Ik wil niet pessimistisch zijn maar vanavond noem je me vast weer droeftoeterige kutkneus ofzo.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:31 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik wil niet slijmen maar ik vind jou echt tof...
Jemig dat was snel.quote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil niet pessimistisch zijn maar vanavond noem je me vast weer droeftoeterige kutkneus ofzo.
quote:Op maandag 1 juli 2013 16:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik wil niet pessimistisch zijn maar vanavond noem je me vast weer droeftoeterige kutkneus ofzo.
Jezelf quotenquote:
Ach sorry nu heb ik jouw gequotequote:Op maandag 1 juli 2013 17:04 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan een mongool quoten
Het is "jou" ... aapquote:Op maandag 1 juli 2013 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach sorry nu heb ik jouw gequote
Goh wat ergquote:
Ja want in België spreken we Chineesquote:Op maandag 1 juli 2013 17:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In België zal het vast acceptabel zijn, maar dit is een Nederlands forum.
Het is 'gequoot' geit.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ach sorry nu heb ik jouw gequote
Pak me snel op! taalnaziquote:
Er zijn vast Belgen die Chinees spreken ja. Ik begrijp alleen niet wat dat hiermee te maken heeft. Je zit op een Nederlands forum, je dient je dus ook aan de Nederlandse regels te houden.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja want in België spreken we Chinees
En ik ben een Vlaming en als ik goesting heb om Vlaams te klappen dan ga gij mij niet tegen houdenquote:Op maandag 1 juli 2013 17:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er zijn vast Belgen die Chinees spreken ja. Ik begrijp alleen niet wat dat hiermee te maken heeft. Je zit op een Nederlands forum, je dient je dus ook aan de Nederlandse regels te houden.
DOE GEWOON NIET ZO REBELS, OKE?quote:Op maandag 1 juli 2013 17:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En ik ben een Vlaming en als ik goesting heb om Vlaams te klappen dan ga gij mij niet tegen houden
Maar zwijg gij, met uwen ambetante gedrag.quote:
http://vocaroo.com/i/s10GYkLGDKY4quote:Op maandag 1 juli 2013 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar zwijg gij, met uwen ambetante gedrag.
niet geluisterdquote:
Niet geluisterdquote:
quote:
quote:
Ik vind je wel vervelendquote:Op maandag 10 juni 2013 19:24 schreef LompeHork het volgende:
Ik ben helemaal niet gemeen. Onterechte klacht.
Ik zei toch ook de helft van de mods. En dan zeggen ze dat wíj niet luisteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 17:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar zal je het zelf wel naar gemaakt hebben dan
Halve mods zijn toffe mods inderdaadquote:Op maandag 1 juli 2013 18:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zei toch ook de helft van de mods. En dan zeggen ze dat wíj niet luisteren.
Ik had het helemaal niet tegen jou, leer eens luisteren.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:36 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ik zei toch ook de helft van de mods. En dan zeggen ze dat wíj niet luisteren.
Met mijn oren is helemaal niks mis manquote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet tegen jou, leer eens luisteren.
Nee. Maar je zei wel dat jij niet gemeen bent en het een onterechte klacht is. Doeiquote:Op maandag 1 juli 2013 19:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had het helemaal niet tegen jou, leer eens luisteren.
Het is ook een onterechte klacht. Doeiquote:Op maandag 1 juli 2013 19:50 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Nee. Maar je zei wel dat jij niet gemeen bent en het een onterechte klacht is. Doei
Jezus wat ben jij een lompe horkquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is ook een onterechte klacht. Doei
Is het niet, zie hierquote:Op maandag 1 juli 2013 19:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Het is ook een onterechte klacht. Doei
je dealt er maar mee omgaan dat dat niet het geval isquote:Op maandag 1 juli 2013 23:37 schreef KingRoland het volgende:
ik dacht dat dit een Deal With It verzameltopic zou worden.. iemand?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |