quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:47 schreef HighVolume het volgende:
Ja ik denk dat een verrassende naam "Henk de Vries" zal zijn.Verrassend omdat Henk de Vries helemaal niet meedoet aan de tour
quote:
Haten op cleane rennersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef Cara het volgende:
Froome en Porte inderdaad. Kwestie van tijd.
Tuurlijk jongen. Steek je kop maar weer in het zand, tegen beter weten in.quote:
Clean tot het tegendeel is bewezen toch??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:03 schreef Cara het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen. Steek je kop maar weer in het zand, tegen beter weten in.
Aicar is amper op te sporen of welk ander wondermiddel ze ook bij Sky gebruiken. Froome gaat vrolijk winnen, maar over 10 jaar horen we dat ze volledig gedopeerd waren en hebben we weer naar een Tour de Farce gekeken. Skyquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef Cara het volgende:
Haha, dat gold bijvoorbeeld niet voor een Mauro Santambrogio of die Turk in de Ronde van Turkije.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:12 schreef itastar het volgende:
Clean tot het tegendeel is bewezen toch??
Niet als zo'n anti-fietser als Froome totaal domineert. Dat verpest m'n plezier wel degelijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:56 schreef Kreator het volgende:
Toch boeit het me geen reet, die doping. De tour is altijd leuk om te volgen.
Het zou me anders behoorlijk verbazen als die in een controle betrapt worden. Sky lijkt me daar veel te slim voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef Cara het volgende:
Telt het ook nog als ze vijf jaar later worden betrapt, dankzij nieuwe technieken? Dan zet ik namelijk wel in op Sky. En dan met terugwerkende kracht weer alle uitslagen veranderen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:12 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Het zou me anders behoorlijk verbazen als die in een controle betrapt worden. Sky lijkt me daar veel te slim voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |