Mijn editor is al up-to-date. Dus GAE zit al in de Eredivisie.quote:
Meur zequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
Ik verzin morgen wel iets.
Nu lekker pitten
Nog geen kampioen geworden trouwensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo'n TT had ik ook al in gedachten
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog geen kampioen geworden trouwens
ga met ADO. Leuke club maar wel een grote uitdaging.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:22 schreef dion_v_k het volgende:
Ik verzin morgen wel iets.
Nu lekker pitten
Aan het begin van het europees seizoen moet je 25 spelers registeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:49 schreef DeHovenier het volgende:
M'n 1e keep heeft een blessure dus ik wil m'n 2e keep opstellen, mag dat niet omdat ie niet geregistreerd is bij de UEFA. Hoe kan ik daarvoor zorgen?
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan het begin van het europees seizoen moet je 25 spelers registeren.
Je hebt geen 2 keepers gedaan? :S
Faalhaasje ben je toch ook hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee
Had nog 2 andere backupkeepers rondlopen, maar die heb ik ook niet geregistreerd. Dus ik heb maar een 16 jarig ventje uit de jeugd voor de leeuwen gegooid, dat was de enige keeper die mocht spelen![]()
Hij heeft het wel goed gedaan, haalde een 7.0 en kreeg maar 1 goal tegen. 4-1 thuis gewonnen tegen Olimpija, en Dortmund speelde gelijk met 3-3 tegen Braga
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faalhaasje ben je toch ook he
Spelers onder de 21 hoef je niet op te geven, dus dat is dan inderdaad je enige optie.
Je rust niet voordat hij op beide plaatsen op no. 1 staat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Siem de Jong heeft bij mij nu 278 competitie wedstrijden gespeeld, waarmee hij 13de staat aller tijden.
Barry Hulshoff zal over enkele weken ook achter hem liggen.
1 Sjaak Swart 463 1956-1973
2 Wim Suurbier 393 1964-1977
3 Danny Blind 372 1986-1999
4 Piet Keizer 364 1961-1974
5 Bennie Muller 341 1958-1970
6 Ruud Krol 339 1968-1980
7 Frank de Boer 329 1988-1999
8 Gé van Dijk 325 1943-1957
9 Ger van Mourik 316 1950-1963
10 Wim Anderiesen sr. 309 1925-1940
11 Gerrit Keizer 302 1929-1948
12 Barry Hulshoff 283 1966-1977
Ook heeft hij 147 competitiegoals gemaakt, waarmee hij Piet Keizer voorbij is en 5de staat.
Henk Groot staat 4de met 161 goals, die is in te halen.
Sjaak Swart met 175 is 3de.
Johan Cruijff staat 2de met 205 goals.
En eerste met 273 goals is Piet van Reenen.
Siem is nu 28, de 3de plek is wel haalbaar, lijkt me.
Wat doe je dan ook in de CLquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zucht, vorig seizoen redelijk gemakkelijk de Europa league gewonnen, nu speel ik bagger in de CL.
Al met 4-0 van Chelsea verloren, en nu thuis met 0-3 onderuit tegen Spartak Moskou terwijl ik de wedstrijd domineer.
Ik wil kijken hoever hij kan komen, in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je rust niet voordat hij op beide plaatsen op no. 1 staat?
[..]
Wat doe je dan ook in de CL
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja potjandorie. En ik was beter. Geef ik weer alles weg in maart en april
Bij mij zijn ze overgenomen door een Zuid-Afrikaan paar jaar terug en spelen ze elk jaar wel Europeesquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
ADO zit in mijn game onder de degratatiestreep, 16 wedstrijden gespeeld.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze overgenomen door een Zuid-Afrikaan paar jaar terug en spelen ze elk jaar wel Europees
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een eindbaas deze spits![]()
[ afbeelding ]
ik sta na 29 wedstrijden met Marseille 1e met 8 punten voorsprongquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste seizoen en dan zo scorenEn kostte maar 1,4 miljoen
Wat een beestquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een eindbaas deze spits![]()
[ afbeelding ]
Dat is altijd een kutteam om tegen te spelen met FM. Daar kan ik bijna nooit van winnen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:00 schreef fabio070 het volgende:
[..]
ik sta na 29 wedstrijden met Marseille 1e met 8 punten voorsprong
naja, ben nog niet echt goed in fmquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is altijd een kutteam om tegen te spelen met FM. Daar kan ik bijna nooit van winnen.
Doe je wel een heel Frans team? Is wel makkelijk met al die goede Franse regens enzo
Ik heb ook niet veel Nederlanders in mijn team hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:03 schreef fabio070 het volgende:
[..]
naja, ben nog niet echt goed in fmdus wil eerst gewoon de champions league winnen met Marseille. Als dat gelukt is dan is het inderdaad mijn doel om mijn team geheel te nationaliseren.
sta wel met gemak in europa league kwartfinale nadat ik athletic met 6-0 heb verslagenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet veel Nederlanders in mijn team hoor. Zijn veel te duur allemaal.
Meer betalen aan hun zaakwaarnemer (is per zaakwaarnemer afhankelijk), of ze meer loon geven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:43 schreef wieisboos het volgende:
Wat kan ik doen tegen belachelijk lage ontsnappingsclausules die spelers in hun contract willen?
Ja heb net een zaakwaarnemer 2.5m moeten geven in plaats van de 500k die hij vroeg, toen pas ging hij akkoordquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Meer betalen aan hun zaakwaarnemer (is per zaakwaarnemer afhankelijk), of ze meer loon geven.
Koopje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerste seizoen en dan zo scorenEn kostte maar 1,4 miljoen
Die wil ik ook welquote:
Damn, da's wel heel erg veelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja heb net een zaakwaarnemer 2.5m moeten geven in plaats van de 500k die hij vroeg, toen pas ging hij akkoord
Nog te weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Contractverlenging en nu heeft hij een clausule van 21,5 miljoen voor buitenlandse clubs.
Ben nu 3 filmpjes aan t uploaden (match highlights) in HD 1080p kwaliteit. Duurt wel ffquote:
Mooi man. Ik ben nu lekker in de transferperiode. Volgend seizoen moet ik echt voor de titel gaan en CL halen. Zeker nu er 3 CL plaatsen zijn in de Eredivisiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ben nu 3 filmpjes aan t uploaden (match highlights) in HD 1080p kwaliteit. Duurt wel ff
Dit zijn die tegen ADO en Braga:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi man. Ik ben nu lekker in de transferperiode. Volgend seizoen moet ik echt voor de titel gaan en CL halen. Zeker nu er 3 CL plaatsen zijn in de Eredivisie.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:51 schreef Sejt het volgende:
De miljoenen van Manchester City eruit gegooid in 1e knockout wedstrijd met Feyenoord in 2014/20151-0 thuis en 1-2 uit.
Ben jij al aan het strijden voor het kampioenschap?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dit zijn die tegen ADO en Braga:
Scherpte ervan valt me wel tegen btw, je kan die namen amper lezen
Succes! Zit nu begin december, dus winterstop komt er zo aan.
Nee, nog niet. Sta nu 5e met 16 wedstrijden gespeeld.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij al aan het strijden voor het kampioenschap?
Is nog best lastig om die laatste stap te maken hèquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:56 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Sta nu 5e met 16 wedstrijden gespeeld.
Idd. Maar eens zal ik doorbrekenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is nog best lastig om die laatste stap te maken hè
Best goede resultatenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd. Maar eens zal ik doorbreken
En de laatste wedstrijden heb ik iets met het getal 4
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
1-1 gespeeld tegen NEC.
We kregen geel in de 49ste, 52 ste, 54ste, 59ste, 60ste en 67ste minuut. Wat?
De scheids had de pik op onsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoop dat het na de winterstop hetzelfde is.
[..]
Bij mij gaat het meestal in de laatste maanden kut. En die zijn toch redelijk belangrijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoop dat het na de winterstop hetzelfde is.
Idd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij gaat het meestal in de laatste maanden kut. En die zijn toch redelijk belangrijk
Ik verloor nog bijna van Top Oss dit seizoenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd.
Was wel baas vorig seizoen dat ik in de laatste wedstrijd tegen H 'veen moest thuis. Ik stond 7e, zij 6e, en ik won, dus werd ik 5e
Nanananana![]()
Top Ossquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verloor nog bijna van Top Oss dit seizoenStond na 55 minuten 2-0 achter. Toen de hele tweede helft Vol op de aanval gespeeld en nog 4-2 gewonnen
.
Ajax ligt ook lekker ver achterquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoppa! 3-1 winst op PSV, was heel belangrijk:
[ afbeelding ]
Terechtquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:52 schreef wieisboos het volgende:
PSV is bij mij trouwens overgenomen door een stel Russen, hadden op een gegeven moment een elftal met Zlatan, VdV en Nani
Hier is van der Vaart de manager van PSVquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:52 schreef wieisboos het volgende:
PSV is bij mij trouwens overgenomen door een stel Russen, hadden op een gegeven moment een elftal met Zlatan, VdV en Nani
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja! Extra verdedigende middenvelder er in en uitspelen.
We gaan naar het WK 2018.
Ik snap alleen geen zak van het "informatie" tabje. De sterspelers zijn een spits van Kaiserslautern (2de divisie) die 1 interland heeft (heb ik gedaan zodat hij niet voor Duitsland uit kon komen), de reservekeeper van Nordsealand die nog geen 10 wedstrijden in het eerste heeft gespeeld (17 keer voor Jong Denemarken uitgekomen), een 20-jarige verdediger van Aab met een handvol jeugdinterlands en een centrale middenvelder die wel basisspeler is bij mij.quote:
Ik zou het niet weten, ben nooit bondscoach geweest.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap alleen geen zak van het "informatie" tabje. De sterspelers zijn een spits van Kaiserslautern (2de divisie) die 1 interland heeft (heb ik gedaan zodat hij niet voor Duitsland uit kon komen), de reservekeeper van Nordsealand die nog geen 10 wedstrijden in het eerste heeft gespeeld (17 keer voor Jong Denemarken uitgekomen), een 20-jarige verdediger van Aab met een handvol jeugdinterlands en een centrale middenvelder die wel basisspeler is bij mij.
Geen Eriksen, geen Fischer, geen Helenius, geen Ostergard. :S
Correctquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Nog steeds met die ene tactiek waar je gisteren mee op de proppen kwam?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Correct
edit: alle credits naar Hovv trouwens
Godsammequote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:24 schreef Sejt het volgende:
Echt hè...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daaronder nog 3 jeugdspelers met 4,5 ster.
Gasten kopen gewoon alles op.
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gratis en voor niks:
[ afbeelding ]
Hier bij PSVquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
BMI speelt bij Barcelona bij mij.
Heuj, er is nog iemandquote:
Daar heeft iedereen last van.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:03 schreef Akilla het volgende:
!@$%#
900 miljoen kansen = 0 doelpunten
Tegenpartij 2 kansen = 2 doelpunten...
Iemand tips? Ik heb veel balbezit en heb ook redelijk wat kansen, maar vaak wordt paal,lat,keeper geraakt.
Sowizo wordt ik er moe van dat ik bijna elke wedstrijd een blessure heb(valt hier wat tegen te doen) en dat ik geweldig voetbal speel (en bijna niet verlies)tegen de top 6, aardig voetbal tegen 6 - 10 en echt crap speel tegen de rest... en ook vaak verlies.. terwijl ik zelf voor plek 10 - 18 strijdt...
'quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heeft iedereen last van.
Hmm, in de EK kwalificatie zit ik met buren Zweden, IJsland en Duitsland. Liechtenstein maakt het feest compleet.
Ook zoveel last van blessures?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:27 schreef Akilla het volgende:
[..]
'
Dat is in ieder geval een soort van geruststelling
Sowieso is het geval als je continu kansen mist, dat dan de tegenstander gaat geloven dat er wat te halen valt bij je, en ze dus ook gaan scoren.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:03 schreef Akilla het volgende:
!@$%#
900 miljoen kansen = 0 doelpunten
Tegenpartij 2 kansen = 2 doelpunten...
Iemand tips? Ik heb veel balbezit en heb ook redelijk wat kansen, maar vaak wordt paal,lat,keeper geraakt.
Sowizo wordt ik er moe van dat ik bijna elke wedstrijd een blessure heb(valt hier wat tegen te doen) en dat ik geweldig voetbal speel (en bijna niet verlies)tegen de top 6, aardig voetbal tegen 6 - 10 en echt crap speel tegen de rest... en ook vaak verlies.. terwijl ik zelf voor plek 10 - 18 strijdt...
En als ze tegenvallen je savegame weer herladen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo. Opgeslagen 1 dag voordat de regens komen.
Nu even boodschappen halen, koken en eten en dan kijken wat voor talenten er uit komen rollen
Laagste Deense of Zweedse divisie proberen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
Ik ben een beetje klaar met mijn Southampton en Dordrecht game(s). Iemand nog een leuk idee om eens uit te proberen?
misschien een keer laag in Engeland beginnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
Ik ben een beetje klaar met mijn Southampton en Dordrecht game(s). Iemand nog een leuk idee om eens uit te proberen?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Laagste Deense of Zweedse divisie proberen?Zit je bij de eerste wel met het gezeik dat je team een X aantal Denen / jonge spelers in het veld en op de bank moet hebben
Ik heb geen zin in een game waar ik 20 jaar mee bezig ben voor ik wat kan bereiken, dat heb ik al vaak gedaan deze fm.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:34 schreef fabio070 het volgende:
[..]
misschien een keer laag in Engeland beginnen? zelf nog nooit gedaan maar je hoort verhalen dat dat wel leuk is.
begin met een middenmoter uit frankrijk, hebben vaak een goede jeugopleiding.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen zin in een game waar ik 20 jaar mee bezig ben voor ik wat kan bereiken, dat heb ik al vaak gedaan deze fm.
Frankrijk... dan speel ik nog liever in Portugal, en dat vind ik al geen zak aanquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:36 schreef fabio070 het volgende:
[..]
begin met een middenmoter uit frankrijk, hebben vaak een goede jeugopleiding.
RC Lens in 2e divisie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:36 schreef fabio070 het volgende:
[..]
begin met een middenmoter uit frankrijk, hebben vaak een goede jeugopleiding.
Bij zulke clubs ligt er naar mijn mening teveel druk opquote:
Begin je toch gewoon je 3554e nieuwe game?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bij zulke clubs ligt er naar mijn mening teveel druk op"Je MOET kampioen worden anders vinden we je niet meer lief!"
Tuurlijkquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En als ze tegenvallen je savegame weer herladen?
Met Vaduz.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Begin je toch gewoon je 3554e nieuwe game?
Montpellierquote:Op woensdag 12 juni 2013 19:31 schreef Typisch het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk
Misschien moet ik het eens 20 keer herladen om een goede keeper te krijgen.
Vermeer is al 32
[..]
Met Vaduz.
Ik zie heel vaak spelers met Marrokkaanse/Turkse voornamen en een Nederlandse achternaam. Best irritantquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, ik heb mijn regens bekeken en het is niet veel soeps dit jaar.
1 keer 3,5 ster, 1 keer 3 ster, 2 keer 2,5 ster.
Overigens is weer iedereen ontzettend slap. Ik heb geloof ik in al die jaren nog geen regen gehad met een Kracht boven de 8.
Dit is mijn "grote" talent dit jaar.
[ afbeelding ]
Hehehe. Ik heb allemaal regens die aan het einde van het contract naar Top Oss gaan ofzo. Mijn jeugdopleiding zuigt een beetje. Toch zorg ik iedere keer voor meer geld daarheen.quote:
Ja, jammer wel. Ik had gehoopt dat dat in deze versie minder zou zijn.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak spelers met Marrokkaanse/Turkse voornamen en een Nederlandse achternaam. Best irritant
Ik had een Özughan van Dijk tussen m'n regensquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zie heel vaak spelers met Marrokkaanse/Turkse voornamen en een Nederlandse achternaam. Best irritant
Kan toch. Een Nederlandse pa en een dominante Turkse moeder.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had een Özughan van Dijk tussen m'n regens
Mijn Youth Faculties en Youth Recruitment zijn Average, en m'n Junior Coaching is Exceptional. Zo graag die Recruitment hoger willen hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Ik heb allemaal regens die aan het einde van het contract naar Top Oss gaan ofzo. Mijn jeugdopleiding zuigt een beetje. Toch zorg ik iedere keer voor meer geld daarheen.
Vooral keepers. Echt dra-ma-tisch. Ieder land heeft goede keepers, behalve Nederland. Dat is met alle 3 mijn spellen tot nu toe.
[..]
Ja, jammer wel. Ik had gehoopt dat dat in deze versie minder zou zijn.
Maar nergens zie je een Pjotr Obangidabonganoedoe rondlopen, terwijl 'ie wel een Congolese vader heeft en een Russische moeder.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch. Een Nederlandse pa en een dominante Turkse moeder.
Ik meen een keer ergens te hebben gelezen dat er een Mohamed-Jan de Vries rondloopt in NLquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan toch. Een Nederlandse pa en een dominante Turkse moeder.
Racisme!quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar nergens zie je een Pjotr Obangidabonganoedoe rondlopen, terwijl 'ie wel een Congolese vader heeft en een Russische moeder.
Verklaar dat eens!
Mohammed Houdoe.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik meen een keer ergens te hebben gelezen dat er een Mohamed-Jan de Vries rondloopt in NL
Hogere recruitment moet je toch de grootste ploeg in de buurt zijn ofzo?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn Youth Faculties en Youth Recruitment zijn Average, en m'n Junior Coaching is Exceptional. Zo graag die Recruitment hoger willen hebben.
Is dat een 'bug' wat in ieder deel is voorgekomen?
Dan zouden er ook veel Indo's, Suri's etc moeten rondlopen
quote:
Brabomocroquote:
Oh. Dan moet ik dus groter worden dan H'veen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hogere recruitment moet je toch de grootste ploeg in de buurt zijn ofzo?
Ja, kwam in ieder deel dat ik gespeeld heb voor.
Wat bedoel je met dat laatste?
Ooh dan heb ik sowieso nog concurrentie van Twente.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hogere recruitment moet je toch de grootste ploeg in de buurt zijn ofzo?
Ja, kwam in ieder deel dat ik gespeeld heb voor.
Wat bedoel je met dat laatste?
O, zo. Ja, geen idee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. Dan moet ik dus groter worden dan H'veen.
Die heeft trouwens een Abover Average Youth Recruitment. Nog ff geduld hebben dus
Nou, waarom alleen Marokkaanse en Turkse namen? Suriname is een kolonie geweest van NL.
Ik weet niet zeker hoor, of het zo werkt. Maar ik meen zoiets gelezen te hebben.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan heb ik sowieso nog concurrentie van Twente.
Jij bent GAE?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens met Kowet begonnen, de nieuwste dataupdate van Manutd
Bevalt me goed tot nu toe
[ afbeelding ]
En thuis 1-1 tegen Vitesse.
Ik werd meteen kampioen. Maar ik begon in de JL.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was jouw eerste seizoen dan?
Heb dit 'ingekocht''
[ afbeelding ]
Ah, oké.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik werd meteen kampioen. Maar ik begon in de JL.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens met Kowet begonnen, de nieuwste dataupdate van Manutd
Bevalt me goed tot nu toe
[ afbeelding ]
En thuis 1-1 tegen Vitesse.
managers united haal ik mijn dataupdates vandaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar je speelt met GAE? Wat heeft ManUtd nu ermee te maken?
Dat is een site waar je allemaal dingen kan updaten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Maar je speelt met GAE? Wat heeft ManUtd nu ermee te maken?
Heb het maar opgehevenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je blokken helpt niet veel blijkbaar.
Ik heb nog wel een leuke middenvelder voor je, heeft een jeugdcontract bij City, maar ik ben zn naam vergeten en ik zit midden in een wedstrijdquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe was jouw eerste seizoen dan?
Heb dit 'ingekocht''
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
managers united haal ik mijn dataupdates vandaan.
Ok.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is een site waar je allemaal dingen kan updaten.
nee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Ok.
Het is dus geen officiële update van SI?
Je kan daar zoveel downloaden. Ook hele aparte leagues enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
Ok.
Het is dus geen officiële update van SI?
World leagues ja, met barça manutd etcquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan daar zoveel downloaden. Ook hele aparte leagues enzo.
Ok, Dat zie ik mezelf nog niet zo gauw doenquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
World leagues ja, met barça manutd etc
Oude spelers ook
Gewoon iets van 10 divisies met de beste Europese clubs enzo. Maar dat is toch minder leuk denk ik. Minder realistisch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
World leagues ja, met barça manutd etc
Oude spelers ook
Laten staan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:37 schreef Happel het volgende:
Wat doen jullie met spelers, waarbij na de peptalk voor de tweede helft "looked to switch off" staat? Wisselen of gewoon laten staan?
Ik laat ze altijd staan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:37 schreef Happel het volgende:
Wat doen jullie met spelers, waarbij na de peptalk voor de tweede helft "looked to switch off" staat? Wisselen of gewoon laten staan?
Anders krijg je meteen iedereen tegen je.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom? Ik gooi die speler gelijk aan de kant.
Is dat zo? Nooit ervaren, maar ik heb het dan ook nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders krijg je meteen iedereen tegen je.
Die spelers zeiken om van alles joh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:44 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Is dat zo? Nooit ervaren, maar ik heb het dan ook nog nooit gedaan.
Had net gehad dat een AMC vroeg om meer speeltijd. We spraken af dat ik m zou uitlenen, maar niemand wilde 'm. En daarna raakte hij bij een potje in de reserves geblesseerd voor 4 weken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die spelers zeiken om van alles joh.
Spelers vragen continu om speeltijd hier. En dan doe ik valse beloftesquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Had net gehad dat een AMC vroeg om meer speeltijd. We spraken af dat ik m zou uitlenen, maar niemand wilde 'm. En daarna raakte hij bij een potje in de reserves geblesseerd voor 4 weken.
Ben ik weer van dat gezeur af
quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers vragen continu om speeltijd hier. En dan doe ik valse beloftesEn worden ze na een tijdje boos daarom, komen ze op transferlijst en wil niemand ze. Dan willen ze weer van de transferlijst. Rare mensen, die voetballers.
Tja, de een speelt Europees en de ander nietquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd gaar dat iedereen een verschillend aantal wedstrijden heeft gespeeld
In het echt zie je dit nooit hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, de een speelt Europees en de ander niet
quote:
Messi Messi, Kuyt komt eraanquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geloot tegen Fenerbahce in de Europa League. Lastige ploeg.
Ga je ze rust gunnen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
In de kwartfinale van de CL thuis met 2-0 van Barcelona gewonnen. Nu me klaarmaken voor de uitwedstrijd. Eriksen en Denswil zijn te vermoeid.
Ik hou ze denk ik op de bank, dat ze er in kunnen komen in de rust.quote:
IRL?quote:
Hebben ze geen 'rest' icoontje voor hun naam?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou ze denk ik op de bank, dat ze er in kunnen komen in de rust.
Ajax valt hier wel mee, het is vooral Vitesse enquote:
Hier is Vitas gedegradeerd, daarom kon ik Bony voor 2M ophalenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ajax valt hier wel mee, het is vooral Vitesse enPSV
die het elk seizoen goed doet.
Ajax is de laatste seizoenen aan een opmars bezig. Hiervoor 2x kampioen en nu winterkampioen. PSV is nu wat minder maar zijn vaak zat kampioen geworden. Vitesse is dan weer niks. Spelen al jaren rechterrijtje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ajax valt hier wel mee, het is vooral Vitesse enPSV
die het elk seizoen goed doet.
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hebben ze geen 'rest' icoontje voor hun naam?
RVP sloot zijn carriere af bij FC Groningen hierquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan is het goed
Hier is RVP aan het afbouwen.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
0-0 gehouden, na Juventus ook Barcelona verslagen.
Halve finale tegen Real.quote:
Hier bij Spartaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
RVP sloot zijn carriere af bij FC Groningen hier
Fair Playquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Halve finale tegen Real.
Andere halve finale gaat tussen Arsenal en Man City.
Nederlandse coëfficient is nog steeds op de 8ste plaats omdat alle ploegen behalve Ajax (en dit jaar deden PSV en Twente het aardig) er in de eerste voorronde uitvliegen en dus alleen maar punten kosten.
Ook 2 keer de Fair Play gewonnen, waardoor de punten door 7 gedeeld worden en ADO er 2 keer met 5-0 af gaat tegen een of andere Moldavische club.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien dat ik een speler genaamd Gay transfervrij kan binnenhalen. Is wel een oplossing misschien voor ontevreden spelers.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien dat ik een speler genaamd Gay transfervrij kan binnenhalen. Is wel een oplossing misschien voor ontevreden spelers.
Fair Play klassement. Als alle ploegen van je land in Europa sportief zijn, kun je dat winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Fair Play
[..]
Heb je hommo's in je team dan
Weer zo'n nep-Nederlanderquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Fair Play klassement. Als alle ploegen van je land in Europa sportief zijn, kun je dat winnen.
3 landen mogen dan een extra club afvaardigen.
Een van mijn topscorers dit jaar is Mustafa Kooiman, met 10 goals
Hij is mijn reserve centrale verdediger.
Stelletje huillie'squote:Op woensdag 12 juni 2013 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik wel. Ze janken immers overal om.
Hoelang ken je die zin al?quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Stelletje huillie's
Kein geloel, foebele!
Kijken niet, volgen welquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het idee dat je pas sinds een halfjaar voetbal kijkt ofzo
Hij is stand in voor zowel Denswil als Alderweireld. Ook een paar keer op linksback gespeeld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:46 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Weer zo'n nep-Nederlander
10 goals voor een CV die ook nog 'ns reserve is, is best naais
[..]
Stelletje huillie's
Kein geloel, foebele!
Mjaquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wauw. En je ging pas volgens sinds FMBeetje omgekeerde wereld.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb bij jou altijd het idee dat je pas sinds een halfjaar voetbal kijkt ofzo
Volgens mij heb ik hem de kop zo gek gemaakt dat 'ie ook FM ging spelenquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wauw. En je ging pas volgens sinds FMBeetje omgekeerde wereld.
Moest je hem nog wel de spelregels uitleggen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem de kop zo gek gemaakt dat 'ie ook FM ging spelen
quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kooiman met goal nummer 11Met nog zeker 5 wedstrijden te gaan.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Verdikkeme, een hattrick van Kooiman. Alle 3 goals uit corners.
Dankzij hem winnen we 5-2 van Feyenoord.
Geen commentaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest je hem nog wel de spelregels uitleggen?
Hij vraagt soms nog wel vrij domme dingenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moest je hem nog wel de spelregels uitleggen?
Voorbeeld?quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij vraagt soms nog wel vrij domme dingen
Huntelaar gaat nicequote:Op woensdag 12 juni 2013 23:17 schreef MMUFC het volgende:
Regerend bekerwinnaar Dortmund wordt in de beker uitgeschakeld door Dresden. De nummer 18 van de 2.Bundesliga
Zelf dit seizoen Super Cup na penalties verloren en verder 2x gelijk in competitie en de rest gewonnen. De uitschieters:
Bayern Munchen - Dortmund 7-1
Valencia - Bayern Munchen 3-6
Bayern Munchen - Dynamo Kiev 7-1
CL na 4 duels door, beker in 3e ronde tegen Dusseldorf en in competitie na 12 duels gelijk met Schalke. Schalke heeft alleen wel een duel meer. Schweinsteiger heeft al 10 competitiegoals, waarvan 3 penalties. Gomez staat op 9. Huntelaar heeft er al 16 uit 13..
Jammer van de 0-0. Succes!quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Real Madrid weggespeeld, mede dankzij een rode kaart.
Toch op 0-0 gebleven thuis.
Nu mag ik uit niet verliezen.
0-0 is echt een kutuitslag.quote:Op woensdag 12 juni 2013 23:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Real Madrid weggespeeld, mede dankzij een rode kaart.
Toch op 0-0 gebleven thuis.
Nu mag ik uit niet verliezen.
Altijd heerlijk die stiekeme overwinningen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:05 schreef DeHovenier het volgende:
1-0 in de 92e minuut
-edit-
2-0 in de 93e minuut![]()
Iddquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd heerlijk die stiekeme overwinningen.
JA! 3-0 gewonnen! Heerlijk dit
Lekker laf counteren.
Hmm, mijn fans zijn niet zo tevreden.quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb nog helemaal niks gewonnenquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, mijn fans zijn niet zo tevreden.
Ik heb de JSC, ESP, Eredivisie gewonnen, halve finale beker verloren van Vitesse en sta in de finale van de CL. Veel beter kan het niet.
Toch zijn de fans qua competities maar 80% tevreden.
Wat had je veranderd aan je tactiek dan?
Fysiek nog wat trainen en je hebt een zeer goede CMquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks gewonnen
Heb dit seizoen een nieuw tactiek geintrodiceerd, 4-3-3 standard, en 4-1-3-2 counter.
Met 4-3-3 een afmaker links, een targetman in t midden als support en rechts een Advanced Forward die ook op de vleugels en op t middenveld kan spelen.
[ afbeelding ]
Halen voor 2.3 mln?
Ok, dank je welquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fysiek nog wat trainen en je hebt een zeer goede CM![]()
Zeker voor dat geld
Collegaquote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 00:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste competitiewedstrijd, Siem nog een hattrick waardoor hij op 25 goals eindigt. 161 totaal nu. Hup Siem!
Opslaan, en morgen de CL finale
Heb hem een contract aangeboden, 32k/maand, geen clausules, zaakwaarnemer krijgt 350k, en een loyayliteitsbonus van 100k. Gelijk voor 5 jaar vastgelegdquote:Op donderdag 13 juni 2013 00:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Fysiek nog wat trainen en je hebt een zeer goede CM![]()
Zeker voor dat geld
Een andere collaegaequote:Op donderdag 13 juni 2013 00:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is dit lekkerKwartfinale van de beker in- en tegen FC Utreg:
9e min: 0-1 afgekeurd
44e min: 1-0 door een lucky
83e: 1-1 Bajrami
89e: 1-2 e.d. Wuytens
94e: 2-2 afgekeurd
Op z'n Duits
Oh da's hier ook af en toe het geval jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verspeelt Ajax eens punten en raad eens. Ik verspeel ook meteen punten
Ik sta er 3 achter op Ajax. En 12 voor op nummer 3 PSVquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh da's hier ook af en toe het geval jaPSV speelde gelijk, dus deed ik dat ook. Even later zelfde verhaal met Grunn
Ik sta nu na 23 wedstrijden wel 8 punten los van nummer 2 Grunn, 9 van nummer 3 PSV en 12 van nummer 4 Ajax
Ik kan niet stoppenquote:Op donderdag 13 juni 2013 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tering, 't is alweer 2:16Ik sluit af, morgen de heenwedstrijd tegen AC Milan in de eerste knockoutronde van de CL.
Truste
Nee hoor, Argentijnse talenten komen altijd pas op hun 18e. Heb me daar ook een keer op verkeken. Staat ook 1.6.2015.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En dit baasje komt op dezelfde dag aankakken:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
JA GEWONNEN!
Ondanks missers van van Dijk en Kooiman, miste Arsenal er 3 van de 9. CL gewonnen zonder ook maar 1 aankoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |