Volgens mij is dat redelijk levensbedreigend als ik het zo hoor, misschien is het een idee om je geliefde in de buurt te houden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:27 schreef hartloper het volgende:
Vervelend dat je het van dichtbij hebt meegemaakt. De neuroloog zegt dat ik meer moet denken aan een afknelling van een bloedvat, en dan knappen. Dus niet zoals een cva zei hij.
Komt goed, ik wil mijn vrouw ook ff een weekendje plezier gunnen.
Ah, de internet dokter is gearriveerd. Hallo dokter!quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat redelijk levensbedreigend als ik het zo hoor, misschien is het een idee om je geliefde in de buurt te houden?
Ik was er ook al over begonnen. Maar goed, als bij het knappen van een bloedvat niet aan een cva moet worden gedacht, zoals hij in zijn laatste reactie schreef, dan is het kennelijk een andere categorie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef Nightquest777 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat redelijk levensbedreigend als ik het zo hoor, misschien is het een idee om je geliefde in de buurt te houden?
Goeiemorgen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:56 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ah, de internet dokter is gearriveerd. Hallo dokter!
En wat als je vrouw een grote boodschap doet op het toilet en je valt om?quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:00 schreef Nightquest777 het volgende:
Als er toch een kleine kans is dat het helemaal mis gaat dan wil je toch je vrouw bij je hebben? Straks zadel je haar met een gigantisch spijt/schuld gevoel op voor de rest van haar leven. Just my 2 cents.
Ik heb astma, maar daar hoeft mijn vrouw niet voor thuis te blijven natuurlijk.quote:
Doen ze hier in Brabant ook hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:58 schreef hartloper het volgende:
100 procent hollander![]()
Maar ik noem haar idd meestal vrouwke
Als zij staat de hossen bij DJ <willekeurige nederlandse jongensnaam>, en jij krijgt haar via haar mobiel aan de telefoon (ondanks dat je zelf in je eerste post aangeeft dat dit nooit gaat lukken), dan kan ze binnen 30 minuten naast jou in het ziekenhuis zitten?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |