Ik vind je wel vervelendquote:Op maandag 10 juni 2013 19:24 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben helemaal niet gemeen. Onterechte klacht.
Ik zei toch ook de helft van de mods. En dan zeggen ze dat wíj niet luisteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar zal je het zelf wel naar gemaakt hebben dan
Halve mods zijn toffe mods inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 18:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zei toch ook de helft van de mods. En dan zeggen ze dat wíj niet luisteren.
Ik had het helemaal niet tegen jou, leer eens luisteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zei toch ook de helft van de mods. En dan zeggen ze dat wíj niet luisteren.
Met mijn oren is helemaal niks mis manquote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet tegen jou, leer eens luisteren.
Nee. Maar je zei wel dat jij niet gemeen bent en het een onterechte klacht is. Doeiquote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet tegen jou, leer eens luisteren.
Het is ook een onterechte klacht. Doeiquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee. Maar je zei wel dat jij niet gemeen bent en het een onterechte klacht is. Doei
Jezus wat ben jij een lompe horkquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is ook een onterechte klacht. Doei
Is het niet, zie hierquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is ook een onterechte klacht. Doei
je dealt er maar mee omgaan dat dat niet het geval isquote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef KingRoland het volgende:
ik dacht dat dit een Deal With It verzameltopic zou worden.. iemand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |