Nee hoor, het gros dat daar in rehab zit is advocaat, jurist, journalist, arts etc. Er zitten eigenlijk heel erg weinig vrouwen uit de onderlaag van de maatschappij.quote:
Dat, maar ook in groepsverband. Hoogopgeleiden (en zeker diegenen die lid zijn geweest van een vereniging) hebben natuurlijk een periode in hun leven ongelofelijk veel gezopen. Als ik mijn drankgebruik in mijn studententijd vergeleek met mijn vrienden die vanaf hun 18e gingen werken...dat is echt gigantisch. Niemand houdt dat 'tempo' uiteraard vol, maar ook doordeweeks zuipen is veel meer geaccepteerd in hoogopgeleide kringen.quote:
Ik bedoelde dat ze dan in hun eentje drinken, want degene die ik ken kijken zo goed uit dat ze niet eens een slokje teveel drinken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Nee hoor, het gros dat daar in rehab zit is advocaat, jurist, journalist, arts etc. Er zitten eigenlijk heel erg weinig vrouwen uit de onderlaag van de maatschappij.
Ik ben nu toch wel benieuwd naar een bron die dit ondersteund aangezien ze zich dan echt aan het coma zuipen zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Hoogopgeleide vrouwen drinken zeker twintig keer zoveel dan laagopgeleide.
Tip; ga eens in de afkickklinieken kijken.
Wat bedoel je met doordeweeks zuipen? Tot je lam bent of gewoon een paar biertjes wegtikken? Dat laatste doe ik ook vaak genoeg, 1 of 2 biertjes op een avond vind ik verder geen probleem. Toch zijn er een hoop mensen die er schijnbaar problemen mee hebben want als ik dat dan zeg dan ben ik een alcoholistquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat, maar ook in groepsverband. Hoogopgeleiden (en zeker diegenen die lid zijn geweest van een vereniging) hebben natuurlijk een periode in hun leven ongelofelijk veel gezopen. Als ik mijn drankgebruik in mijn studententijd vergeleek met mijn vrienden die vanaf hun 18e gingen werken...dat is echt gigantisch. Niemand houdt dat 'tempo' uiteraard vol, maar ook doordeweeks zuipen is veel meer geaccepteerd in hoogopgeleide kringen.
Een echte ervaren alcoholiste drinkt zichzelf dan ook niet snel en plein publique lam.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze dan in hun eentje drinken, want degene die ik ken kijken zo goed uit dat ze niet eens een slokje teveel drinken.
Was ook geen aanval ofzo, alleen een mogelijke verklaring ervoor, ik was het eens met je 'stelling' namelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, alleen is dat wel iets wat ik dus vaak zie.
Dat komt wel in meer dingen naar vorenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:24 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Doe ik de hele dag door, love myself
Een beetje gezonde eigenwaarde en zelfkennis is nooit weg schatquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dat komt wel in meer dingen naar voren
De weegschaal slaat bij jou meer richting eigendunk uit, maar dat maakt niet uit hoor lieverdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:32 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Een beetje gezonde eigenwaarde en zelfkennis is nooit weg schat
Dat is helemaal niet waar! groei toch eens op joh!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:20 schreef Deckard het volgende:
Eigenlijk was dit onderzoek : "ik ben een zuur mens en misgun mijn wederhelft alles omdat ik een burgertrut ben".
Lachen om een scheet is een gebrek aan intelligentie en aan humor maar goedquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:27 schreef imanidiot het volgende:
Godverdomme waarom zou ik volwassen willen worden, scheten blijven grappig.
O hell no ben ik melig en zitten er nog 4 mensen in de auto fuck jeah.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:30 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Lachen om een scheet is een gebrek aan intelligentie en aan humor maar goed
Precies wat ik bedoel.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:31 schreef imanidiot het volgende:
[..]
O hell no ben ik melig en zitten er nog 4 mensen in de auto fuck jeah.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |