Daar moeten we een framenummer voor hebben, die is dus weggeslepen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef Maichel het volgende:
http://www.rdw.nl/Particu(...)nbewijs%20kwijt.aspx
Moeilijk he? Zoeken? Kan gewoon, zowel kenteken als overschrijvingsbewijs.
Bij het RDW met documentatie van de politie, en aangifte e.d. naar het RDW, dan kunnen ze in uitzonderingsgevallen een nieuw nummer inslaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:58 schreef luigi1k het volgende:
[..]
Daar moeten we een framenummer voor hebben, die is dus weggeslepen.
Het oude verzekeringsbewijs was nog aanwezig, daar stond een kenteken en naam op. Ik vermoed dat dat het is geweest. Ik ben er ook niet van overtuigd dat we hem zo mee hadden mogen nemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:14 schreef practics het volgende:
Maar hoe heb je bewezen aan de politie dat het jou brommer was dan? Hoe hebben hun nadien kunnen achterhalen dat de inbeslag genomen scooter die van je vriend was dan? Of vertel je me nu dat politie random scooters terug geeft in de hoop dat het klopt?
Dus, op die zelfde wijze zul je bij RDW ook weer een kenteken er bij kunnen krijgen, En framenummer kun je er gewoon in laten graveren?
maar kentekens worden wel vaker verwisseld bij gestolen voertuigen. En weg gekrast framenummer gaat ook geen uitsluitsel brengen. Politie is dus wel degelijk vaag bezig in deze.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:34 schreef luigi1k het volgende:
d een kenteken en naam op. Ik vermoed dat dat het is geweest. Ik ben er ook niet van overtuigd dat we hem zo mee hadden mogen nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kunt nieuwe papieren aanvragen en tada daar staat je frame nummer. en je hebt toch ook bewijs van de politie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:58 schreef luigi1k het volgende:
[..]
Daar moeten we een framenummer voor hebben, die is dus weggeslepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |