Ligt ook aan je eigen smaak natuurlijk. Er zijn er ook genoeg die de Aziatische look sowieso mooi vinden, zelf heb ik er weer minder mee. Maar mijn voornaamste reden om andere volkeren boven Nederlandse vrouwen te plaatsen is dan ook het peer/zandloperfiguur waarbij Aziaten het vaak niet beter doen (midden-oosten even niet meegerekend danquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Westerse vrouwen zijn over het algemeen veel mooier dan Aziaten op een jonge leeftijd.
Maar na 35 wordt het gewoon minder
En Aziaten blijven gewoon langer jong.
er zíjn ook heeeel veel aardige, minderbedeelde mannen die een vrouw hebbenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehm, als dat de reden is, zou zowat elke aardige minder bedeelde wel aan de vrouw zitten. Er is een reden dat ook zij liever naar Azië gaan. Dan kun je ze "faalhazen" noemen of whatever, ook deze mensen hebben behoeftenZoals in een ander topic vermeld:
[..]
Ik ben echt niet de enige hoor. Ik verzin dit niet ter plekke ofzo
De meningen in KLB zijn ook zo lekker representatief voor de gehele NLse mannelijke bevolking... als dat echt zo zou zijn dan zouden we te maken hebben met een enorme bevolkingsafname. Oftewel, trek je niks aan van wat hier gezegd wordt. Behalve van wat ik zeg danquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niks tegen mensen die een vrouw ergens anders vandaan willen houden, prima, ga je gang, maar dat gezeik over nl vrouwen komt me af en toe een beetje de strot uit eerlijk gezegd.
nou, dat is hier dus echt niet de bedoeling, dan ga je het ook heel anders invullen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, niet alleen voor vermaak, er zijn serieus mensen getrouwd door de show
Eb meerdere koppels zelfs.
dat klopt, het blíjft alleen terugkomen, het is gewoon onkruidquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
De meningen in KLB zijn ook zo lekker representatief voor de gehele NLse mannelijke bevolking... als dat echt zo zou zijn dan zouden we te maken hebben met een enorme bevolkingsafname. Oftewel, trek je niks aan van wat hier gezegd wordt. Behalve van wat ik zeg dan
Mee eens wel, meeste zijn plat, van voor en achterquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ligt ook aan je eigen smaak natuurlijk. Er zijn er ook genoeg die de Aziatische look sowieso mooi vinden, zelf heb ik er weer minder mee. Maar mijn voornaamste reden om andere volkeren boven Nederlandse vrouwen te plaatsen is dan ook het peer/zandloperfiguur waarbij Aziaten het vaak niet beter doen (midden-oosten even niet meegerekend dan). Maar dat ze langer jong eruitzien is inderdaad onomstotelijk. Ze hebben ook mooi haar trouwens.
ik heb in een hotel gewerkt en had juist een hekel aan Aziatisch haarquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens wel, meeste zijn plat, van voor en achter
Haar is idd een pluspunt, ben ook heel blij met mijn haar
Negerinnen betalen goud geld voor jullie haar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mee eens wel, meeste zijn plat, van voor en achter
Haar is idd een pluspunt, ben ook heel blij met mijn haar
Het verschil is dat ik niet denk dat ik per se recht heb op een 9/10 als vrouw en de rest afwijsquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel waar, je wil geen arrogante vrouw, geen kort, geverfd haar heeft, ze mag niet 'voller' zijn...
Dat zal ook zo'n beetje een gelijkaardig eisenpakket zijn als de meeste Nl vrouwen hebben.
Haha herkenbaar. (als ik nu naar de laminaat kijk, zie ik ook wat zwarte haren liggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb in een hotel gewerkt en had juist een hekel aan Aziatisch haar![]()
Heel dik en opvallend in een lege badkuip
Die arrogantie waar jij de hele tijd over praat herken ik dus echt niet, als ik om me heen kijk zie ik juist dat de mooie vrouwen bij toch minder aantrekkelijke mannen zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik niet denk dat ik per se recht heb op een 9/10 als vrouw en de rest afwijs
De torenhoge arrogantie, daar zit het hem in zeg maar.
ja, maar dat zeg je nu, maar zoals ík al zei, ken ik niemand die een drie is en een negen wil.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het verschil is dat ik niet denk dat ik per se recht heb op een 9/10 als vrouw en de rest afwijs
De torenhoge arrogantie, daar zit het hem in zeg maar.
Ja klopt, en alle 2 de rassen weinig behaard, dat vind ik ook fijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Negerinnen betalen goud geld voor jullie haar.
Wel blijven ze ook lekker lang jong.
Dat is het probleem misschien wel inderdaad, we doen het nooit goed, wat we ook doen, niet werken is lui, part time werken is lui, full time werken ben een carriere tijger die niet voor haar gezin wil zorgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:15 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, we mogen ook weer niet makkelijk zijn, want dan zijn we simpele sletten. Het is nooit goed.
Bijna alle mannen op FOK! zeiken als wijven, misschien moeten ze gewoon homo's wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:15 schreef Fascination het volgende:
Maar goed, we mogen ook weer niet makkelijk zijn, want dan zijn we simpele sletten. Het is nooit goed.
Vind ik zelf ook wel fijn ja. Al zijn er onder negers en negerinnen wel wat meer uitzonderingen op die regel denk ik. Hoor daar zelf niet bij met m'n 21 jaar en 0,0 baardgroei trouwens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja klopt, en alle 2 de rassen weinig behaard, dat vind ik ook fijn
Ja, maar uitzonderingen zijn er altijdquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:24 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind ik zelf ook wel fijn ja. Al zijn er onder negers en negerinnen wel wat meer uitzonderingen op die regel denk ik. Hoor daar zelf niet bij met m'n 21 jaar en 0,0 baardgroei trouwens.
Overigens ben ik doordat iemand eens een topic maakte over waarom Aziatische mannen en negerinnen niet vaker met elkaar daten eens naar pics gaan zoeken van "afrikanese" vrouwen en ben toen tot de conclusie gekomen, dat dat best een goede combo is.
Want je hebt een asian fetisj en wil niks anders dan asians?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:24 schreef KNAK het volgende:
Waren Alle dames nou maar Aziatisch hier, Kon er tenminste flink ge-DM't worden
Onderstaande spoiler is niet bedoeld voor Angel-Joy!quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:24 schreef KNAK het volgende:
Waren Alle dames nou maar Aziatisch hier, Kon er tenminste flink ge-DM't worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:27 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want je hebt een asian fetisj en wil niks anders dan asians?
Awh, nee hoor. We houden wel van jullie dames hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is het probleem misschien wel inderdaad, we doen het nooit goed, wat we ook doen, niet werken is lui, part time werken is lui, full time werken ben een carriere tijger die niet voor haar gezin wil zorgen.
Je moet exact de perfecte maten hebben anders heb je anorexia of ben je moddervet.
En als je een mooie vrouw bent en graag een knappe partner wil ben je oppervlakkig en arrogant terwijl het compleet normaal is dat een lelijke man een fotomodel wil daten.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Onderstaande spoiler is niet bedoeld voor Angel-Joy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n type hoef ik sowieso niet, mannen met een asian fetisj zijn meestal nerdjes, true story
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |