Dat staat wel zo in haar functieomschrijving.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Poept jouw vrouw wel eens uit de verkeerstoren op de hoofden van mensen die beneden staan?
Niets mis met wat vlees verbranden.quote:
Zo een pa lijkt mij een grotere straf dan om kaalheid in het vooruitzicht te hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Arm jochie. Over 12 jaar zal het haar al dunner worden.
Niets mis met iemand die met z'n handen werkt dat te laten doen en zelf te wachten totdat het eten wordt geserveerd.quote:
Weet je wie ook met z'n handen werkte?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets mis met iemand die met z'n handen werkt dat te laten doen en zelf te wachten totdat het eten wordt geserveerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The problem is not the occupation, but how people deal with it.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:38 schreef waht het volgende:
[..]
Weet je wie ook met z'n handen werkte?Hij is vegetariėr dus hij moet z'n bek helemaal houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:38 schreef waht het volgende:
[..]
Weet je wie ook met z'n handen werkte?Ik verwachtte een foto van Benno L.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Ik kies doorgaans voor een nazi-garp.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verwachtte een foto van Benno L.
Het siert u, waarde heer.quote:
Ja ik dacht, we spreken elkaar veel te vaak in bed al, nu ook maar weer online.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Zo hield je lang vol, dat wegblijven.
Okquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik dacht, we spreken elkaar veel te vaak in bed al, nu ook maar weer online.
Ja. Jij ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef Webschip het volgende:
Het is toch gelukkig dat VS weer terug is?
Nee, dieptriest is het.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef Webschip het volgende:
Dat zeiden ze ook toen een Oostenrijker uit de gevangenis kwam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef Webschip het volgende:
Of toen de Turkse gastarbeiders kwamen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen een Oostenrijker uit de gevangenis kwam.
Is het onaardige dinsdag of zo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen een Oostenrijker uit de gevangenis kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |