niks mis meequote:
GTquote:
http://www.computerandvid(...)13-press-conference/quote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Rockiejj het volgende:
Waar kijken jullie?Jullie lopen sick voor!
ik snap er ook geen reet van, ik zie heel wat andersquote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Rockiejj het volgende:
Waar kijken jullie?Jullie lopen sick voor!
en dat voor een pre-rendered filmpjequote:
Druk op live.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik snap er ook geen reet van, ik zie heel wat anders
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en dat voor een pre-rendered filmpje
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen![]()
Pre-rendered shit, en dan ziet het er zo uit....
dragons age...was te verwachtenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
en dat voor een pre-rendered filmpje
ik aan strootmanquote:Op maandag 10 juni 2013 22:27 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb op één of andere manier hekel aan die gast van EA Sport.
ik zal eens spitten , aaigtquote:
ik heb er tweequote:
hihi je zei leuterquote:Op maandag 10 juni 2013 22:30 schreef Haque het volgende:
wat een saai geleuter man, laat nou eens wat zien
de k van ?quote:
Die heeft Jimboquote:
JA liefje ?quote:
geen gameplay uiteraardquote:
He, jij bent toch.. Dinges!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef KrentebolHooft het volgende:
wat is dit kut basketbal.
Its now you, your enemy and the ball! finally allowing for creativity!
wat een gezwets hé
dat zeiden de doctors ook toen jij eruit kwamquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zeiden de doctors ook toen jij eruit kwam![]()
My thoughts.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:33 schreef Jimbo het volgende:
pff saaie kut games, kom nou maar op met fifa
I know.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zeiden de doctors ook toen jij eruit kwam![]()
en dat zei ik toen ik mn vriendin voor t eerst zagquote:
hugs?quote:
kusjeknufquote:
* mrstylo Doet kusjeknuf terugquote:
Dit inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef LeaderRoel het volgende:
DE REST VAN DE E3 BOEIT ME NIET MEER
[ afbeelding ]
as toch hetzelfdequote:
Jonge, 3D publiek toch nu in Fifa!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
as toch hetzelfde
weet niet waarom iedereen zo enthousiast is over die sportspellenverandert toch nooit wat
omdat fifa gewoon tof is man.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
as toch hetzelfde
weet niet waarom iedereen zo enthousiast is over die sportspellenverandert toch nooit wat
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
man al die games die ze hebben gepresenteerd zien er niet uit
enige interessante is titanfall.
quote:
neequote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Jonge, 3D publiek toch nu in Fifa!
zag er wel kut uitquote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef De_Dakgoot het volgende:
man al die games die ze hebben gepresenteerd zien er niet uit, next generation mijn aars
enige interessante is titanfall.
switch danquote:
f5 dan hamlapquote:
nee fifa is baas, sorryquote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef LeaderRoel het volgende:
fifaalleen voor kindjes en mensen die normaal nooit gamen behalve voor dit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Het is eens iets anders, battlefield zal sowieso 60 euro + 50 euro aan dlc zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zag er wel kut uit
maar free running / wall jumping in fps is misschien wel leuk
WIE IS T ?quote:
echt hoor zag er zo brak uitquote:Op maandag 10 juni 2013 22:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dragon age zag er trouwens weer eens niet uit
Niet klappen als je geschoten bent in highschoolquote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Niet klappen als het vliegtuig land
Ik klap je moederquote:Op maandag 10 juni 2013 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet klappen als je geschoten bent in highschool
UFC gaat ze ownen.quote:
deze krijgt me sycedquote:Op maandag 10 juni 2013 22:44 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Die saaie technische praatjes bij sportgames
voor t eerst dat er geen 'fuck' in zat, dus dnk t welquote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef mrstylo het volgende:
Dus Dana had dit uit zijn hoofd geoefend?
Nu mis je de slechste game van de hele presentatiequote:
nuke that shitquote:
omdat dempoquote:
quote:
echte casuals zijn bazenquote:
Lekker met je bootje vanaf de kruiser komen dat waren nog eens tijdenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef 2Happy4U het volgende:
kunnen ze niet weer eens met asymmetrische maps komen? zoals omaha beach, vond dat zoveel leuker dan die 3/5 basissen per map
http://www.computerandvid(...)13-press-conference/quote:Op maandag 10 juni 2013 22:51 schreef Darkestrah het volgende:
Gamekings stream via Twitch is gewoon echt niet meer te doen nu, zoveel haperingen.
geen moeite voor dingen willen doenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen moeite voor dingen willen doenalles op een zilveren plaat gekregenw illen hebben
moeite willen steken in games terwijl je ook kan hosselenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
geen moeite voor dingen willen doenalles op een zilveren plaat gekregenw illen hebben
donder op, dat is niet interessantquote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]je weet niet wat een casual is he schatje ?
er bestaat ook nog een echt leven buiten games en computers om
hosselenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeite willen steken in games terwijl je ook kan hosselen
scripted waarschijnlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 22:54 schreef Verbodsbord het volgende:
Als deze schaal van destructie er in zit, dayum.
gamen met je chickquote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moeite willen steken in games terwijl je ook kan hosselen
morgenquote:
Die hebben zeker nooit een PC gehadquote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
mensen die nooit 64 man Battlefield hebben gespeeld
speelde het 11 jaar geleden al, wordt er depresief vanquote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef De_Dakgoot het volgende:
mensen die nooit 64 man Battlefield hebben gespeeld
Zeker weten (op de sport sectie na)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |