abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:33:51 #1
319979 Fok-it
All is well
pi_127647737

JNG SC is een plek in JNG waar je kan slowchatten, praten over van alles en nog wat en discussieren over wat je maar wilt! Ben of voel je jezelf jong? Klets hier dan gezellig mee, iedereen is welkom! Wij nodigen je van harte uit, voel je vrij om jezelf voor te stellen aan een van onze users!

14.gif JNG / [JNG] Stapmeet in Arnhem 25 juli 14.gif

Heeft iemand lapo? Gun hem of haar dan in ieder geval een paar minuten om een nieuw topic te openen, een kwartier zonder topic is natuurlijk te veel en onnodig, dat snapt iedereen.

Nieuw? Kijk hier ook eens:
JNG / JONG! voorstel topic

“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_127647742
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:32 schreef arachide. het volgende:

[..]

Men neme een rechtzaak en men produceert op vijftigjarige leeftijd 3 koters
Dus hoe meer koters je verwekt, hoe minder je hoeft te betalen? Wat is dat voor achterlijk iets.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 00:34:07 ]
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:34:16 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_127647751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik denk dat t belangrijkste is om jezelf te leren kennen en te accepteren. Als je veel gepest bent ga je meestal wel in een defensieve houding, een schild oid. Doet iedereen anders, ik deed t door te druk te zijn en mezelf te veel te verschuilen achter een lach.
Ik denk dat het niet alleen met pesten te maken heeft, denk dat het een combinatie is met wat ik allemaal als baby ook heb moeten meemaken met operaties enzo. Heb ook hersenbeschadiging opgelopen, met bevalling, vandaar die oogafwijking. Ik heb geen idee wat voor gevolgen dat allemaal kan hebben, maar misschien is dat op sociaal vlak ook wel een struikelblok.

Wel goed dat jij er goed mee om hebt kunnen gaan in ieder geval :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_127647777
quote:
15s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:

[..]

Dus hoe meer koters je verwekt, hoe minder je hoeft te betalen? Wat is dat voor achterlijk iets.
Die rechter is het levend bewijs dat je apen hoge functies kan laten bekleden
#TeamMiley
pi_127647819
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:35 schreef arachide. het volgende:

[..]

Die rechter is het levend bewijs dat je apen hoge functies kan laten bekleden
Blijkt maar weer. :')
pi_127647839
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet alleen met pesten te maken heeft, denk dat het een combinatie is met wat ik allemaal als baby ook heb moeten meemaken met operaties enzo. Heb ook hersenbeschadiging opgelopen, met bevalling, vandaar die oogafwijking. Ik heb geen idee wat voor gevolgen dat allemaal kan hebben, maar misschien is dat op sociaal vlak ook wel een struikelblok.

Wel goed dat jij er goed mee om hebt kunnen gaan in ieder geval :)
Die dingen van baby kan idd. Weet er heel weinig van af, maar je kan zeer jonge kinderen idd mentaal zwaar scarren, ook door misbruik enzo. Hoe groot is je vriendengroep op het moment?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_127647857
Hallo mensen.
pi_127647859
Ik wil fokit knuffelen
#TeamMiley
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:38:45 #9
319979 Fok-it
All is well
pi_127647902
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Die dingen van baby kan idd. Weet er heel weinig van af, maar je kan zeer jonge kinderen idd mentaal zwaar scarren, ook door misbruik enzo. Hoe groot is je vriendengroep op het moment?
Haha :')
Laten we het op `niet'' houden :+

Toen ik mijn hbo deed had ik wel klasgenoten waar ik het goed mee kon vinden. Maar nu zonder werk en opleiding is het niet veel , ja via internet dus wel. maargoed. zoals ik al eerder zei in dat verhaal, dat geeft niet dezelfde voldoening als echte vrienden.
pi_127647910
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef arachide. het volgende:
Ik wil fokit knuffelen
en ik jou ook
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:39:07 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_127647919
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef arachide. het volgende:
Ik wil fokit knuffelen
ah, lief O+ samewise hoor :D
pi_127647931
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:36 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Juist als kind word je enigszins gevormd tot wie je bent. Helaas hebben sommige kinderen geen fijne basis thuis. Negatieve ervaringen tekenen een persoon mijns inziens altijd. Terwijl sommige personen zeggen geen moeite met een vervelend verleden te hebben. Zulke personen ken ik tenminste.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:39:34 #13
319979 Fok-it
All is well
pi_127647939
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:37 schreef LosingMyReligion_ het volgende:
Hallo mensen.
Goeie naam :D

Hoi :)
pi_127647956
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:38 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Haha :')
Laten we het op `niet'' houden :+

Toen ik mijn hbo deed had ik wel klasgenoten waar ik het goed mee kon vinden. Maar nu zonder werk en opleiding is het niet veel , ja via internet dus wel. maargoed. zoals ik al eerder zei in dat verhaal, dat geeft niet dezelfde voldoening als echte vrienden.
Je hebt helemaal niemand waar je op kan vertrouwen/mee kan praten?
Spreek je niemand van die opleiding/je collegas niet meer dan?
pi_127647983
Ik ga slapen. Morgen naar huisarts, dan hoor ik of ik geopereerd word. :')

Ara, als je tegen me wilt praten, mn WA staat open O+
pi_127647989
Grouphug
#TeamMiley
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:40:53 #17
319979 Fok-it
All is well
pi_127647990
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Je hebt helemaal niemand waar je op kan vertrouwen/mee kan praten?
Spreek je niemand van die opleiding/je collegas niet meer dan?
Die gaan allemaal hun eigen weg, komt ook omdat mijn opleiding destijds in Eindhoven was, dus.

En ja die heb ik wel. via internet dus. Verder niet.
pi_127647991
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Goeie naam :D

Hoi :)
Mooi liedje hè! Wil 'm nu luisteren maar helaasch zijn m'n oordopjes spoorloos ;(
pi_127647992
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:39 schreef LosingMyReligion_ het volgende:

[..]

Juist als kind word je enigszins gevormd tot wie je bent. Helaas hebben sommige kinderen geen fijne basis thuis. Negatieve ervaringen tekenen een persoon mijns inziens altijd. Terwijl sommige personen zeggen geen moeite met een vervelend verleden te hebben. Zulke personen ken ik tenminste.
Dat tekenen hoeft niet persé negatief te zijn.
Je kan ook juist leren van een vervelend verleden imo. Maar dat verschilt per persoon.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:41:28 #20
319979 Fok-it
All is well
pi_127648006
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef LosingMyReligion_ het volgende:

[..]

Mooi liedje hè! Wil 'm nu luisteren maar helaasch zijn m'n oordopjes spoorloos ;(
Gewoon zachtjes zetten :Y
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:41:42 #21
319979 Fok-it
All is well
pi_127648012
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:

Trusten :W
pi_127648024
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die gaan allemaal hun eigen weg, komt ook omdat mijn opleiding destijds in Eindhoven was, dus.

En ja die heb ik wel. via internet dus. Verder niet.
Ahh dat valt wel tegen die afstand. En je collega's dan?
pi_127648025
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:

Komt wel goed. Slaap lekker
#TeamMiley
pi_127648038
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Je kan ook juist leren van een vervelend verleden imo. Maar dat verschilt per persoon.
Klopt, denk ik ook. Maar stel dat jij als kind door je ouders altijd bent gekleineerd/mishandeld, of zo, ik denk dat het altijd wel iets met je zelfbeeld doet. Als je zo bent opgegroeid en niet beter wist, bijvoorbeeld.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:43:04 #25
319979 Fok-it
All is well
pi_127648056
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:42 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ahh dat valt wel tegen die afstand. En je collega's dan?
Ik heb geen werk. Wajong vanwege mijn oogafwijking.
Daarbij ligt het werk niet voor het oprapen dusja
pi_127648081
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh begreep dat je al een baantje gehad had.
Wat voor hobbies heb je?
pi_127648100
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wel een diploma?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:45:17 #28
319979 Fok-it
All is well
pi_127648138
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:43 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Oh begreep dat je al een baantje gehad had.
Wat voor hobbies heb je?
Oh ja, klopt. Maar dat was jaren geleden :P Contact is ook gewoon verwaterd. Misschien ligt het ook wel aan mij hoor, ik weet niet.

Uhm, nou in ieder geval hier het beetje sociaal contact zoeken wat ik nog heb. films/series kijken, lezen, ben sinds kort aan het hardlopen (al is dat meer wandelen de laatste tijd vanwege knieklachten :+) en wil wat meer gaan reizen :)
pi_127648149
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:40 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Mijn stiefvader werd bitter, ik werd depressief. Al kwam er na de depressie wel iets moois uit. Al ben ik nog steeds bang om mensen te verliezen, mijn zelfbeeld is beter, ik accepteer mijn lonerism en volg mijn eigen pad en durf mensen te vertrouwen en lief te hebben
#TeamMiley
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:45:40 #30
319979 Fok-it
All is well
pi_127648152
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:44 schreef LosingMyReligion_ het volgende:

[..]

Wel een diploma?
vmbo-tl alleen ;( door concentratieproblemen veel opleidingen niet af kunnen maken
pi_127648174
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh ja, klopt. Maar dat was jaren geleden :P Contact is ook gewoon verwaterd. Misschien ligt het ook wel aan mij hoor, ik weet niet.

Uhm, nou in ieder geval hier het beetje sociaal contact zoeken wat ik nog heb. films/series kijken, lezen, ben sinds kort aan het hardlopen (al is dat meer wandelen de laatste tijd vanwege knieklachten :+) en wil wat meer gaan reizen :)
Ik denk dat reizen een heel goede voor je is. Wil je dat in je eentje gaan doen?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:46:21 #32
319979 Fok-it
All is well
pi_127648179
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:

[..]

Mijn stiefvader werd bitter, ik werd depressief. Al kwam er na de depressie wel iets moois uit. Al ben ik nog steeds bang om mensen te verliezen, mijn zelfbeeld is beter, ik accepteer mijn lonerism en volg mijn eigen pad en durf mensen te vertrouwen en lief te hebben
In hoeverre heb jij daar last van dan?
pi_127648203
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

vmbo-tl alleen ;( door concentratieproblemen veel opleidingen niet af kunnen maken
O. Hoe oud ben jij?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:47:26 #34
319979 Fok-it
All is well
pi_127648209
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:46 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Ik denk dat reizen een heel goede voor je is. Wil je dat in je eentje gaan doen?
Ja denk het wel. Met wie anders :P Misschien dat ik een reismaatje op internet kan vinden ofzo, maar misschien lukt dat daar ook wel. Ben daar ook wel bang voor dat dat net weer niet lukt bij mij, ik heb wel redelijk goeie sociale vaardigheden maar wel pas als ik eenmaal iemand ken, en niet als ik nog op een vreemde af moet stappen :P
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:47:36 #35
319979 Fok-it
All is well
pi_127648218
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef LosingMyReligion_ het volgende:

[..]

O. Hoe oud ben jij?
23
pi_127648231
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:45 schreef arachide. het volgende:

[..]

^O^

Dat laatste is sowieso goed om te horen.
Ga over het algemeen vaak ook liever om met mensen die dingen meegemaakt hebben, leer je zo veel van.
Mensen die hun hele leven verwend zijn en alles perfect hebben zijn vaak zó wereldvreemd :')
pi_127648277
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja denk het wel. Met wie anders :P Misschien dat ik een reismaatje op internet kan vinden ofzo, maar misschien lukt dat daar ook wel. Ben daar ook wel bang voor dat dat net weer niet lukt bij mij, ik heb wel redelijk goeie sociale vaardigheden maar wel pas als ik eenmaal iemand ken, en niet als ik nog op een vreemde af moet stappen :P
Juist alleen gaan. Ga je jezelf goed van leren kennen en dan word je ook "geforceerd" om contacten te krijgen. Sowieso kan je heel goed je sociale kunsten verbeteren omdat het niet uitmaakt als je faalt, je ziet ze toch niet meer verder.

Ik denk dat jij als een heel ander persoon terugkomt na zo'n reis
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:51:12 #38
319979 Fok-it
All is well
pi_127648316
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:49 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Juist alleen gaan. Ga je jezelf goed van leren kennen en dan word je ook "geforceerd" om contacten te krijgen. Sowieso kan je heel goed je sociale kunsten verbeteren omdat het niet uitmaakt als je faalt, je ziet ze toch niet meer verder.

Ik denk dat jij als een heel ander persoon terugkomt na zo'n reis
Maar juist die stap zetten lukt mij niet. Aangezien het in Nederland ook niet uitmaakt als je faalt.

En het is niet de bedoeling dat het een hele wereldreis wordt voor een half jaar/jaar hoor :P Daar heb ik het geld niet voor :+ En stel dat ik in september weer kan studeren gaat het ook niet door dus :P nog even kijken :)
pi_127648366
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar juist die stap zetten lukt mij niet. Aangezien het in Nederland ook niet uitmaakt als je faalt.

En het is niet de bedoeling dat het een hele wereldreis wordt voor een half jaar/jaar hoor :P Daar heb ik het geld niet voor :+ En stel dat ik in september weer kan studeren gaat het ook niet door dus :P nog even kijken :)
Je hebt heel veel vliegreizen voor een paar tientjes. Zorg dat je op t laatste moment een bed & breakfast regelt etc, ze hebben liever een kamer goedkoop verhuurd dan dat die kamer leegstaat.
Je moet sowieso niet te lang gaan, begin met 1/2 weekjes ofzo en kijk hoe dat bevalt
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:55:27 #40
319979 Fok-it
All is well
pi_127648414
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:52 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

Je hebt heel veel vliegreizen voor een paar tientjes. Zorg dat je op t laatste moment een bed & breakfast regelt etc, ze hebben liever een kamer goedkoop verhuurd dan dat die kamer leegstaat.
Je moet sowieso niet te lang gaan, begin met 1/2 weekjes ofzo en kijk hoe dat bevalt
Oh ik zou wel in hostels gaan hoor. Maar heb ook wel weer behoefte aan privacy dus daar wel mijn eigen kamer. maar dan ben je in ieder geval nog onder reizigers.

En ik dacht zelf aan 1/2 maanden :Y
pi_127648424
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

^O^

Dat laatste is sowieso goed om te horen.
Ga over het algemeen vaak ook liever om met mensen die dingen meegemaakt hebben, leer je zo veel van.
Mensen die hun hele leven verwend zijn en alles perfect hebben zijn vaak zó wereldvreemd :')
Ik zit naast zo'n meisje met wiskunde. Happy family alles. Ik heb een keer letterlijk gezegd dat ik uitslag kreeg van dat happy family gedoe.
#TeamMiley
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:55:55 #42
319979 Fok-it
All is well
pi_127648427
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef LosingMyReligion_ het volgende:

[..]

O. Hoe oud ben jij?
En hoe oud ben jij? :D
pi_127648459
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:55 schreef arachide. het volgende:

[..]

Ik zit naast zo'n meisje met wiskunde. Happy family alles. Ik heb een keer letterlijk gezegd dat ik uitslag kreeg van dat happy family gedoe.
:')

Denken ook altijd dat de hele wereld om hen draait enzo. Willen ook vaak overal t beste in zijn, altijd "winnen"
pi_127648520
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:00:31 #45
319979 Fok-it
All is well
pi_127648537
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:59 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Haha prima baantje _O_
pi_127648607
Tijd om mijn bed in te gaan _O_ :W
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:04:02 #47
319979 Fok-it
All is well
pi_127648617
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:03 schreef Pastapipos het volgende:
Tijd om mijn bed in te gaan _O_ :W
Slaap lekker, en thanks for the talk :W
pi_127648727
Welterusten allemaaal
#TeamMiley
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:08:56 #49
319979 Fok-it
All is well
pi_127648741
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:08 schreef arachide. het volgende:
Welterusten allemaaal
Slaap lekker :*
pi_127648778
hoiohihohi.
Baby darling doll face honey
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:10:37 #51
319979 Fok-it
All is well
pi_127648786
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:10 schreef Crack_ het volgende:
hoiohihohi.
Iedereen gaat net weg.
pi_127648795
Blegh, kan mij totaal niet concentreren. Ik word helemaal gek hier.
pi_127648800
Iedereen? Hoezo :'(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:11:18 #54
319979 Fok-it
All is well
pi_127648803
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
Waarom niet?
pi_127648804
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
Wat is er?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:11:31 #56
319979 Fok-it
All is well
pi_127648808
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:11 schreef Crack_ het volgende:
Iedereen? Hoezo :'(
Omdat het kwart over 1 is :'(
pi_127648819
Ben met mijn hoofd gewoon bij totaal iets anders. En ik ga dan aan mezelf ergeren omdat ik mij niet kan concentreren. Dat helpt ook weer niet.. :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:13:24 #58
319979 Fok-it
All is well
pi_127648837
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
Ben met mijn hoofd gewoon bij totaal iets anders. En ik ga dan aan mezelf ergeren omdat ik mij niet kan concentreren. Dat helpt ook weer niet.. :')
Je moet ook niet zoveel aan mij denken :@ Vind het wel lief hoor O+
pi_127648848
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Je moet ook niet zoveel aan mij denken :@ Vind het wel lief hoor O+
_O- dan vind ik jou hierbij kut :(
pi_127648860
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Omdat het kwart over 1 is :'(
Ohja.. ssht niet zeggen :').
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
Ga gewoon expres even wat anders doen. Als je jezelf zo aan 't op fokken bent kun je beter vijf minuten stoppen (ga buiten een rondje lopen O+ ) en dan weer verder.
Of werkt dat niet bij jou? ;(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:14:50 #61
319979 Fok-it
All is well
pi_127648866
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:14 schreef Ezell het volgende:

[..]

_O- dan vind ik jou hierbij kut :(
Oh en alle elektronische apparaten uitzetten wil ook nog weleens helpen :D
pi_127648891
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:14 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ga gewoon expres even wat anders doen. Als je jezelf zo aan 't op fokken bent kun je beter vijf minuten stoppen (ga buiten een rondje lopen O+ ) en dan weer verder.
Of werkt dat niet bij jou? ;(
Mja, lopen helpt wel. Maar is beetje een raar tijdstip voor. ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Oh en alle elektronische apparaten uitzetten wil ook nog weleens helpen :D
is juist beetje een afleiding :o
pi_127648904
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:17:21 #64
319979 Fok-it
All is well
pi_127648911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:

[..]

Mja, lopen helpt wel. Maar is beetje een raar tijdstip voor. ;(

[..]

is juist beetje een afleiding :o
Ja maar daar raak je juist uit je concentratie van wijsneusje :*
pi_127648921
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja maar daar raak je juist uit je concentratie van wijsneusje :*
Ben ik al. Zit met mijn hoofd ergens anders. Blegh, dit vind ik zo kut. :'(
pi_127648926
Stressss, kom maar door. :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:19:27 #67
319979 Fok-it
All is well
pi_127648934
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:18 schreef Ezell het volgende:
Stressss, kom maar door. :')
pi_127648947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat ben ik.
pi_127648961
Maar heb je tentamens ofzo Ezell?
pi_127648966
Ja, twee weken dolle pret.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:21:37 #71
319979 Fok-it
All is well
pi_127648973
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:19 schreef Ezell het volgende:

[..]

Dat ben ik.
En dan loopt het uit de hand :(

pi_127648989
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:21 schreef Ezell het volgende:
Ja, twee weken dolle pret.
Ik ken het. Waneer eerste tentamen?
pi_127649013
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik ken het. Waneer eerste tentamen?
Woensdag. Dan die week daarna echt een stuk of 7 deadlines/tentamens. :')
pi_127649025
Ik zit nu op de tafel naast het raam met alle lichten uit. _O-

Even wat frisse lucht.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:25:27 #75
319979 Fok-it
All is well
pi_127649037
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
Ik zit nu op de tafel naast het raam met alle lichten uit. _O-

Even wat frisse lucht.
Doe nou maar rustig :Y Als je opgefokt bent komt er helemaal niks van.
pi_127649038
faalangst :')
pi_127649053
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:23 schreef Ezell het volgende:

[..]

Woensdag. Dan die week daarna echt een stuk of 7 deadlines/tentamens. :')
Oh. Succes, en nu even ademen.
pi_127649087
quote:
17s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:26 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oh. Succes, en nu even ademen.
Thanks.

Gelukkig ben ik nu wat minder opgefokt.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:29:27 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_127649093
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:

[..]

Thanks.

Gelukkig ben ik nu wat minder opgefokt.
Wat heb je voor examen woensdag?
pi_127649106
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat heb je voor examen woensdag?
Eentje waarvoor ik nog best veel moet voorbereiden. Is een praktijktensmen op school.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:32:56 #81
319979 Fok-it
All is well
pi_127649151
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:30 schreef Ezell het volgende:

[..]

Eentje waarvoor ik nog best veel moet voorbereiden. Is een praktijktensmen op school.
Morgen er nog even goed aan zitten en dan komt dat wel goed. ^O^
pi_127649160
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Morgen er nog even goed aan zitten en dan komt dat wel goed. ^O^
Mja, hopelijk. ;(

Pfff.... Ik mis mijn beste mattie nu best wel. :') #emomodus
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:34:06 #83
319979 Fok-it
All is well
pi_127649166
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:

[..]

Mja, hopelijk. ;(

Pfff.... Ik mis mijn beste mattie nu best wel. :') #emomodus
Die nu in het buitenland zit bedoel je?
pi_127649173
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Die nu in het buitenland zit bedoel je?
Jup
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:35:38 #85
319979 Fok-it
All is well
pi_127649180
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:

[..]

Jup
Mail haar anders even! heb je regelmatig contact met haar?
pi_127649183
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mail haar anders even! heb je regelmatig contact met haar?
Ja, spreek haar regelmatig via FB.
pi_127649187
Ok Ezelltje, man up.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:37:18 #88
319979 Fok-it
All is well
pi_127649197
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
Ok Ezelltje, man up.
Ezelltje mag best eens Iejoor zijn :Y
pi_127649202
Wat doet ze in 't buitenland? Stage ofzo?
pi_127649207
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ezelltje mag best eens Iejoor zijn :Y
Wil ik niet.

Is au pair.
pi_127649239
Dit is eenmchill plekje om te zitten. Moet ik onthouden voor als ik ooit van plan ben om te roken. :+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:41:28 #92
319979 Fok-it
All is well
pi_127649243
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
Dit is eenmchill plekje om te zitten. Moet ik onthouden voor als ik ooit van plan ben om te roken. :+
Don`t even think about it
pi_127649250
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Don`t even think about it
Ach, dood ga ik toch en veel geld hebben gaat toch nooit gebeuren. :+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:45:12 #94
319979 Fok-it
All is well
pi_127649277
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ach, dood ga ik toch en veel geld hebben gaat toch nooit gebeuren. :+
Dat vind ik altijd zo`n lame excuse _O-
pi_127649289
Ezell jij hebt heul niet behoefte om te roken zei je vanmiddag dus waarom zou je?
pi_127649290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo`n lame excuse _O-
Het is waar.
pi_127649294
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:46 schreef Crack_ het volgende:
Ezell jij hebt heul niet behoefte om te roken zei je vanmiddag dus waarom zou je?
Klopt, maar stel dat.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:48:12 #98
319979 Fok-it
All is well
pi_127649302
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:

[..]

Het is waar.
Ook al ga je dan dood, dan in ieder geval langer leven en dat lukt eerder zonder peuken dan met :+
pi_127649310
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ook al ga je dan dood, dan in ieder geval langer leven en dat lukt eerder zonder peuken dan met :+
Ach, boeit mij nou hoelang ik leef. Zou fijn zijn als ik nog een tijdje meega, maar dood is dood. :+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:51:23 #100
319979 Fok-it
All is well
pi_127649321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:48 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ach, boeit mij nou hoelang ik leef. Zou fijn zijn als ik nog een tijdje meega, maar dood is dood. :+
Gawd, wat ben jij opeens emo? _O- Ben ik niet van je gewend :')
pi_127649328
Ezell _O_
pi_127649330
Fok-it _O_
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:53:19 #103
319979 Fok-it
All is well
pi_127649331
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
Fok-it _O_
Hee :W ook nog wakker? :P
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:53:55 #104
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649332
Emo
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
pi_127649334
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Gawd, wat ben jij opeens emo? _O- Ben ik niet van je gewend :')
_O- zo denkt ik er serieus over hoor :(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:54:41 #106
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649335
Denkt? _O-
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:55:38 #107
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649338
The fault in our starsssssss
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:56:10 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_127649341
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:55 schreef LittleBrownie het volgende:
The fault in our starsssssss
Hoe vind je hem? O+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:56:29 #109
319979 Fok-it
All is well
pi_127649343
John Green addiction O+
pi_127649346
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:54 schreef LittleBrownie het volgende:
Denkt? _O-
Godver :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:57:03 #111
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649347
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Hoe vind je hem? O+
Toffff
Krabs luistert ook :7
pi_127649348
Fok-it, nu mag jij mooi uitleggen waarom roken not done is.
pi_127649354
O ja, lang leven =/= gelukkig leven.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:59:04 #114
319979 Fok-it
All is well
pi_127649357
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
Fok-it, nu mag jij mooi uitleggen waarom roken not done is.
Mwah not done, not done, beetje overdreven. Maar vind het gewoon zinloos :P

Alcohol snap ik, drugs snap ik, roken alleen niet :')

Geeft gewoon geen effect. Je raakt verslaafd aan de handeling, niet aan de tabak. Lijkt me.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:59:40 #115
319979 Fok-it
All is well
pi_127649364
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:57 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Toffff
Krabs luistert ook :7
Good :Y
ok
pi_127649368
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mwah not done, not done, beetje overdreven. Maar vind het gewoon zinloos :P

Alcohol snap ik, drugs snap ik, roken alleen niet :')

Geeft gewoon geen effect. Je raakt verslaafd aan de handeling, niet aan de tabak. Lijkt me.
Die andere twee kunnen net zo goed verslavingen zijn.
pi_127649380
Bij alle drie draait het om het gevoel dat je ervan krijgt.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:02:13 #118
319979 Fok-it
All is well
pi_127649381
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:

[..]

Die andere twee kunnen net zo goed verslavingen zijn.
Ja ik legde het een beetje verkeerd uit :+

Bedoel meer dat het effect van alcohol en drugs veel meer naar boven komt.
Daarbij is af en toe een biertje mijns inziens veel minder schadelijk dan paar pakjes per dag/week wegpaffen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:02:29 #119
319979 Fok-it
All is well
pi_127649386
Maar als je graag wilt roken dan moet je dat doen :P
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:02:54 #120
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649389
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:59 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Good :Y
ok
Ik wil hem ook naar jou sturen hoor :@

Moet je morgen wel ff zeggen voordat ik vergeet :*
pi_127649396
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja ik legde het een beetje verkeerd uit :+

Bedoel meer dat het effect van alcohol en drugs veel meer naar boven komt.
Daarbij is af en toe een biertje mijns inziens veel minder schadelijk dan paar pakjes per dag/week wegpaffen.
Maar wat nou als sommige mensen meer hebben met het effect van een pakje sigaretten? Kan ook.
pi_127649397
ja ik ben nog wakker :p

zit een boek te luisteren over overleven met kanker :p
pi_127649399
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar als je graag wilt roken dan moet je dat doen :P
Wil ik niet. :+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:04:16 #124
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649403
Roken lijkt me zo goor :r
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:04:50 #125
319979 Fok-it
All is well
pi_127649407
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:03 schreef Ezell het volgende:

[..]

Maar wat nou als sommige mensen meer hebben met het effect van een pakje sigaretten? Kan ook.
Dat kan niet. want er zitten geen stimulerende middelen in sigaretten. Het is alleen stress-verminderend maar dat komt door het inhaleren.
pi_127649416
roken :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:06:06 #127
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649419
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat kan niet. want er zitten geen stimulerende middelen in sigaretten. Het is alleen stress-verminderend maar dat komt door het inhaleren.
Gewoon kauwgum kauwen dan :S

Mijn PWS O+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:07:07 #128
302328 VoornaamAchternaam
Adorable Fuck Up
pi_127649426
hoi
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:07:31 #129
319979 Fok-it
All is well
pi_127649430
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:06 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Gewoon kauwgum kauwen dan :S

Mijn PWS O+
Waarom denk je dat kauwgum en lolly`s vaak gebruikt worden voor het afkicken :P
pi_127649436
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:04 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Stressverminderd is dan toch een effect of ligt dat nou aan mij? Of het nou door de handeling komt of niet. Dat zit vast aan de sigaretten.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:08:31 #131
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649437
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom denk je dat kauwgum en lolly`s vaak gebruikt worden voor het afkicken :P
Lolly's :9
Aardbei cream :9
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:10:15 #132
Adorable Fuck Up
pi_127649443
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:08 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Lolly's :9
Aardbei cream :9
lollies _O_
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:11:03 #133
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649448
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

lollies _O_
Verder lust ik niet veel snoep
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:11:06 #134
319979 Fok-it
All is well
pi_127649450
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:

[..]

Stressverminderd is dan toch een effect of ligt dat nou aan mij? Of het nou door de handeling komt of niet. Dat zit vast aan de sigaretten.
Ja maar voor welke prijs? :') Daarbij kan alcohol ook stressverminderend werken en blowen helemaal. Dus je hebt het gewoon niet nodig.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:11:17 #135
Adorable Fuck Up
pi_127649452
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

haribo perziken :9
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:11:33 #136
319979 Fok-it
All is well
pi_127649453
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:11 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Jamin O+
Schepsnoep O+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:11:44 #137
Adorable Fuck Up
pi_127649455
Stressverminderend? Ga masturberen gr
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:11:47 #138
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649456
Alleeb chocola, lollies, zure snoep en honingdropjes
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:12:17 #140
Adorable Fuck Up
pi_127649460
Ik wil nog de Sony persconferentie zien om 3 uur maar ik ben moe ;(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649461
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja maar voor welke prijs? :') Daarbij kan alcohol ook stressverminderend werken en blowen helemaal. Dus je hebt het gewoon niet nodig.
Ach, ieder z'n voorkeur.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:13:42 #142
Adorable Fuck Up
pi_127649466
Er komt een nieuwe Star Wars Battlefront :D Mirror's Edge 2 en een nieuwe naam ''The Division''

Allemaal toffe shit die jullie niks interesseert, maar ik wil nu een van die nieuwe consoles ;(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:13:47 #143
319979 Fok-it
All is well
pi_127649467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:12 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ach, ieder z'n voorkeur.
Oh en passief roken is ook nog een reden om het niet te doen :P
quote:
Ja maar in het Engels een boek luisteren vind ik niet zo chill denk ik ;(
pi_127649468
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Liever een roker dan iemand moet drinken of blowen om van z'n stress af te komen :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:14:19 #145
Adorable Fuck Up
pi_127649471
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Liever een roker dan iemand moet drinken of blowen om van z'n stress af te komen :')
*proost*
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:14:31 #146
319979 Fok-it
All is well
pi_127649476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Wat maakt iemand die moet roken om van zijn stress af te komen minder dan iemand die moet drinken daarvoor? :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:14:49 #147
Adorable Fuck Up
pi_127649481
shotjes :s
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:14:57 #148
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649482
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Er komt een nieuwe Star Wars Battlefront :D Mirror's Edge 2 en een nieuwe naam ''The Division''

Allemaal toffe shit die jullie niks interesseert, maar ik wil nu een van die nieuwe consoles ;(
Star Wars O+ Mirror's Edge O+
pi_127649483
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wat maakt iemand die moet roken om van zijn stress af te komen minder dan iemand die moet drinken daarvoor? :')
Omdat ik een rookverslaving minder zwaar inschaal om ooit nog van af te komen dan een drank verslaving :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:15:35 #150
319979 Fok-it
All is well
pi_127649485
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Omdat ik een rookverslaving minder zwaar inschaal om ooit nog van af te komen dan een drank verslaving :')
Ja dat is wel waar inderdaad.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:15:41 #151
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649487
Stressen :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:17:50 #152
Adorable Fuck Up
pi_127649501
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:14 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Star Wars O+ Mirror's Edge O+
Komt ook nog een nieuwe Rayman :D Nieuwe Battlefield zag er strak uit.

Nieuwe Just Dance is ook aangekondigd met Pitbull, Nicki Minaj, One Direction, David Guetta, Psy. Genieten :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:18:04 #153
Adorable Fuck Up
pi_127649506
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:15 schreef LittleBrownie het volgende:
Stressen :')
Ik wijs mijzelf de deur
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649511
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe Just Dance is ook aangekondigd met Pitbull, Nicki Minaj, One Direction, David Guetta, Psy. Genieten :')
zag er wel hard uit.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:18:42 #155
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649513
Rayman ook kapotgespeeld vroeger
pi_127649517
Rayman vroeger op ps2 :7
pi_127649529
Topic helemaal vergeten. :')
pi_127649531
Maar ok, onderwerp is nu gamen. :+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:21:54 #159
Adorable Fuck Up
pi_127649533
Nieuwe Need for Speed ook nog :D Rivals heet ie, klinkt ook interessant. En The Crew. Een soort co-op racegame waarin je als team doelen moet neerhalen en shit, alleen de gameplay was saai :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:21:54 #160
319979 Fok-it
All is well
pi_127649534
Wachten op GTA 10-Google Maps :D
pi_127649540
Echt hele E3 is gewoon nog kut so far. Niets vernieuwends nog bijna ;(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:23:15 #162
Adorable Fuck Up
pi_127649545
The Division.

De maatschappij is ingestort en je moet als team special agents van alle shit doen om te redden wat te redden is. Ook volledig online. En zo extreem mooi O+

Als je een band lekschiet zakt de auto in enzo :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649546
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
The Division.

De maatschappij is ingestort en je moet als team special agents van alle shit doen om te redden wat te redden is. Ook volledig online. En zo extreem mooi O+

Als je een band lekschiet zakt de auto in enzo :D
Dat zag er nog wel leuk uit ja.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:23:32 #164
Adorable Fuck Up
pi_127649548
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Echt hele E3 is gewoon nog kut so far. Niets vernieuwends nog bijna ;(
The Division niet meegepikt?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649551
Allemaal gamers hier?
pi_127649554
Maar buiten dat is het bedroevend. Hopelijk is sony de moeite waard.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:24:22 #167
Adorable Fuck Up
pi_127649555
En Plants vs Zombies: Garden Warfare _O_
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:24:34 #168
319979 Fok-it
All is well
pi_127649556
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
Allemaal gamers hier?
Nah. heel af en toe is het wel grappig. Maar geen fanatieke gamer :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:25:04 #169
Adorable Fuck Up
pi_127649559
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar buiten dat is het bedroevend. Hopelijk is sony de moeite waard.
Ze kunnen het alleen verneuken nog :P Microsoft heb ik gemist door werk, zou best goed zijn. Hun gezeik door de vorige bekendmaking verbeterd :P
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:25:40 #170
Adorable Fuck Up
pi_127649565
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:23 schreef Ezell het volgende:
Allemaal gamers hier?
Speel af en toe een spelletje :P Maar de E3 1 keer in het jaar is toch wel leuk om te volgen. (Gamebeurs)
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649566
LB eet nu frikandelbroodje lol
pi_127649567
The Division is console only toch?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:27:03 #173
319979 Fok-it
All is well
pi_127649572
Die graphics zijn wel wauwie zeg _O_
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:27:37 #174
Adorable Fuck Up
pi_127649579
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
The Division is console only toch?
Dikke kans
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649581
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Dikke kans
Nja, dan nog wel een instant buy denk ik :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:28:03 #176
Adorable Fuck Up
pi_127649583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:27 schreef Fok-it het volgende:
Die graphics zijn wel wauwie zeg _O_
Ja damnit. Toen hij langs die auto ging duwde hij even een deurtje dicht, dat detail O+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:28:25 #177
Adorable Fuck Up
pi_127649585
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Nja, dan nog wel een instant buy denk ik :')
Nu nog het geld voor een Xbox One of PS4
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649588
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Nu nog het geld voor een Xbox One of PS4
Elke maand maar even wat geld voor aan de kant zetten :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:28:57 #179
Adorable Fuck Up
pi_127649589
Zal iets van ¤600 zijn ;(
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:29:09 #180
Adorable Fuck Up
pi_127649590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Elke maand maar even wat geld voor aan de kant zetten :')
Ik wil nog op kamers _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:29:09 #181
319979 Fok-it
All is well
pi_127649591
quote:

[..]

Ja damnit. Toen hij langs die auto ging duwde hij even een deurtje dicht, dat detail O+
Sowieso open-wereld games O+ Dat moet zich nog veel meer ontwikkelen in de toekomst.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:29:16 #182
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649593
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
LB eet nu frikandelbroodje lol
Vreetkick
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:29:37 #183
Adorable Fuck Up
pi_127649594
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:29 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Vreetkick
munchies :D
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:29:50 #184
Adorable Fuck Up
pi_127649597
DInner ain't got shit on midnight munchies
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:30:21 #185
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649600
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

munchies :D
Frikandel, vreetkick

Je snapt hem niet? :@
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:30:56 #186
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649603
No midnight munchies for me
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:31:10 #187
Adorable Fuck Up
pi_127649606
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:30 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Frikandel, vreetkick

Je snapt hem niet? :@
....................../´Ż/)
....................,/Ż../
.................../..../
............./´Ż/'...'/´ŻŻ`·¸
........../'/.../..../......./¨Ż\
........('(...´...´.... Ż~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:31:42 #188
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649609
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

....................../´Ż/)
....................,/Ż../
.................../..../
............./´Ż/'...'/´ŻŻ`·¸
........../'/.../..../......./¨Ż\
........('(...´...´.... Ż~/'...')
.........\.................'...../
..........''...\.......... _.·´
............\..............(
..............\.............\...
Hou ook heel veel van jou
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:32:04 #189
Adorable Fuck Up
pi_127649612
Wil je nog meeten of wat :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:32:22 #190
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649614
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wil je nog meeten of wat :')
Wie?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:32:32 #191
Adorable Fuck Up
pi_127649615
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:32 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Wie?
jij
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649620
quote:
Zal iets van ¤600 zijn ;(
Pfff
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:33:14 #193
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649621
VA vindt me niet lief
pi_127649627
M[
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:33 schreef LittleBrownie het volgende:
VA vindt me niet lief
Maakt niet uit. Niemand hier vindt hem lief.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:34:50 #195
Adorable Fuck Up
pi_127649633
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:33 schreef Ezell het volgende:

[..]

Pfff
$499 dollar voor de Xbox One. Zal dus hetzelfde worden in euro's, games a 60 pleuro heuujjj :')

Ik wacht wel een jaar ofzo _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:35:15 #196
Adorable Fuck Up
pi_127649635
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:33 schreef LittleBrownie het volgende:
VA vindt me niet lief
Je doet niet lief ;(
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:34 schreef Ezell het volgende:
M[

[..]

Maakt niet uit. Niemand hier vindt hem lief.
wat :{
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649639
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Je doet niet lief ;(

[..]

wat :{
Ach ja, mag ik 's nachts ook een keer een grapje maken. :{w
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:36:33 #198
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649640
's nachts trollen is leuk
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:37:05 #199
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649642
FUN FUN FUN FUN LOOKING FORWARD TO THE WEEHEEKEND
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:37:08 #200
319979 Fok-it
All is well
pi_127649643
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Overdag om 5 over half 10 niet meer?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:37:55 #201
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649648
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:37 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Overdag om 5 over half 10 niet meer?
Nee
pi_127649651
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:36 schreef LittleBrownie het volgende:
Offline wat minder, want de meeste mensen denken dan dat je serieus bent, :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:38:59 #203
Adorable Fuck Up
pi_127649659
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:38 schreef Ezell het volgende:

[..]

net als VA xD
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:39:02 #204
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649661
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:38 schreef Ezell het volgende:

[..]

Ja dan kijken ze je zo raar aan _O-
pi_127649664
it's Friday Friday
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:39:47 #206
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649671
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
it's Friday Friday
Nee dinsdag :S
pi_127649672
Tijdje geleden:

Huh, wat is een hashtag?

Miniut later.

Weet je niet wat een hashtag is?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:40:08 #208
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649674
Tijd om te pitten hoor
pi_127649677
offline trillen op mensen die dan alles geloven :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:41:26 #210
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649685
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
offline trillen op mensen die dan alles geloven :')
Tril jij vaak?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:41:57 #211
319979 Fok-it
All is well
pi_127649687
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:39 schreef Ezell het volgende:
Tijdje geleden:

Huh, wat is een hashtag?

Miniut later.

Weet je niet wat een hashtag is?
Twitter :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:42:11 #212
Adorable Fuck Up
pi_127649689
Fuck die shot, ik ga slapen O+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:42:32 #213
Adorable Fuck Up
pi_127649692
LB ik vind je wel lief hoor, jij bent onhaatbaar O+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:43:02 #214
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649693
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB ik vind je wel lief hoor, jij bent onhaatbaar O+
Ik ga nu echt goed slapen :D
pi_127649694
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:41 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Twitter :')
Nut van Twitter niet inzien. :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:43:30 #216
319979 Fok-it
All is well
pi_127649696
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef Ezell het volgende:

[..]

Nut van Twitter inzien. :')
pi_127649697
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:41 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Tril jij vaak?
Ja die lightsaber bij jou :S
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:43:44 #218
Adorable Fuck Up
pi_127649699
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Ik ga nu echt goed slapen :D
Ik hoop nu echt dat je niet sarcastisch bent :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:44:03 #219
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649704
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef EugeneKrabs het volgende:

[..]

Ja die lightsaber bij jou :S
:')____________!!!!!!!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:44:23 #220
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127649705
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik hoop nu echt dat je niet sarcastisch bent :@
Ik meen het O+ :D
pi_127649706
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Persoonlijk weinig nut, maar zakelijk wel.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:44:54 #222
Adorable Fuck Up
pi_127649709
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Ik meen het O+ :D
*;
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127649710
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 02:44 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

:')____________!!!!!!!
:7
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:45:34 #224
319979 Fok-it
All is well
pi_127649714
Weg hier, trusten
pi_127649722
Ik ben ook weg. Zit nu in pyjama en al, dus tijd om te slapen. :W
  dinsdag 11 juni 2013 @ 02:51:36 #226
Adorable Fuck Up
pi_127649749
Ik gooi een redbull achterover en ga gewoon die presscon checken
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_127650337
No sleep tonightttt
  dinsdag 11 juni 2013 @ 03:54:26 #228
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_127650487
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 03:42 schreef Ezell het volgende:
No sleep tonightttt
Nog niet moe?
pi_127651987
Ik droomde vannacht dat het café waar ik werk was veranderd in een pasta restaurant... Niet leuk. ;(
pi_127652220
Goeiemorgen :W
pi_127652228
Heuj ben weer op school. FOK!en voor die leventje
pi_127652244
Gr gr van Biologie :@
pi_127652250
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:38 schreef wietparkiet het volgende:
Heuj ben weer op school. FOK!en voor die leventje
Nog boeiende vakken vandaag? :+
pi_127652275
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:39 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Nog boeiende vakken vandaag? :+
Nee, ben klaar met theorie :D :')
pi_127652285
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:40 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Nee, ben klaar met theorie :D :')
Oh, beetje zitten klooien nu dus, dat is best nutteloos _O-
pi_127652315
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:41 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Oh, beetje zitten klooien nu dus, dat is best nutteloos _O-
Ga er stiekem ook van uit dat ik binnen nu en kwart voor 12 weer weg mag :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 08:43:20 ]
pi_127652325
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:43 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Ga er stiekem ook van uit dat ik binnen nu en kwart voor 12 weer weg mag :')
Dat is een eh.....apart tijdframe wel :P
pi_127652452
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:43 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dat is een eh.....apart tijdframe wel :P
Nja kan na de vakantie weer pas stage lopen dus hoop stiekem dat ik zo al vakantie krijg :')
pi_127652518
Zo presenteren, gadverdamme
Tax wil tetten :)!
pi_127652545
Heujjj :')
Eerste beste interessante bedrijf zit op 20KM afstand hemelsbreed :')
das ongeveer anderhalf uur OV'en :')
flikker op
pi_127652705
Morgenn
#TeamMiley
pi_127654304
Jezus. Had gister om 22:30 een TomTom gekocht/besteld via bol.com, zou vandaag binnenkomen. Ben ik net 10 minuten wakker, wordt er aangebeld. Dus binnen 12 uur binnen :o Vind ik best snel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2013 10:21:25 ]
pi_127654379
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef Etsu het volgende:
Jezus.
Ik heb geen zus
pi_127654606
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef Etsu het volgende:
Jezus. Had gister om 22:30 een TomTom gekocht/besteld via bol.com, zou vandaag binnenkomen. Ben ik net 10 minuten wakker, wordt er aangebeld. Dus binnen 12 uur binnen :o Vind ik best snel.
Bol _O_
  dinsdag 11 juni 2013 @ 10:32:16 #245
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_127654620
Gr gr van informatica :P
pi_127654623
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:32 schreef nodig het volgende:
Morguh
Nodig O+
  dinsdag 11 juni 2013 @ 10:36:51 #248
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_127654733
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:32 schreef DrNick het volgende:

[..]

Nodig O+
:W
pi_127654737
Hehoi :D
pi_127654748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:36 schreef Crack_ het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:32 schreef DrNick het volgende:

[..]

Crack_ O+
pi_127654805
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:36 schreef Crack_ het volgende:
He Coke_
pi_127654812
Oeps verkeerde Drugs

Hai Crack_
pi_127654816
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:39 schreef wietparkiet het volgende:
Oeps verkeerde Drugs

Hai Crack_
_O-
pi_127654824
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef DrNick het volgende:

[..]

[..]

Haha kut, ik dacht even van huh, waar stond dat?!

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:38 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

He Coke_
Crack jong :~
pi_127654867
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

[..]

Crack jong :~
Heroïne Joh :~
pi_127654887
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:39 schreef Crack_ het volgende:

[..]

:P
pi_127655180
Straks blokuur WisA ;(
pi_127655210
Presentatie gehaald _O_
Tax wil tetten :)!
  dinsdag 11 juni 2013 @ 10:58:22 #259
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127655432
Goedemorgen
  dinsdag 11 juni 2013 @ 10:58:55 #260
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_127655450
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:50 schreef promisionxexposed het volgende:
Presentatie gehaald _O_
Goedzo :D :D *O*
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
pi_127655483
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Goedemorgen
:W

Pauze, doei :W
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:02:08 #262
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127655556
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef supersof het volgende:

[..]

dinsdag 11 juni 2013 @ 11:03:20 #263
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_127655591
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:02 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Whatsup?
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:04:06 #264
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_127655619
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 10:58 schreef supersof het volgende:

[..]

*O*
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:15:26 #265
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127655994
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:03 schreef supersof het volgende:

[..]

Whatsup?
Nothing, just chillin' en met jou?
pi_127656099
chillen met je billen xd xd
pi_127656172
skydrive is zo sloom hier :') hoe de fuck moet ik mijn bestanden dan bewerken :r :r
pi_127656302
hallo
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:32:01 #269
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_127656564
Scheren en even later eau de toilet er overheen autsj
pi_127656637
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:32 schreef nodig het volgende:
Scheren en even later eau de toilet er overheen autsj
:'(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:37:44 #271
383325 nodig
ZOEEEEEFF
pi_127656774
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef Pastapipos het volgende:

[..]

:'(
Ik vergeet het altijd :+
pi_127656843
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef nodig het volgende:

[..]

Ik vergeet het altijd :+
:D

Gewoon lekker aftershave balsems gebruiken _O_

Had laatst 5 sneetjes toen ik een nieuw mesje wilde proberen :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 11:40:36 #273
387114 supersof
eat sleep fok repeat
pi_127656891
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:15 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Nothing, just chillin' en met jou?
Werken en vanavond bij de ah. Money in the making.

dinsdag 11 juni 2013 @ 11:41:07 #274
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127656910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:40 schreef supersof het volgende:

[..]

Werken en vanavond bij de ah. Money in the making.

het is je rich boii sof
pi_127656940
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:41 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

het is je rich boii sof
pi_127657830
douchen onder deze armoedige douche
pi_127658258
Huilen om de nieuwe update van Apple :'(
pi_127658276
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef xcachet het volgende:
pi_127658315
_O-
pi_127658422
Ik word gepest :(
pi_127658517

_O_
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:27:04 #282
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127658571
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef xcachet het volgende:
Vind je de icons ook zo lelijk? ;(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:27:34 #283
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127658589
Weet zeker dat Jobs dit echt mooi had gevonden :(
pi_127658591
Er zijn 2 mooie schoenen maar ik kan niet kiezen welke :'(
Of gewoon allebei :') _O-
pi_127658592
Ik wil ook zo'n muurschildering _O_ Zal wel extreem duur zijn om iemand zoiets te laten doen ;(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:28:13 #286
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127658613
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef Etsu het volgende:
Er zijn 2 mooie schoenen maar ik kan niet kiezen welke :'(
Of gewoon allebei :') _O-
Zal ik kiezen? :@
pi_127658638
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Vind je de icons ook zo lelijk? ;(
Veel te kinderachtig en getekend. En alle menu's :r
pi_127658659
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef Pastapipos het volgende:
Ik wil ook zo'n muurschildering _O_ Zal wel extreem duur zijn om iemand zoiets te laten doen ;(
Ik wil ook wel je muur schilderen hoor :)
pi_127658679
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Weet zeker dat Jobs dit echt mooi had gevonden :(
Sws nee. Het heeft niks meer weg van wat het altijd was..
pi_127658691
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:29 schreef xcachet het volgende:

[..]

Ik wil ook wel je muur schilderen hoor :)
Kan je schilderen zoals die foto? :D
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:30:27 #291
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127658700
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:28 schreef xcachet het volgende:

[..]

Veel te kinderachtig en getekend. En alle menu's :r
Lockscreen en mail app zien er fantastisch uit maar de rest meh
pi_127658704
free fallin
pi_127658843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:27 schreef Pastapipos het volgende:
Ik doe ook van die dingen en vraag voor zoiets iets van 200-250
pi_127658933
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik doe ook van die dingen en vraag voor zoiets iets van 200-250
Als t net zo realistisch is denk ik erover na, valt best mee namelijk. Wil zoiets op m'n kamer of in de binnenkant van de garagedeur. Voorlopig sowieso niet

Als t er nét niet uitziet wil ik t sowieso niet :')
pi_127659339
quote:
9s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
douchen onder deze armoedige douche
Hoe bevalt het verder
#TeamMiley
pi_127659601
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:30 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Lockscreen en mail app zien er fantastisch uit maar de rest meh
Ik heb de mail nog niet gezien. Maar lockscreen heeft wel veel weg van een Andriod telefoon.. :{
pi_127659680
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:48 schreef arachide. het volgende:

[..]

Hoe bevalt het verder
Goeed O+ deze week even met huisgenootjes overleggen over een nieuwe douchekop etc en dan heb ik niks meer te klagen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 12:58:23 #298
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_127659685
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:55 schreef xcachet het volgende:

[..]

Ik heb de mail nog niet gezien. Maar lockscreen heeft wel veel weg van een Andriod telefoon.. :{
dat wel ja
pi_127659956
Dat was ook het eerste wat ik zei: het lijkt op android.

Oh en de icoontjes zijn voor driejarigen
#TeamMiley
pi_127660027
uit en thuis
#swagjoloswag
pi_127660031
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')