Je bespaart door het netjes hier te kopen, naast de service mogelijkheden om de hoek...quote:
veel beter alquote:
Je bespaart t.o.v. het importeren misschien, het is sowieso een stuk meer dan wat de amerikanen betalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je bespaart door het netjes hier te kopen, naast de service mogelijkheden om de hoek...
Schrijf een brief naar de belastingdienst/economische zaken...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:16 schreef fwokker het volgende:
[..]
Je bespaart t.o.v. het importeren misschien, het is sowieso een stuk meer dan wat de amerikanen betalen.
Het grootste deel van het verschil wordt al verklaard door de BTW, die zit in de Amerikaanse prijs niet inbegrepen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:16 schreef fwokker het volgende:
[..]
Je bespaart t.o.v. het importeren misschien, het is sowieso een stuk meer dan wat de amerikanen betalen.
Ubi is de enige die ervoor ontwikkelt en het is praktisch een 360 qua mogelijkheden... Ik zie het probleem niet zo.quote:
Valve zou ik ervoor aan zien, maar gok op een neppert.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:19 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit photoshop, of wa? Verder nog niks over gezien, dus zal wel, maar ben niet zo op de hoogte van E3 enzo.
Dan nog wordt je voor 50 euro genaaid zonder reden behalve 'fuck europeanen'.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het grootste deel van het verschil wordt al verklaard door de BTW, die zit in de Amerikaanse prijs niet inbegrepen.
Een flop?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:21 schreef j0rdiiii het volgende:
was dat nou net de grote nieuwe mario 3d?
Ja je zegt het zelf al CGI filmpje. Nu horen we niks meerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:39 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Was er geen CGI zelda filmpje getoond voordat de wii u uitkwam?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:02 schreef LeaderRoel het volgende:
FUCK ALLE GAMES
PEGGLE 2 IS AANGEKONDIGD
Volgens mij zeg ik dat nergens, ik zeg alleen dat downloads goedkoper zullen (moeten) zijn dan de exemplaren in de winkel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom zouden games goedkoper zijn op Xbox One???
Dit? https://www.youtube.com/user/SquareEnixPresentsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:59 schreef Dagger87 het volgende:
Ik vind nergens de Square Enix presents channel. Het zou om 20 uur moeten beginnen.
Ja er stond GMT 20 uur. Maar ik weet niet of wij nou +1 hebben nu of niet. Want dan wordt het 21 uurquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:03 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dit? https://www.youtube.com/user/SquareEnixPresents
20 GMT is 21:00 uur hier.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ja er stond GMT 20 uur. Maar ik weet niet of wij nou +1 hebben nu of niet. Want dan wordt het 21 uur
http://www.gametrailers.com/e3quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:07 schreef Qunix het volgende:
Nintendo zou nu aan de gang moeten zijn, al zie ik nergens iets over Nintendo, behalve "direct video" wat Nintendo al eerder gemaakt heeft...
Zij gaan geen press conference doen dit jaar. Maar besteden wel een uur aan games door met GT te praten. Ik zag Reggie. En nu sonic op de wii u.quote:
Ah!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:11 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Zij gaan geen press conference doen dit jaar. Maar besteden wel een uur aan games door met GT te praten. Ik zag Reggie. En nu sonic op de wii u.
Ja iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:20 schreef Qunix het volgende:
Aftellen is klaar, staat er "starting soon"
Oh, geen FF XV en KH3?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:26 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
http://square.vo.llnwd.net/o2/e3/SEP_E3_2013_program_ver_0607.pdf
Dat was de verrassing bij sony's conference. Deze schedule was al eerder bekend. Hopelijk bij de grand finale. Release date FF XV?quote:
Volgens mij was daar geen live stream van. wel live bloggers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:45 schreef Maver24 het volgende:
maar nogmaals, is dit nou echt live die presentatie of is dat eerder van vandaag omdat ik al eerder nieuwsberichten heb gelezen dat ze daar KH3 hadden aangekondigd voor de xbox one dus daarom vraag ik het
Na refresh doet hij het weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:59 schreef Maver24 het volgende:
die stream op youtube stopt er soms mee plots
Ongeduldigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:03 schreef Maver24 het volgende:
ik zie nog steeds die intro staan,hebben jullie al beeld dan ?
Ze durven niet meerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:00 schreef Laser. het volgende:
Ik snap de planning niet helemaal. Gisteren stond er dat er om deze tijd een Xbox One showcase zou zijn? Er stond ook 2x PS4 showcase op de planning maar nu vind ik dat niet meer terug. ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |