Ach als je het geld uit het verhaal haalt, zijn die Aziatische dames opeens ook een stuk kieskeuriger hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, het is niet per se de lelijkheid, meer de torenhoge arrogantie. Vrouwen die gemiddeld net een 3 zijn , eisen een 9 als man. Hij MOET en ZAL dit, dit, dit (gevolgd door een torenhoog eisenpakket) hebben en hier en zus aan voldoen.
Ik vind het niet gek dat veel single mannen die uit pure wanhoop en enkel overal en altijd langs de kant staan ook behoeften hebben en daarom naar ver gaan hiervoor. Niks mis mee. Dit zijn de mannen die na hun 30ste gescheiden hebben en NERGENS meer voor in aanmerking komen op liefdesgebied. Wat moeten die doen dan? Zich maar rukken tot hun ouderdom ofzo? Ook zij willen gewoon liefde, genegenheid en affectie hoor
Niet echt de issue. Eenmaal daar word je opeens NIET met de nek aangekeken. Krijg je wel AANDACHT welke je zo craved enz. Als die , door jullie zo bespotte mannen, zich toch gelukkig voelen, boeiendquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach als je het geld uit het verhaal haalt, zijn die Aziaatjes opeens ook een stuk kieskeuriger hoor.
Ik zal ze niet snel bespotten hoor, maar ik zou het ze ook niet snel aanraden. Juist iemand die moeite heeft met vrouwen, loopt nogal een risico om gebruikt te worden in deze situatie. Aan de andere kant kan ik best snappen dat ze het voor lief nemen. Je moet toch wat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
Niet echt de issue. Eenmaal daar word je opeens NIET met de nek aangekeken. Krijg je wel AANDACHT welke je zo craved enz. Als die , door jullie zo bespotte mannen, zich toch gelukkig voelen, boeiend
my thoughts exactly. Ik zeg ook niet dat je random bargirl moet gaan daten in Pattaya (dan word je geheid bezeiktquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zal ze niet snel bespotten hoor, maar ik zou het ze ook niet snel aanraden. Juist iemand die moeite heeft met vrouwen, loopt nogal een risico om gebruikt te worden in deze situatie. Aan de andere kant kan ik best snappen dat ze het voor lief nemen. Je moet toch wat.
Het is simpel,quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Asians geven tenminstens toe dat ze golddiggers zijn.
Maar westerse mensen: maakt niks uit, ik hou van hem.
Terwijl ze ondertussen ook wel golddiggers zijn.
Wat voor eisenpakket dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:03 schreef Michielos het volgende:
[..]
my thoughts exactly. Ik zeg ook niet dat je random bargirl moet gaan daten in Pattaya (dan word je geheid bezeikt) , maar als je als beschimpte loser gewoon genoeg hebt van het "altijd maar langs de kant staan", probeer dan eens in een andere regio een vrouw te zoeken. Niet alleen heb je dan een goeduitziend iemand, maar ook iemand die niet die torenhoge arrogantie heeft
bedoel je zou kunnen zeggen als eind excuus "ZE WIL JE ENKEL OM T GELD", maar hoeveel anders zou dat zijn (als het al waar was) dan hier.. waar je notabene aan een VOLLEDIG eisenpakket moet voldoen alvorens je überhaupt in aanmerking komt![]()
De meeste Aziaten willen gewoon een lieve man die voor ze kan zorgen, rest boeit ze ook niet volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het is simpel,
Stel dat geld het enige is voor aziaten
Voor Nederlandse vrouwen met pittig kapsel die er stukken minder uitzien is geld slechts een van de vele factoren naast een volledig eisenpakketDan is de keuze snel gemaakt.
dit klopt gewoon nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:00 schreef Michielos het volgende:
Het is ook wel een beetje dit;
NLD
[ afbeelding ]
"een man moet echt een man zijn. Hij moet 3x per week sporten, voor zichzelf kunnen zorgen, een lekker lijf hebben met een sixpack, lekker ruiken, een goede baan hebben, een mooie auto hebben. Verder moet hij gevoel voor humor hebben, moet hij kunnen koken, moet hij blabalbalabalabalablablablabla"
versus:
THAI
[ afbeelding ]
"hij moet aardig zijn, humor hebben en gewoon leuk zijn"
Aziaten letten echt VEEL minder dan europeanen op materialistische criteria (behalve dan de golddiggers die je overal hebt) en specifieke uiterlijke kenmerken. Again. Ik vind het echt niet gek hoor, en als je dan zo een door jullie bespotte loser met zo een chickie ziet.... wie lacht er dan eigenlijk het hardst?Ik denk dat ik ook wel wist wat de keuze was en wat ik zou kiezen
Het zijn echt niet alleen maar rijke stinkerds die daarheen gaan hoor. Maar ook gewoon normale mensen, die simpelweg genoeg hebben van het torenhoge eisenpakket in west europa.
ja, kijk ook WIE in nl die lichtjes uitdrukt. Met sommige zou ik geeneens in de modder willen bangen maar hoppa... EISENPAKKET.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
De meeste Aziaten willen gewoon een lieve man die voor ze kan zorgen, rest boeit ze ook niet volgens mij.
Er is ook zo'n Chinese versie van take me out, kijk ik wel eens, in ronde 1 wordt er meestal maar 3 lichtjes uitgedrukt, terwijl sommige echt heel lelijk zijn, en de vrouwen heel mooi+allemaal goed opgeleid/hoge baan.
In NL: alle lichtjes uit hoppa
ach het is gewoon zo. Als meerdere het zeggen, zit er echt wel een kern van waarheid in, als je 't nu leuk vind of nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niks tegen mensen die een vrouw ergens anders vandaan willen houden, prima, ga je gang, maar dat gezeik over nl vrouwen komt me af en toe een beetje de strot uit eerlijk gezegd.
Bovendien verschillen de twee vrouwen nogal in leeftijd. Als je een Thaise vrouw uit de leeftijdscategorie van de Nederlandse vrouw neemt, is dat ook niet veel soeps.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dit klopt gewoon niet
Tenminste, het overgrote deel van de nl vrouwen die ik ken ziet er níet zo uit en ze stellen al helemaal geen eisen als sportschool, sixpack, mooie auto...
Ik kén zelfs maar 1 iemand die die eisen heeft en die is allesbehalve 'een pitje' te noemen. Ik weet met wat voor mensen jij (jullie) omgaat, maar dus echt niet de mensen die ik ken.
Moet je maar geen pittig kort kapsel nemenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb niks tegen mensen die een vrouw ergens anders vandaan willen houden, prima, ga je gang, maar dat gezeik over nl vrouwen komt me af en toe een beetje de strot uit eerlijk gezegd.
Heb gewoon 2 random plaatjes genomen hoor. kon je ook wel een pittig koppie van 25 gevenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bovendien verschillen de twee vrouwen nogal in leeftijd. Als je een Thaise vrouw uit de leeftijdscategorie van de Nederlandse vrouw neemt, is dat ook niet veel soeps.
samme wat ben je ook een zelfingenomen, arrogant mannetjequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:15 schreef Michielos het volgende:
[..]
ach het is gewoon zo. Als meerdere het zeggen, zit er echt wel een kern van waarheid in, als je 't nu leuk vind of niet
Ja I knowquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja, kijk ook WIE in nl die lichtjes uitdrukt. Met sommige zou ik geeneens in de modder willen bangen maar hoppa... EISENPAKKET.
Dan ben ik eigenlijk niet veel anders dan jullie hahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
samme wat ben je ook een zelfingenomen, arrogant mannetje
Klopt, als het gaat om t lachen is NLD versie sowieso superieurquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja I know
Maar is sowieso een heel ander niveau.
NL: dom en meestal geen klasse.
Chinese versie: allemaal slimme meiden, met eigen bedrijven of hoge baan, met veel talenten.
Al moet ik zeggen dat de Nederlandse versie wel vermakelijker is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |