en 63,5 cm. Hij blijft kleiner dan zijn broer.
Lauren is +1 lijkt me dat K het prima doet dus!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef As1981 het volgende:
Dat is zijn pyjama fiedervind hem zelf ook gaaf.
Nee vind hem niet klein hoor. Maar ik vergelijk altijd met zijn broer. Die was 65 cm en 7055 gram.
Dus netjes in verhouding volgens mij. Maar het is meer dat iedereen roept dat hij zo groot is en hij is dus kleiner dan mijn oudste.
Dat lukte me echt niet hoor, de eerste dagen (ok, wekenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:44 schreef Suikertante het volgende:
XM dat gaat helemaal goed komen, jullie kunnen dat best samenLekker meeslapen en als ze rustig is lekker bellen met leuke mensen of juist lekker knuffelen natuurlijk! Eindelijk weer eens je benen epileren, zes cappuccino's drinken, alvast bezorgsushi uitzoeken voor vanavond. Zo'n dag is zo voorbij!
Ik moest even denken welke foto je bedoelde, maar hij heeft daar zijn voetje vast!quote:PhaidraWat een mooie collage! Die foto met die sterrendoek is mijn lievelingen, wat een ondeugend koppie
Van harte gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Phaidra! Dat is snel gegaan!!
De dag is hier begonnen met juf die eerder eten wilde dan gepland, waardoor ik te laat kolfde en tijdens het kolven weer een spuitluier had, waardoor ik met kolven moest stoppen en een kind compleet moest verschonen (iemand tips hoe ik die vlekken uit haar kleding krijg?). Daarna kon ik verder kolven, snel 2 boterhammen eten en toen wilde juf ook weer wat hebben. En nu lijkt ze in slaap te vallen op m'n arm.![]()
Dat werkt hier ook prima idd. En indien toch nog na het wassen vlekken: in de zon hangen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Gaat lekker!
Ik was het hier gewoon op 60 (of anders 90) graden met wat biotex voorwas erbij, ging er altijd prima uit.. Tip van de kraam die ik kreeg was om het eerst ff uit te spoelen en nat te houden zodat het niet indroogt
quote:[b]Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/377463] Maar de eerste dag alleen, ik was het bangst voor de eenzaamheid/de leegte. Dat je ineens met al die hormonen moet dealen in je eentje. Besef nu dat ik die instelling misschien een beetje op iedereen projecteer
terwijl iedereen het natuurlijk weer anders ervaart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |