rome en riddersquote:
quote:
quote:
3...4?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef j0rdiiii het volgende:
20 games toch? hoeveel hebben we er al gehad?
ja maar rynse lijkt me vet door de besturen , het verhaal word kut zeg ik jequote:
komt waarschijnlijk omdat je switched tussen tabs, meten tegenwoordig of de tab actief is of niet en daar passen ze de stream op aan, fucking hinderlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Bedankt, had die al geprobeerd maar die skipt soms een paar seconden, wisselt tussen HD en plotseling 400kbs-kwaliteitmaar alle streams zijn brak, zelfs die van Xbox.com zelf, ipv dat ze hun miljoen servers gebruiken voor deze stream
mannen met zwaarden in stalen pakjes.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ridders? Nee man, Romeinse mooiboys dit
ze hebben een boot....quote:
Hahaha jij bepaalt dat gewoonquote:Op maandag 10 juni 2013 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mannen met zwaarden in stalen pakjes.
ridders, maakt me niet uit welk jaartal
uiteraard.. daar ben ik opa jimbo voorquote:
Je hond is niet verbonden met het internet dus je had hem toch niet kunen spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef 2Happy4U het volgende:
QTE spellen
0/10 zou niet voor mijn hond aanschaffen
Echt hč, het is godverdomme eind 2013 als dat spel uitkomtquote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Jimbo het volgende:
tevens die timed knopjes press games zijn zoooooo verjankert
sla deze gelijk al over
Heavy Rainquote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Jimbo het volgende:
tevens die timed knopjes press games zijn zoooooo verjankert
sla deze gelijk al over
eens per 24uur even de kabel erin stoppen is genoegquote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
Je hond is niet verbonden met het internet dus je had hem toch niet kunen spelen
Nee joh MS heeft er tientallen studio's op zitten met jaren ervaring, jij hebt echt niet meer verstand van goeie gameplay dan MS wat denk jij nou.quote:
Ze doen expres paar bout games tussendoor en dan straks allemaal megaton beestings dingen aan het eind zodat iedereen dat onthoudtquote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Rogan het volgende:
Wat willen ze nu laten zien?
Zo fucking fantastisch ziet het er ook weer niet uit..
zo kut dat ze daar ooit mee begonnen zijn, ik snap niet dat devs nog denken dat het leuk is of fijn speeltquote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Echt hč, het is godverdomme eind 2013 als dat spel uitkomt
mehquote:
Uit hun broekzak, net als Niko z'n RPG uit z'n binnenzak pakt, duhquote:Op maandag 10 juni 2013 18:58 schreef 2Happy4U het volgende:
waar halen ze die speren vandaan?
wil ik het weten?
jouw avatar daarentegenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Nee joh MS heeft er tientallen studio's op zitten met jaren ervaring, jij hebt echt niet meer verstand van goeie gameplay dan MS wat denk jij nou.
idd teveel van het goedequote:Op maandag 10 juni 2013 18:59 schreef Rogan het volgende:
Wat een fucking drama met die quicktime events wtf.
is het.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:58 schreef CaasS het volgende:
Soort van God of War maar dan voor xbox....dit had dan weer toffer geweest met Kinect..
nee man, dat word gta als het next gen word....dit nietquote:
ditquote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee man, dat word gta als het next gen word....dit niet
bij mij net ookquote:
Jij bent zelf een QTEquote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef seto het volgende:
Dit kan je toch geen spel meer noemen? Het is gewoon on rails action waar de combat letterlijk bestaat uit QTE.
dat is pre-renderedquote:Op maandag 10 juni 2013 19:00 schreef gniffie het volgende:
Zoveel pupskes tegelijk.!!!!!!!!!!!!!!1
Next Gen has arrived
Pre-rendered achtergronden en op X rammenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef seto het volgende:
Dit kan je toch geen spel meer noemen? Het is gewoon on rails action waar de combat letterlijk bestaat uit QTE.
glasvezel zelfsquote:
Crisis is overigens wel een van de weinige shooters met nog iets van vrijheidquote:
Het is Rysequote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef Jimbo het volgende:
is dit nou rynse? mn stream is kapot..
zpou het jammer vinden, rynse in fps met kinect leek me vet
heeel jammerquote:
JA _o_quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:02 schreef gniffie het volgende:
KI, alleen maar gamejournalisten en dudes van 40 die daar op zitten te wachten
nee jij hebt mooie orenquote:
dat was niet met gewerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |