ok ik zie wel voor me dat je pas als vader kan spelen wanneer de kinderen slapen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:42 schreef Jimbo het volgende:
oh ik ook wel, maar met kids moet je opeens delen
rot op, pappa wil zelf spelen
ja, alsof de hele dag werken nog niet kut genoeg is, en dan je ontspanning thuis is ook weg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
ok ik zie wel voor me dat je pas als vader kan spelen wanneer de kinderen slapen.
helemaal niks manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
He maar jullie hebben een beetje verstand van zaken toch? Kijk het verschil tussen de PS2 en de PS3 was echt ENORM qua graphics enz, opeens had je internet, draadloze controllers etc etc
Maar wat is er nu dan zo vernieuwend aan de PS4??
Betere graphics. 60 fps op 1080p hopelijk. vrienden kunnen je gameplay live checken. Streaming van ps4 naar psvita spelen. en nog wat dingen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
He maar jullie hebben een beetje verstand van zaken toch? Kijk het verschil tussen de PS2 en de PS3 was echt ENORM qua graphics enz, opeens had je internet, draadloze controllers etc etc
eind ps2 graphs begin ps3 scheelden niet zoveel, nu is het t zelfde. als ps 4 wat ouder is heb je kwijl graphsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
at voor pauperbuurt zit je ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:46 schreef -CRASH- het volgende:
PFFFF wat een stank in 1 keer... Er heeft iemand een wietbom aangestoken op straat
Veel krachtiger qua hardware onderandere.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:43 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Kan je zo'n eind ps2 game opnoemen? Ik speelde vrijwel altijd San Andreas en mijn eerste PS3 game was uncharted en dat was wel echt een mega verschil haha :p Stiekem wil ik die PS4 toch wel hebben, ookal speel ik niet eens spellen, ik heb ze tot nu toe allemaal gehadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eind ps2 graphs begin ps3 scheelden niet zoveel, nu is het t zelfde. als ps 4 wat ouder is heb je kwijl graphs
Ik heb laatst voor het eerst weer geblowd zonder misselijk te worden. Wel hasj deze keer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:46 schreef -CRASH- het volgende:
PFFFF wat een stank in 1 keer... Er heeft iemand een wietbom aangestoken op straat
God of War 2quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Kan je zo'n eind ps2 game opnoemen? Ik speelde vrijwel altijd San Andreas en mijn eerste PS3 game was uncharted en dat was wel echt een mega verschil haha :p Stiekem wil ik die PS4 toch wel hebben, ookal speel ik niet eens spellen, ik heb ze tot nu toe allemaal gehad
Ja echt mooi en heel cool. Dat spel of BF4. Dilemma. of beide.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:48 schreef rakotto het volgende:
Wat vindt men van Tom Clancy - The Division?
Tot nu toe voor mij DE game van de E3quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:48 schreef rakotto het volgende:
WHY NOT BOTHHHHHHquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:49 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ja echt mooi en heel cool. Dat spel of BF4. Dilemma. of beide.
En ook nogeens aanbellen die KUT JUNKquote:
Oh jawel hoor, zeker dingen als water is nog zoveel verbetering in mogelijk, maar de hardware moet er wel voor zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:49 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ok, ok duidelijk. Er wordt dus slim ingespeeld op 'het social media tijdperk' en de graphics zullen nog beter/scherper worden. Maar echt veel realistischer krijg je het toch niet, ook niet over 5 jaar ofzo?Ik bedoel, als je nu sommige spellen ziet en het water in dat spel bijvoorbeeld dat is al net echt.
Alweer uitgespeeld... Maar wel een erg super spelquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:48 schreef rakotto het volgende:
Mensen, stuur deze jongen ff de link naar dat filmpje van die engine waarbij die gast van dat gebouw in New York springt. Ben de naam kwijt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:49 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ok, ok duidelijk. Er wordt dus slim ingespeeld op 'het social media tijdperk' en de graphics zullen nog beter/scherper worden. Maar echt veel realistischer krijg je het toch niet, ook niet over 5 jaar ofzo?Ik bedoel, als je nu sommige spellen ziet en het water in dat spel bijvoorbeeld dat is al net echt.
pes 2008 ps3:quote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:47 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
Kan je zo'n eind ps2 game opnoemen? Ik speelde vrijwel altijd San Andreas en mijn eerste PS3 game was uncharted en dat was wel echt een mega verschil haha :p Stiekem wil ik die PS4 toch wel hebben, ookal speel ik niet eens spellen, ik heb ze tot nu toe allemaal gehad
Haha ok ik blijf het raar vinden, hoe zullen die spellen er over 30 jaar dan wel niet uitzienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 02:50 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, zeker dingen als water is nog zoveel verbetering in mogelijk, maar de hardware moet er wel voor zijnZolang de hardware blijft verbeteren, krijgen we beter graphics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |