oh niet gezien s0rzquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
op het vorige plaatje was een nummer van bob te zien hoor.
Dev builds zijn meestal kutquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef xcachet het volgende:
Klasgenootje van mij heeft de iOS 7 al. Hij vindt het ook niks dus het is ook niks
developer account?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:19 schreef xcachet het volgende:
Klasgenootje van mij heeft de iOS 7 al. Hij vindt het ook niks dus het is ook niks
Bugs enzo. en ze kunnen het laatste moment nog zeggen dit of dat gaan we er niet indoen of doen we er bij.quote:
veel bugs, werkt niet zo heel smoothquote:
Mijne is dat altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef arachide. het volgende:
Mijn kamer is zo'n klerezooi door alle verhuisshit
Gewoon JB en dan oude skin eroverheen gooienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:22 schreef xcachet het volgende:
Hoop dat de alles gewoon cancelen dit is niks
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:21 schreef arachide. het volgende:
Mijn kamer is zo'n klerezooi door alle verhuisshit
Wij moesten trouwen als je meisje was geweest.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En PS4 > Xbox One. Jezus wat heeft Microsoft gefaald
Ik wilde eerst de Xbox One best een kans geven, maar toen sony vannacht zei dat er geen always online, DRM enzo was en het maar ¤400 gaat kosten weet ik het wel hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wij moesten trouwen als je meisje was geweest.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon JB en dan oude skin eroverheen gooien
enige jammere is dat PS+ voor online. maar wat de fuck. elke maand gratis games en shit. die 50 per jaar heb je er zo uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de Xbox One best een kans geven, maar toen sony vannacht zei dat er geen always online, DRM enzo was en het maar ¤400 gaat kosten weet ik het wel hoor
quote:
50 euro per jaar, dat is niksquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
enige jammere is dat PS+ voor online. maar wat de fuck. elke maand gratis games en shit. die 50 per jaar heb je er zo uit
Nja vind het wel zonde voor die 20 uur in een jaar dat ik online gamequote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
50 euro per jaar, dat is niks
The Division zal ik wel kapot spelenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Nja vind het wel zonde voor die 20 uur in een jaar dat ik online game
Wow, zo erg heeft mijn kamer er nog nooit uitgezien!quote:
ik wil wel grquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:35 schreef xcachet het volgende:
Als va niet wil ga ik wel met wp gamen :p
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:39 schreef Spatieloos het volgende:
Then again, mijn ouders ruimen mijn kamer wel eens op
Alsof precies die punten voor 1 punt gelden, 1 spel staat toch niet gelijk aan betere hardware of dat je gebruikte spellen kan spelen.quote:
Niet te serieus nemen johquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof precies die punten voor 1 punt gelden, 1 spel staat toch niet gelijk aan betere hardware of dat je gebruikte spellen kan spelen.
Mijn kamer is niet smerig. Het is bijna allemaal papieren en schoolspullen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
En ik dacht dat mijn kamer smerig was
no offence trouwens
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb net geld, maar wil het niet uitgeven eigenlijk
Medicinal marihuanaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:56 schreef Etsu het volgende:
Trouwens, naar huisarts geweest, hij schrijft weerantibiotica
voor
3
weken
_
Dus as vrijdag naar het ziekenhuis in Zoetermeer waar m'n ma werkt, kon er zo heen zonder verwijsbriefEn dan gaan ze bloed prikken om te kijken of ik pfeiffer heb
En kijken naar m'n keel en of het mn amandelen zijn.
Ik ga dood, guys.
wehkamp.nlquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:28 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Boven: zooi
Onder: al ingepakte zooi
Iedereen die ik ken zal sowieso PS3 kopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Qua ps3 en xbox360 gewoon kopen wat je vrienden ook hebben
Nee, je moet gewoon zorgen dat je vrienden een ps3 kopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Qua ps3 en xbox360 gewoon kopen wat je vrienden ook hebben
je ging toch elke euro voor je kamer sparen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze pik ik wel op vandeweek
[ afbeelding ]
Heb nog schoenen nodig, de helft is een beetje naar de klotequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je ging toch elke euro voor je kamer sparen.
je had toch net nieuwe zwarte gekocht?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nog schoenen nodig, de helft is een beetje naar de klote
In europa heeft PS volgens mij de grootste afzetmarkt en xbox in de VS de grootste.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken zal sowieso PS3 kopen
nee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je had toch net nieuwe zwarte gekocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderbroeken zijn niet belangrijk om foto's van te maken.
En schoenen besteld, die je al had gezien en je lelijk vond.
xoxo
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 14:20:20 ]
Joh die had ik in januari al. Kijk eens naar de neus van de rechterschoen, brokkelt al afquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waarom zou je dit anders op facebook zetten
dus je plaatst een foto van random schoenen op facebook?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh die had ik in januari al. Kijk eens naar de neus van de rechterschoen, brokkelt al af
Het moest niet naar facebook gaan, ik verveelde me en had instagramquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus je plaatst een foto van random schoenen op facebook?sorry, wat.
Ik heb nog maar 1 doos nodig ofzo. Kleding gaat in de backpack en in fietstassen en dan met de fiets in de trein als laatste over. Meubels blijven bijna allemaal hierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wehkamp.nl
15 dozen voor 15 euro dacht ik, heb ik die van mij ook weg
Oh beter. dan neem je best weinig meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 doos nodig ofzo. Kleding gaat in de backpack en in fietstassen en dan met de fiets in de trein als laatste over. Meubels blijven bijna allemaal hier
Omdat je niet in je DM kijktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Leg mij trouwens eens uit waarom ik jouw nummer niet heb? Dit is vreemd.
sorry schat, ik zal t niet meer doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh wauw ik irriteer me aan vanalles hier.
doei
Twee woorden: grote schoonmaak.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh beter. dan neem je best weinig meehad ik dat maar
ik moet gewoon shit in dozen laten omdat ik er geen plek voor heb
Hard knock life.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
doei
Vervelend als mensen niet naar jouw pijpen dansen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
doei
Kleding is tof, schoenen zijn niet mijn dingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:22 schreef Etsu het volgende:
FEE ZEG WAT JE VAN MN NIEUWE KLEREN VIND.
schoenen had je niet gezien he.
deze:
[ afbeelding ]
ohmijn.
wil je nog wel naast mij lopen als ik ze aan heb?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kleding is tof, schoenen zijn niet mijn ding
Daar ga ik even over nadenkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
wil je nog wel naast mij lopen als ik ze aan heb?
Jahoor meid, dat is het helemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Vervelend als mensen niet naar jouw pijpen dansen?
was ook de eerste wat ik zag in de winkelquote:
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sowieso dat die shirts iets van 60/stuk zijn
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jahoor meid, dat is het helemaal
Daar koop ik minstens drie kledingstukken van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sowieso dat die shirts iets van 60/stuk zijn
Een shirt van 35 is bij mij aan de hoge kant, maar dan moet ie wel echt tof zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar koop ik minstens drie kledingstukken van.
Of iets waar je heel lang mee doet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een shirt van 35 is bij mij aan de hoge kant, maar dan moet ie wel echt tof zijn
Wow.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of iets waar je heel lang mee doet.![]()
Mijn duurste kledingstuk dat ik zelf heb betaald is 50 euro. Maar ja, is meteen ook een winterjas.
100 euro, Levi's Spijkerbroek, anderhalf jaar mee bezig nu, draag het veeeeeelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of iets waar je heel lang mee doet.![]()
Mijn duurste kledingstuk dat ik zelf heb betaald is 50 euro. Maar ja, is meteen ook een winterjas.
Mijn duurste is 400 euro voor de leren jas en de goedkoopste haal ik 50 euro niet eens.quote:
Vier. Honderd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn duurste is 400 euro voor de leren jas en de goedkoopste haal ik 50 euro niet eens.Afgezien van sokken en onderbroeken.
Dure smaak.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn duurste is 400 euro voor de leren jas en de goedkoopste haal ik 50 euro niet eens.Afgezien van sokken en onderbroeken.
Die jas die ik gister aan had toen we buiten aan het paffen stonden.quote:
Zolang ie maar echt heel lang meegaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die jas die ik gister aan had toen we buiten aan het paffen stonden.
En het is echt leer, wat wil je dan.
45 euro voor een eastpak grquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef Ezell het volgende:
Duurste tas is 100 euro. Mooi van donkerrrood leer. Duurder ga ik niet.
Duurste tas is 300 euro.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef Ezell het volgende:
Duurste tas is 100 euro. Mooi van donkerrrood leer. Duurder ga ik niet.
Ik zit te overwegen om te weggooien, er zit een vlekje op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zolang ie maar echt heel lang meegaat
Geefquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit te overwegen om te weggooien, er zit een vlekje op.
Ik ben een meisje. Meisjes hebben meer tassen nodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
45 euro voor een eastpak gr
Koffers kan handig zijn voor als je met het vliegtuig gaat. Ik weiger een gewone tas te gebruiken bij zoiets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:41 schreef Ezell het volgende:
Overigens ben ik van mening dat koffers kut zijn. Gooi gewoon alles in een rugzak.
Ligt aan hoelang je weggaat. Voor een midweekje kan je gewoon een rugzak mee. Ik had die rugzak van mij ook gewoon mee naar Ierland. Lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Koffers kan handig zijn voor als je met het vliegtuig gaat. Ik weiger een gewone tas te gebruiken bij zoiets.
Al ga ik een weekend weg, dan sleur ik m'n halve kledingkast mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ligt aan hoelang je weggaat. Voor een midweekje kan je gewoon een rugzak mee. Ik had die rugzak van mij ook gewoon mee naar Ierland. Lekker makkelijk.
Dammit gurlllquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al ga ik een weekend weg, dan sleur ik m'n halve kledingkast mee.
Valt reuze mee dat je moet afvallen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb ook nog kleding nodig maar daar moet ik even mee wachten tot er iets meer gewicht af is
Pas je het niet meer?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb ook nog kleding nodig maar daar moet ik even mee wachten tot er iets meer gewicht af is
Mijn overhemden mogen wat losser zitten jaquote:
Ik heb buik en daar mag best wat mee gebeuren. Ik hoef echt geen 75 te wegenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef Ezell het volgende:
Ach ja, altijd dat gezeik als iemand zegt dat 'ie een beetje wil afvallen. Niks mis mee zolang iemand niet doorslaat.
Alleen jammer dat afvallen best lastig gaatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef Ezell het volgende:
Ach ja, altijd dat gezeik als iemand zegt dat 'ie een beetje wil afvallen. Niks mis mee zolang iemand niet doorslaat.
NOU SORRY DAT IK NIET ELKE MAN UITCHECK JAquote:
Ik ben niet zomaar een man.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NOU SORRY DAT IK NIET ELKE MAN UITCHECK JA
En je weegt nu ...?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb buik en daar mag best wat mee gebeuren. Ik hoef echt geen 75 te wegenWe gaan voor onder de 90
voor de een wel, voor de ander nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Alleen jammer dat afvallen best lastig gaat
Maar je uiterlijk is irrelevant voor mijquote:
97quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
En je weegt nu ...?
[..]
voor de een wel, voor de ander niet
Vraag maar aan Ezell.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef Drabit het volgende:
Op de TC een tijdje geleden vond ik Etsu er niet dik uitzien
3 dagen engelandquote:
Ik was al zwaar toen ik geboren werd, mijn moeder is ook best zwaar dus het is genetisch. Ik moet dus best veel moeite doen om dunner te worden. Maar het lukt!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
En je weegt nu ...?
[..]
voor de een wel, voor de ander niet
quote:
Hoiquote:
Je bent dus niet dikquote:
quote:
Jordy heeft mij zo'n 100x voor 'dikzak' en 'vetklep' uitgemaakt en die heeft mij veel vaker gezien dan Ezell/VA dus zal wel waar zijn dan.quote:
Ik noem mijn vrienden ook gewoon dikzak als ze een keer iets meer eten dan mij. Dat doe ik omdat zij toch wel weten dat ik zwaarder ben en het niet meen. Als iemand je dikzak noemt ben je niet gelijk dik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jordy heeft mij zo'n 100x voor 'dikzak' en 'vetklep' uitgemaakt en die heeft mij veel vaker gezien dan Ezell/VA dus zal wel waar zijn dan.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Jordy heeft mij zo'n 100x voor 'dikzak' en 'vetklep' uitgemaakt en die heeft mij veel vaker gezien dan Ezell/VA dus zal wel waar zijn dan.
Jordy serieus nemenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Android 4.2.2quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb nog steeds iOS 6.1.3
Zo pleb
Wat dan? Ik was de nerd aan het uithangen en aan het geilen op nieuwe gamesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy![]()
Rare binnenkomer + afscheid gisteravond.
Huh? Vorige OSX update kostte me niets?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vraag me af hoe duur de nieuwe OSX update zal zijn, 60 euro ofzo? Hoe zat dat met de vorige keren? LB, Ezell, Etsu?
Noh, wat klinkt dit aandoenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat dan? Ik was de nerd aan het uithangen en aan het geilen op nieuwe games
Van Snow Leopard naar Mountain Lion?quote:
Oh, binnenkomer was iets van:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat dan? Ik was de nerd aan het uithangen en aan het geilen op nieuwe games
Ik weet niet welkE ik heb.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik heb nog steeds iOS 6.1.3
Zo pleb
Watquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, binnenkomer was iets van:
"Ibn Ghaldoun"
Toen iets van:
""
Toen iets van:
"Slapen gr"
Sindsdien is die spoorloos.
Maar goed, ik ken hem ook niet anders.![]()
Ik heb geen idee waar je over lult.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van Snow Leopard naar Mountain Lion?
30 meestalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vraag me af hoe duur de nieuwe OSX update zal zijn, 60 euro ofzo? Hoe zat dat met de vorige keren? LB, Ezell, Etsu?
Ach, laat lekker.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, binnenkomer was iets van:
"Ibn Ghaldoun"
Toen iets van:
""
Toen iets van:
"Slapen gr"
Sindsdien is die spoorloos.
Maar goed, ik ken hem ook niet anders.![]()
Mac. Maar Zoals Windows Vista, 7 en 8 en XP heeft noemt Apple het Mountain Lion Snow Leopard enzo. De volgende heet Mavericksquote:
Yay nog een fan!quote:
Ik ben niet thuis in dat wereldje enzo. Komt er een update dan? Ik heb nog nooit hoeven betalen voor een update ofzo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mac. Maar Zoals Windows Vista, 7 en 8 en XP heeft noemt Apple het Mountain Lion Snow Leopard enzo. De volgende heet Mavericks
Dan koop ik het meteen. Zou veel zuiniger en efficienter werke nmet geheugen enzo.quote:
We zitten nu op 10.8.4. Een kleine update is dan 10.8.5 ofzo. Maar versie 11 is dan een echte nieuwe met grote veranderingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis in dat wereldje enzo. Komt er een update dan? Ik heb nog nooit hoeven betalen voor een update ofzo.
Die 10.8.4, heb ik dat ook?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zitten nu op 10.8.4. Een kleine update is dan 10.8.5 ofzo. Maar versie 11 is dan een echte nieuwe met grote veranderingen.
Hallo!!quote:
Het is ook een hele mooie dag!quote:
Nope dat nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Yay nog een fan!Ook je telefoon geroot?
http://www.apple.com/osx/preview/quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die 10.8.4, heb ik dat ook?
En wanneer komt versie 11 dan?
Wat is er anders?
Moet je dat in de winkel kopen?
Is het verplicht om te downloaden?
Dan is het niet nodigquote:
Windows 8 is ¤110quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:10 schreef Ezell het volgende:
Dertig euro is bijna twee weken boodschappen.
Leukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
Het is ook een hele mooie dag!Eindelijk klaar met al mijn schoolwerk. De afgelopen 3 weken heb ik niet erg veel vrije tijd gehad. Nu weer wel
Hoe is jouw dag?
VAquote:
Dat is een weekendje weg incl. vliegruig en overnachting.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windows 8 is ¤110En Etsu kan het leien
Toch denk ik dat je niet overal op de blokkeer knop kan drukkenquote:
je kan ook op een kruisje links of rechts boven drukkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Drabit het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je niet overal op de blokkeer knop kan drukken
Ziet er interessant uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste Nederlandse nummer van New Scientist is binnen
Denk niet dat het zo makkelijk gaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je kan ook op een kruisje links of rechts boven drukken
Klopt helemaal. Maar toch denk ik niet dat je je fijn voelt als je gepest wordt en je op het kruisje drukt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je kan ook op een kruisje links of rechts boven drukken
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windows 8 is ¤110En Etsu kan het leien
Waar haal je die?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, ga jij mee?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is een weekendje weg incl. vliegruig en overnachting.
nurtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Winkel, kost 8,50 maar heb voor zoveel euro paar maanden aboquote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Maar toch denk ik niet dat je je fijn voelt als je gepest wordt en je op het kruisje drukt.
bordeaux roodquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik ga deze week bordeauxrode vans halen
Voorbeeld: ik zeg: Jij bent echt een kleine kutmod, je doet niets.quote:
Mijn moeder heeft ze net in dr winkelwagentje liggen zei zequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
ik ga deze week bordeauxrode vans halen
schoenhighfivequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ze net in dr winkelwagentje liggen zei ze
Gelukkig weet ik mijn maat van Vans precies
Kruisje en wat anders doen, helpt welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:19 schreef Drabit het volgende:
[..]
Voorbeeld: ik zeg: Jij bent echt een kleine kutmod, je doet niets.
En niet alleen ik zeg dat, maar iedereen hier in de SC, ookal klik jij op het kruisje, je voelt je er niet beter door denk ik.
(Je bent geen kleine kutmod)
Ja maar nu niet. Nu gaat 70 % van mijn salaris de spaarrekening opquote:
100% hierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar nu niet. Nu gaat 70 % van mijn salaris de spaarrekening op
Dat kloptquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kruisje en wat anders doen, helpt wel
GOLDDIGGERMODUS AANquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar nu niet. Nu gaat 70 % van mijn salaris de spaarrekening op
Behalve in de SC, meestal.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat kloptProberen je er niets van aan te trekken. Ik moet zeggen dat FOK! me helpt bij het niet van iets aantrekken omdat je hier vaker negatieve reacties krijgt
Ik heb nog een telefoonabbo en ik ga nog wel eens de kroeg in, paar schoenen erbij en ik kan best een nieuwe broek gebruikenquote:
bedoelde meer dat je spaarrekening beetje heel erg groot isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
hoezois juist goed als 100% van je salaris op je spaarrekening gaat.
daar hebben we t toch ook niet over?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
bedoelde meer dat je spaarrekening beetje heel erg groot is
Dat klopt, hier is er meestal wel liefde.quote:
dacht dat je dat bedoeldequote:
Helemaal niet. Dikke lobi, jwz.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat klopt, hier is er meestal wel liefde.Maar ik voel me nog steeds de nieuwe die een beetje raar gevonden wordt door iedereen
neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
dacht dat je dat bedoelde
laat me ff een domme opmerkingen maken![]()
Oh meid, maak je niet zo druk. Ezell is de enige hier die een beetje raar gevonden wordt, geloof me.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dat klopt, hier is er meestal wel liefde.Maar ik voel me nog steeds de nieuwe die een beetje raar gevonden wordt door iedereen
FF Etsu blokkerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |