Reft bv luiers gehad die tot haar nek zaten!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hadden hier net de eerste spuitluier. Het zat overal. Langs haar benen tot zowat onder de oksel. Wasje draait. Misschien toch een beetje aan de dunne.
I. heeft juist supervolle luiers als hij vaak drinkt 's nachts. Overdag plast hij vaak veel minder dan 's nachts. Dus als hij veel zou drinken en geen volle luier heeft, zou ik dat ook wel gek vinden... Meestal is dat als hij ziek is en koorts heeft. Of veel zweet door warmte.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:02 schreef bitterend het volgende:
Kyara R drinkt soms de hele nacht en in de ochtend is haar luier droog...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:23 schreef Phaidra het volgende:
Ennnn 1 jaar bv!!![]()
![]()
Wie had dat gedacht...
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:23 schreef Phaidra het volgende:
Ennnn 1 jaar bv!!![]()
![]()
Wie had dat gedacht...
Noor had vanochtend ook geen plas om 7:00 terwijl ze om 03:00 voor het laatst was verschoond. Ze had het net wel weer tot in haar nek zitten zo ongeveerquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:02 schreef bitterend het volgende:
Kyara R drinkt soms de hele nacht en in de ochtend is haar luier droog...
Dat wilde ik ook zeggen jaquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Maar waterdunne poep is ook vocht?
Mij is altijd geleerd dat zolang er vloeibare doorloop is het goed is.
Mijn meisje spuugt ook, is ze in de kraamweek mee begonnen. Volgens mijn lk leren kindjes het zich soms aanom snel te spugen. Wasprobleem is het hier dus.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:28 schreef Shandaly het volgende:
Gezellig topic om door te lezen tijdens de lunch![]()
Mijn meisje spuugt de laatste dagen zo veel. (En het liefst over mama heen, of recht m'n decolleté in) Ik maak me (nog) niet echt zorgen dat ze te weinig binnen krijgt/houdt, want de luiers zijn nog prima, maar zou er iets aan te doen zijn? Krijgt ze teveel binnen en kan ik misschien beter iets afkolven voorat ze gaat drinken? Of is er iets anders aan de hand waarom ze ineens zoveel meer melk teruggeeft?
En herkenbaar, borsten werken hier gewoon als een wondermiddel bij huilenquote:Op woensdag 12 juni 2013 17:18 schreef LadyBlack het volgende:
Echt, ik zou me geen raad weten als ik die borsten niet had
Een stukje tepel?quote:
Ja dat dacht ik eerst maar het is echt een vlak plekje. Valt niets aan door te prikken..quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:58 schreef pessie het volgende:
Is het niet gewoon een melkblaar? Google maar even.
Heb je al eens een andere speen geprobeerd?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een stukje tepel?
Het lijkt nog het meest op een afte, weet niet of je dat ook op je tepel kunt krijgen![]()
En nog een vraagje. Wij zijn inmiddels 3 weken bezig om J uit een flesje te laten drinken, tot nu toe zonder succes. Nou proefde ik net een beetje borstvoeding dat 3 dagen in de koelkast heeft gestaan en het had een hele zure nasmaak. Is dat normaal? Het ziet er verder niet bedorven uit ofzo. Ik snap wel dat ze dat niet drinkt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |