SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Okay danquote:Op maandag 10 juni 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Passie
Ohai .... deze dag verliep erg soepel.
Hoeveel dagen in de week heb je de baby erbij?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja das wel weer ff zoeken in ritme enzo met zo'n baby maar yay
tis het broertje van de twee. Dus ook 3 dagenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel dagen in de week heb je de baby erbij?
Aha, dat wist ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis het broertje van de twee. Dus ook 3 dagen
Voor 3 weken. Daarna 3 weken vrijquote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet![]()
Maar straks in de zomervakantie dan heb je dus echt 4 kids rondrennen en de baby?
Chapeau!!
Daar ben je dan ook wel aan toe ookquote:
Misschien. Misschien weer last minute ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook wel aan toe ook![]()
Gaan jullie nog weg eigenlijk?
Schandalig eigenlijk ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien. Misschien weer last minute ofzo.
Maar met uitgaves zoals nieuw bed en er moeten nog banden onder de auto gaat het vrij rap allemaal.
Vind vakanties ook schoftig duur zo int hoogseizoen
Oppaskids schatquote:
2 van haarzelf, 2 oppaskids en 1 oppasbabyquote:
Ik heb dat weleens bij dr Phill ofzo gezien, gezin met echt 8 kinderen ofzo, pa en ma constant ruzie, oudere kinderen kwaad omdat die continue voor de kleintjes moesten zorgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Myraela het volgende:
Ik keek een programma waarin ze een zesling rond hebben lopen en een tweeling. Afschuwelijk lijkt dat me.En de ouders zijn ook alleen maar aan het haten op elkaar.
Soms ook niet hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 van haarzelf, 2 oppaskids en 1 oppasbaby![]()
LoLa is een echte mamaAltijd gezellig druk met de kids in huis
Ieder zijn ding. Je bent niet de enigequote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet goed met kinderen, zou het niet kunnen.
Dat dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet goed met kinderen, zou het niet kunnen.
Ja, dat ben ik dus NIET met je eens hequote:Op maandag 10 juni 2013 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
De mooiste zin vind ik 'Ga maar naar mama'...
Voor de goede orde, ik heb geen kinderen...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus NIET met je eens he![]()
Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd een single mom ben geweest dus hij kwam sowieso wel naar mij toe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |