Ik hoop tegen die tijd dat ze richting de 450 gaan (nieuw), of 2e hands richting de 350 a 400.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:13 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik heb tijdens de cashback en de btw dagen van saturn een 2de 60d gekocht. Geloof dat ik toen 580 euro kwijt was. Weet niet waar ze nu op zitten?
De 80 euro cashback kan nog tot 31 juli.
Wellicht de moeite waard
Even gekeken op tweakers pricewatch. 659 euro
Kom je (bijna) op hetzelfde uit.
Dan moet je denk ik nog wel wat maandjes wachtenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:22 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd dat ze richting de 450 gaan (nieuw), of 2e hands richting de 350 a 400.
Weer een argument erbij om een 70D te nemenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:43 schreef Flipmoehoe het volgende:
Dan moet je denk ik nog wel wat maandjes wachten
quote:OVERIGE FUNCTIES
Waterdichtheid / stofbestendigheid Ja¹
Al is het grappig dat ze dat dan niet onder de specificaties mikken.quote:De L-serie voor professionals is Canons vlaggeschip en combineert perfecte beeldprestaties en unieke hanteerbaarheid met een stof- en vochtbestendige constructie.
Daar zou ik sowieso een regenhoes voor nemen, kosten een paar euro ps, je camera kan nog zo weathersealed zijn, daar wil je geen bier opquote:
Elke avond poetsen dan, plakt als een malle.quote:
Verf? En als je in clubs, apreskicafe's of kermissen/tentfeesten komt wordt er echt wel met bier gegooid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:32 schreef Stefan het volgende:
Sowieso, wat voor kroegen kom je als er bier over je heen wordt gegooid. Ik heb regelmatig in een kroeg gefilmd of gefotografeerd en niemand gooit bier over me heen.
Wel verf
[ afbeelding ]
Nee, dat is D_A die daar uit het land van stugge westfriezen komt. Stefan zit in zuid holland.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Stefan, ik dacht dat jij bij mij in de buurt woonde of niet? (Schagen?) Dus dan zegt de Polderse kermis je wel genoeg volgens mij! En tsjah, daar hoort veel bier gooien, meel en verf er nou eenmaal bij!
Zo'n regenhoes zou kunnen, het werkt alleen voor geen meter volgens mij.
Mijn 60D overleeft het ook nog wel tot nu toe, maar het fijn als ik hem gewoon met een natte lap kan afnemen zodat hij niet meer naar bier en sigaretten stinkt, en zodat de knoppen weer een beetje soepel gaan ;-)
Zitten ze daar wel te wachten op een DSLR in je neus? Ik zou mn camera daar sowieso niet meenemen, een goedkope misschienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:25 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Stefan, ik dacht dat jij bij mij in de buurt woonde of niet? (Schagen?) Dus dan zegt de Polderse kermis je wel genoeg volgens mij! En tsjah, daar hoort veel bier gooien, meel en verf er nou eenmaal bij!
ik kom idd uit Schagen, de Polderse kermis is een berucht zuipfestijn, neukende mensen op t kerkhof, vechten met Jutters enzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, dat is D_A die daar uit het land van stugge westfriezen komt. Stefan zit in zuid holland.
Oh, ik dacht dat hij bedoelde uit welke stad je nu komt, vandaar mijn omschrijving.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
ik kom idd uit Schagen, de Polderse kermis is een berucht zuipfestijn, neukende mensen op t kerkhof, vechten met Jutters enzo
Haha, ze zitten juist te wachten op die kermis foto's! ;-)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zitten ze daar wel te wachten op een DSLR in je neus? Ik zou mn camera daar sowieso niet meenemen, een goedkope misschien
Maar om een dure body en L lenzen alleen aan te schaffen voor kermisfoto's, sja is een keus
Ligt eraan wat je onder 'weatherproof' verstaat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:37 schreef RoOoYtJuH het volgende:
En verder zijn alle L lenzen weatherproof toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |