abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127668991
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_127669020
Waar we verder gaan met kwaaltjes na de bevalling.
pi_127671244
Ik heb er gelukkig niks aan over gehouden ondanks flinke knip, vacuumpomp en dito hechtingen. Hoogstens dat ik soms het gevoel heb dat ze het iets te ver hebben dicht genaaid (wat nooit kan natuurlijk).

O en ondertussen dat ik dit typ sloopt mijn berinnetje de babygym voor de zoveelste keer haha.
pi_127671770
He bah, die hechtingen en verzakkingen :o
Succes morgen suiker! Hopelijk valt het mee!

Ik ben blij dat het bij mij allemaal nog heel is daar! De wond van de keizersnede is nog wel gevoelig, maar valt reuze mee! Ik heb alleen geen gevoel verder rondom de wond, ik kan zo een nagel in mijn huid zetten en ik voel er niets van :+
Ik las ook nog iets over seks :9~ ik vloei nog, dacht dat het na een KS bijna niets zou zijn maar dat valt tegen. En die putlucht :'( mijn man zou flauw vallen als hij in de buurt komt!

En verder beloof ik vanaf nu weer beter mee te lezen zodat ik ook op iedereen kan reageren O-)
E.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 17:57:02 #5
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127672190
Volgens mij hoort het niet zo sterk te ruiken? :@. Ik vloei amper meer, maar een sterke lucht zou kunnen duiden op een ontsteking van de baarmoeder, aldus de vk die m'n hechtingen controleerde.

Ik weet niet, maar volgens mij is mijn kind wel erg zen. Huilt eigenlijk amper en slaapt vooral. Alleen wakker in de ochtend, zo van 10-12 zo'n beetje en 's avonds tijdens het clusteren wat ze doet. Morgen komt de huisarts even langs, blijkbaar standaard bij een verse baby, dan zal ik het wel ff navragen, want ze is wel erg rustig :?.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_127672275
Is ze niet suf XM?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:00:52 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127672304
Ze slaapt. Is dat suf? Ik weet het niet!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:02:19 #8
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127672346
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 17:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik heb er gelukkig niks aan over gehouden ondanks flinke knip, vacuumpomp en dito hechtingen. Hoogstens dat ik soms het gevoel heb dat ze het iets te ver hebben dicht genaaid (wat nooit kan natuurlijk).

O en ondertussen dat ik dit typ sloopt mijn berinnetje de babygym voor de zoveelste keer haha.
Natuurlijk kan dat wel!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127672682
Ja dat kan zeker. Volgens mij moest TM zelfs weer onder het mes om het te herstellen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:15:27 #10
244125 laziness
pi_127672758
Moi aussi
pi_127672805
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze slaapt. Is dat suf? Ik weet het niet!
Als ze wakker is, is ze dan wel alert en helder?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:20:14 #12
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127672879
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:17 schreef L-E het volgende:

[..]

Als ze wakker is, is ze dan wel alert en helder?
Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.
pi_127673070
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:15 schreef laziness het volgende:
Moi aussi
Jij ook of haal ik nou TM en jou door elkaar?
pi_127673078
Mijn vloei rook ook niet lekker hoor. Volgens mijn kraam zou de hele straat het echter ruiken als er een ontsteking zou zijn :r
pi_127673117
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:26 schreef danic het volgende:

[..]

Jij ook of haal ik nou TM en jou door elkaar?
Allebei volgens mij :P
pi_127673234
Ik veeg net na het douchen zo mn linea negra weg :D hoe bedoel je vervellen
  dinsdag 11 juni 2013 @ 18:41:20 #17
244125 laziness
pi_127673578
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Allebei volgens mij :P
Ja allebei. Alleen TM was zo snugger het direct te laten doen.
Ik wachtte 2 jaar en had toen opeens weer hechtingen :X
Hoewel goede anticonceptie was dat wel. Zowel 2 jaar lang te strak gehecht zijn als het weer hechtingen krijgen.
Aan mijn lijf geen polonaise meer voorlopig en dus geen zwangerschap :P
pi_127673726
Geen huwelijksnachtkindje dus -O-
Kan t me wel voorstellen ook. T idee binnen afzienbare tijd weer te moeten :X
pi_127675218
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 18:20 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Niet altijd, als ik haar wakker moet maken voor een voeding, wordt ze niet altijd heel erg wakker. Het wisselt een beetje. Zelfde geldt voor luier verschonen.
Hoe oud is Noor XM? Isa was de eerste weken ook erg slaperig. Soms kreeg ik haar voor een voeding niet wakker. We zijn toen op verzoek gaan voeden ipv op tijd en dat ging veel beter! Ze was uitgeslapen en daardoor veel helderder. Viel alsnog tijdens voeden in slaap, maar das normaal voor haar :)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:32:36 #20
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127675377
Ze was 40 minuten geleden precies twee weken oud! O+

Ze is na haar voeding meteen weer in een diepe slaap gekukeld.

Wij voeden in principe ook op verzoek hoor. Maar ze komt weinig uit zichzelf, dus we moeten toch uiterlijk om de drie uur haar wakker maken.
pi_127675485
Ja ivm productie op gang brengen en houden moet je wel veel voeden inderdaad... Je zou eens kunnen proberen 1x te kijken hoe lang het duurt voor ze zelf komt? Voor hetzelfde geldt heeft ze net af toe een uurtje extra nodig.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 19:36:58 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127675547
Ja ik overleg morgen ff met huisarts en lk. Ze ligt nu knockout te ronken op m'n borst.
pi_127676682
Die post bevallingsongemakken. Ik heb in het begin alleen last van de hectingen gehad. Toen die eruit waren voelde dat zo lekker. Verder geen last. Of ik heb het wel en weet dat niet bij gebrek aan vriendje

XM ik vind het zo knap hoe jij doorzet. :*

Ik had net weer zo'n lief momentje met Riley O+
Ze wilde alleen maar knuffelen. Als ik haar op mijn schoot wilde leggen ging ze klagen. Alleen dicht tegen mij aan was goed.

Gisteren op het KDV vertelde een van de leidsters dat ze tijdens het voeden niks tegen Riley mogen zeggen, omdat ze anders stopt met drinken en weigert verder te drinken. Dus zijn ze heel lief stil. Als ik de fles geef vertel ik hele verhalen aan haar. Of ik zing en ze drinkt dan heerlijk door. Is mijn baby nu al eigenwijs of is dit herkenbaar bij jullie baby's
pi_127676966
Over last van hechtingen, ik heb 3-4 maanden last gehad van een onderhuidse hechting die niet op wilde lossen :X
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_127677049
XM, Eva sliep ook heel erg veel de eerste 2 weken. Ze huilde eigenlijk alleen om krampjes. Wakker worden om te eten vond ze onzin :')
Sinds deze week lijkt ze wat alerter en ze komt, behalve de nachten, uit zichzelf.

Ik heb in het ziekenhuis gevraagd of het erg was dat het af en toe zo rook maar dat was niet erg. Het is ook niet zo dat de hele straat het ruikt maar fris is anders, zeg maar ;)
Ik heb dagen dat ik denk klaar te zijn met vloeien en dan begint het weer.

Eva woog vandaag bij de kinderarts 4050 gram, over haar geboortegewicht bij precies 3 weken oud *O*
E.
pi_127677259
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 20:15 schreef Marjolijntje het volgende:
Over last van hechtingen, ik heb 3-4 maanden last gehad van een onderhuidse hechting die niet op wilde lossen :X
Dat heb ik dus volgens mij :'( en toen?

Spark wat fijn *O* hoe is het verder? Gaan ze nog iets doen of is het goed zo
pi_127677298
Uiteindelijk is het opgelost. Ben ook bij de HA geweest, die kon het wegsnijden maar zei dat dat meer pijn en ongemak op zou leveren dan even doorzetten.
pi_127677400
Ah het kan dus nog wel oplossen O+ nog even geduld dan, snijden zie ik zeker niet zitten
  dinsdag 11 juni 2013 @ 20:30:43 #29
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127677599
Dat geeft me nog wat hoop Spark! En fijn dat Eva weer op gewicht is! Noor gaat nu haar derde week in en ik hoop echt dat ze wat wakkerder gaat worden mettertijd.

Wat een hechtingenleed... Niet fijn :X Heb een wijkende hechting. Het gaat of helemaal weg, het wordt een cosmetisch dingetje of ik blijf er last van houden. Mja :').
pi_127678523
Ik had een totaalruptuur en sommige hechtingen waren erg strak en daar had ik last van. Hebben ze bij de nacontrole weggeknipt. Wat een opluchting was dat...Ik heb nu tijdens elke menstruatie (om de 2 week zo ongeveer :X :? }:| ) nog wel vaak een wat vervelend gevoel.. En over twee weken zijn we een jaar verder.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_127678645
Nou, ik ben benieuwd wat de huisarts morgen zegt. Het lijkt wel ontstoken en het bobbeltje wordt steeds groter. Dus afwachten lijkt me niet zo tof..
Jullie hebben ook wat doorstaan zeg!

En XM 2 weken! Valt het mee zonder de kraam? ;)
pi_127678767
Wat een ellende :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_127678797
As: Schattig ! Leuk die foto met dat petje !
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:01:15 #34
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127679008
Ik heb een heel stom bevallingskwaaltje over gehouden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En aan sex doe ik amper meer aan. Daar heeft de cerazette wel voor gezorgd. -O-
pi_127679735
XM Djenna sliep de eerste paar weken/maanden ook ontzettend veel. Vooral de eerste 2 maanden was ze max 4 uur per dag wakker. Maar wel duidelijk alert en alles. Zolang dat goed is zou ik mij niet teveel zorgen maken. Na die 2 maanden bleef ze tijdens de voedingen steeds iets vaker wakker .. maar het ging slechts met minuten per week vooruit. In het begin maakte ik haar ook altijd wakker voor voedingen als ze niet netjes om de 4 uur kwam.

Vriendin van mij had een totaalruptuur wat verkeerd gehecht is. Ze bleef er veel pijn aan houden bij al wat ze deed. Ruim driekwart jaar na haar bevalling heeft ze een correctie gehad. De boel is helemaal open gehaald, opnieuw gehecht maar binnen no time genezen. Nu geen pijn meer en ze is ZO blij dat ze dat gedaan heeft.

Oww en stinken dat vloeien in die eerste week .. ging over mijn nek :r

Ahh Omen wat een mooi verhaal over Riley O+ .. Hier moet ik ook niet teveel tetteren tegen der, want dan vergeet ze der fles en zit ze de hele tijd te lachen en te draken :')

Ow en ik leg Djen straks in bed .. en ze blijft miepen. Ik denk, eens even kijken of ze zichzelf misschien helemaal naar boven heeft gewerkt in haar bedje. Kom ik daar, ligt ze gewoon omgedraaid met spreidbroek en al :o :o :o .. Gek kind

En munnum bouwvakker

O+ O+ O+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:17:26 #36
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127679905
O+

ligt die spreidbroek nou ook helemaal los?
pi_127680036
Nee half haha :D
Ik denk dat ze gewoon net een flapje klittenband te pakken heeft gekregen, het ding heeft weten los te peuteren en zie daar het resultaat :D
pi_127680280
Fotospam O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doehoeg! :W
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:24:10 #39
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127680290
Hoe lang moet ze nog in dat ding?

ben zoooo blij dat wij er vanaf zijn. Verschonen gaat zoveel sneller nu. En D is ook veel blijer nu. Ze lacht veel meer en oogt veel vrolijker.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:25:36 #40
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127680383
Wat een mooie foto's Marjolijntje. En het is echt vanaf het begin al helemaal Faye he! O+ Handige oplossing trouwens, kinderstoel creëren met doek!
pi_127680422
Vanaf de geboorte al ja, aan de ene kant zo enorm veranderd, aan de andere kant zo zichzelf O+
pi_127680574
Super Marjolijntje! Tot over 2 weekjes :)
pi_127680636
Faye! O+
Mijn god wat gaat DAT hard :o :o

Kyara ik denk eerlijk gezegd echt tot aan haar eerste verjaardag. Ze is nu 7,5 maand en mag hem per dag 2 x 2 uur af. 8 Weken geleden mocht ze hem per dag 2 keer een uur af. Er zit zeker wel vooruitgang in. Maar als we dit schema aanhouden, dan zijn we er echt pas met haar eerste verjaardag vanaf. Ware het niet dat het waarschijnlijk in de laatste maanden alleen tijdens slaapjes zal zijn (hoop ik ..)

Ik heb veel contact met de dames van de pufclub. Djenna was weliswaar de laatste geborene. Maar die andere kindjes gaan zo hard .. Djen heeft echt wel een achterstand wat dat betreft. Dus daarom was ik eigenlijk ook wel blij dat ik haar omgedraaid en wel aantrof in bedje :) (ook al schrok ik effe). Hoeveel kindjes doen dat niet al veeeeeel eerder? Daarentegen .. tis nog wel steeds mijn kleine meisje wat nog rustig bij me kan zitten, lekker tutten met mama enzo O+ . Enne .. vroeg of laat leren ze allemaal lopen :) . Maar naar verwachting gaat het bij haar wel ietsjes langer duren. Maar in haar bovenkamer zit het prima goed. Daar ben ik allang blij om :)

Gelukkig hebben mijn man en ik beiden niet het gevoel dat ze er minder blij om is :) .. Tis gewoon een gezellige spetter O+
pi_127680925
Mooi overzicht marjolijn!
Tot over 1,5 maand ;)

Ik zat gisteren naar pasgeborenbabyfoto's van mn dame te kijken en verbaasde me gewoon over haar haarkleur. Ze was echt donker (vergeleken met nu). Ben echt heel benieuwd wat t uiteindelijk wordt! (hoopte op een donkerharige baby. Keer wat anders dan dat blonde :') vriend heeft echt bruin haar en bruine ogen...en blond en blauw pikken die baby's eruit :P)
pi_127681123
Twinkle waarom gaat haar ontwikkeling wat langzamer, allemaal vanwege die spreidbroek of heb ik iets gemist?
Heerlijke foto's trouwens :D O+

Marjolijntje het blijft leuk zo'n rij foto's! En inderdaad vanaf dag één al helemaal Faye!
pi_127681242
Wat een mooi overzicht Marjolijntje! O+ Tot over 10 maanden :+

Ja dat komt vast helemaal goed met Djenna, zodra ze van die spreidbroek af is haalt ze dat waarschijnlijk supersnel in :) En die eetfoto :D

Hier ook Son, J's haar krijgt al heel duidelijk een andere kleur. Ze is nu nog donkerblond maar daaronder zit al ruim een cm witblond haar. Vind het wel leuk want dat is mijn kleur :D
pi_127681249
Prachtig Marjo en Twink O+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:42:20 #48
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127681380
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Faye! O+
Mijn god wat gaat DAT hard :o :o

Kyara ik denk eerlijk gezegd echt tot aan haar eerste verjaardag. Ze is nu 7,5 maand en mag hem per dag 2 x 2 uur af. 8 Weken geleden mocht ze hem per dag 2 keer een uur af. Er zit zeker wel vooruitgang in. Maar als we dit schema aanhouden, dan zijn we er echt pas met haar eerste verjaardag vanaf. Ware het niet dat het waarschijnlijk in de laatste maanden alleen tijdens slaapjes zal zijn (hoop ik ..)

Ik heb veel contact met de dames van de pufclub. Djenna was weliswaar de laatste geborene. Maar die andere kindjes gaan zo hard .. Djen heeft echt wel een achterstand wat dat betreft. Dus daarom was ik eigenlijk ook wel blij dat ik haar omgedraaid en wel aantrof in bedje :) (ook al schrok ik effe). Hoeveel kindjes doen dat niet al veeeeeel eerder? Daarentegen .. tis nog wel steeds mijn kleine meisje wat nog rustig bij me kan zitten, lekker tutten met mama enzo O+ . Enne .. vroeg of laat leren ze allemaal lopen :) . Maar naar verwachting gaat het bij haar wel ietsjes langer duren. Maar in haar bovenkamer zit het prima goed. Daar ben ik allang blij om :)

Gelukkig hebben mijn man en ik beiden niet het gevoel dat ze er minder blij om is :) .. Tis gewoon een gezellige spetter O+
Kindjes doen het sowieso op hun eigen tempo hoor, met of zonder spreidbroekje. M is vandaag 17 maanden en die loopt ook nog niet. Er zitten hier baby's die wat dat betreft ook al veel verder zijn maar ook dat komt vanzelf wel. Hij steekt zijn energie weer in andere dingen.

Wel fijn dat ze er nu vaker uit mag.
pi_127681455
M was voor zn eerste jaar al aan het vinger verven *O* *;
pi_127681535
Blond vind ik ook wel leuk, maar die had ik al :P
Wel tof dat dr haar echt in een andere kleur groeit. Die van mij werden kaal na een maand (behalve aan de achterkant, bij elise is t daar ook wel donkerder dan Floris was. Dus vermoed dat ze donkerder wordt dan hem).

En twinkle, mn neefje was al niet vlot zonder spreidbroek ;) wil dus niet zeggen dat t persé daardoor komt. Uiteindelijk kunnen ze allemaal hetzelfde qua rollen, lopen, staan enz. Alleen op hun eigen tempo :)
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:49:07 #51
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127681808
Marjolijntje, gefeliciteerd met je mooie dame, goede fotospam.

Kyara, ik heb ook nog steeds last van de keizersnede, eigenlijk trek ik zodra ik thuis kom een losse broek aan. Het litteken en de huid er om heen doen nog steeds pijn. Niet van ondergoed maar wel van andere kleding. Vooral spijkerbroeken.
pi_127681830
Wat een heerlijke foto's van Faye O+

Kyara, dat rollen ja ;( Ik kan ook alleen treggings aan nog :') :@
Sarcasme. Herken het.
pi_127681862
Twinkle wat een leuke foto's

Marjolijntje wat een prachtige fotspam. O+ Tot over 7 maanden
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:52:13 #54
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_127682015
aaaah ik word helemaal hyper bij het idee dat Isabel zondag al weer een half jaar is, een HALF JAAR!!! WTF waar is de tijd gebleven?? Als dat tweede half jaar net zo snel gaat hebben we volgende week een verjaardag te vieren....
pi_127682089
Ja achterlijk he, hoe snel de tijd gaat 8)7
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:57:32 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127682315
Ik word al half huilerig van het idee dat E op 2 juli voor het eerst gaat wennen op het kinderdagverblijf ;( :X

Binnen een dag of wat moet een vriendin van mij bevallen, en haar baby zal zoveel kleiner zijn dan de mijne! Maar mijne is ook nog maar zo vers! :? O+ :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 21:58:54 #57
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127682397
Oh en sorry dames, ik lees helemaal niet goed mee, ben een weekendje weggeweest en nu weer een beetje aan het modderen met E's gewicht en temperatuur...
pi_127682459
LB dat heb ik ook! Vriendin is al over datum. Wat zal F groot lijken (vooral dat koppie!!)
pi_127682657
Zijn eerste verjaardag is gewoon dik dichterbij dan z'n geboortedag... Dat is pas raar want ik heb toch pas net een baby?

Ga dit weekend ook op kraamvisite, zal vast heel gek zijn!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 22:04:03 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_127682713
Jaaa idioot he, hoe snel dat gaat.

Hier zijn al wat kleertjes maat 62 nodig, vooral in de lengte!

Hoe gaat het met jullie RRR? Ik heb 1 avond geprobeerd om E vast in bed te leggen, maar doorzetten was nog te moeilijk :') :@
pi_127682819
RRR, wasda? :? :D Hier totaal geen ritme, komt zoals het komt en dat gaat goed.
pi_127683405
LB heb je wel kunnen genieten van je weekendje weg?
pi_127684350
RRR gaat op onze manier goed! Niet teveel uitstapjes en niet teveel andere mensen de fles laten geven. Overdag elke drie uur eten, 's nachts van hem af laten hangen. Slapen in zijn eigen bed met ritueeltje, ook overdag. Hij valt wel vaak op ons in slaap en dan leggen we hem weg. En soms is hij vroeg wakker en dan spelen we met hem voor de fles. Na de fles is het bij het eerste gaapje naar bed. Als hij echt niet kan slapen dan in de draagzak (dan slaapt hij ineens toch). We bakeren verder niet in want hij slaapt op zijn buik. Dat scheelt ons drie uur vechten per etmaal en het is ook nog goed voor zijn hoofd.
Het enige jammere vind ik dat ik hem niet meer overal mee naartoe kan slepen, maar ik krijg er een lachende F voor terug O+ Nog steeds wel naar de moestuin, of winkelen, of naar een vriendin, maar niet allemaal op één dag.

Oh en maat 62: check!

Mineola dat wordt schrikken hoor! Toen ik net bevallen was kwam mijn vriendin langs met haar kleine baby'tje, ik vond het gewoon bijna eng! Zo'n groot hoofd en die felle blik! Terwijl het een superleuk jochie is, ook om te zien O+
Het is maar net waar je (blijkbaar heel snel) aan gewend raakt!
pi_127686668
Hier gaan we ook al richting maat 62 :o ze begon een stukje kleiner dan dr zus, maar ze is even bezig met een inhaalslag. Volgens mij gaat ze eva straks wel voorbij.

En RRR. Ik merk dat Rosalie er erg van houdt. Ze is ook echt makkelijk. Wr hebben de afspraak dat als mijn vriend er om 05.00 uit moet voor zijn werk, hij wel de fles van 23.00 doet en ik de eventuele nacht en ochtend. Ik ga dan op tijd naar bed. Maar als ze om middernacht nog niet slaapt maakt hij me wakker zodat hij een paar uur kan slapen. Is nog niet nodig geweest tot afgelopen nacht. Maar ik sliep nogal diep dus heb gemompeld dat hij haar maar gewoon in bed moest leggen en dan zouden we wel zien wat er gebeurde. Enze is ggewoon gaan slapen :o
Echt heerlijk!
Helaas wel weer een nachtfles, hopelijk slaat ze die vannacht weer over.
pi_127693070
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 22:06 schreef L0t.. het volgende:
RRR, wasda? :? :D Hier totaal geen ritme, komt zoals het komt en dat gaat goed.
Same here! :)
pi_127693186
62 zit ze hier ook al in :')
Feetje is net wakker O+ Om 10 uur een fles gehad en om 4 uur wakker.
Ik vind het prachtig! Hopelijk houdt ze het zo uit tot een uur of 7/8.
Gekke vind ik maar wel dat ze dan nog steeds maar 70cc drinkt.
Misschien komt het doordat het dikker is. Of overdag ook genoeg eet. Maar grotere flessen krijg ik er niet in.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_127693326
Suiker ja ik denk soms dat het door de spreidbroek komt. Maar wat hier al gezegd wordt... ieder kinbdje doet het op zijn eigen tempo :)
  woensdag 12 juni 2013 @ 07:33:00 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127693706
M'n eerste dag alleen met Noor vandaag. M'n vriend is zojuist weer richting het werk vertrokken... Best spannend :X Gelukkig komt vandaag de huisarts even langs en vanmiddag de lactatiekundige. Juf kukelde na haar voeding meteen weer in slaap. Dus ik ga ook nog maar ff 2 uurtjes plat denk ik.
  woensdag 12 juni 2013 @ 07:35:29 #69
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_127693720
Groot gelijk XM! Succes vandaag!

Fijn Tally!

RRR gaat hier goed eigenlijk. We hebben richttijden en dat gaat eigenlijk prima.

En maat 62? :o
pi_127694297
Zo Twinkle wat een kleine ontsnappingskunstenaar :D en die eetfoto :Y)

Marjolijntje :W bedankt voor de geweldige spam vooral de 1e foto, mooi dat je die wilde delen

L doet het heel goed in een ritme. Hij heeft het pas helemaal omgegooid dus hij bepaalt het voor een deel zelf.
Wakker, fles, boeren, luier, spelen. Na ongeveer een uur is meneer weer moe. Slaapzak aan, even in mama's armen met speentje wegzakken en dan in bed. Als hij voor de 3 uren om zijn wakker wordt speentje erin of weer knuffelen tot hij slaapt. Als het echt niet gaat bij mij op de arm slapen. Soms krijgt hij wat eerder of later maar nooit meer dan 30 min. En belangrijkste: niet laten huilen want dat werkt totaal niet.

L poept al 2 dagen niet (normaal elke dag). Hij zit steeds een beetje te persen heb ik het idee. Ik geef al extra water in de flessen, buikje masseren, warm badje. Nog tips? Evt iets om bij de apotheek te halen. Hij is 3 maanden trouwens.
pi_127694304
Hoi, weer terug van vakantie hier, zal t weer eens proberen bij te houden...
pi_127694383
Gefeliciteerd marjolijn! geweldige foto's!

Ik heb gister weer een kleine baby vast gehad, wat lief weer zeg....en wat gaat het toch hard blabla
Was een maand oud en sliep ook de hele dag, Nena deed dat ook, kan dus ook gewoon heel normaal zijn Xuz me
pi_127694450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 21:43 schreef kleinzusje het volgende:
M was voor zn eerste jaar al aan het vinger verven *O* *;
Ja, ik dacht toen nog, kan mij uk dat dan ook als hij zo oud is?! Maar no way dat ik hem laat verven, alles gaat nog steeds linea recta naar z'n mond _O-.

Marjolijntje, wat een geweldige fotospam O+ _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127694621
Het is ook mijn laatste dag hier! Vanochtend (5.30 :O) haalde ik een dreumes uit bed :o O+ *O*

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127694676
Ohh Phaidra ook al zo'n mooie spam *O* wat een verschil als inimini en nu, lekker spekkies
Gefeli met je dreumes :*
pi_127694800
Vandaag jarig Phaidra ? Wouw !!! Gefeliciteerd !! *O* Oh, zal jullie missen hier.
Prachtige collage !
pi_127694882
Phaidra gefeliciteerd!!!!

Fieder is fiets nog wel eens met zijn beentjes als hij moeite heeft met poepen.

Net naar het cb geweest voor inentingen. En een beetje aangedikt dat hij slecht drink en ik me zorgen maakte om de groei. Kon ik hem vandaag meten en wegen ipv morgen tijdens de inloop.
6800 gram en 63,5 cm. Hij blijft kleiner dan zijn broer.
pi_127694929
Dank jullie wel! Hij is om 17.08 geboren, dus officieel nog steeds baby nu :P. Vorig jaar had ik al best regelmatige weeën, maar vroeg ik me af of het wel serieus was en of ik mijn vriend misschien moest bellen :D :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127695078
Jee gefeliciteerd Phaidra *O* Met je nog even baby. ;)

As kleiner dan broer maar wel op zijn eigen lijntje?

Standaard ritme was hier de eerste paar maanden echt niet. Alleen maar regelmaat. Mini wakker, mini drinken mini even spelen mini weer slapen (heel veel slapen hier ook xm + in slaap vallen terwijl hij moest drinken ook, kreeg wakker hou tips van de kraam). Plannen naar bepaalde tijden waren we echt niet mee bezig, maar goed hij is onze eerste, dus we hadden ook de ruimte en tijd om naar hem te luisteren.
We zijn wel vanaf begin vrij fanatiek een avondritueeltje aan het doen. Dat helpt nu zeker wel of het dat eerder ook deed weet ik niet. Slaapzak aan nog een laatste fles boven in een donkere kamer, even keuvelen misschien boekje, of liedje zingen dan naar bed.
pi_127695478
Ja hij volgt wel redelijk zijn eigen lijntje.

Oh en grote broer wilde voor zijn broertje zorgen na de prikjes O+
pi_127695722
Gefeliciteerd Phaidra met je mooie knul O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:01:05 #82
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127696010
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 09:11 schreef As1981 het volgende:
Phaidra gefeliciteerd!!!!

Fieder is fiets nog wel eens met zijn beentjes als hij moeite heeft met poepen.

Net naar het cb geweest voor inentingen. En een beetje aangedikt dat hij slecht drink en ik me zorgen maakte om de groei. Kon ik hem vandaag meten en wegen ipv morgen tijdens de inloop.
6800 gram en 63,5 cm. Hij blijft kleiner dan zijn broer.
Klinkt als wat ik ongeveer van Lauren verwacht de volgende keer dat ik naar het cb moet. Lijkt me prima ^O^

Phaidra mooie foto's
pi_127696247
Oh As wat lief O+ wat een cool shirt heeft je grote aan!
vind je hem te klein? ik weet dat nooit zo goed
pi_127696397
Ik had nog een post-bevallings dingetje. Ik vond na de bevalling dat mn buik er best goed vanaf was gekomen, vrij plat en strak nog. Nu 3 maanden later wordt hij steeds boller en slapper. Herkenbaar?
pi_127696456
Dat is zijn pyjama fieder :D vind hem zelf ook gaaf.

Nee vind hem niet klein hoor. Maar ik vergelijk altijd met zijn broer. Die was 65 cm en 7055 gram.
Dus netjes in verhouding volgens mij. Maar het is meer dat iedereen roept dat hij zo groot is en hij is dus kleiner dan mijn oudste.
pi_127696481
Gefeliciteerd Phaidra!
  woensdag 12 juni 2013 @ 10:23:12 #87
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_127696682
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:14 schreef As1981 het volgende:
Dat is zijn pyjama fieder :D vind hem zelf ook gaaf.

Nee vind hem niet klein hoor. Maar ik vergelijk altijd met zijn broer. Die was 65 cm en 7055 gram.
Dus netjes in verhouding volgens mij. Maar het is meer dat iedereen roept dat hij zo groot is en hij is dus kleiner dan mijn oudste.
Lauren is +1 lijkt me dat K het prima doet dus!
pi_127697346
Een maat 62-boom hier! :D

Tally wat heerlijk, het lijkt wel alsof er echt een stijgende lijn in zit he? Ik duim voor jullie! ^O^

XM dat gaat helemaal goed komen, jullie kunnen dat best samen O+ Lekker meeslapen en als ze rustig is lekker bellen met leuke mensen of juist lekker knuffelen natuurlijk! Eindelijk weer eens je benen epileren, zes cappuccino's drinken, alvast bezorgsushi uitzoeken voor vanavond. Zo'n dag is zo voorbij!

Fieder ja joh, over een maand is F dus misschien al zo lang wakker rond de fles? Dat lijkt me echt gezellig! Hij is nu vaak wat voor de fles wakker en dan lijkt hij ook niet meer moe, vind ik wel makkelijk, dat dat voor de fles is. Dat hij dan van de fles suf wordt en meteen weer in slaap valt dus.
Qua poepen, twee dagen is dat zo lang? F doet soms 50 uur tussen twee luiers, je kunt je dan wel voorbereiden op een flinke surprise :') Als hij zo perst is het wel wat sneu ja.. ik heb geen idee wat je kunt doen behalve wat je al doet eigenlijk..
Wat de buik betreft: ik vind dat het bij mij stagneert sinds een week of vijf. En het gaat ook met ups en downs. Ik denk daardoor steeds dat mijn cyclus op gang komt maar tot nu toe lijkt het er nog niet op. Het is ook een soort losse superlichte waterbedhuid, niet echt een spierkwestie lijkt het (maar ik doe toch voorzichtig buikspieroefeningen).

Supreme welkom thuis! Leuk gehad? :)

Phaidra :o Wat een mooie collage! Die foto met die sterrendoek is mijn lievelingen, wat een ondeugend koppie O+ Van harte gefeliciteerd!

As wat een schat en zo te zien werkt het!

Wie heeft hier nog meer een uk van twee maanden en geeft flesvoeding? Hoe vaak geven jullie nu de fles? We zitten hier nog steeds op zeven, wilde een beetje gaan rekken naar 3,5 uur tussen de flessen ipv 3. Maar het elke drie uur geven zit er nu ook bij hem zo ingebakken dat ik denk dat we hem dan behoorlijk vernuftig moeten bezighouden wil hij geen heisa maken. Wilde nu eigenlijk 3,5 uur aanhouden tenzij het alarm genaamd F aan gaat. Dus tussen 3 (als hij na 2 uur al trek heeft) en 3,5 uur (als we hem enigszins kunnen vermaken tot die tijd) en dan proberen te zorgen dat het op een gegeven moment altijd 3,5 uur is.

Het evenveel uren tussen de flessen laten overdag werpt hier echt z'n vruchten af. Maar het is wel onhandig soms, want de ene keer is hij om 6 uur wakker en de andere keer om 7:45 en dan kom je ineens totaal anders uit met de laatste fles. Dan weet ik nooit zo goed of ik hem nou rond 1:00 nog een keer wakker moet maken of niet. Ik doe dan eigenlijk wat mij het beste uitkomt, soms ben ik nog wakker en dan doe ik het wel, want dan slaapt hij ook weer langer door.
pi_127697618
Phaidra gefeliciteerd! Jeetje ook alweer 1 :o kan me nog wel herinneren dat je niet wist of je je vriend al moest bellen :D
En wat een verschil van dat mini ventje tot wat ie nu al is O+

Brrr verjaardagen komen akelig dichtbij hier, moet eens aan een lijstje gaan werken. Gister op internet beginnetje gemaakt aan de uitnodigingen. Over een maand vieren we t al.

Mooie stats as! En lieve yaro O+

Ritme heb ik nog steeds niet :') nou ja zo ongeveer een beetje. Maar goed ze doet t prima dus zal wel :P
pi_127697687
Wij zaten al heel snel op vijf flesjes. Maar dit klinkt alsof je er prima over hebt nagedacht.
Dat verschuiven vond ik ook lastig. Ik probeerde altijd tussen 18.00/19.00 uur uit te komen zodat ik hem om 23 00 uur wakker maakte.
Maar de laatste tijd kwam hij zelf om 21.00 uur en sliep hij vanaf die tijd door zonder fles.
pi_127697758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 10:44 schreef Suikertante het volgende:
XM dat gaat helemaal goed komen, jullie kunnen dat best samen O+ Lekker meeslapen en als ze rustig is lekker bellen met leuke mensen of juist lekker knuffelen natuurlijk! Eindelijk weer eens je benen epileren, zes cappuccino's drinken, alvast bezorgsushi uitzoeken voor vanavond. Zo'n dag is zo voorbij!
Dat lukte me echt niet hoor, de eerste dagen (ok, weken :@) alleen thuis. Ik was de hele dag in de weer met voeden en kolven, en als de mini sliep, was dat bovenop mij. Ik kon me niet voorstellen dat ik ooit meer tijd en ritme zou krijgen :D. Maar uiteindelijk kwam het goed ;).

quote:
Phaidra :o Wat een mooie collage! Die foto met die sterrendoek is mijn lievelingen, wat een ondeugend koppie O+ Van harte gefeliciteerd!
Ik moest even denken welke foto je bedoelde, maar hij heeft daar zijn voetje vast! :D Hij heeft sloffen aan met sterren. Ik vind het zelf ook één van de leukste foto's van hem. Hij was een maand of 6 en mijn vriend en ik maakten ons direct zorgen over de streken die hij uit gaat halen later. En dan kan je niet boos worden omdat hij er zo schattig bij kijkt :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_127697849
Gefeliciteerd Phaidra! Mooie foto's O+
Met een meidenkwartet
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:09:46 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_127698275
Feli Phaidra! Dat is snel gegaan!!

De dag is hier begonnen met juf die eerder eten wilde dan gepland, waardoor ik te laat kolfde en tijdens het kolven weer een spuitluier had, waardoor ik met kolven moest stoppen en een kind compleet moest verschonen (iemand tips hoe ik die vlekken uit haar kleding krijg?). Daarna kon ik verder kolven, snel 2 boterhammen eten en toen wilde juf ook weer wat hebben. En nu lijkt ze in slaap te vallen op m'n arm.

;( :')
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:12:58 #94
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127698399
Phaidra en Marjolijntje, gefeliciteerd! En wat een mooie fotospam O+ :D Geweldig.. En wat gaat het hard he :o

Hier alles oké, mevrouw kan tegenwoordig op dr buik slapen (eerder brulde ze de hele buurt bij elkaar :')) O+ en vanochtend werd ik zelf om 9:10 wakker, mevrouw nog steeds slapende :o (wel luier gedaan door manlief, maar nog geen ontbijt) :o :o O+ Geweldig kind O+

Btw, voor diegenen die last van hun bekken hebben, hebben jullie dit ook; ik heb tijdens mijn ongesteldheid meer last ervan.. erna ook. Voel ik weer die pijn in zitbeenderen/buitenkant bovenbeen zeg maar -O- Het gaat wel beter, maar ik had toch wel gehoopt dat ik er na 8+ maanden vanaf te zijn (ja, 9 maanden ontzwangeren, maar ik gok niet dat het met 9 maanden ineens miraculeus weg is :')).
Hormonale anticonceptie gebruik ik niet.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:13:54 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_127698434
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Feli Phaidra! Dat is snel gegaan!!

De dag is hier begonnen met juf die eerder eten wilde dan gepland, waardoor ik te laat kolfde en tijdens het kolven weer een spuitluier had, waardoor ik met kolven moest stoppen en een kind compleet moest verschonen (iemand tips hoe ik die vlekken uit haar kleding krijg?). Daarna kon ik verder kolven, snel 2 boterhammen eten en toen wilde juf ook weer wat hebben. En nu lijkt ze in slaap te vallen op m'n arm.

;( :')
:D _O- Gaat lekker!
Ik was het hier gewoon op 60 (of anders 90) graden met wat biotex voorwas erbij, ging er altijd prima uit.. Tip van de kraam die ik kreeg was om het eerst ff uit te spoelen en nat te houden zodat het niet indroogt :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_127698600
Zijn voetje? :D :o de acrobaat! O+ op zo'n snoet kun je inderdaad niet boos worden.

As is dat bij jullie vanzelf gegaan naar die vijf? F eet niet meer zoveel als eerst en hangt nu rond de 850 cc, maar heeft nog steeds heel vaak trek. Ik hoop dat hij niet meer gaat drinken als we de flessen wat gaan rekken, zou een win-win zijn!

Phaidra maar met BV lijkt me dat ook heel anders! Weet eigenlijk helemaal niet meer of XM BV geeft? Maar de eerste dag alleen, ik was het bangst voor de eenzaamheid/de leegte. Dat je ineens met al die hormonen moet dealen in je eentje. Besef nu dat ik die instelling misschien een beetje op iedereen projecteer :') terwijl iedereen het natuurlijk weer anders ervaart!
pi_127698645
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:13 schreef Enfermera het volgende:

[..]

:D _O- Gaat lekker!
Ik was het hier gewoon op 60 (of anders 90) graden met wat biotex voorwas erbij, ging er altijd prima uit.. Tip van de kraam die ik kreeg was om het eerst ff uit te spoelen en nat te houden zodat het niet indroogt :)
Dat werkt hier ook prima idd. En indien toch nog na het wassen vlekken: in de zon hangen!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_127698994
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 12 juni 2013 11:18 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/377463] Maar de eerste dag alleen, ik was het bangst voor de eenzaamheid/de leegte. Dat je ineens met al die hormonen moet dealen in je eentje. Besef nu dat ik die instelling misschien een beetje op iedereen projecteer :') terwijl iedereen het natuurlijk weer anders ervaart!
:D Ik vond het heerlijk, de eerste dag alleen. Heb de kraam na de tweede dag gezegd dat ik het af wilde sluiten, ik wilde mijn huis terug, mijn leven terug!

XM, ik heb Vanish gehaald voor de poepvlekken. Dat werkt. :)
pi_127699174
En wij maar wachten op zijn eerste echte lach! :( Waar blijft ie? Nee, hij zet sinds kort een vreselijk zielig pruillipje op. ;(
Nu was ik zowaar al gedoucht en breng ik zoonlief naakt naar zijn badje...plast ie mij onder. }:| Dus nu mag ik weer schone kleding aantrekken.
Al de derde keer vd week dat hij op een slechte timing plast, zo ook al over zichzelf. Tja, dat laatste heb je met meisjes niet. :')
pi_127699282
Washandje of hydrofiel tussen de benen houden venco. :)

L. plaste gisteren de cb-arts nat. Hij keek er heel geniepig bij. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')