Zeg het maar. Wie gaan er nog meer mee naar de Tour? Wat zijn jullie verwachten van de Blancoploeg? Etappewinsten in het verschiet?quote:Blanco kiest uit 13 man voor Tour
Wielerploeg Blanco heeft dertien renners opgenomen in de voorselectie voor de Ronde van Frankrijk. Onder de kandidaten zijn acht Nederlanders. Rond de NK, een week voor de tourstart op Corsica, maakt de ploegleiding het negental tourdeelnemers bekend.
Zekerheidjes zijn normaal gesproken Bauke Mollema, Robert Gesink, Lars Boom, Laurens ten Dam en de Noor Lars Petter Nordhaug.
Verder komen in aanmerking: Tom Leezer, Tom-Jelte Slagter, Bram Tankink, Maarten Tjallingii, de Australiërs Mark Renshaw en David Tanner en de Belgen Sep Vanmarcke en Maarten Wynants.
"Een aantal renners heeft zich volledig gefocust op de Tour, voor de andere plaatsen is het soms lastig, de verschillen zijn marginaal”, lichtte ploegleider Nico Verhoeven toe.
Bron: Telegraaf
Volgens mij mag bijna iedere ploeg blij zijn wanneer ze twee of drie ritten pakkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:38 schreef Tja..1986 het volgende:
Hoop in iedergeval dat Bram Tankink gaat. Goede kerel is dat volgens mij.
Ik verwacht er vrij weinig van eigenlijk. Denk dat ze blij mogen zijn als ze 2 of 3 ritten pakken.
Dat is waar natuurlijk, maar doelde meer dat ik in de klassementen weinig verwacht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij mag bijna iedere ploeg blij zijn wanneer ze twee of drie ritten pakken
Ach we zullen zien hoe Mollema en Ten Dam het doen, verder kan het een leuke vrijbuitersploeg zijn. Hoeft niks mis mee te zijn wat mij betreft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk, maar doelde meer dat ik in de klassementen weinig verwacht.
Mee eens, hoeft inderdaad helemaal niets mee mis te zijn. Blijft alleen wel jammer dat er van de status die de Raboploeg ooit had weinig meer over is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach we zullen zien hoe Mollema en Ten Dam het doen, verder kan het een leuke vrijbuitersploeg zijn. Hoeft niks mis mee te zijn wat mij betreft.
Ach, het is een leuk team met bijna alleen maar Nederlanders. Heb ik meer mee dan met een team dat zijn status moet ontlenen aan een Rus, Deen of Spanjaard...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Mee eens, hoeft inderdaad helemaal niets mee mis te zijn. Blijft alleen wel jammer dat er van de status die de Raboploeg ooit had weinig meer over is.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:18 schreef knep het volgende:
Hopelijk aanvallend ingesteld en niet met tig man Mollema's 9e plek verdedigend.
Joh? Vorig jaar wonnen ze een etappe..en het jaar daarvoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef HPLC het volgende:
Ik hoop dat ze gaan voor een etappewinst. Dat is al te lang geleden
Ik bedoel een Nederlander uiteraardquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Joh? Vorig jaar wonnen ze een etappe..en het jaar daarvoor.
Waarom de verwachting dat Blanco voor een Nederlandse ritzege moet gaan? Waarom altijd Blanco en voorheen Rabo als dé afvaardiging van Nederland zien? Waarom dit niet posten in het algemene topic? Waarom zijn deze verwachtingen er niet voor Argos en Vancansoleil?quote:
We kunnen wel een FOK!-bingo maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit gaat uiteraard weer een popcorntopic worden.
Team Blancoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
We kunnen wel een FOK!-bingo maken.
Enkele suggesties om de bingovakjes mee te vullen:
Belkin
Mollema
Geesink![]()
Mandy![]()
Froome![]()
Voeckler![]()
Sky
1 rit zou al heel mooi en nog mooier als een Nederlander die wint maar de kans daarop is uiterst klein. Nederland heeft wel zo'n beetje het slechtste trackrecord van alle gekende wielerlanden in de laatste 10 jaar als het aankomt op ritoverwinningen in grote ronden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:46 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Dat is waar natuurlijk, maar doelde meer dat ik in de klassementen weinig verwacht.
Klopt niets van, je hebt maar één naam verkeerd geschreven, in dit soort topics komt dat zelden voorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
We kunnen wel een FOK!-bingo maken.
Enkele suggesties om de bingovakjes mee te vullen:
Belkin
Mollema
Geesink![]()
Mandy![]()
Froome![]()
Voeckler![]()
Sky
Forum Opties | |
---|---|