ONZ is een hoekje verder vieze trollquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met ONZ te maken dan? Als je ruzie gaat maken over welk spelcomputer beter is vind ik je een nerd ja, hier doen ze dat toch ook niet? Vind jullie ook geen nerds, ik ben geen gamer maar doe gezellig mee
jaahaa die van GTquote:
Ja die heb ik aan. Back up enzo.quote:
Deze is nice.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:05 schreef Verbodsbord het volgende:
http://www.gametrailers.com/netstorage/e3/live.html
Prima kwaliteit, en redelijk stabiel
onz is voor sukkeltjesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Wat heeft dat met ONZ te maken dan? Als je ruzie gaat maken over welk spelcomputer beter is vind ik je een nerd ja, hier doen ze dat toch ook niet? Vind jullie ook geen nerds, ik ben geen gamer maar doe gezellig mee
ik lig er niet wakker van maar zie gasten dingen typen van 'fuck you man ps4 is better than shit gay xbox' dat gaat toch nergens overquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
onz is voor sukkeltjes
en ruzie =/= discussiëren
kardes sessiz sessizquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:07 schreef xminator het volgende:
Wanneer begint het dan eens gvdddddddddd
k zei togquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:07 schreef xminator het volgende:
JAAA het begint jaaaaaaaaaa, gelijk met GTA 5 WTF?!!
omg omg omg wat een happeningquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:07 schreef xminator het volgende:
JAAA het begint jaaaaaaaaaa, gelijk met GTA 5 WTF?!!
maar het is wel waarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:07 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van maar zie gasten dingen typen van 'fuck you man ps4 is better than shit gay xbox' dat gaat toch nergens over
#truequote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
'fuck you man ps4 is better than shit gay xbox'
Gabe heeft een heftruck nodig , vandaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:08 schreef Verbodsbord het volgende:
Teveel dikke mensen die ze niet makkelijk die zaal inkrijgen ofzo, wat is dit
ze hebben geen internet verbinding met de nieuwe playstationquote:
Linkje naar onderzoek xploxquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:09 schreef xminator het volgende:
Het is wetenschappelijk bewezen dat autisten eerder voor een xbox gaan dan een playstation.
3 heftrucks.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gabe heeft een heftruck nodig , vandaar
Onderzoek gedaan door Official Playstation magazine.quote:
Dat overleeft die dikke troll nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:10 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
3 heftrucks.
HALF LIFE 3 CONFIRMED
door sony ja?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 03:10 schreef Verbodsbord het volgende:
Zou toch wat zijn als er een nieuwe valve game aangekondigd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |