Kan er mee door zegt ie.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:53 schreef kibo het volgende:
Intussen een redelijk resultaat in Zwitserland, welliswaar geen top maar de 2e plaats kan er mee door ........
Bollekestrui zou idd leuk zijnquote:Op zondag 16 juni 2013 19:45 schreef forzaudinese het volgende:
Top 10 + bollentrui daar zou ik voor tekenen !Bauke heeft tuurlijk ook een aardig sprintje voor een etappe zege maar dan zal hij wel Valverde
moeten kloppen.
oh ik dacht Boukje Bolkemaquote:Op zondag 16 juni 2013 20:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nieuwe bijnaam: Bauke Bollema!
Hier las u het als eerste.
Valt wel mee. Mollema is nu 26, toch? Op die leeftijd hebben mensen wel vaker de Tour gewonnen. Hij kan alleen niet op tegen Froome, gok ik, en ook tegen renners als Contador en Rodriguez gaat hij het moeilijk krijgen. Dat is absoluut geen schande maar hij is hooguit een outsider omdat er gewoon nét een paar betere renners zijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef Wespensteek het volgende:
Nee, hij is nog te jong voor het winnen van zo'n grote ronde.
Mag wel iets gewaagder.quote:Op maandag 17 juni 2013 00:08 schreef marcodej het volgende:
De Nederlandse Fernando Escartin.
Top 10 zou prima zijn en als het meezit een keer meedoen om een etappe. Meer mogen we niet verwachten.
Zo makkelijk is het niet om de top 10 te halen. In de laatste 15 jaar zijn er maar 2 Nederlandse renners die dat hebben bereikt. Totaal maar 3x een top 10 klassering in die 15 jaar waarbij de 10de plek van Boogerd in 2001 mede te danken was het terugpakken van 15 minuten in de 15de etappe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |