quote:
wij allemaalquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:22 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
gvd krijg je weer een heel zeikverhaal ik wil gewoon dat apparaat goed zien en de prijs weten
Andere deden dat goed.. weinig gelul en veel footage.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:22 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
gvd krijg je weer een heel zeikverhaal ik wil gewoon dat apparaat goed zien en de prijs weten
Maar wel vooral CGI footage, GAMEPLAY WILLEN WE GVDquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Andere deden dat goed.. weinig gelul en veel footage.
Die zag er goed uit ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:23 schreef Jimbo het volgende:
dat headset net was wel netjes man, hoop dat ie bij de dure versie zit, met een vita erbij..omdat t kan
Ik ook, gekraakt, lekker pokemon spelen en allesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De Vita is wel vet, maar het is gewoon veel geld voor iets wat je bijna nooit gebruikt. Heb nog steeds de eerste PSP hier liggen.
True. Trailer en tussen filmpjes zijn leuk maar ingame kan het er 10x zo slecht uit zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Maar wel vooral CGI footage, GAMEPLAY WILLEN WE GVD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |