quote:
Aldus dit...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef Nightquest777 het volgende:
Ook al zouden ze telefonisch bereikbaar zijn: hoe denk je dat ze jouw vrouw gaan vinden in die mensen massa? Mensen in gele reflecterende vesten die haar gaan omroepen: 'ATTENTIE ATTENTIE wil de vrouw van hartloper zich melden bij de infobalie?' Ow wacht, niemand hoort ons, laten we het concert even stil leggen!
nee, daar gebruiken ze dus van die matrixborden voor.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef Nightquest777 het volgende:
Ook al zouden ze telefonisch bereikbaar zijn: hoe denk je dat ze jouw vrouw gaan vinden in die mensen massa? Mensen in gele reflecterende vesten die haar gaan omroepen: 'ATTENTIE ATTENTIE wil de vrouw van hartloper zich melden bij de infobalie?' Ow wacht, niemand hoort ons, laten we het concert even stil leggen!
Ok, u merkt het: ik kom nooit op pinkpop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nee, daar gebruiken ze dus van die matrixborden voor.
maargoed, geen hond die daar op kijkt.
ik zal je er niet anders om behandelen hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:44 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Ok, u merkt het: ik kom nooit op pinkpop.
ow, laat ze dan asjeblieft gauw de naam veranderen.quote:
Komt vaker voor als pinksteren vroeg valt, gelukkig is de naam multi-interpretabel en kan had ook op de belachelijke roze hoedjes slaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ow, laat ze dan asjeblieft gauw de naam veranderen.
Dat zou ik maar gewoon vergeten. Kun je niemand anders bereiken die dag?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:34 schreef hartloper het volgende:
Enne die matrixborden, hoe werkt dat dan?
Wat?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Zorg dat je VROUW een mobiel meeneemt zonder GPRS/3G. Dan heb je eigenlijk altijd bereik.
Moet ik je serieus uit gaan leggen hoe het werkt? Of ben je zelf slim genoeg?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat?Je mobiele internet heeft niets te maken met je SMS-ontvangst hoor
Ja leg mij eens uit wat signaleringsverkeer te maken heeft met gprs/3g?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Moet ik je serieus uit gaan leggen hoe het werkt? Of ben je zelf slim genoeg?
GPRS/3G masten hebben minder capaciteit en de kans dat verkeer doorkomt is kleiner dan met GSM verkeer. GSM masten zijn een stuk minder belast op zulke lokaties en hebben een hogere capaciteit waardoor de kans dat je telefoongesprek tot stand komt of SMS ontvangen of verstuurd wordt simpelweg hoger is.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ja leg mij eens uit wat signaleringsverkeer te maken heeft met gprs/3g?
Ja, vertel eensquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Moet ik je serieus uit gaan leggen hoe het werkt? Of ben je zelf slim genoeg?
sms komt er sowieso doorquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef hartloper het volgende:
Ik dacht dat sms verkeer inderdaad, in haar geval KPN, netwerk gaat en niet via 3G?
Whatsappen dat zal er wel niet in zitten inderdaad![]()
En ja, ik kan wel iemand anders bereiken in het ergste geval. Ga ik niet vanuit overigens
Tuurlijk.quote:
Neuh, waarom zou dat verplicht zijn? 15 jaar geleden deden we alles zonder mobiele telefoon, en het zal je misschien verbazen. Maar veel van de mensen van toen overleefden gewoonquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:34 schreef hartloper het volgende:
Oja extra steunpunten inderdaad, is dat niet verplicht na die ramp in Belgie?
Sms lukt je wel hoor. Ga verschillende festivals en concerten af. Internet valt altijd het eerste weg dan het bellen maar sms blijft het altijd prima doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef hartloper het volgende:
http://pinkpop.eropuitinl(...)ligheidsmaatregelen/
Extra gsm masten.
Dan loopt het qua smsen wel goed denk ik?
Kijk het is meer van als ik weer voor de zoveelste keer op de eerste hulp ligt, dat ze dat redelijk op tijd leest. Het is niet zo van smsen/bellen .... zij moet de hulp regelen.
Die sms moet dus gewoon binnen een paar uurtjes aan komen zeg maar
Denk dat die palen wel helpen, kijk als er paniek is zoals in België dan kan je nog zoveel masten plaatsen maar oplossen doe je het nooit. Maar 3G uit en geen belachelijke spoed moet zeker goed komen!quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:39 schreef hartloper het volgende:
http://pinkpop.eropuitinl(...)ligheidsmaatregelen/
Extra gsm masten.
Dan loopt het qua smsen wel goed denk ik?
Kijk het is meer van als ik weer voor de zoveelste keer op de eerste hulp ligt, dat ze dat redelijk op tijd leest. Het is niet zo van smsen/bellen .... zij moet de hulp regelen.
Die sms moet dus gewoon binnen een paar uurtjes aan komen zeg maar.
Maar ze zal 3G sowieso uitzetten bij overbelastend netwerk, dankje!
Want je verwacht een spoedoperatie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef hartloper het volgende:
Gelukkig. Zou wat lullig zijn als ik geopereerd bent en zij komt maandagmiddag terug en ik ben niet thuis
Klopt ... is mij medegedeeld door de neuroloog.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:52 schreef Lienekien het volgende:
quote:
Op woensdag 12 juni 2013 22:45 schreef hartloper het volgende:
Gelukkig. Zou wat lullig zijn als ik geopereerd bent en zij komt maandagmiddag terug en ik ben niet thuis
Want je verwacht een spoedoperatie?
Acute aanval in het hoofd? En je zit nu thuis?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:54 schreef hartloper het volgende:
[..]
Klopt ... is mij medegedeeld door de neuroloog.
Iets met acute zenuwafbeknelling of aanval in het hoofd
Ehm, ik wil niet lullig doen, maar als het mis gaat, kun jij dan nog wel iemand alarmeren?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:05 schreef hartloper het volgende:
Inderdaad.
Ze wilde niet gaan, maar ik vind het belangrijk dat ze er even een paar dagen tussen uit is.
Ik heb inderdaad diverse mensen die heel snel ter plaatste kunnen zijn in geval van nood.
En de huisartsenpraktijk ligt zeer dichtbij
Volgens mij is dat redelijk levensbedreigend als ik het zo hoor, misschien is het een idee om je geliefde in de buurt te houden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef hartloper het volgende:
Vervelend dat je het van dichtbij hebt meegemaakt. De neuroloog zegt dat ik meer moet denken aan een afknelling van een bloedvat, en dan knappen. Dus niet zoals een cva zei hij.
Komt goed, ik wil mijn vrouw ook ff een weekendje plezier gunnen.
Ah, de internet dokter is gearriveerd. Hallo dokter!quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat redelijk levensbedreigend als ik het zo hoor, misschien is het een idee om je geliefde in de buurt te houden?
Ik was er ook al over begonnen. Maar goed, als bij het knappen van een bloedvat niet aan een cva moet worden gedacht, zoals hij in zijn laatste reactie schreef, dan is het kennelijk een andere categorie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat redelijk levensbedreigend als ik het zo hoor, misschien is het een idee om je geliefde in de buurt te houden?
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, de internet dokter is gearriveerd. Hallo dokter!
En wat als je vrouw een grote boodschap doet op het toilet en je valt om?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:00 schreef Nightquest777 het volgende:
Als er toch een kleine kans is dat het helemaal mis gaat dan wil je toch je vrouw bij je hebben? Straks zadel je haar met een gigantisch spijt/schuld gevoel op voor de rest van haar leven. Just my 2 cents.
Ik heb astma, maar daar hoeft mijn vrouw niet voor thuis te blijven natuurlijk.quote:
Doen ze hier in Brabant ook hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:58 schreef hartloper het volgende:
100 procent hollander![]()
Maar ik noem haar idd meestal vrouwke
Als zij staat de hossen bij DJ <willekeurige nederlandse jongensnaam>, en jij krijgt haar via haar mobiel aan de telefoon (ondanks dat je zelf in je eerste post aangeeft dat dit nooit gaat lukken), dan kan ze binnen 30 minuten naast jou in het ziekenhuis zitten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |