Ik drink sowieso heel veel waterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt door goede doktoren afgeraden.
Kunt beter ORS halen bij de drogist om je vocht op peil te houden.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik drink sowieso heel veel waternu bewust misschien iets meer)..
Maar ik heb hongeralleen komt het zo snel weer eruit
Beschuit met thee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed ideequote:
Maar je moet eigenlijk ook suiker en zout in je water doen, dan houd je het vocht beter vast.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel trek in een lekker zout gebakken eiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar je moet eigenlijk ook suiker en zout in je water doen, dan houd je het vocht beter vast.
Is dat raar als hij gay is?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:48 schreef Lamabal het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gast had last van een virus hier, heeft hij een map vol met gay pics staan
quote:
Nee, je hebt gewoon buikloop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik schijt in m'n broek van het lachen
Volgens google heb ik een tumor of een maagbloedingquote:
Nou ja, bedankt voor het lachen dan maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Volgens google heb ik een tumor of een maagbloeding![]()
![]()
Daar kom je biji Google al snel op uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Wehe een vriend van me had een week lang diaree. Flink aantal kilos afgevallen en op een gegeven moment kon hij z'n vingers niet meer strekken. Afgevoerd met een ambulance en was volledig uitgedroogdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je verhalen missen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |