gast ik zit op een scherm van 7'' te fokken , kan ik t zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:47 schreef maxburger het volgende:
[..]
Jij bent kansloos in bed als je niet eens de tepels van een vrouw kan vinden
Strings vaak.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:51 schreef maxburger het volgende:
Dragen meiden eigenlijk ondergoed onder een shortje? Vraag ik me al een tijdje af.
In LA niet denk ik. Misschien dat er een dualshock controller onder zitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:51 schreef maxburger het volgende:
Dragen meiden eigenlijk ondergoed onder een shortje? Vraag ik me al een tijdje af.
En ik weet gewoon zeker dat Sony gaat tegenvallen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:55 schreef maxburger het volgende:
Nog een uur. Ik kan mijn ogen bijna niet meer openhouden.
pak een energy drink als je er een hebtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:55 schreef maxburger het volgende:
Nog een uur. Ik kan mijn ogen bijna niet meer openhouden.
hoezo dat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En ik weet gewoon zeker dat Sony gaat tegenvallen.
Ik weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik.quote:
Helaas. Trouwens, als iemand zich verveelt, je kan leuke vragen gaan stellen aan Tess op www.ziggo.nl. Ze heeft bijna overal een pasklaar antwoord op.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:56 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
pak een energy drink als je er een hebt
oh ik dacht dat je die blonde tess van veronica bedoelde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:57 schreef maxburger het volgende:
[..]
Helaas. Trouwens, als iemand zich verveelt, je kan leuke vragen gaan stellen aan Tess op www.ziggo.nl. Ze heeft bijna overal een pasklaar antwoord op.
Na die van Ubisoft kan het niet zo erg worden toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En ik weet gewoon zeker dat Sony gaat tegenvallen.
Vraag waar ze woont of wat voor onderbroek ze aan heeft. Dan krijg je de leukere antwoorden.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:01 schreef Dagger87 het volgende:
ziggo vraag aan tess: Zal de sony persconferentie een uur wachten waard zijn??
antwoord:
Binnen vijf werkdagen na bestelling ontvangt u een bevestigingsbrief.
Hierin staat wat u besteld heeft, de ingangsdatum van uw contract, wat de kosten zijn, en wanneer u uw bestelling ontvangt. Is deze periode verstreken en heeft u nog niets ontvangen, neem dan contact op met een van mijn collega`s van de Klantenservice.
Uw vraag: Neuken??quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:01 schreef maxburger het volgende:
[..]
Vraag waar ze woont of wat voor onderbroek ze aan heeft. Dan krijg je de leukere antwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |