eerst dat ding zienquote:
hier max van mn connectie , gewoon 4mb/squote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hopelijk hebben ze de downloadsnelheid verhoogt. Updates/spellen/whatever binnenhalen duurde altijd sick lang.
Raar. Ik vind het alsnog lang duren voordat hij een demo van 1000mb binnengehaald heeft.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier max van mn connectie , gewoon 4mb/s
+- 1000sec ongquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Raar. Ik vind het alsnog lang duren voordat hij een demo van 1000mb binnengehaald heeft.
msquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:13 schreef Xetran het volgende:
Zou mij niets verbazen als iemand even een dDoSje gepulled heeft.
Bijna mn drinken over mn scherm heenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:13 schreef 2Happy4U het volgende:
zou iemand van microsoft op de console van sony gepoept hebben?
Twitch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:14 schreef maxburger het volgende:
Gvd tyfus nu ligt IGN eruit. De enige stream die ik kan bekijken op mijn telefoon. Tenzij er een YouTube kanaal is?
het voelt ook raar wanneer ik een tandenborstel in mijn poepgaat druk man maar toch is het lkkrquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:14 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
trouwens die soort touch pad op die controller vind ik maar raar man, probeer maar eens op een oudere playstation controller dat voelt raar aan als je daar dingen op moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |