jij snapt hem:) hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:40 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Zoveel islamieten op 1 plek kan nooit goed gaan.
Überhaupt weg met religieuze scholen. Religie oefen je thuis maar uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:40 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Zoveel islamieten op 1 plek kan nooit goed gaan.
Ik kan de lol er wel van inzien. Puur om te bedenken hoe kut het wel niet is voor de mensen die normaal waren geslaagd en nu al op vakantie zijn feest vieren etc. Teleurstelling is a bitch.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:38 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden. Ik heb m'n examens al jaren geleden gedaan gelukkig, maar zelfs ik maak me hier nog kwaad om en vind het enorm kut voor de onschuldige mensen die hier last van hebben.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef Nutkicker22 het volgende:
Geachte mevrouw, mijnheer,
De Inspectie van het Onderwijs heeft besloten dat het CvE morgen (woensdag 12 juni 2013) de N-term economie GL/TL niet bekend kan maken op het afgesproken tijdstip ('s ochtends om 8 uur). Uitstel van 24 uur is nodig om een weloverwogen beslissing te kunnen nemen naar aanleiding van het lopende onderzoek naar fraude bij de examens.
Morgenmiddag om 17 uur wordt definitief bekendgemaakt wanneer de N-term van het examen economie GL/TL wordt gepubliceerd. Ook wordt dan gemeld of de bekendmaking van de N-term havo/vwo op het aangekondigde tijdstip (donderdagochtend 13 juni om 8 uur) doorgang kan vinden.
Het CvE beseft dat dit grote overlast betekent voor de betrokken leerlingen en voor scholen, betreurt dit, en hoopt dat scholen er begrip voor hebben dat de omstandigheden deze maatregel noodzakelijk maken. Zodra morgen om 17 uur meer bekend is, zullen we scholen zo snel mogelijk informeren. Voor die tijd kan het CvE geen aanvullende mededelingen doen.
De inspectie neemt maatregelen gericht op de concrete fraudesituatie. Leerlingen die straks een diploma krijgen kunnen mede door deze maatregelen zeker zijn van de waarde van hun diploma.
Waarom moet die N-term nu zo lang duren dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef Nutkicker22 het volgende:
De Inspectie van het Onderwijs heeft besloten dat het CvE morgen (woensdag 12 juni 2013) de N-term economie GL/TL niet bekend kan maken op het afgesproken tijdstip ('s ochtends om 8 uur). Uitstel van 24 uur is nodig om een weloverwogen beslissing te kunnen nemen naar aanleiding van het lopende onderzoek naar fraude bij de examens.
Morgenmiddag om 17 uur wordt definitief bekendgemaakt wanneer de N-term van het examen economie GL/TL wordt gepubliceerd. Ook wordt dan gemeld of de bekendmaking van de N-term havo/vwo op het aangekondigde tijdstip (donderdagochtend 13 juni om 8 uur) doorgang kan vinden.
Het CvE beseft dat dit grote overlast betekent voor de betrokken leerlingen en voor scholen, betreurt dit, en hoopt dat scholen er begrip voor hebben dat de omstandigheden deze maatregel noodzakelijk maken. Zodra morgen om 17 uur meer bekend is, zullen we scholen zo snel mogelijk informeren. Voor die tijd kan het CvE geen aanvullende mededelingen doen.
De inspectie neemt maatregelen gericht op de concrete fraudesituatie. Leerlingen die straks een diploma krijgen kunnen mede door deze maatregelen zeker zijn van de waarde van hun diploma.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:43 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik kan de lol er wel van inzien. Puur om te bedenken hoe kut het wel niet is voor de mensen die normaal waren geslaagd en nu al op vakantie zijn feest vieren etc. Teleurstelling is a bitch.
Geen idee, ik heb het gevoel van niet. Dat ze gewoon vmbo proberen te rekken. En morgen om 17:00 nog kunnen beslissen of zij het hoeven over te doen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef Delia het volgende:
Dit staat op de FrontPage, is het vooralsnog niet zeker dan?
Leerlingen van de Rotterdamse school Ibn Ghaldoun moeten opnieuw eindexamen doen voor de vakken waarvan de examens zijn gestolen. De Inspectie voor het Onderwijs heeft besloten de eindexamens in deze vakken ongeldig te verklaren. Dat meldde staatssecretaris Sander Dekker (Onderwijs) dinsdag aan de Tweede Kamer.
De examens van leerlingen van andere middelbare scholen blijven gewoon geldig. Zij hoeven de examens dus niet over te doen.
Geen idee, misschien willen ze alle resultaten van die school goed onderzoeken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Waarom moet die N-term nu zo lang duren dan?
Dat heeft toch weinig te maken met de n-term voor andere scholen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:45 schreef Nutkicker22 het volgende:
[..]
Geen idee, misschien willen ze alle resultaten van die school goed onderzoeken.
Morgen bedoel jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:47 schreef gelezwembroek het volgende:
Nog minder dan 15 minuten totdat we horen of vmbo nog een keer examens moet doen.
Oja, dacht dat het al woensdag was. Heb zo een BBQ bij ons op school. Dus dan ga ik wel alles horen wat er gaat gebeuren.quote:
Ah gezellig. Have funquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Oja, dacht dat het al woensdag was. Heb zo een BBQ bij ons op school. Dus dan ga ik wel alles horen wat er gaat gebeuren.
aait eet smakelijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:48 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Oja, dacht dat het al woensdag was. Heb zo een BBQ bij ons op school. Dus dan ga ik wel alles horen wat er gaat gebeuren.
Ik heb een prima jeugd gehad met veel leuke vakantiesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:44 schreef AlanGarner het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heb jij zelf geen leuke jeugd (gehad) he?
Waarom misgun je anderen hun welverdiende vakantie? Omdat je zelf nooit ging zeker?
Kom op zeg gast, doe niet zo zuur en geniet zelf eens van het leven. Dan gun je het een ander ook meer.
Dan nog wil dit niet zeggen dat het grappig is of wat dan ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:52 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ik heb een prima jeugd gehad met veel leuke vakantiesIk geniet zelf met volle teugen van leven en ik gun al die jongens en meisjes ook zeker wel hun vakantie. Ik weet ook niet hoe het komt, maar toen ik het nieuws las dacht ik: ghohoho, dat is best wel hard voor ze.
Maar ja, dat is ook direct weer een goede levensles: het leven is niet eerlijk, de goede lijden altijd onder de kwaden. Man the fuck up en doe je examens nog een keerIk ben ook zo'n type die lacht om fail-video's. Deal with it.
En geen docent die de open enveloppe heeft opgemerkt? Donder toch een eind opquote:De 14 gestolen examens: havo: aardrijkskunde, Arabisch, Frans, Geschiedenis, Engels, maatschappijwetenschappen, wiskunde, Nederlands, natuurkunde. Vwo: Frans, management en organisatie, biologie, scheikunde. Vmbo-t: economie.
Dit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:41 schreef AlanGarner het volgende:
[..]
Überhaupt weg met religieuze scholen. Religie oefen je thuis maar uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |