Ik zeg niet dat ik voorstander ben van het feit dat de goeden onder de kwaden lijden, maar ik stel vast dat dit in het leven nu eenmaal veel vaker voorkomt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:55 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Dan nog wil dit niet zeggen dat het grappig is of wat dan ook.
En als de goeden dan toch mogen lijden onder de kwaden volgens jou; waarom niet alle Islamistische of zelfs religieuze scholen per direct sluiten dan? Als we dan toch niet eerlijk doen, doe het dan goed.
twitter:3FMeindexamen twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 16:46:41Update: ook het vwo-examen wiskunde werd gestolen en is op Scholengemeenschap Ibn Galdhoun ongeldig verklaard. #3FM #eindexamen reageer retweet
twitter:3FMeindexamen twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 16:47:56Het betreft wiskunde A voor het vwo. Dat wil zeggen dat er 9 havo-examens, 4 vwo-examens en 1 vmbo-examen zijn gestolen. #3FM #eindexamen reageer retweet
Je gaat inderdaad denken dat de leiding van de school boter op het hoofd had. Bij het verlies of diefstal van de kluissleutel. Had het slot en de sleutels van de kluis vervangen moeten worden. Ook gingen de resultaten daarna omhoog. Ook wel verdacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
En geen docent die de open enveloppe heeft opgemerkt? Donder toch een eind op.
Waarom?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:01 schreef R-K het volgende:
Ik vind wel dat de scholengemeenschap Ibn Ghaldoun iedere niet-Ibn Ghaldoun-scholier die examen heeft gedaan in VWO-Frans een schadevergoeding van ¤500 p.p. moet betalen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:01 schreef R-K het volgende:
Ik vind wel dat de scholengemeenschap Ibn Ghaldoun iedere niet-Ibn Ghaldoun-scholier die examen heeft gedaan in VWO-Frans een schadevergoeding van ¤500 p.p. moet betalen.
Op naar 15.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:01 schreef CWAV het volgende:
Ook vwo wisA is ongeldig verklaard:twitter:3FMeindexamen twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 16:46:41Update: ook het vwo-examen wiskunde werd gestolen en is op Scholengemeenschap Ibn Galdhoun ongeldig verklaard. #3FM #eindexamen reageer retweet
twitter:3FMeindexamen twitterde op dinsdag 11-06-2013 om 16:47:56Het betreft wiskunde A voor het vwo. Dat wil zeggen dat er 9 havo-examens, 4 vwo-examens en 1 vmbo-examen zijn gestolen. #3FM #eindexamen reageer retweet
Jij snapt niets van de maatschappij blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef R-K het volgende:
Voor het bedreft vakantiegenot van deze scholieren.
Je had nog geen vakantie oke gr.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef R-K het volgende:
Voor het bedreft vakantiegenot van deze scholieren.
Hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij snapt niets van de maatschappij blijkt maar weer.
Nee.quote:
Want zoiets is te voorzienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Je had tot eind juni beschikbaar moeten zijn voor onverwachte gebeurtenissen, DAN heb je pas vakantie. Dus je eigen risico.
Nou ja, los van of mensen op vakantie waren toen dat examen herkanst moest worden: door al die klote-stress en nog langer in onzekerheid moeten zitten (en gewoon om die kut-school nog extra hard te straffen) alleen al zou het terecht zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Je had tot eind juni beschikbaar moeten zijn voor onverwachte gebeurtenissen, DAN heb je pas vakantie. Dus je eigen risico.
Je had gewoon beschikbaar moeten zijn tot die tijd. Dus als je voor die tijd een vakantie hebt geboekt, is het heel jammer voor je.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Want zoiets is te voorzienZelfs het CvE weet niet wat te doen.
Stressenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:08 schreef AlanGarner het volgende:
langer in onzekerheid moeten zitten (en gewoon om die kut-school nog extra hard te straffen) alleen al zou het terecht
Het betreft een taalvak, waar je niet voor kan leren (behalve signaalwoorden, maar dat is zo gebeurd), welke stress en onzekerheid? Je kan er toch niet voor leren. En sowieso: als je de taal zelf nog moest leren, dan kun je beter afvragen wat je bij de de laatste jaren bij de lessen Frans hebt gedaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:08 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Nou ja, los van of mensen op vakantie waren toen dat examen herkanst moest worden: door al die klote-stress en nog langer in onzekerheid moeten zitten (en gewoon om die kut-school nog extra hard te straffen) alleen al zou het terecht zijn.
Die lieten zich idd echt volkomen verrassen leek het.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef louisdeveertiende het volgende:
[..]
Want zoiets is te voorzienZelfs het CvE weet niet wat te doen.
Dus moeten de huidige vwo-scholieren Frans maar een schadevergoeding van 500 euro krijgen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Die lieten zich idd echt volkomen verrassen leek het.
Om nog maar niet te beginnen over de inspectie, die gewoon had MOETEN weten dat dat 100 % slagingspercentage niet klopte maar gewoon niets deed. Er zijn gewoon aantoonbare fouten op diverse fronten gemaakt, dus hou even op te doen alsof de scholieren nou de grote klootzakken en de schuldigen zijn. Wellicht was het niet handig om je vakantie dan te boeken, maar laten we nu niet doen alsof daar het grote probleem ligt.
Ik zou het gewoon fucked-up vinden dit teringgezeik. Zelfs al heb je er vertrouwen in dat je geslaagd bent, dan nog is elk uitstel gewoon klote.quote:
Daar gaat het helemaal niet om. Je bekijkt het veels te veel per geval. Zoals ik zei: met data van examens of uitslagen moet je gewoon niet gaan kloten omdat je zelf je zooi niet voor elkaar hebt, klaar. Als ik examen had op dinsdag, en het kwam mij (om welke reden dan ook) niet uit, dan kon ik ook niet even bellen dat ik woensdag het examen ging maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het betreft een taalvak, waar je niet voor kan leren (behalve signaalwoorden, maar dat is zo gebeurd), welke stress en onzekerheid? Je kan er toch niet voor leren. En sowieso: als je de taal zelf nog moest leren, dan kun je beter afvragen wat je bij de de laatste jaren bij de lessen Frans hebt gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |