Je doet gewoon wat verkeerd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan ben ik eigenlijk niet veel anders dan jullie haha![]()
alleen heb ik dan geen torenhoog eisenpakket
nah, ben gewoon in de regel alle interesse voor Nederlandse vrouwen kwijtgeraakt.quote:
Huh, sekstoerist? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
nah, ben gewoon in de regel alle interesse voor Nederlandse vrouwen kwijtgeraakt.Zie het ook weer weekend op weekend gebeuren allemaal
![]()
En ik moet dan ook elke week al die jankverhalen aanhorenEn als ik dan wat anders voorstel krijg ik te horen: "ja daaag, ben geen sekstourist". Okay, dan niet man
![]()
Ow, ik klaag over vrienden die week in week uit afgewezen worden met uitgaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Huh, sekstoerist? Waar heb je het over?
Wel een stel falers bij elkaar dan, zeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:27 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ow, ik klaag over vrienden die week in week uit afgewezen worden met uitgaan
Serieus? Dit Is jouw betoog, dat is net so fair als dit..quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:00 schreef Michielos het volgende:
Het is ook wel een beetje dit;
NLD
[ afbeelding ]
"een man moet echt een man zijn. Hij moet 3x per week sporten, voor zichzelf kunnen zorgen, een lekker lijf hebben met een sixpack, lekker ruiken, een goede baan hebben, een mooie auto hebben. Verder moet hij gevoel voor humor hebben, moet hij kunnen koken, moet hij blabalbalabalabalablablablabla"
versus:
THAI
[ afbeelding ]
"hij moet aardig zijn, humor hebben en gewoon leuk zijn"
Ze voldoen gewoon niet aan het eisenpakket van de gemiddelde Nederlandse vrouwquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wel een stel falers bij elkaar dan, zeg.Zelfs lelijke mannen scoren weleens wat.
En het maar gek vinden dat geen een Nederlandse vrouw hem wil,maar dat is allemaal de schuld van de Nederlandse vrouw en hun "eisenpakket"quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
samme wat ben je ook een zelfingenomen, arrogant mannetje
Het enige waar ik het mee eens ben, is dat Nederlandse vrouwen overgeemancipeerd zijn. Verder kan ik me niet vinden in de meeste commentaren. Ik zie ze op mijn leeftijd gelukkig ook niet met pittige koppies.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar idd wel onzin om Nederlandse vrouwen af te zeiken.
In ieder land zitten er mooie en lelijk vrouwen, leuke en minder leuke.
Eehm, als dat de reden is, zou zowat elke aardige minder bedeelde wel aan de vrouw zitten. Er is een reden dat ook zij liever naar Azië gaan. Dan kun je ze "faalhazen" noemen of whatever, ook deze mensen hebben behoeftenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:48 schreef snakelady het volgende:
[..]
En het maar gek vinden dat geen een Nederlandse vrouw hem wil,maar dat is allemaal de schuld van de Nederlandse vrouw en hun "eisenpakket"
Ik ben echt niet de enige hoor. Ik verzin dit niet ter plekke ofzoquote:Artist 3 May 2013 - 8:54am reply I agree and disagree with this post. I am residing in the amsterdam area. I am american andthough I can say that dutch women are a little bit better than america women. For me, having only been rejected by dutch women. They are obsessed over looks, being 'fit' and money. If a man doesnt look like a model they are not interested. They are someof the most superficial women I have ever met outside of LA. dutch women have only lied to me, led me on and let me know that I am ugly to them. Though all of which has hurt me deeply. But they do not care. They are cold and uncaring and I hate them all.
Westerse vrouwen zijn over het algemeen veel mooier dan Aziaten op een jonge leeftijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Het enige waar ik het mee eens ben, is dat Nederlandse vrouwen overgeemancipeerd zijn. Verder kan ik me niet vinden in de meeste commentaren. Ik zie ze op mijn leeftijd gelukkig ook niet met pittige koppies.
Da's niet eerlijk, met die andere kalendertelling daar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:54 schreef Angel-Joy het volgende:
En Aziaten blijven gewoon langer jong.
HAHAHHAHAHAHHAquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:52 schreef Rodawa het volgende:
Thaise vrouwen zijn of niet Thais, of geen vrouw. Maar ik zal vast niet de eerste zijn die dat zegt whwhaha l0l
Ik vind aziaten ook op jongere leeftijd mooier uitzien maar is dit niet gewoon een kwestie van smaakquote:
ik denk ook dat dat de bedoeling is en niet een échte datingshow. Weet niet of dat bij de Chinese ook zo is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja I know
Maar is sowieso een heel ander niveau.
NL: dom en meestal geen klasse.
Chinese versie: allemaal slimme meiden, met eigen bedrijven of hoge baan, met veel talenten.
Al moet ik zeggen dat de Nederlandse versie wel vermakelijker is
Nee, niet alleen voor vermaak, er zijn serieus mensen getrouwd door de showquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk ook dat dat de bedoeling is en niet een échte datingshow. Weet niet of dat bij de Chinese ook zo is?
wel waar, je wil geen arrogante vrouw, geen kort, geverfd haar heeft, ze mag niet 'voller' zijn...quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dan ben ik eigenlijk niet veel anders dan jullie haha![]()
alleen heb ik dan geen torenhoog eisenpakket
oh oké , dus we gaan met persoonlijke meningen gooien, tja dat kan natuurlijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Eehm, als dat de reden is, zou zowat elke aardige minder bedeelde wel aan de vrouw zitten. Er is een reden dat ook zij liever naar Azië gaan. Dan kun je ze "faalhazen" noemen of whatever, ook deze mensen hebben behoeftenZoals in een ander topic vermeld:
[..]
Ik ben echt niet de enige hoor. Ik verzin dit niet ter plekke ofzo
en er zijn er meer die zo denken, dus als nog zegt het helemaal niks.quote:hey are tall, beautiful, confident, often blonde and absolutely everywhere!
Coming to a North Holland town can put one shockingly face-to-face with some of the most interesting women on the planet. They are also comfortable with themselves and can be brutally honest.
Ja maar Aziaten zijn soms best lelijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:58 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vind aziaten ook op jongere leeftijd mooier uitzien maar is dit niet gewoon een kwestie van smaak
Nee maar zit er wel over te denken om terug te gaan lately.. het is allemaal niet meer hetzelfde imoquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:00 schreef KNAK het volgende:
Flammie in Nederland tegenwoordig ?. Chiangmai gelaten voor wat het is ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |