quote:Op donderdag 6 juni 2013 21:54 schreef papernote het volgende:
[..]
Weet je nog, "vroeger", toen jaguarized ging bijhouden wanneer ijsmeis online was, om vervolgens te klagen dat ze een slechte PUB-mod was.
oh niet gezienquote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een quote uit de SC. Waar had ik anders moeten reageren?
Doet de kraan het niet meer :s :squote:Op maandag 10 juni 2013 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
Godver ;s
geen drinken meer in huis en geen zin om te gaan fietsen
Misschien heeft de buurvrouw nog.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
Godver ;s
geen drinken meer in huis en geen zin om te gaan fietsen
Pak een paar glazen en vul zequote:Op maandag 10 juni 2013 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawohl maar wil niet de hele tijd naar de kraan lopen als ik dorst heb
Of de tuinslang pakkenquote:
Morgen ook een examen?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah, ga sowieso vroeg slapen dus tot die tijd maar even wat verzinnen
Als erbij ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
Wil je later werken in het DJ wereldje Rock?
Ja, ik heb morgen de laatste toets van mijn jaar en dat is een examen.quote:
Gooi het eruit!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
Heb het weer verpest
Ik ben gwn niet zo goed met meisjes.
oh zoquote:Op maandag 10 juni 2013 19:21 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, ik heb morgen de laatste toets van mijn jaar en dat is een examen.
Dank jequote:
Raar meisje danquote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik had het over fantasieneuken, en toen vond ze me eng
Oh, Utrecht. Leukquote:
Als ik had geweten dat het over jou ging....quote:
Dat is ook raar van jou, ik geef dat meisje helemaal gelijk!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou, ik had het over fantasieneuken, en toen vond ze me eng
Ja maar ik was niet serieus, en nu denkt ze dat ik serieus was, en nu negeert ze me en wil ze me nooit meer spreken!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat het over jou ging....
[..]
Dat is ook raar van jou, ik geef dat meisje helemaal gelijk!
mwuahahaaaaaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik was niet serieus, en nu denkt ze dat ik serieus was, en nu negeert ze me en wil ze me nooit meer spreken!
Dat gaat wel overquote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik was niet serieus, en nu denkt ze dat ik serieus was, en nu negeert ze me en wil ze me nooit meer spreken!
oewquote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat het over jou ging....
[..]
Dat is ook raar van jou, ik geef dat meisje helemaal gelijk!
Het was toch serieus?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef Spatieloos het volgende:
Heb ik al die onzin voor niks zitten typen.
Of Crack_quote:
Ja loop naar haar huis en ga met een andere jongen/meisje op haar bank zoenen.quote:
Hier in de SCquote:
okquote:Op maandag 10 juni 2013 19:28 schreef zwerty het volgende:
[..]
Spatieloos was raar en nu ben ik hard2get.
Oh, LB al gehad?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, haar ken ik nog niet, ik fantasieneuk geen vreemden.
Hoezo? Iedereen doet dat toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
Fantasieneuken?
Hoe oud ben je? Fucking 12 ofzo
Ik ben nog fantasiemaagd hoorquote:
KleineBrowniequote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is dat ook al weer, ben niet goed in afkortingen.
Nee, 16!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:30 schreef wietparkiet het volgende:
Fantasieneuken?
Hoe oud ben je? Fucking 12 ofzo
De MOD hier! (1 van de 2)quote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie is dat ook al weer, ben niet goed in afkortingen.
Ik fantaseer wel, maar ik heb nog nooit fantasiegeneuktquote:
Ja hoor, ik leer je het wel op onze slaapdate.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
kan iemand mij een spoedcursus fantasieneuken geven?
Nee leer mij nu. Dan kunnen we op onze slaapdate het fantasiegedeelte misschien wel weglatenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja hoor, ik leer je het wel op onze slaapdate.
Deze meiden doen het voorquote:Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
kan iemand mij een spoedcursus fantasieneuken geven?
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef Drabit het volgende:
Het moment dat een meisje uit je klas het mobiel bijhoudt van een goede vriend van je en zijn berichten gaat lezen. en dat jij dan hoopt dat ze niet het gesprek gaat lezen tussen die vriend en jou omdat ze er dan achterkomt dat je haar leuk vindt
Is juist goed dat ze erachter komt, dan gaat ze hem ook leuk vinden en komt er liefde.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef Drabit het volgende:
Het moment dat een meisje uit je klas het mobiel bijhoudt van een goede vriend van je en zijn berichten gaat lezen. en dat jij dan hoopt dat ze niet het gesprek gaat lezen tussen die vriend en jou omdat ze er dan achterkomt dat je haar leuk vindt
Bitchess hebben van mijn phone af te blijven ;squote:Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef Drabit het volgende:
Relaties met klasgenoten komt gewoon niet goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
[..]
Is juist goed dat ze erachter komt, dan gaat ze hem ook leuk vinden en komt er liefde.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee leer mij nu. Dan kunnen we op onze slaapdate het fantasiegedeelte misschien wel weglaten![]()
![]()
![]()
is dat fantasieneukenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef nodig het volgende:
[..]
Er is nog meer materiaal te vinden op youtube
Ik had sowieso mijn mobiel al niet aan haar gegeven om bij te houdenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Bitchess hebben van mijn phone af te blijven ;s
wat denken ze dat ze gelijke rechten hebben ofso ;s ;s
Je zit dus te fappen achter je pc?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ok dan, je moet gewoon een beeld voor je krijgen, alsof je aan het fantaseren bent, En dan is die persoon met wie je het wil doen ineens naakt, en jij ook. Een beetje voorspel en daarna gaat het beginnen, je moet gewoon doen als je normaal doet bij neuken, alleen dan in je fantasie.
Wat? Nee, dat is iets heel anders. Fantasieneuken doe je als je in bed ligt, en je fapt er niet bij, je geniet gewoon van je fantasie.quote:
Maar dan met neukenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
net als luchtgitaar spelen zeg maar?
Iddquote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
net als luchtgitaar spelen zeg maar?
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Nee, dat is iets heel anders. Fantasieneuken doe je als je in bed ligt, en je fapt er niet bij, je geniet gewoon van je fantasie.
Hoezo moet je er wat aan hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]wat heb je er dan aan?
Wij gaan niet neuken.
nu vind ik je nog engerquote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ok dan, je moet gewoon een beeld voor je krijgen, alsof je aan het fantaseren bent, En dan is die persoon met wie je het wil doen ineens naakt, en jij ook. Een beetje voorspel en daarna gaat het beginnen, je moet gewoon doen als je normaal doet bij neuken, alleen dan in je fantasie.
Wij wel?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]wat heb je er dan aan?
Wij gaan niet neuken.
waarom wil je samen met mij slapen als we niet gaan neuken?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo moet je er wat aan hebben.
En is goed ik wil ook helemaal niet met jou neuken, maar wil je nog wel samen slapen?
Dat mens moet in een gesticht manquote:Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]![]()
BAN ALLE GODSLASTERENDE BOEKEN GODVERDOMME
Neuken is vies.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Jonge, doe niet zo kut. Alsof jullie niet fantaseren over neuken wanneer je in bed ligt![]()
![]()
. Stelletje heilige hier.
Omdat we beide slapen leuk vinden, en ik voel me eenzaam en wil eens dingen samen doet met andere mensen, zoals slapen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
waarom wil je samen met mij slapen als we niet gaan neuken?
Bedankt, held!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
Jonge, doe niet zo kut. Alsof jullie niet fantaseren over neuken wanneer je in bed ligt![]()
![]()
dat zeg ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Alleen kontneuken.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Crack_ het volgende:
![]()
Oh, dus jij moet altijd vingeren wanneer je aan seks denkt?! Pfff, fucking zwaarquote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
dat zeg ik nietik zeg alleen dat ik niet in bed lig en dan alleen maar aan neuken denk en dan gewoon in slaap val zonder iets te doen
Slapen is alleen leuk als je slaapt met iemand die je lief vindt om mee te knuffelen en zo. Anders is het stom.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat we beide slapen leuk vinden, en ik voel me eenzaam en wil eens dingen samen doet met andere mensen, zoals slapen.
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dus jij moet altijd vingeren wanneer je aan seks denkt?! Pfff, fucking zwaar
Oh, wist ik niet, ik heb het nog nooit gedaan, maar jij lijkt me wel lief en knuffelbaar, al zal dat niet wederzijds zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Slapen is alleen leuk als je slaapt met iemand die je lief vindt om mee te knuffelen en zo. Anders is het stom.
Snap ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet, ik heb het nog nooit gedaan, maar jij lijkt me wel lief en knuffelbaar, al zal dat niet wederzijds zijn.
Sjonge!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietmaar als ik inderdaad op die manier aan seks denk wel ja.
meestal.
stuur eens pics van je hoofd in dm.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, wist ik niet, ik heb het nog nooit gedaan, maar jij lijkt me wel lief en knuffelbaar, al zal dat niet wederzijds zijn.
Staat in vorig topic of topic daarvoor. Houd je hart vast.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stuur eens pics van je hoofd in dm.
Maar alleen omdat je aan seks denkt of denk je ook aan andere dingen die je opwinden?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietmaar als ik inderdaad op die manier aan seks denk wel ja.
meestal.
link?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat in vorig topic of topic daarvoor. Houd je hart vast.
WANNEERquote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef Renesite het volgende:
ETS IK BEN NU TWEE KEER IN JOUW STRAAT GEWEEST EN IK DENKTE AAN JOU JWT
niet alleen aan seks neequote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar alleen omdat je aan seks denkt of denk je ook aan andere dingen die je opwinden?
Nee en nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is het de moeite om die foto te zoeken? Was hij leuk ja?
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat in vorig topic of topic daarvoor. Houd je hart vast.
Daarom hoef ik 'm ook niet meer.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
foto gezien. Tering, die achtergrond!!
Oh ik heb niks met jou maar ik was gewoon benieuwd of het bij jou hetzelfde is als bij mijquote:Op maandag 10 juni 2013 19:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
niet alleen aan seks nee
jezuswat heeft iedereen met mijn vingergedrag
Wat is er mis met de achtergrond!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
foto gezien. Tering, die achtergrond!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, nieuwe. Lief he, lieeeeeeeeeeeeeev.
Baby darling doll face honey
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:48 schreef Crack_ het volgende:
AWAWWWWAWAWAWAW isfisdugdfiubdfhbuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, nieuwe. Lief he, lieeeeeeeeeeeeeev.
vindt tjockie dat wel goed?![]()
Dat is toch bij iedereen zo?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh ik heb niks met jou maar ik was gewoon benieuwd of het bij jou hetzelfde is als bij mij.
En dat is dus zo.
Omg waar zijn zijn armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, nieuwe. Lief he, lieeeeeeeeeeeeeev.
![]()
Heeft 'ie maar één arm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, nieuwe. Lief he, lieeeeeeeeeeeeeev.
.
OMG liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, nieuwe. Lief he, lieeeeeeeeeeeeeev.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Kjoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk, nieuwe. Lief he, lieeeeeeeeeeeeeev.
ok.
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
AWAWWWWAWAWAWAW isfisdugdfiubdfhbu
vindt tjockie dat wel goed?
quote:
quote:
Kan zn mamma goed koken?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja![]()
Lief he lieff
[..]
[..]. Gewoon achter zn rug
Leunen enzo
Nouja, jongens waarmee ik bevriend ben hebben dat niet zeggen ze. Die kijken gewoon naar filmpjes of naar plaatjes en denken niet echt ergens aan.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is toch bij iedereen zo?de gedachte van alleen seks is niet zo bijzonder
denk ik
HIHIHIHIHI ALS JE AAN HAD GEBELD EN IK ZAG JE DOOR ZO'N CAMERA DAN HAD IK DE DEUR NIET OPEN GEDAAN HIHAHOquote:
ja maar jongens zijn fucking raarquote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, jongens waarmee ik bevriend ben hebben dat niet zeggen ze. Die kijken gewoon naar filmpjes of naar plaatjes en denken niet echt ergens aan.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, jongens waarmee ik bevriend ben hebben dat niet zeggen ze. Die kijken gewoon naar filmpjes of naar plaatjes en denken niet echt ergens aan.
Oh, dus hij zit niet aan z'n Crack_ ?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]. Gewoon achter zn rug
Leunen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan nu nare dingen zeggenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
HIHIHIHIHI ALS JE AAN HAD GEBELD EN IK ZAG JE DOOR ZO'N CAMERA DAN HAD IK DE DEUR NIET OPEN GEDAAN HIHAHO
Ja, hoezoquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, dus hij zit niet aan z'n Crack_ ?Je vindt mn username wel leuk heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef Drabit het volgende:
Ik zag iets over Gerda tolsteyn. Wat een rareHoi lekkerding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi schatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:52 schreef Hypocriet het volgende:
foto voor spatieloos![]()
AwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt er wel leuke woordgrapjes mee maken. Nu kan het meerdere dingen betekenen zelfs... dat 'ie aan jou zit, dat 'ie aan z'n cocaïne zit of dat 'ie aan z'n bilspleet zitquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je kunt er wel leuke woordgrapjes mee maken. Nu kan het meerdere dingen betekenen zelfs... dat 'ie aan jou zit, dat 'ie aan z'n cocaïne zit of dat 'ie aan z'n bil zit.
Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Aw liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lievvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
Doe die laatste maarquote:Op maandag 10 juni 2013 19:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je kunt er wel leuke woordgrapjes mee maken. Nu kan het meerdere dingen betekenen zelfs... dat 'ie aan jou zit, dat 'ie aan z'n cocaïne zit of dat 'ie aan z'n bilspleet zit.
Knuffelbaar blijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Coooooolquote:Op maandag 10 juni 2013 19:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks, we zijn al plannen aan 't maken om der te vermoorden.
Ik heb er al een keer 1 gepostquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef Drabit het volgende:
Ik zag iets over Gerda tolsteyn. Wat een rareHahahhaha godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kwenie hij zegt zomaar dat ie gisteravond bij me heeft aangebeld terwijl ik niet thuis was enzo en als ik wel thuis was dan had ik per ongeluk de deur open gedaan en dan kreeg ik schrik van mn leven enzo en dan moest ik huilen en dat wilde hij allemaal onverwachts doen dat is toch niet normaalquote:
Dan gaat ie je toch ook troosten?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwenie hij zegt zomaar dat ie gisteravond bij me heeft aangebeld terwijl ik niet thuis was enzo en als ik wel thuis was dan had ik per ongeluk de deur open gedaan en dan kreeg ik schrik van mn leven enzo en dan moest ik huilen en dat wilde hij allemaal onverwachts doen dat is toch niet normaal
Ik was met zoeen andere jongen en een vriendinnetje en een vriendje van zoeen vriendinnetje met een ijsje van de Toscane banaan citroen weetjequote:Op maandag 10 juni 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
kwenie hij zegt zomaar dat ie gisteravond bij me heeft aangebeld terwijl ik niet thuis was enzo en als ik wel thuis was dan had ik per ongeluk de deur open gedaan en dan kreeg ik schrik van mn leven enzo en dan moest ik huilen en dat wilde hij allemaal onverwachts doen dat is toch niet normaal
Mag ik testen?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben heel knuffelbaar. Vraag maar aan Heppie.
Nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan gaat ie je toch ook troosten?Knuffelen, samen lief intiem
jamaarr ik wil niet door hem getroost worden, wil ik alleen door jouquote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan gaat ie je toch ook troosten?Knuffelen, samen lief intiem
Ga je zo weer met zoeen anderere?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
jamaarr ik wil niet door hem getroost worden, wil ik alleen door jou
Jawel. Jullie mogen mij knuffelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ik testen?
Als ik je ooit tegenkom op een meet ofso dan.
Moet je even terugkijken in de SC, is al wel een tijdje geledenquote:
ja en en en nu weten de andere drie waar ik woonquote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik was met zoeen andere jongen en een vriendinnetje en een vriendje van zoeen vriendinnetje met een ijsje van de Toscane banaan citroen weetje
Oh, nou heel lang verdrietig en geschrokken zijn en dan kom ik wel een keertje troosten.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
jamaarr ik wil niet door hem getroost worden, wil ik alleen door jou
In de SCquote:
Ik zei alleen dat ik ging belletje lellen. Meer niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en en en nu weten de andere drie waar ik woon
Weet je toch niet, want dan slaap jequote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]. Ieuw!!
Als iemand dat bij mij doet he... gatver...
da's pesten. ik ga stop pesten bellenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat ik ging belletje lellen. Meer niet.
ja dan ben ik lang bezigquote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Drabit het volgende:
[..]
Moet je even terugkijken in de SC, is al wel een tijdje geleden
Ik ga je wel kusje geven en daarna vernederen. Is dat goed?quote:
anaal?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga je wel kusje geven en daarna vernederen. Is dat goed?
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu het liefste en knuffelbaarste meisje dat ik ken.
Ohquote:
Wat dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die van mij is ook weleens te zien als ik niet slaap.
Das heppie alquote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu het liefste en knuffelbaarste meisje dat ik ken.
Hahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee want je hebt een kleintje, voel ik niets van
Stel je niet zo aan, glitternicht!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja en en en nu weten de andere drie waar ik woon
Spannend hoor... gaan jullie daarna hier foto's posten?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga je wel kusje geven en daarna vernederen. Is dat goed?
is goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:00 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Spannend hoor... gaan jullie daarna hier foto's posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |