Is goed. Vind mij maar.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
pas op of ik kom je opzoeken en ook belletje lellen
TR plaatsen, wordt vaak goed op gereageerd.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Etsu het volgende:
bashTT, waar zijn ara/LB als je ze nodig hebt
Wat kijk je zuur. Ow wacht, dat is je gezicht hahahaha.quote:
Jij kijkt wel eens met iets anders dan je gezicht?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat kijk je zuur. Ow wacht, dat is je gezicht hahahaha.
Dan wachten tot ik weer een keer op de TC ga. Nog een keer mijn FB profielfoto posten is een beetje overbodigquote:
Waar heb jij ogen in behalve in je hoofd?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij kijkt wel eens met iets anders dan je gezicht?
Zij adoreren mij blijkbaar. Volgens de Sherlock.quote:
Doei.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zij adoreren mij blijkbaar. Volgens de Sherlock.
Nou ga ik weer, doei.
quote:
Heppie is mijn favoriete ginger.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het mannetje zonder ziel en tevens vriendje van hypo
Is niet overbodig hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan wachten tot ik weer een keer op de TC ga. Nog een keer mijn FB profielfoto posten is een beetje overbodig
Dus jij vroeg mij op een date terwijl je een vriendje hebt?!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
Heppie is mijn favoriete ginger.
Ik ging niet vreemd. We hebben nog niet geneukt of überhaupt een date gehad.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus jij vroeg mij op een date terwijl je een vriendje hebt?!
Vreemdganger!
We have waited for too long!quote:
Jammer dat je een jongetje bentquote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als je grote borsten en lang haar hebt wil ik wel beste vriendinnen zijn.
xoxo
Watquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
Nick, wanneer ben je nou eens klaar met kansloos achter elke vrouwelijke bilspleet aanrennen?
Nou, hier dan. Verwacht maar geen heel dun manneke hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Nick wants some Dickquote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef Etsu het volgende:
Nick, wanneer ben je nou eens klaar met kansloos achter elke vrouwelijke bilspleet aanrennen?
Je bent aan het fantasieneuken met alle vrouwfiguren (exclusief Etsu) hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |