Maar dat is het punt juist, ‘’serieus zijn’’ heeft an sich helemaal niets met volwassenheid te maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef snakelady het volgende:
Ik vind een beetje onvolwassenheid juist wel aantrekkelijk in een man, je moet niet te serieus worden, da is de lol er snel vanaf.
Nee, het is eigenlijk ook gewoon een debiel onderzoek, volgens die lijst ben ik ook nog niet volwassen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dat is het punt juist, ‘’serieus zijn’’ heeft an sich helemaal niets met volwassenheid te maken.
Juidt, volwassenheid heeft meer te maken met verantwoordelijkheid nemen voor je doen en laten.....ook de verkeerde dingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dat is het punt juist, ‘’serieus zijn’’ heeft an sich helemaal niets met volwassenheid te maken.
Toch heb ik het idee dat hoe hoger opgeleid de vrouw, hoe minder aantrekkelijk ze dat vinden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:35 schreef snakelady het volgende:
Ik vind een beetje onvolwassenheid juist wel aantrekkelijk in een man, je moet niet te serieus worden, da is de lol er snel vanaf.
Herken ik juist helemaal niet, de meeste hoog opgeleide vrouwen in mijn omgeving houden juist van platte humor e.d.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat hoe hoger opgeleid de vrouw, hoe minder aantrekkelijk ze dat vinden.
Behalve ik dan he, niet-hoog opgeleid als ik ben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Herken ik juist helemaal niet, de meeste hoog opgeleide vrouwen in mijn omgeving houden juist van platte humor e.d.
Jij bent gewoon cool missb!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behalve ik dan he, niet-hoog opgeleid als ik ben.
Ik denk dat veel hoger opgeleide sowieso wat saaier zijn, in de zin van ze hebben hun naam hoog te houden tegenover hun omgeving.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:38 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat hoe hoger opgeleid de vrouw, hoe minder aantrekkelijk ze dat vinden.
Ja, ik weet niet, die indruk had ik. Maar misschien dat ik het verwar met het wel of niet hebben van ambitie, aangezien dat door hoogopgeleide vrouwen vaker onaantrekkelijk wordt bevonden en misschien ook als onvolwassen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Herken ik juist helemaal niet, de meeste hoog opgeleide vrouwen in mijn omgeving houden juist van platte humor e.d.
Nee, ik heb ook de indruk dat juist hoogopgeleide vrouwen een beter gevoel voor humor hebben en een mannengrap eerder vatten. En er vervolgens ook wel om kunnen lachen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar is het dan niet meer dat intelligente vrouwen die humor beter begrijpen, hoogopgeleid is geen equivalent voor intelligentie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook de indruk dat juist hoogopgeleide vrouwen een beter gevoel voor humor hebben en een mannengrap eerder vatten. En er vervolgens ook wel om kunnen lachen.
Dat zouden ze eens moeten onderzoeken...
Ik kom niet zo heel vaak echt hoogopgeleide vrouwen tegen, maar de paar vrouwen die hoogopgeleid zijn en ik wel eens spreek herken ik hier ook wel een beetje in eigenlijk. Die zijn meer bezig met hoe intelligent en serieus ze overkomen. Drinken ook nooit een drankje teveel, want stel je toch eens voorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik denk dat veel hoger opgeleide sowieso wat saaier zijn, in de zin van ze hebben hun naam hoog te houden tegenover hun omgeving.
Als ik kijk naar de ex-vrouw van mijn vriend die doctorandus voor haar naam heeft staan, dat is echt een zeikwijf eerste klas met nog geen greintje humor in haar lijf al heb je het graag.
Maar dat zal vast niet voor iedereen met een hogere opleiding gelden.
Inderdaad, ik ken best wat hoogopgeleide vrouwen en er zitten er echt wel tussen met humor maar de meeste hebben echt hun naam hoog te houden dus zullen nooit eens te veel drinken en gek doen of lachen om een scheet om maar iets triviaals te noemen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel vaak echt hoogopgeleide vrouwen tegen, maar de paar vrouwen die hoogopgeleid zijn en ik wel eens spreek herken ik hier ook wel een beetje in eigenlijk. Die zijn meer bezig met hoe intelligent en serieus ze overkomen. Drinken ook nooit een drankje teveel, want stel je toch eens voor
Als student wel ja, maar als ze eenmaal een vaste baan hebben niet meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:11 schreef prt1 het volgende:
Hoogopgeleide vrouwen die niet veel drinken?
Ga eens in een gemiddelde studentenkroeg kijken
Natuurlijk, ik zeg ook niet dat ik het niet begrijp, alleen is dat wel iets wat ik dus vaak zie.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Maar dat komt misschien ook omdat hoogopgeleide vrouwen doorgaans belangrijkere banen hebben?
Om even een heel dom voorbeeld te noemen: als je palletsorteerder bent dan is het niet erg als je een keer bezopen vertelt welke pallets je vandaag weer eens hebt gesorteerd. Maar als je dokter of advocaat bent en je bent dronken en loopt lallend over straat dan is dat ten eerste gewoon slecht voor je imago, en ten tweede mag het natuurlijk niet gebeuren dat je in de kroeg even loopt rond te bazuinen dat verdachte Y zelf heeft gezegd dat ie schuldig is.
Ach, die 'borrelcultuur' heerst nog steeds gewoon in de advocaten- en geneeskundewereld hoor. Ik durf zelfs te stellen dat ze minstens net zo veel zuipen (en snuiven) dan lageropgeleiden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:27 schreef Waterdrinker het volgende:
Maar dat komt misschien ook omdat hoogopgeleide vrouwen doorgaans belangrijkere banen hebben?
Om even een heel dom voorbeeld te noemen: als je palletsorteerder bent dan is het niet erg als je een keer bezopen vertelt welke pallets je vandaag weer eens hebt gesorteerd. Maar als je dokter of advocaat bent en je bent dronken en loopt lallend over straat dan is dat ten eerste gewoon slecht voor je imago, en ten tweede mag het natuurlijk niet gebeuren dat je in de kroeg even loopt rond te bazuinen dat verdachte Y zelf heeft gezegd dat ie schuldig is.
Alleen de ene doet het (ook/meer) doordeweeks en de ander meer in het weekend gok ik zoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ach, die 'borrelcultuur' heerst nog steeds gewoon in de advocaten- en geneeskundewereld hoor. Ik durf zelfs te stellen dat ze minstens net zo veel zuipen (en snuiven) dan lageropgeleiden.
Hoogopgeleide vrouwen drinken zeker twintig keer zoveel dan laagopgeleide.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel vaak echt hoogopgeleide vrouwen tegen, maar de paar vrouwen die hoogopgeleid zijn en ik wel eens spreek herken ik hier ook wel een beetje in eigenlijk. Die zijn meer bezig met hoe intelligent en serieus ze overkomen. Drinken ook nooit een drankje teveel, want stel je toch eens voor
Waarschijnlijk in hun eentje dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Hoogopgeleide vrouwen drinken zeker twintig keer zoveel dan laagopgeleide.
Tip; ga eens in de afkickklinieken kijken.
Laagopgeleiden gaan niet zo snel naar een afkickkliniek als hoogopgeleiden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:47 schreef McBrannagh het volgende:
[..]
Hoogopgeleide vrouwen drinken zeker twintig keer zoveel dan laagopgeleide.
Tip; ga eens in de afkickklinieken kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |