Dat kom je toch al bijna niet, als er genoeg mensen zijn met zo'n voorrangspas moeten die ook in de rij wachten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef Gia het volgende:
Maar bij grote drukte kom je met een gewoon kaartje vrijwel niet meer aan de beurt.
Dat is niet eventueel, dat is zeker. Andere mensen hoeven weer minder lang te wachten, omdat die meer betalen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat eventueel mensen al een kaartje hebben gekocht, en nu langer moeten wachten omdat anderen voorrang krijgen.
Arme kinderenquote:Gewoon slim van Walibi, of oneerlijk voor ouders met arme kinderen? Vertel het ons hieronder!
Klopt, maar als je dat vantevoren weet is het geen probleem. Als je hebt betaald voor volledige toegang en je blijkt ineens tweederangs toegang te hebben dan heb je niet gekregen waarvoor je betaald hebt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:54 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is niet eventueel, dat is zeker. Andere mensen hoeven weer minder lang te wachten, omdat die meer betalen.
Dit eigenlijk. Kan verkeerd uitpakken voor het pretpark omdat de reguliere wachtrijen te lang worden, of juist de betaalde wachtrijen te lang worden. En dan gaat er niemand meer heen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Het enige probleem wat ik ermee heb is dat eventueel mensen al een kaartje hebben gekocht, en nu langer moeten wachten omdat anderen voorrang krijgen.
Verder, als het je niet bevalt dan ga je niet. Het is geen publieke instelling. Ik heb mijn twijfels bij het commerciele succes op lange termijn, omdat het wat mensen waarderen aan een pretpark wel eens zou kunnen ondergraven, maar dat is iets tussen het ondernemingsbestuur enerzijds, en de aandeelhouders en schuldeisers anderzijds.
Ik vind iemand die een speedticket koopt in een pretpark eigenlijk vergelijkbaar met iemand die bij een all you can eat wokrestaurant alleen maar biefstukreepjes neemt, "omdat dat het duurste is", maar goed,quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:02 schreef basvandalen het volgende:
ik vind het juist heerlijk
op een drukke dag neem ik voor alles zo'n speed ticket
mja ach blijkbaar behoor ik nu tot de rijke dan
Dat is subjectief want toegang blijft volledig, echter marginaal langzamer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dat vantevoren weet is het geen probleem. Als je hebt betaald voor volledige toegang en je blijkt ineens tweederangs toegang te hebben dan heb je niet gekregen waarvoor je betaald hebt.
Maar dan krijgen we de faster /fast pas voor nog eens 30 euro erbij. Maximaal je klanten uitpersen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit eigenlijk. Kan verkeerd uitpakken voor het pretpark omdat de reguliere wachtrijen te lang worden, of juist de betaalde wachtrijen te lang worden. En dan gaat er niemand meer heen.
Maar dat is inderdaad iets waar Walibi zich druk over moet maken. Het is geen publieke instelling.
Ik vind het eerder te vergelijken met vliegtuigtickets. Je betaald wat extra voor extra service.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind iemand die een speedticket koopt in een pretpark eigenlijk vergelijkbaar met iemand die bij een all you can eat wokrestaurant alleen maar biefstukreepjes neemt, "omdat dat het duurste is", maar goed,
Dan gaan mensen niet meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we de faster /fast pas voor nog eens 30 euro erbij. Maximaal je klanten uitpersen.
vind ik niet helemaal juistquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind iemand die een speedticket koopt in een pretpark eigenlijk vergelijkbaar met iemand die bij een all you can eat wokrestaurant alleen maar biefstukreepjes neemt, "omdat dat het duurste is", maar goed,
10 minuten wachtrij vs 120 minuten wachtrij, dat noem ik niet marginaal langzamerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is subjectief want toegang blijft volledig, echter marginaal langzamer.
Hij bedoelt dus juist dat je in plaats van 120 121 minuten moet wachten omdat er iemand met een speedpas voorgaat, waardoor de 'paupers' iets langer in de rij moeten staan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:06 schreef Basp1 het volgende:
10 minuten wachtrij vs 120 minuten wachtrij, dat noem ik niet marginaal langzamer
Nou, dat dus, mevrouw de pedagoge.. Of vindt ze het ook oneerlijk dat zij in een aftandse Suzuki Swift haar kinderen naar school moet brengen, en de rijke ouders in een Range Rover? Dat andere kindjes wel op nieuwe Nikes lopen, en haar kinderen op neppe All-Stars van de Bristol?quote:"Hoe leg je aan je kind uit dat het in een ellenlange rij moet staan, terwijl andere kinderen vrolijk voordringen? En dat alleen omdat hun ouders meer geld hebben?", zegt pedagoge Marijke Bisschop op de Belgische radio.
Juist.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus juist dat je in plaats van 120 121 minuten moet wachten omdat er iemand met een speedpas voorgaat, waardoor de 'paupers' iets langer in de rij moeten staan.
Die fastpass wachtrijen zijn echt wel korter dan de reguliere wachtrijen, het is niet zo dat je fastpas alleen de laatste minuut werkt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus juist dat je in plaats van 120 121 minuten moet wachten omdat er iemand met een speedpas voorgaat, waardoor de 'paupers' iets langer in de rij moeten staan.
Nee, dat de mensen die een normale pas hebben een minuut langer moeten wachten doordat er mensen met fastpass voorgaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die fastpass wachtrijen zijn echt wel korter dan de reguliere wachtrijen, het is niet zo dat je fastpas alleen de laatste minuut werkt.
Dat staat er ook niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Die fastpass wachtrijen zijn echt wel korter dan de reguliere wachtrijen, het is niet zo dat je fastpas alleen de laatste minuut werkt.
Weet je ook dat er daar dag- fastpassen bestaan waardoor je niet eens die planning hoeft te maken en dus overal zo door kan lopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef MsMessy het volgende:
Vond het systeem in Florida bij de pretparken van Disney wel mooi. Vooraf kaartjes halen bij de attracties voor een bepaalde tijd met je toegangskaart en daardoor niet in de rij hoeven staan. Moeite doen om de rij te kunnen ontlopen. Niet extra betalen, maar vooraf nadenken over wat past en dan plannen. Werkte geniaal.
Ja maar als ik me het goed herinner moest je daar wel extra voor betalen. Maar het is ook alweer een paar jaar terug dat ik daar was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Weet je ook dat er daar dag- fastpassen bestaan waardoor je niet eens die planning hoeft te maken en dus overal zo door kan lopen.
Ik kan best een duurder kaartje betalen, dus je opmerking slaat nergens op. Maar ik denk aan gezinnen met kinderen, voor wie dit echt te duur is, en voor wie die lange rijen echt een crime is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:55 schreef The_stranger het volgende:
Ah gossie, de zij-zijn-rijk-en-wij-zijn-arm kaart wordt weer gespeeld.
Ja en?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Gia het volgende:
Zie je steeds die rijke yuppen langs komen, zwaaiend met hun speedykaartje.
Niemand dwingt die arme gezinnetjes waar jij zoveel om zegt te geven naar een pretpark te gaan waar fastpassen zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Gia het volgende:
Ik kan best een duurder kaartje betalen, dus je opmerking slaat nergens op. Maar ik denk aan gezinnen met kinderen, voor wie dit echt te duur is, en voor wie die lange rijen echt een crime is.
Ze moeten nu wachten en ze moeten nog steeds wachten. Als het een crime is moeten ze niet gaan of meer verdienenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik kan best een duurder kaartje betalen, dus je opmerking slaat nergens op. Maar ik denk aan gezinnen met kinderen, voor wie dit echt te duur is, en voor wie die lange rijen echt een crime is.
Dan moet je gehandicapt worden, mag je overal doorrijden en hoef je niks extra's te betalen. En je mag dichtbij de ingang parkeren ook in je gesubsidieerde auto. Gratis!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:18 schreef Godtje het volgende:
Ik zou het liefste nog eentje hebben. Waar ze je rond rijden in een karretje en je gegarandeerd geen seconde hoeft te wachten en je altijd eerste plaats mag kiezen in de attractie
Als je je arm afhakt ben je gehandicapt maar mag je niet vooraan parkeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan moet je gehandicapt worden, mag je overal doorrijden en hoef je niks extra's te betalen. En je mag dichtbij de ingang parkeren ook in je gesubsidieerde auto. Gratis!
DISCRIMINATIE!!!!111quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:20 schreef Godtje het volgende:
Als je je arm afhakt ben je gehandicapt maar mag je niet vooraan parkeren.
Dan zet je je kinderen toch niet op een school waar Fiat Panda rijders ook op zitten gekkie!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe legt papa aan de kids uit dat hij ze met zijn 2ehands fiat Punto naar school brengt terwijl Japie uit groep 4 z'n pa met een Mercedes S klasse aan komt zetten?
Verschillen zijn er, het is het leven zoals het is.
Misschien kan Walibi ook een school opzetten voor de spoiled rich kids.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan zet je je kinderen toch niet op een school waar Fiat Panda rijders ook op zitten gekkie!![]()
Ik zet mijn kind toch ook niet op een turken school.
Ben ook in alle Disney parken en nog een paar andere parken in Florida geweest, maar daar zijn de wachtrijen buiten het echte hoofdseizoen heel erg klein.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:13 schreef MsMessy het volgende:
Vond het systeem in Florida bij de pretparken van Disney wel mooi. Vooraf kaartjes halen bij de attracties voor een bepaalde tijd met je toegangskaart en daardoor niet in de rij hoeven staan. Moeite doen om de rij te kunnen ontlopen. Niet extra betalen, maar vooraf nadenken over wat past en dan plannen. Werkte geniaal.
Je kunt iemand met zo'n speedpas misschien wel drie keer voorbij zien komen, terwijl jij wacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als het economisch niet uitkan, dat stopt het park de voorziening vanzelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Gia het volgende:
Denk ook dat uiteindelijk de armen niet meer gaan, omdat het niet leuk meer is, en de rijken weer net zolang in de rij staan dan vroeger.
Je mag er als eerste uit. Je mag er als eerste of als laatste in. Je mag makkelijker en later inchecken en je zit luxer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Gia het volgende:
je. Met een duurder vliegticket ben je niet eerder op de plaats van bestemming, je zit alleen wat luxer. Het gaat ook niet ten koste van de gewone plaatsen.
Nee, hij houdt op volledig te zijn, zij het marginaal. Volledig in de zin van je gelijkelijk met ieder ander mag proberen zo snel mogelijk een plaatsje te bemachtigen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is subjectief want toegang blijft volledig, echter marginaal langzamer.
Wachttijd van een uur??? Naar wat voor parken ga jij gek? Langer dan een kwartier hoef je echt vrijwel nooit te wachten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kunt iemand met zo'n speedpas misschien wel drie keer voorbij zien komen, terwijl jij wacht.
Het gaat niet om een minuutje.
De gewone wachttijd is bijvoorbeeld een uur, en de rijken hoeven niet te wachten.
Als er genoeg mensen zijn met zo'n speedyticket, loopt de gewone wachttijd echt wel op.
Ik vind dit ook absoluut niet te vergelijken met een duurdere auto, of een duurder vliegtuigkaartje. Met een duurder vliegticket ben je niet eerder op de plaats van bestemming, je zit alleen wat luxer. Het gaat ook niet ten koste van de gewone plaatsen.
Als ze bijvoorbeeld eenderde van de plaatsen aan de lange rij geven en tweederde aan de speedo's, dan heb ik er minder moeite mee. Maar ik vrees dat die verhouding schever komt te liggen, omdat die speedo's commentaar gaan leveren als ze niet meteen in mogen stappen als ze vooraan staan.
Denk ook dat uiteindelijk de armen niet meer gaan, omdat het niet leuk meer is, en de rijken weer net zolang in de rij staan dan vroeger.
Of Six Flags Holland het eerste jaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:35 schreef ems. het volgende:
Wachttijd van een uur heb ik voor het laatst gehad in de efteling zo'n 20 jaar geleden.
Hoewel ik wel een paar jaar terug 40 minuten in de rij heb gestaan voor dat treintje op die berg in disney land.
De toegang was dus nooit volledig doordat er ook andere mensen in het park mogen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, hij houdt op volledig te zijn, zij het marginaal. Volledig in de zin van je gelijkelijk met ieder ander mag proberen zo snel mogelijk een plaatsje te bemachtigen.
Daar gaat het niet om. Je kocht een kaartje die je toegang gaf tot attracties op basis van wie het eerst komt wie het eerst maalt, en dat is een kaartje geworden met een achtergestelde toegang tot de attracties. Dat is dus een mindere prestatie van de aanbieder voor hetzelfde bedrag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef waht het volgende:
[..]
De toegang was dus nooit volledig doordat er ook andere mensen in het park mogen.
Ik vind iemand die in een rolstoel zit en die voorrang kwijt ook oneerlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Gia het volgende:
[..]
Je kunt iemand met zo'n speedpas misschien wel drie keer voorbij zien komen, terwijl jij wacht.
Het gaat niet om een minuutje.
De gewone wachttijd is bijvoorbeeld een uur, en de rijken hoeven niet te wachten.
Als er genoeg mensen zijn met zo'n speedyticket, loopt de gewone wachttijd echt wel op.
Ik vind dit ook absoluut niet te vergelijken met een duurdere auto, of een duurder vliegtuigkaartje. Met een duurder vliegticket ben je niet eerder op de plaats van bestemming, je zit alleen wat luxer. Het gaat ook niet ten koste van de gewone plaatsen.
Als ze bijvoorbeeld eenderde van de plaatsen aan de lange rij geven en tweederde aan de speedo's, dan heb ik er minder moeite mee. Maar ik vrees dat die verhouding schever komt te liggen, omdat die speedo's commentaar gaan leveren als ze niet meteen in mogen stappen als ze vooraan staan.
Logisch, daar betalen ze immers voor..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:32 schreef Gia het volgende:
...
Dat zou fijn zijn, eindelijk een park zonder paupers!quote:Denk ook dat uiteindelijk de armen niet meer gaan, omdat het niet leuk meer is, en de rijken weer net zolang in de rij staan dan vroeger.
Als de wachttijd tegenwoordig niet meer bedraagt dan een kwartier, dan heb ik niets gezegd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:35 schreef ems. het volgende:
Wachttijd van een uur heb ik voor het laatst gehad in de efteling zo'n 20 jaar geleden.
Hoewel ik wel een paar jaar terug 40 minuten in de rij heb gestaan voor dat treintje op die berg in disney land.
Daar heb ik dan weer minder problemen mee, omdat het manouvreren in zo'n rij met tig bochten (zoals ik het me herinner) volgens mij niet te doen is. Geen idee, geen ervaring mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik vind iemand die in een rolstoel zit en die voorrang kwijt ook oneerlijk.
Ik bedoel, ik moet in de rij staan terwijl die persoon al de hele tijd lekker kan zitten. En dan nog voordringen ook?
Het zou ook best kunnen dat in de zomervakantie (etc) de wachtrijen een stuk langer zijn. Met mijn nieuwgevonden volwassen hersenen heb ik altijd de spits-periodes vermeden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Als de wachttijd tegenwoordig niet meer bedraagt dan een kwartier, dan heb ik niets gezegd.
Ik baseer me inderdaad op 15 to 20 jaar geleden.
Als de wachttijd voor de goedkope kaartjes niet oploopt, dan heb ik er ook niet zo'n probleem mee.
Dat zijn de teksten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verschillen zijn er, het is het leven zoals het is.
35 euro enkel voor "rijken" vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:41 schreef Gia het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)er-voordringpas.html
Dat gehandicapten voor mogen, kan ik me nog wel in vinden.
Maar rijken op deze manier voorrang geven, vind IK niet kunnen.
Wat vinden jullie hiervan?
Ach, als dat het geschilpunt is kun je bij vrijwel alle diensten/producten je vraagtekens zetten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je kocht een kaartje die je toegang gaf tot attracties op basis van wie het eerst komt wie het eerst maalt, en dat is een kaartje geworden met een achtergestelde toegang tot de attracties. Dat is dus een mindere prestatie van de aanbieder voor hetzelfde bedrag.
Technisch gezien is business class in vliegtuigen dan wel toegestaan, je bent immers 2 seconden eerder op de bestemming omdat je voorin zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, als dat het geschilpunt is kun je bij vrijwel alle diensten/producten je vraagtekens zetten.
Zo gaat dat.
Maar je staat later op de grond.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien is business class in vliegtuigen dan wel toegestaan, je bent immers 2 seconden eerder op de bestemming omdat je voorin zit.
Precies, dat rechtvaardigt het verschil ruimschoots.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien is business class in vliegtuigen dan wel toegestaan, je bent immers 2 seconden eerder op de bestemming omdat je voorin zit.
Ik zie ook niet in waarom wachttijd een ander criterium zou zijn dan bijvoorbeeld beenruimte.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Des te beter, je betaalt om langer verheven te zijn boven anderen.quote:
Ik ook niet, sterker nog, dit moeten ze overal weer invoeren. Ik betaal graag meer voor wat extra snelheid of comfort. Neem nou VIP ingangen bij clubs ofzo, of lidmaatschappen voor sneller in aanmerking komen voor een tafel tijdens drukte etc etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in waarom wachttijd een ander criterium zou zijn dan bijvoorbeeld beenruimte.
35 euro extra op je kaartje van 35 euro, Ga eens met een gezin dan daarna toe ipv 140 euro entree opeens 280 euro. Ik vind het toch best flink wat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
35 euro enkel voor "rijken" vinden.
Dan koop je een normaal kaartje, niet iedereen vind 280 flink wat. Ik zou het er ook niet voor over hebben, maar laat die keuze lekker aan de mensen zelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:16 schreef Basp1 het volgende:
[..]
35 euro extra op je kaartje van 35 euro, Ga eens met een gezin dan daarna toe ipv 140 euro entree opeens 280 euro. Ik vind het toch best flink wat.
En vooral: gratis.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:43 schreef Tiemie het volgende:
http://parken.disneylandparis.nl/fastpass.xhtml
Ja om een plek te "reserveren" ja, maar de onbeperkte fastpassen zijn gewoon enkel voor suite-gasten. En dat kost meer dan een bezoekje.quote:
Ja voor 1 fastpass tegelijk. Bij sommige attracties kun je dan om 10 uur een fastpass halen die pas om 16.30 werkt en in de tussentijd kun je geen fastpass voor iets anders meer halen.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja om een plek te "reserveren" ja, maar de onbeperkte fastpassen zijn gewoon enkel voor suite-gasten. En dat kost meer dan een bezoekje.
Er is niets oneerlijk hieraan. Je betaalt meer je krijgt meer. Volkomen eerlijk dus.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef kingmob het volgende:
Ik betwijfel of dit een goed idee is eerlijk gezegd. Ik denk dat het aantal bezoekers op topdagen zal afnemen iig.
Verder is dat gehuil alsof het een overheidsinstelling is een beetje raarKinderen kunnen bovendien maar beter snel leren dat de wereld niet eerlijk is
Dat laatste klinkt als de enige attractie dat de moeite waard is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:40 schreef yvonne het volgende:
[..]
Aha
Een van de redenen dat ik niet naar een pretpark ga zijn die idiote wachttijden, dus ik zou het er best voor over hebben. Maar ik heb dan ook geen kleine kinderen meerOf! Je neemt je oude oma mee die in een rolstoel zit en je hebt én een aparte ingang én je bent meteen aan de beurt
En je wordt door zo'n leuke jonge knul geholpen
Ik wist niet dat dat bestond, die had ik graag gehad toen ik in Florida wasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:38 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja voor 1 fastpass tegelijk. Bij sommige attracties kun je dan om 10 uur een fastpass halen die pas om 16.30 werkt en in de tussentijd kun je geen fastpass voor iets anders meer halen.![]()
Of je moet weer andere fastpasses halen, de vip fastpas.
Ik was vorig jaar bij Walibi... bij sommige attracties is het zo druk niet normaal.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dit eigenlijk. Kan verkeerd uitpakken voor het pretpark omdat de reguliere wachtrijen te lang worden, of juist de betaalde wachtrijen te lang worden. En dan gaat er niemand meer heen.
Maar dat is inderdaad iets waar Walibi zich druk over moet maken. Het is geen publieke instelling.
Kinderen vinden dat vaak niet eerlijk, dat was wat ik bedoelde. Uiteraard vind ik het prima, al denk ik dat er een risico is voor een park. De perceptie van de wachttijd in de normale rij zal immers enorm toenemen en ik denk niet dat er veel mensen zijn die zomaar even 35 euro per kaartje extra neerleggen voor het hele gezin. Je kan dus minder gezinnen e.d. verwachten op topdagen en daar moet zo'n park het van hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:42 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Er is niets oneerlijk hieraan. Je betaalt meer je krijgt meer. Volkomen eerlijk dus.
Goede zaak. Bestaat in de VS al heel lang. Met een beetje geluk is het straks bij alle pretparken, want wachten zuigt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:41 schreef Gia het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)er-voordringpas.html
Dat gehandicapten voor mogen, kan ik me nog wel in vinden.
Maar rijken op deze manier voorrang geven, vind IK niet kunnen.
Wat vinden jullie hiervan?
En nu in het Nederlandsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:13 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben dit jaar toevallig in Disney Parijs geweest.
Wat bij disney wel erg goed geregeld was dat wanneer je met kinderen bent waarvan er 1 niet in de attractie mag/ durft dat 1 van de begeleiders dan met dat kind bij de uitgang mag gaan wachten en als de anderen er dan uit komen die begeleider bij de uitgang mag instappen. Ook is het nog eens zo dat wanneer je in 1 van die hotel zit het park alleen voor hotelgast al om 8.00 uur s'ochtends opent terwijl het voor de rest van het publiek pas om 10.00 uur opent. Dat levert alleen wel lange dagen op met vervelende kinderen op het eind van de dag, ben blij dat ik niet op de ouder+kinderkamer sliep maar alleen als oom mee was.![]()
Een wachtrij van 2.5 uur voor de indiana jones achtbaan daar ben ik toch niet in gaan staan, en de fastpasslane was daar niet in gebruik..
Ja, zo is het ook niet leuk om aan je kinderen uit te moeten leggen dat winkelen bij Prada en Gucci niet in de kaarten zit en dat het Zeeman wordt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:17 schreef Gia het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |