Dus hoe meer koters je verwekt, hoe minder je hoeft te betalen? Wat is dat voor achterlijk iets.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:
[..]
Men neme een rechtzaak en men produceert op vijftigjarige leeftijd 3 koters
Ik denk dat het niet alleen met pesten te maken heeft, denk dat het een combinatie is met wat ik allemaal als baby ook heb moeten meemaken met operaties enzo. Heb ook hersenbeschadiging opgelopen, met bevalling, vandaar die oogafwijking. Ik heb geen idee wat voor gevolgen dat allemaal kan hebben, maar misschien is dat op sociaal vlak ook wel een struikelblok.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik denk dat t belangrijkste is om jezelf te leren kennen en te accepteren. Als je veel gepest bent ga je meestal wel in een defensieve houding, een schild oid. Doet iedereen anders, ik deed t door te druk te zijn en mezelf te veel te verschuilen achter een lach.
Die rechter is het levend bewijs dat je apen hoge functies kan laten bekledenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus hoe meer koters je verwekt, hoe minder je hoeft te betalen? Wat is dat voor achterlijk iets.
Blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die rechter is het levend bewijs dat je apen hoge functies kan laten bekleden
Die dingen van baby kan idd. Weet er heel weinig van af, maar je kan zeer jonge kinderen idd mentaal zwaar scarren, ook door misbruik enzo. Hoe groot is je vriendengroep op het moment?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet alleen met pesten te maken heeft, denk dat het een combinatie is met wat ik allemaal als baby ook heb moeten meemaken met operaties enzo. Heb ook hersenbeschadiging opgelopen, met bevalling, vandaar die oogafwijking. Ik heb geen idee wat voor gevolgen dat allemaal kan hebben, maar misschien is dat op sociaal vlak ook wel een struikelblok.
Wel goed dat jij er goed mee om hebt kunnen gaan in ieder geval
Hahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die dingen van baby kan idd. Weet er heel weinig van af, maar je kan zeer jonge kinderen idd mentaal zwaar scarren, ook door misbruik enzo. Hoe groot is je vriendengroep op het moment?
ah, liefquote:
Juist als kind word je enigszins gevormd tot wie je bent. Helaas hebben sommige kinderen geen fijne basis thuis. Negatieve ervaringen tekenen een persoon mijns inziens altijd. Terwijl sommige personen zeggen geen moeite met een vervelend verleden te hebben. Zulke personen ken ik tenminste.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Die dingen van baby kan idd. Weet er heel weinig van af, maar je kan zeer jonge kinderen idd mentaal zwaar scarren, ook door misbruik enzo. Hoe groot is je vriendengroep op het moment?
Goeie naamquote:
Je hebt helemaal niemand waar je op kan vertrouwen/mee kan praten?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha![]()
Laten we het op `niet'' houden![]()
Toen ik mijn hbo deed had ik wel klasgenoten waar ik het goed mee kon vinden. Maar nu zonder werk en opleiding is het niet veel , ja via internet dus wel. maargoed. zoals ik al eerder zei in dat verhaal, dat geeft niet dezelfde voldoening als echte vrienden.
Die gaan allemaal hun eigen weg, komt ook omdat mijn opleiding destijds in Eindhoven was, dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niemand waar je op kan vertrouwen/mee kan praten?
Spreek je niemand van die opleiding/je collegas niet meer dan?
Dat tekenen hoeft niet persé negatief te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Juist als kind word je enigszins gevormd tot wie je bent. Helaas hebben sommige kinderen geen fijne basis thuis. Negatieve ervaringen tekenen een persoon mijns inziens altijd. Terwijl sommige personen zeggen geen moeite met een vervelend verleden te hebben. Zulke personen ken ik tenminste.
Gewoon zachtjes zettenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
[..]
Mooi liedje hè! Wil 'm nu luisteren maar helaasch zijn m'n oordopjes spoorloos
Trustenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. Morgen naar huisarts, dan hoor ik of ik geopereerd word.
Ara, als je tegen me wilt praten, mn WA staat open
Ahh dat valt wel tegen die afstand. En je collega's dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gaan allemaal hun eigen weg, komt ook omdat mijn opleiding destijds in Eindhoven was, dus.
En ja die heb ik wel. via internet dus. Verder niet.
Komt wel goed. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen. Morgen naar huisarts, dan hoor ik of ik geopereerd word.
Ara, als je tegen me wilt praten, mn WA staat open
Klopt, denk ik ook. Maar stel dat jij als kind door je ouders altijd bent gekleineerd/mishandeld, of zo, ik denk dat het altijd wel iets met je zelfbeeld doet. Als je zo bent opgegroeid en niet beter wist, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat tekenen hoeft niet persé negatief te zijn.
Je kan ook juist leren van een vervelend verleden imo. Maar dat verschilt per persoon.
Ik heb geen werk. Wajong vanwege mijn oogafwijking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ahh dat valt wel tegen die afstand. En je collega's dan?
Oh begreep dat je al een baantje gehad had.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen werk. Wajong vanwege mijn oogafwijking.
Daarbij ligt het werk niet voor het oprapen dusja
Wel een diploma?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb geen werk. Wajong vanwege mijn oogafwijking.
Daarbij ligt het werk niet voor het oprapen dusja
Oh ja, klopt. Maar dat was jaren geledenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Oh begreep dat je al een baantje gehad had.
Wat voor hobbies heb je?
Mijn stiefvader werd bitter, ik werd depressief. Al kwam er na de depressie wel iets moois uit. Al ben ik nog steeds bang om mensen te verliezen, mijn zelfbeeld is beter, ik accepteer mijn lonerism en volg mijn eigen pad en durf mensen te vertrouwen en lief te hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dat tekenen hoeft niet persé negatief te zijn.
Je kan ook juist leren van een vervelend verleden imo. Maar dat verschilt per persoon.
vmbo-tl alleenquote:
Ik denk dat reizen een heel goede voor je is. Wil je dat in je eentje gaan doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, klopt. Maar dat was jaren geledenContact is ook gewoon verwaterd. Misschien ligt het ook wel aan mij hoor, ik weet niet.
Uhm, nou in ieder geval hier het beetje sociaal contact zoeken wat ik nog heb. films/series kijken, lezen, ben sinds kort aan het hardlopen (al is dat meer wandelen de laatste tijd vanwege knieklachten) en wil wat meer gaan reizen
In hoeverre heb jij daar last van dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn stiefvader werd bitter, ik werd depressief. Al kwam er na de depressie wel iets moois uit. Al ben ik nog steeds bang om mensen te verliezen, mijn zelfbeeld is beter, ik accepteer mijn lonerism en volg mijn eigen pad en durf mensen te vertrouwen en lief te hebben
O. Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
vmbo-tl alleendoor concentratieproblemen veel opleidingen niet af kunnen maken
Ja denk het wel. Met wie andersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik denk dat reizen een heel goede voor je is. Wil je dat in je eentje gaan doen?
23quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mijn stiefvader werd bitter, ik werd depressief. Al kwam er na de depressie wel iets moois uit. Al ben ik nog steeds bang om mensen te verliezen, mijn zelfbeeld is beter, ik accepteer mijn lonerism en volg mijn eigen pad en durf mensen te vertrouwen en lief te hebben
Juist alleen gaan. Ga je jezelf goed van leren kennen en dan word je ook "geforceerd" om contacten te krijgen. Sowieso kan je heel goed je sociale kunsten verbeteren omdat het niet uitmaakt als je faalt, je ziet ze toch niet meer verder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Met wie andersMisschien dat ik een reismaatje op internet kan vinden ofzo, maar misschien lukt dat daar ook wel. Ben daar ook wel bang voor dat dat net weer niet lukt bij mij, ik heb wel redelijk goeie sociale vaardigheden maar wel pas als ik eenmaal iemand ken, en niet als ik nog op een vreemde af moet stappen
Maar juist die stap zetten lukt mij niet. Aangezien het in Nederland ook niet uitmaakt als je faalt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Juist alleen gaan. Ga je jezelf goed van leren kennen en dan word je ook "geforceerd" om contacten te krijgen. Sowieso kan je heel goed je sociale kunsten verbeteren omdat het niet uitmaakt als je faalt, je ziet ze toch niet meer verder.
Ik denk dat jij als een heel ander persoon terugkomt na zo'n reis
Je hebt heel veel vliegreizen voor een paar tientjes. Zorg dat je op t laatste moment een bed & breakfast regelt etc, ze hebben liever een kamer goedkoop verhuurd dan dat die kamer leegstaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar juist die stap zetten lukt mij niet. Aangezien het in Nederland ook niet uitmaakt als je faalt.
En het is niet de bedoeling dat het een hele wereldreis wordt voor een half jaar/jaar hoorDaar heb ik het geld niet voor
En stel dat ik in september weer kan studeren gaat het ook niet door dus
nog even kijken
Oh ik zou wel in hostels gaan hoor. Maar heb ook wel weer behoefte aan privacy dus daar wel mijn eigen kamer. maar dan ben je in ieder geval nog onder reizigers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:52 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je hebt heel veel vliegreizen voor een paar tientjes. Zorg dat je op t laatste moment een bed & breakfast regelt etc, ze hebben liever een kamer goedkoop verhuurd dan dat die kamer leegstaat.
Je moet sowieso niet te lang gaan, begin met 1/2 weekjes ofzo en kijk hoe dat bevalt
Ik zit naast zo'n meisje met wiskunde. Happy family alles. Ik heb een keer letterlijk gezegd dat ik uitslag kreeg van dat happy family gedoe.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
Dat laatste is sowieso goed om te horen.
Ga over het algemeen vaak ook liever om met mensen die dingen meegemaakt hebben, leer je zo veel van.
Mensen die hun hele leven verwend zijn en alles perfect hebben zijn vaak zó wereldvreemd
En hoe oud ben jij?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit naast zo'n meisje met wiskunde. Happy family alles. Ik heb een keer letterlijk gezegd dat ik uitslag kreeg van dat happy family gedoe.
Haha prima baantjequote:
Slaap lekker, en thanks for the talkquote:
Slaap lekkerquote:
Iedereen gaat net weg.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
Blegh, kan mij totaal niet concentreren. Ik word helemaal gek hier.
Wat is er?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
Blegh, kan mij totaal niet concentreren. Ik word helemaal gek hier.
Omdat het kwart over 1 isquote:
Je moet ook niet zoveel aan mij denkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
Ben met mijn hoofd gewoon bij totaal iets anders. En ik ga dan aan mezelf ergeren omdat ik mij niet kan concentreren. Dat helpt ook weer niet..
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook niet zoveel aan mij denkenVind het wel lief hoor
Ohja.. ssht niet zeggenquote:
Ga gewoon expres even wat anders doen. Als je jezelf zo aan 't op fokken bent kun je beter vijf minuten stoppen (ga buiten een rondje lopenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
Ben met mijn hoofd gewoon bij totaal iets anders. En ik ga dan aan mezelf ergeren omdat ik mij niet kan concentreren. Dat helpt ook weer niet..
Oh en alle elektronische apparaten uitzetten wil ook nog weleens helpenquote:
Mja, lopen helpt wel. Maar is beetje een raar tijdstip voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ga gewoon expres even wat anders doen. Als je jezelf zo aan 't op fokken bent kun je beter vijf minuten stoppen (ga buiten een rondje lopen) en dan weer verder.
Of werkt dat niet bij jou?
is juist beetje een afleidingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh en alle elektronische apparaten uitzetten wil ook nog weleens helpen
Ja maar daar raak je juist uit je concentratie van wijsneusjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, lopen helpt wel. Maar is beetje een raar tijdstip voor.
[..]
is juist beetje een afleiding
Ben ik al. Zit met mijn hoofd ergens anders. Blegh, dit vind ik zo kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar daar raak je juist uit je concentratie van wijsneusje
Doe nou maar rustigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
Ik zit nu op de tafel naast het raam met alle lichten uit.
Even wat frisse lucht.
Oh. Succes, en nu even ademen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Woensdag. Dan die week daarna echt een stuk of 7 deadlines/tentamens.
Wat heb je voor examen woensdag?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Thanks.
Gelukkig ben ik nu wat minder opgefokt.
Morgen er nog even goed aan zitten en dan komt dat wel goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Eentje waarvoor ik nog best veel moet voorbereiden. Is een praktijktensmen op school.
Mja, hopelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Morgen er nog even goed aan zitten en dan komt dat wel goed.
Die nu in het buitenland zit bedoel je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, hopelijk.![]()
Pfff.... Ik mis mijn beste mattie nu best wel.#emomodus
Jupquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die nu in het buitenland zit bedoel je?
Mail haar anders even! heb je regelmatig contact met haar?quote:
Ja, spreek haar regelmatig via FB.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mail haar anders even! heb je regelmatig contact met haar?
Ezelltje mag best eens Iejoor zijnquote:
Don`t even think about itquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
Dit is eenmchill plekje om te zitten. Moet ik onthouden voor als ik ooit van plan ben om te roken.
Dat vind ik altijd zo`n lame excusequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, dood ga ik toch en veel geld hebben gaat toch nooit gebeuren.
Klopt, maar stel dat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:46 schreef Crack_ het volgende:
Ezell jij hebt heul niet behoefte om te roken zei je vanmiddag dus waarom zou je?
Ook al ga je dan dood, dan in ieder geval langer leven en dat lukt eerder zonder peuken dan metquote:
Ach, boeit mij nou hoelang ik leef. Zou fijn zijn als ik nog een tijdje meega, maar dood is dood.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook al ga je dan dood, dan in ieder geval langer leven en dat lukt eerder zonder peuken dan met
Gawd, wat ben jij opeens emo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, boeit mij nou hoelang ik leef. Zou fijn zijn als ik nog een tijdje meega, maar dood is dood.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gawd, wat ben jij opeens emo?Ben ik niet van je gewend
Hoe vind je hem?quote:
Toffffquote:
Mwah not done, not done, beetje overdreven. Maar vind het gewoon zinloosquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
Fok-it, nu mag jij mooi uitleggen waarom roken not done is.
Goodquote:
Die andere twee kunnen net zo goed verslavingen zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah not done, not done, beetje overdreven. Maar vind het gewoon zinloos![]()
Alcohol snap ik, drugs snap ik, roken alleen niet![]()
Geeft gewoon geen effect. Je raakt verslaafd aan de handeling, niet aan de tabak. Lijkt me.
Ja ik legde het een beetje verkeerd uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die andere twee kunnen net zo goed verslavingen zijn.
Ik wil hem ook naar jou sturen hoorquote:
Maar wat nou als sommige mensen meer hebben met het effect van een pakje sigaretten? Kan ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik legde het een beetje verkeerd uit
Bedoel meer dat het effect van alcohol en drugs veel meer naar boven komt.
Daarbij is af en toe een biertje mijns inziens veel minder schadelijk dan paar pakjes per dag/week wegpaffen.
Wil ik niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je graag wilt roken dan moet je dat doen
Dat kan niet. want er zitten geen stimulerende middelen in sigaretten. Het is alleen stress-verminderend maar dat komt door het inhaleren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar wat nou als sommige mensen meer hebben met het effect van een pakje sigaretten? Kan ook.
Gewoon kauwgum kauwen dan :Squote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan niet. want er zitten geen stimulerende middelen in sigaretten. Het is alleen stress-verminderend maar dat komt door het inhaleren.
Waarom denk je dat kauwgum en lolly`s vaak gebruikt worden voor het afkickenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon kauwgum kauwen dan :S
Mijn PWS
Stressverminderd is dan toch een effect of ligt dat nou aan mij? Of het nou door de handeling komt of niet. Dat zit vast aan de sigaretten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan niet. want er zitten geen stimulerende middelen in sigaretten. Het is alleen stress-verminderend maar dat komt door het inhaleren.
Lolly'squote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat kauwgum en lolly`s vaak gebruikt worden voor het afkicken
Verder lust ik niet veel snoepquote:
Ja maar voor welke prijs?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Stressverminderd is dan toch een effect of ligt dat nou aan mij? Of het nou door de handeling komt of niet. Dat zit vast aan de sigaretten.
Jaminquote:
Ach, ieder z'n voorkeur.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar voor welke prijs?Daarbij kan alcohol ook stressverminderend werken en blowen helemaal. Dus je hebt het gewoon niet nodig.
Oh en passief roken is ook nog een reden om het niet te doenquote:
Ja maar in het Engels een boek luisteren vind ik niet zo chill denk ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
Fok-it: https://dl.dropboxusercon(...)in%20Our%20Stars.mp3
Liever een roker dan iemand moet drinken of blowen om van z'n stress af te komenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar voor welke prijs?Daarbij kan alcohol ook stressverminderend werken en blowen helemaal. Dus je hebt het gewoon niet nodig.
*proost*quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liever een roker dan iemand moet drinken of blowen om van z'n stress af te komen
Wat maakt iemand die moet roken om van zijn stress af te komen minder dan iemand die moet drinken daarvoor?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Liever een roker dan iemand moet drinken of blowen om van z'n stress af te komen
Star Warsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er komt een nieuwe Star Wars BattlefrontMirror's Edge 2 en een nieuwe naam ''The Division''
Allemaal toffe shit die jullie niks interesseert, maar ik wil nu een van die nieuwe consoles
Omdat ik een rookverslaving minder zwaar inschaal om ooit nog van af te komen dan een drank verslavingquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat maakt iemand die moet roken om van zijn stress af te komen minder dan iemand die moet drinken daarvoor?
Ja dat is wel waar inderdaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik een rookverslaving minder zwaar inschaal om ooit nog van af te komen dan een drank verslaving
Komt ook nog een nieuwe Raymanquote:
zag er wel hard uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe Just Dance is ook aangekondigd met Pitbull, Nicki Minaj, One Direction, David Guetta, Psy. Genieten![]()
Dat zag er nog wel leuk uit ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
The Division.
De maatschappij is ingestort en je moet als team special agents van alle shit doen om te redden wat te redden is. Ook volledig online. En zo extreem mooi
Als je een band lekschiet zakt de auto in enzo
The Division niet meegepikt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt hele E3 is gewoon nog kut so far. Niets vernieuwends nog bijna
Nah. heel af en toe is het wel grappig. Maar geen fanatieke gamerquote:
Ze kunnen het alleen verneuken nogquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar buiten dat is het bedroevend. Hopelijk is sony de moeite waard.
Speel af en toe een spelletjequote:
Ja damnit. Toen hij langs die auto ging duwde hij even een deurtje dicht, dat detailquote:
Nu nog het geld voor een Xbox One of PS4quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nja, dan nog wel een instant buy denk ik
Elke maand maar even wat geld voor aan de kant zettenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nu nog het geld voor een Xbox One of PS4
Ik wil nog op kamersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Elke maand maar even wat geld voor aan de kant zetten
Sowieso open-wereld gamesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja damnit. Toen hij langs die auto ging duwde hij even een deurtje dicht, dat detail
Vreetkickquote:
Frikandel, vreetkickquote:
....................../´Ż/)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Frikandel, vreetkick
Je snapt hem niet?
Hou ook heel veel van jouquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
....................../´Ż/)
....................,/Ż../
.................../..../
............./´Ż/'...'/´ŻŻ`·¸
........../'/.../..../......./¨Ż\
........('(...´...´.... Ż~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...
Wie?quote:
$499 dollar voor de Xbox One. Zal dus hetzelfde worden in euro's, games a 60 pleuro heuujjjquote:
Je doet niet liefquote:
watquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:34 schreef Ezell het volgende:
M[
[..]
Maakt niet uit. Niemand hier vindt hem lief.
Overdag om 5 over half 10 niet meer?quote:
Neequote:
net als VA xDquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Offline wat minder, want de meeste mensen denken dan dat je serieus bent,
Ja dan kijken ze je zo raar aanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Offline wat minder, want de meeste mensen denken dan dat je serieus bent,
Nee dinsdag :Squote:
Tril jij vaak?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
offline trillen op mensen die dan alles geloven
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:
Tijdje geleden:
Huh, wat is een hashtag?
Miniut later.
Weet je niet wat een hashtag is?
Ik ga nu echt goed slapenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB ik vind je wel lief hoor, jij bent onhaatbaar
quote:
Ik hoop nu echt dat je niet sarcastisch bentquote:
quote:
Ik meen hetquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop nu echt dat je niet sarcastisch bent
Nog boeiende vakken vandaag?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:38 schreef wietparkiet het volgende:
Heuj ben weer op school. FOK!en voor die leventje
Ga er stiekem ook van uit dat ik binnen nu en kwart voor 12 weer weg magquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, beetje zitten klooien nu dus, dat is best nutteloos
Dat is een eh.....apart tijdframe welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ga er stiekem ook van uit dat ik binnen nu en kwart voor 12 weer weg mag
Nja kan na de vakantie weer pas stage lopen dus hoop stiekem dat ik zo al vakantie krijgquote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is een eh.....apart tijdframe wel
Bolquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef Etsu het volgende:
Jezus. Had gister om 22:30 een TomTom gekocht/besteld via bol.com, zou vandaag binnenkomen. Ben ik net 10 minuten wakker, wordt er aangebeld. Dus binnen 12 uur binnenVind ik best snel.
Haha kut, ik dacht even van huh, waar stond dat?!quote:
Crack jongquote:
Heroïne Johquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha kut, ik dacht even van huh, waar stond dat?!
[..]
Crack jong
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha kut, ik dacht even van huh, waar stond dat?!
Goedzoquote:
quote:
Whatsup?quote:
Nothing, just chillin' en met jou?quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef nodig het volgende:
Scheren en even later eau de toilet er overheen autsj
quote:
Werken en vanavond bij de ah. Money in the making.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nothing, just chillin' en met jou?
het is je rich boii sofquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Werken en vanavond bij de ah. Money in the making.
quote:
Vind je de icons ook zo lelijk?quote:
Zal ik kiezen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef Etsu het volgende:
Er zijn 2 mooie schoenen maar ik kan niet kiezen welke
Of gewoon allebei![]()
Veel te kinderachtig en getekend. En alle menu'squote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vind je de icons ook zo lelijk?
Ik wil ook wel je muur schilderen hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil ook zo'n muurschilderingZal wel extreem duur zijn om iemand zoiets te laten doen
Sws nee. Het heeft niks meer weg van wat het altijd was..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet zeker dat Jobs dit echt mooi had gevonden
Kan je schilderen zoals die foto?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil ook wel je muur schilderen hoor
Lockscreen en mail app zien er fantastisch uit maar de rest mehquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Veel te kinderachtig en getekend. En alle menu's
Ik doe ook van die dingen en vraag voor zoiets iets van 200-250quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil ook zo'n muurschilderingZal wel extreem duur zijn om iemand zoiets te laten doen
Als t net zo realistisch is denk ik erover na, valt best mee namelijk. Wil zoiets op m'n kamer of in de binnenkant van de garagedeur. Voorlopig sowieso nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik doe ook van die dingen en vraag voor zoiets iets van 200-250
Hoe bevalt het verderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
douchen onder deze armoedige douche
Ik heb de mail nog niet gezien. Maar lockscreen heeft wel veel weg van een Andriod telefoon..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lockscreen en mail app zien er fantastisch uit maar de rest meh
Goeedquote:
dat wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb de mail nog niet gezien. Maar lockscreen heeft wel veel weg van een Andriod telefoon..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |