'Rampen' betreffen zaken waarin mensen hun hele leven verwoest wordt, dat lijkt me hier niet echt het geval.quote:
Het is de schuld van CvE dat hun examen is uitgelekt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Je bekijkt het veels te veel per geval. Zoals ik zei: met data van examens of uitslagen moet je gewoon niet gaan kloten omdat je zelf je zooi niet voor elkaar hebt, klaar. Als ik examen had op dinsdag, en het kwam mij (om welke reden dan ook) niet uit, dan kon ik ook niet even bellen dat ik woensdag het examen ging maken.
Een of ander goedmakertje zou in elk geval terecht zijn, op kosten van die kloteschool/de daders in elk geval.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus moeten de huidige vwo-scholieren Frans maar een schadevergoeding van 500 euro krijgen?
Ga toch weg man. Het gaat erom dat je de vakantie hebt geboekt in de examenperiode terwijl je geen officieel vrij had.
Het was vast een vmbo'er die ook de examens van de HAVO en VWO heeft gestolenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef gelezwembroek het volgende:
Maar zoals je ziet, niet alleen vmbo-ers zijn crimineel, ook havo en vwo.
Nee want dat was een vwo'er en havist.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Het was vast een vmbo'er die ook de examens van de HAVO en VWO heeft gestolen
Ja inderdaad. Snap de 'schok' ook niet zo, was wel te verwachten eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:13 schreef gelezwembroek het volgende:
Alle examens zijn gewoon gestolen, als je toch al in de kluis bent neem je alles mee.
Dat de school sluit is voor mij al een goedmakertje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Een of ander goedmakertje zou in elk geval terecht zijn, op kosten van die kloteschool/de daders in elk geval.
En lees eenshet gaat niet specifiek om mensen die iewat onhandig hun vakantie hadden geboekt tijdens dat verzette examen Frans. Het gaat om heel dit klote-gezeur in het algemeen. Dat had gewoon niet mogen gebeuren en had voorkomen kunnen en moeten worden, klaar.
Weet ik, maar ik wist geen gepast woord dus dan maar ramptoerist.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
'Rampen' betreffen zaken waarin mensen hun hele leven verwoest wordt, dat lijkt me hier niet echt het geval.
Dit valt meer in de categorie 'heel vervelend voor jullie', en ik vind enig leedvermaak dus nog wel gepast.
Ja, verwacht dat de teller vanavond nog wel hoger is. En anders morgen gaat oplopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef Fey. het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Snap de 'schok' ook niet zo, was wel te verwachten eigenlijk.
Want als je in staat bent om examens te jatten en je staat voor die kluis ga je echt niet meer denken 'oh hey, laten we slechts 1 examen jatten, want straks worden we betrapt.' Dan pak je gelijk alles, lijkt me.
Als jij mij even uitlegt waarom de mensen schadevergoeding moeten krijgen voor de stress en onzekerheid? Dan moet je vooral niet gaan solliciteren. Is ook stressgevend en levert ook onzekerheid op, want je weet immers niet of je een goede kandidaat bent en of er veel andere sollicitanten zijn. Ga je dan ook de schade verhalen op je eventuele werkgever?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:16 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Een of ander goedmakertje zou in elk geval terecht zijn, op kosten van die kloteschool/de daders in elk geval.
En lees eenshet gaat niet specifiek om mensen die iewat onhandig hun vakantie hadden geboekt tijdens dat verzette examen Frans. Het gaat om heel dit klote-gezeur in het algemeen. Dat had gewoon niet mogen gebeuren en had voorkomen kunnen en moeten worden, klaar.
Dat jij geen beter woord weet maakt mij geen ramptoerist.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:17 schreef Fey. het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik wist geen gepast woord dus dan maar ramptoerist.
Oke of je vat het even heel serieus op ofzo..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:18 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Dat jij geen beter woord weet maakt mij geen ramptoerist.
Het is de verantwoordelijkheid van de inspectie (of wie die accreditatie dan ook geeft) dat die Rotterdamse school überhaupt niet al 2 jaar geleden gesloten is. En het is wel de schuld van de CVE dat ze nog in 1950 leven en ze 2 dagen nodig hebben om een alternatief examen bij de scholen te krijgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is de schuld van CvE dat hun examen is uitgelekt?
Het is de schuld van CvE dat het examen 1 dag van te voren is gelekt?
Het is de schuld van CvE dat zij niet in 1 avond/nacht/ochtend het vernieuwde examen door het hele land kunnen verspreiden?
Duhquote:
Om de waarde van de diploma's te waarborgen, is het noodzakelijk dat er een nieuw examen wordt gegeven. Ik hoop dat je dat snapt. Ik hoop dat je ook snapt dat het ook tijd kost om een nieuw examen te geven, dus bleef de laatste optie over om het examen 1 dag te verschuiven.
Ik voel mij gewoon gekwetst als ik 'ramptoerist' genoemd word terwijl ik alleen lol heb om scholieren die nu een tikkeltje in de stress zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:19 schreef Fey. het volgende:
[..]
Oke of je vat het even heel serieus op ofzo..
Dat is wat anders. Dat is je eigen zaak, dit is bewust veroorzaakt door andere mensen die strafbare feiten hebben ondergaan. En nog een deel door de inspectie etc. (zie m'n verhaal hierboven)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij mij even uitlegt waarom de mensen schadevergoeding moeten krijgen voor de stress en onzekerheid? Dan moet je vooral niet gaan solliciteren. Is ook stressgevend en levert ook onzekerheid op, want je weet immers niet of je een goede kandidaat bent en of er veel andere sollicitanten zijn. Ga je dan ook de schade verhalen op je eventuele werkgever?
Oke, sorry dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik voel mij gewoon gekwetst als ik 'ramptoerist' genoemd word terwijl ik alleen lol heb om scholieren die nu een tikkeltje in de stress zitten.
Hier nog niet, vindt het wel oneerlijk dat 80% van vmbo de uitslag eerder krijgt en 20% later. Doe dan gewoon iedereen later.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
Cijferlijsten ophalen op mijn school is ook uitgesteld
Ja dit. Sowieso dat gefaal al met examen Frans: 'ja, 10 uur duidelijkheid, oh nee, toch kwart over tien.' Volgens mij hoeven wij het als leerlingen ook niet te flikken om massaal een kwartier te laat te komen op je examen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:14 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Daar gaat het helemaal niet om. Je bekijkt het veels te veel per geval. Zoals ik zei: met data van examens of uitslagen moet je gewoon niet gaan kloten omdat je zelf je zooi niet voor elkaar hebt, klaar. Als ik examen had op dinsdag, en het kwam mij (om welke reden dan ook) niet uit, dan kon ik ook niet even bellen dat ik woensdag het examen ging maken.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:20 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Het is de verantwoordelijkheid van de inspectie (of wie die accreditatie dan ook geeft) dat die Rotterdamse school überhaupt niet al 2 jaar geleden gesloten is. En het is wel de schuld van de CVE dat ze nog in 1950 leven en ze 2 dagen nodig hebben om een alternatief examen bij de scholen te krijgen.
[..]
DuhDat is een tweede verhaal, en dat is achteraf. Dit was de enige oplossing die nog mogelijk was, maar dat staat los van wat er aan vooraf gegaan was.
Jij snapt er werkelijk niets van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:22 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Dat is wat anders. Dat is je eigen zaak, dit is bewust veroorzaakt door andere mensen die strafbare feiten hebben ondergaan. En nog een deel door de inspectie etc. (zie m'n verhaal hierboven)
Tikkeltje in de stress? Hoepel toch op. Met je gekwetst.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:21 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik voel mij gewoon gekwetst als ik 'ramptoerist' genoemd word terwijl ik alleen lol heb om scholieren die nu een tikkeltje in de stress zitten.
Juist.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Ja dit. Sowieso dat gefaal al met examen Frans: 'ja, 10 uur duidelijkheid, oh nee, toch kwart over tien.' Volgens mij hoeven wij het als leerlingen ook niet te flikken om massaal een kwartier te laat te komen op je examen.
Dit ja alles is zo onduidelijk als de pest.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:24 schreef AlanGarner het volgende:
Ja dit. Sowieso dat gefaal al met examen Frans: 'ja, 10 uur duidelijkheid, oh nee, toch kwart over tien.' Volgens mij hoeven wij het als leerlingen ook niet te flikken om massaal een kwartier te laat te komen op je examen.
Oh, dan weet jij meer dan ik?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Haha doeiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jij snapt er werkelijk niets van.Ik stop met de discussie. Geen mogelijkheid om jou tot zinnen te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |