Dus omdat de meeste nerdjes zijn, hoef je hem meteen ook al niet?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo'n type hoef ik sowieso niet, mannen met een asian fetisj zijn meestal nerdjes, true story
Meestal, niet altijd. Geef hem een kans.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo'n type hoef ik sowieso niet, mannen met een asian fetisj zijn meestal nerdjes, true story
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onderstaande spoiler is niet bedoeld voor Angel-Joy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aziaten met Nederlandse mentaliteit ... Das uiteindelijk wel een gewaagde zet ...Mai pben rai~!
Dus je zou nooit meer op een ander ras vallen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef KNAK het volgende:
[..]![]()
Na 11 jaar in paradijs gewoond te hebben ben ik er wel achter wat leuk is
Het leven is zwaar als exotische schone inderdaad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja zeg, die eisen had je maar eerder moeten noemen hoor. Er is geen weg terug nu.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef KNAK het volgende:
[..]![]()
Aziaten met Nederlandse mentaliteit ... Das uiteindelijk wel een gewaagde zet ...
Nee, ik bedoelde niet letterlijk nerdjes, maar heb gewoon een hekel aan mensen die maar op een ras vallen/asian fetisj hebben en alleen daar naar op zoek gaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dus omdat de meeste nerdjes zijn, hoef je hem meteen ook al niet?
Ik val alleen op vrouwen, ben ik nu ook nuwrd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet letterlijk nerdjes, maar heb gewoon een hekel aan mensen die maar op een ras vallen/asian fetisj hebben en alleen daar naar op zoek gaan
Tuurlijk, we hebben allemaal onze eigen smaak en voorkeuren, maar je weet best wat ik bedoel met mannen met een overdreven fetisj voor een bepaalde ras.
Ik vind het niet veel anders dan het eisenpakket van de Nederlandse vrouw als ik eerlijk benquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet letterlijk nerdjes, maar heb gewoon een hekel aan mensen die maar op een ras vallen/asian fetisj hebben en alleen daar naar op zoek gaan
Tuurlijk, we hebben allemaal onze eigen smaak en voorkeuren, maar je weet best wat ik bedoel met mannen met een overdreven fetisj voor een bepaalde ras.
Ligt er aan wat voor soort vrouw.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik val alleen op vrouwen, ben ik nu ook nuwrd?
Van mijn kant of van mannen die alleen op een bepaalde ras geilen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel anders dan het eisenpakket van de Nederlandse vrouw als ik eerlijk ben
Lastig systeem hoor. Ik begin nu ook zeer te twijfelen over mijn status binnen de hedendaagse maatschappijquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor soort vrouw.
Maar Nederlandse vrouwen zouden dat toch nooit doen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef KNAK het volgende:
Valt best mee.
Even afvragen waarom iemand een voorkeur heeft is handig, dan wordt het misschien begrepen waarom dat zo is.
Gelijk een nerd noemen, jij bent zeker in Nederland opgegroeid
Ik bedoelde niet letterlijk een nerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef KNAK het volgende:
Valt best mee.
Even afvragen waarom iemand een voorkeur heeft is handig, dan wordt het misschien begrepen waarom dat zo is.
Je zult je vast mijn post van een jaar of wat geleden wel niet meer herinneren, maar dit voorspelde ik je al. Iedereen die op te jonge leeftijd zich in Thailand probeert te vestigen, komt daar voor z'n dertigste gegarandeerd op terug.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:02 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee maar zit er wel over te denken om terug te gaan lately.. het is allemaal niet meer hetzelfde imo
Maar ik wil dat wel in PM bespreken
Zou ik je nog iets vertellen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:42 schreef KNAK het volgende:
![]()
Dat heeft dan weinig geholpen / bijgedragen
Voorkeur is natuurlijk wat anders dan "ik date alleen Aziaten, want Nederlandse vrouwen zijn kut".quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef KNAK het volgende:
Valt best mee.
Want Aziatische vrouwen zijn onderdanig, kunnen goed koken, zijn lief en klein en kleine pijpoogjes omg omg ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:47 schreef Piye het volgende:
[..]
Voorkeur is natuurlijk wat anders dan "ik date alleen Aziaten, want Nederlandse vrouwen zijn kut".
Hahaha, moest hardop lachen om 'kleine pijpoogjes'. Wtf.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want Aziatische vrouwen zijn onderdanig, kunnen goed koken, zijn lief en klein en kleine pijpoogjes omg omg ze zijn allemaal hetzelfde.
En ze kunnen zo schattig op augurken knagen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want Aziatische vrouwen zijn onderdanig, kunnen goed koken, zijn lief en klein en kleine pijpoogjes omg omg ze zijn allemaal hetzelfde.
ik las eerst op augurken lopen en vond het vreemd, maar eigenlijk is de opmerking zonder te lopen ook al vreemdquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
En ze kunnen zo schattig op augurken knagen.
maar nu zeg je dus eigenlijk dat mannen ook eisen hebben?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:36 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik vind het niet veel anders dan het eisenpakket van de Nederlandse vrouw als ik eerlijk ben
verpest mn troll nu nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar nu zeg je dus eigenlijk dat mannen ook eisen hebben?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |