SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
QuickyIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Okay danquote:Op maandag 10 juni 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Passie
Ohai .... deze dag verliep erg soepel.
Hoeveel dagen in de week heb je de baby erbij?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja das wel weer ff zoeken in ritme enzo met zo'n baby maar yay
tis het broertje van de twee. Dus ook 3 dagenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoeveel dagen in de week heb je de baby erbij?
Aha, dat wist ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
tis het broertje van de twee. Dus ook 3 dagen
Voor 3 weken. Daarna 3 weken vrijquote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, dat wist ik niet![]()
Maar straks in de zomervakantie dan heb je dus echt 4 kids rondrennen en de baby?
Chapeau!!
Daar ben je dan ook wel aan toe ookquote:
Misschien. Misschien weer last minute ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook wel aan toe ook![]()
Gaan jullie nog weg eigenlijk?
Schandalig eigenlijk ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien. Misschien weer last minute ofzo.
Maar met uitgaves zoals nieuw bed en er moeten nog banden onder de auto gaat het vrij rap allemaal.
Vind vakanties ook schoftig duur zo int hoogseizoen
Oppaskids schatquote:
2 van haarzelf, 2 oppaskids en 1 oppasbabyquote:
Ik heb dat weleens bij dr Phill ofzo gezien, gezin met echt 8 kinderen ofzo, pa en ma constant ruzie, oudere kinderen kwaad omdat die continue voor de kleintjes moesten zorgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Myraela het volgende:
Ik keek een programma waarin ze een zesling rond hebben lopen en een tweeling. Afschuwelijk lijkt dat me.En de ouders zijn ook alleen maar aan het haten op elkaar.
Soms ook niet hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 van haarzelf, 2 oppaskids en 1 oppasbaby![]()
LoLa is een echte mamaAltijd gezellig druk met de kids in huis
Ieder zijn ding. Je bent niet de enigequote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet goed met kinderen, zou het niet kunnen.
Dat dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niet goed met kinderen, zou het niet kunnen.
Ja, dat ben ik dus NIET met je eens hequote:Op maandag 10 juni 2013 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat dus.
De mooiste zin vind ik 'Ga maar naar mama'...
Voor de goede orde, ik heb geen kinderen...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik dus NIET met je eens he![]()
Al moet ik zeggen dat ik eigenlijk altijd een single mom ben geweest dus hij kwam sowieso wel naar mij toe![]()
Er komt geen logo op die bank!! Ze zijn me aan het fucken. Naaiballen die 010-ers!!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik heb geen kinderen...
En op je 'Que?' in het vorige topic, je kan toch bedanken voor dat logo op je bank?
Per definitie...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er komt geen logo op die bank!! Ze zijn me aan het fucken. Naaiballen die 010-ers!!
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil alleen maar een baby en dan mag ie weer weg.
Ik vind hun pogingen om mij te bekeren wel grappig, zinloos maar grappigquote:
Ik wil best wel weten hoe het is om zwanger te zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
1) ik heb mijn UI niet gemaakt en kan er dus ook niks aan veranderen omdat ik dat gewoon niet kanquote:Op maandag 10 juni 2013 17:50 schreef MadMaster het volgende:
Als er dan toch bekeerd moet worden, wissel dat logo in je UI dan om voor het echte Ajax-logo...
De baby periode zou ik dan het liefste overslaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
Hoe kom je dan aan je kind?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind hun pogingen om mij te bekeren wel grappig, zinloos maar grappig![]()
Whehehe
[ afbeelding ]
[..]
Ik wil best wel weten hoe het is om zwanger te zijn
Ik DM je wel evenquote:
Fixed!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1) ik heb mijn UI niet gemaakt en kan er dus ook niks aan veranderen omdat ik dat gewoon niet kan
2) dit is toch ook 1 van de echte logo's?!
3) je hebt gelijk, deze is mooier![]()
[ afbeelding ]
God zij dank zijn die er nietquote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat haar de bevallingsfoto's en alles sturen ja?
Oef. Heel lief!!quote:
Ghehehequote:Op maandag 10 juni 2013 18:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You're welcome!
[ afbeelding ]
Ben medeplichtig aan deze actie een aantal jaren geleden, dus als ik die kabouter zie dan moet dat verholpen worden...
F&F6quote:Op maandag 10 juni 2013 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe
Ach so?!
Naar welke film zal ik gaan?
Zal eens iemand verkeerd gebruikenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die de BBQ verkeerd gebruikenKan ik extra lang wachten
Maar Hangover 3 is ook tof!!quote:
Baby is echt geen ruk aan man...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
Nee, niet op jou, jij bent lief.. Ik wil iemand oprecht ende echt pijn doen :$quote:
Zei ik dat je je op mij moest uitleven dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niet op jou, jij bent lief.. Ik wil iemand oprecht ende echt pijn doen :$
Niet zo bijdehand doen mannetjequote:Op maandag 10 juni 2013 18:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zei ik dat je je op mij moest uitleven dan?
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, niet op jou, jij bent lief.. Ik wil iemand oprecht ende echt pijn doen :$
:$quote:
Blufquote:Op maandag 10 juni 2013 18:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand doen mannetjeAnders kom ik je alsnog bitchslappen
Schatje ben je :$quote:
Als ik t bij Tamme Asser durf, durf ik dat ook wel bij jou hoorquote:
ALS ik al ooit een kind wil, dan zeker geen baby, doe maar gelijk van een jaar op 2 dan !quote:Op maandag 10 juni 2013 17:46 schreef Tamashii het volgende:
Wie durft Tammie nou niet te slappen?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Schatje ben je :$
Ik kwam er vandaag achter dat ze vanillacola verkopen hierzo, yay
[..]
Als ik t bij Tamme Asser durf, durf ik dat ook wel bij jou hoorHOU ME TEGUHHHH
Ik zou haar niet slappenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie durft Tammie nou niet te slappen?Er staat niet voor niets 'tam' in dr naam.
Durven en willen is wel een groot verschil he?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik zou haar niet slappen, ben gewoon veel te lief daar voor
Hahahahahahahahahahahahahhaahaquote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik zou haar niet slappen, ben gewoon veel te lief daar voor
Ik hou mij even afzijdig hier van en ga even zingenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook wel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
ben gewoon veel te lief daar voor
Damnit, I'm goodquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hou mij even afzijdig hier van en ga even zingen
Tonight's the night and it's only just begun..All the boys and the girls that wanna fuck tonight,
better turn the naughty on lalalalala
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat mag zekerquote:Op maandag 10 juni 2013 19:03 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kontjes slappen mag !![]()
Jij doet gewoon een facepalm
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik ook wel...Me neither.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waarom niet? Geef mezelf ook altijd zuigzoenen hoor, moet kunnen tochquote:
Srs?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom niet? Geef mezelf ook altijd zuigzoenen hoor, moet kunnen toch
Bloedsrsquote:Op maandag 10 juni 2013 19:08 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Srs?
Ik wil sowieso geen zuigzoenen, ook niet van mezelf.
Die minikadetjes kennen dat nie aan johquote:
Hebben we t nou over die van mij of van Vinneh :$quote:Op maandag 10 juni 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die minikadetjes kennen dat nie aan joh
Die van Vin... Ik ken jou heul nietquote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hebben we t nou over die van mij of van Vinneh :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jongen heeft mij een keer tijdens de daad kei hard in mijn wang gebeten, liep minstens een week met een rode wang![]()
Nu verloochen je me al voor de duizendste keer ehquote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die van Vin... Ik ken jou heul niet
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef Vansschoen het volgende:
In de wang is ook gewoon lame en vuil hoor, ik had m iets afgebeten denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jongen heeft mij een keer tijdens de daad kei hard in mijn wang gebeten, liep minstens een week met een rode wang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Doe je zelfquote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nu verloochen je me al voor de duizendste keer eh![]()
!!!
Wat nou stomme UIquote:Op maandag 10 juni 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je zelf
E stiekem haal ik jou en vansschoen door elkaar
MEt je stomme UI
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef Vansschoen het volgende:
KinkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een jongen heeft mij een keer tijdens de daad kei hard in mijn wang gebeten, liep minstens een week met een rode wang
Want anders?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat nou stomme UI
En nu is het afgelopen eh? Beter ga je t onthouden
Ik heb waldkornbollen manquote:Op maandag 10 juni 2013 19:19 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn kadetjes zijn iets groter dan die van Dqod
Ik ga er nog even over nadenkenquote:
Iets, ja?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:19 schreef Vansschoen het volgende:
Mijn kadetjes zijn iets groter dan die van Dqod
Ok dm maarquote:Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef Vansschoen het volgende:
Niks tegen mijn cadetjes![]()
En foto alleen prive
Haha, jij hebt geen kadetjesquote:Op maandag 10 juni 2013 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga er nog even over nadenken
[..]
Iets, ja?![]()
Ik bedoel.. Pics van je kadetjes
[ afbeelding ]
Ja maar bij een ander is het leukerquote:Op maandag 10 juni 2013 19:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom niet? Geef mezelf ook altijd zuigzoenen hoor, moet kunnen toch
Bring it onquote:Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef Vansschoen het volgende:
Niks tegen mijn cadetjes![]()
En foto alleen prive
Tief op, kutuserquote:Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Haha, jij hebt geen kadetjes
Wat ken mijn lichaam wel aan?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die minikadetjes kennen dat nie aan joh
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Haha, jij hebt geen kadetjes
Zal haar leren, dom, frigide wijf dat ze isquote:
Heeft ook wel even geduurd voordat mijn lichaam dat aan konquote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef Vansschoen het volgende:
Best veel whiskey! Zelf gezien, dat zou mijn lichaam niet aankunnen
(Mijn quote knop is kapot)
2 volle glazen, ja ik onthoud hetquote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef Vansschoen het volgende:
Best veel whiskey! Zelf gezien, dat zou mijn lichaam niet aankunnen
(Mijn quote knop is kapot)
Doe haar pijn!quote:Op maandag 10 juni 2013 19:26 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Zal haar leren, dom, frigide wijf dat ze is
Alsof je geen whatsapp hebtquote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef Vansschoen het volgende:
Pic kan niet via pc, heb alleen pics op mijn telefoon
Met je knipoog.. En wat Vinneh zegtquote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef Vansschoen het volgende:
Ik zal die natte-lade-user eens pijn gaan doenquote:
Pics van de verwondingen?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal die natte-lade-user eens pijn gaan doen
JHGL dus eh, om verwarring te voorkomen :$
Geef je telefoonnr maarquote:Op maandag 10 juni 2013 19:27 schreef Vansschoen het volgende:
Ik had even telefoon ja?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Kijk op je watsapp danknipoog, speciaal omdat je dat niet kunt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die halsband gaat dus weer mee eh, de volgende keer.. Staat bij dezen genoteerd
Pics van mij als ik klaar met haar ben ook goed?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had even telefoon ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die halsband gaat dus weer mee eh, de volgende keer.. Staat bij dezen genoteerd![]()
[..]
Pics van mij als ik klaar met haar ben ook goed?PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel een gaatje bij prikken hoor, wil deze keer graag nog wel lucht krijgenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef Dqod het volgende:
SPOILERGoddamn En die halsband gaat dus weer mee eh, de volgende keer.. Staat bij dezen genoteerd
Had ik al gedaan, tochquote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wel een gaatje bij prikken hoor, wil deze keer graag nog wel lucht krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Vreselijk.. Even mezelf troostenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:44 schreef Vansschoen het volgende:
Dqod,Vans, sweetydarlingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je.. Linkshandigquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vans, sweetydarlingWent het al?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dank je.. Linkshandig
Valt t op? Moet links meer gaan gebruiken bedoelde ikquote:Op maandag 10 juni 2013 19:46 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je liegt! jij bent duidelijk rechtshandig!
Mwahquote:
Welneeeeeee tochquote:
Zit niks voor wat doorzichtig hoeft te zijn hoorquote:
Beter zit er helemaal niks voor natuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zit niks voor wat doorzichtig hoeft te zijn hoor![]()
mm..quote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter zit er helemaal niks voor natuurlijk.
Daar stuurde ik een beetje heen, jaquote:Op maandag 10 juni 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beter zit er helemaal niks voor natuurlijk.
mhmquote:
Hmhm.quote:
Was de weg moeilijk te vinden?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar stuurde ik een beetje heen, ja
[..]
mhm
Beetje glad op de wegquote:Op maandag 10 juni 2013 20:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmhm.
[..]
Was de weg moeilijk te vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot straks schatjes
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje glad op de wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot straks schatjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver!
Later chick![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
En Rocknijntje die er uitziet alsof ze 12 is
quote:
quote:
En nu?quote:
Oke, nextquote:
Hoor je dat Kaneelquote:Op maandag 10 juni 2013 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Coca cola vanille in de aanbieding bij hoogvliet vanaf woensdag
Ik heb dat serieus nog nooit opquote:Op maandag 10 juni 2013 20:22 schreef Tamashii het volgende:
Coca cola vanille in de aanbieding bij hoogvliet vanaf woensdag
Ja ookquote:Op maandag 10 juni 2013 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Hoogvliet dat is toch een dorp bij Rotterdam?
Dat is nog veel verder dan die twee plaatsen die jij noemde.quote:
Klopt, maar dit gaat over Hoogvliet supermarktenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is nog veel verder dan die twee plaatsen die jij noemde.
Dat kijk ik bewust niet. Te herkenbaarquote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef Myraela het volgende:
Over een uurtje weer "ik heb het nog nooit gedaan" kijken.
Ja dat is zon leuk programma!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef Myraela het volgende:
Jij zou ook mee kunnen doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kijk ik bewust niet. Te herkenbaaren plaatsvervangende schaamte.
Hilarischquote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef Myraela het volgende:
Dat dan weer niet, maar echt ervaring heb ik nietquote:
Nou dan ben je iig al verder dan hun zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, maar echt ervaring heb ik niet
Gelukkig welquote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou dan ben je iig al verder dan hun zijn
Waar waar waar waar?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef Dqod het volgende:
Hier heb je ook coca cola vanille Tamz
* Dqod neemt een slok
In mijn mondquote:
Wat? Wie? Hoe?quote:
Misschien leer je er nog wat.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat kijk ik bewust niet. Te herkenbaaren plaatsvervangende schaamte.
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien leer je er nog wat.
Bijvoorbeeld dat je je toekomstige schoonmoeder geen romantisch gourmet dinertje moet laten klaarzetten.
*1: Coca Cola Vanillequote:
Hier in de buurstadquote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja daar heb ik toch niks aan
Waar kan ik die shit kopen?
*noteert schoonmoeder niet betrekken bij romantiek.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien leer je er nog wat.
Bijvoorbeeld dat je je toekomstige schoonmoeder geen romantisch gourmet dinertje moet laten klaarzetten.
Als ze t de volgende keer nog hebben zal ik wel een shitload inslaan voor die BBQ-meetquote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja goddomme dat is ook al zo'n teringeind hier vandaan.
Geen gedichtjes meer schrijven nadat je al duidelijk bent afgewezen. En als ze seks heeft gehad met je huisgenoot, telt dat als een duidelijke afwijzing.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
*noteert schoonmoeder niet betrekken bij romantiek.
Wat een liefdequote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ze t de volgende keer nog hebben zal ik wel een shitload inslaan voor die BBQ-meet
Bovendien moet je nooit met exen van vrienden of huisgenoten gaan rommelenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen gedichtjes meer schrijven nadat je al duidelijk bent afgewezen. En als ze seks heeft gehad met je huisgenoot, telt dat als een duidelijke afwijzing.
Soms ben ik wel liefquote:
Echte huisgenoten delen allesquote:Op maandag 10 juni 2013 20:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen gedichtjes meer schrijven nadat je al duidelijk bent afgewezen. En als ze seks heeft gehad met je huisgenoot, telt dat als een duidelijke afwijzing.
Heb jij huisgenoten?quote:
Balen dat ik geen huisgenoten hebquote:
Doe maar jaquote:
Beangstigende gedachte, wordt je een beetje van de een naar de ander geslingerd enzoquote:
Pics van je notitiequote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beangstigende gedachte, wordt je een beetje van de een naar de ander geslingerd enzo
Wat delen? De lakens?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou sommige mogen best met mij delen hoor
Ik had het meer over mezelf ook eigenlijk.. Nja I'm in, mits lekkere chimi'squote:Op maandag 10 juni 2013 21:05 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Nou sommige mogen best met mij delen hoor
Ben jij een soort van Sanne92 2.0? Dan weet ik waar ik aan toe benquote:
Sanne of zo kan ik niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
Schaars gekleed FOK!ken
[ afbeelding ]
[..]
Ben jij een soort van Sanne92 2.0? Dan weet ik waar ik aan toe ben
Alstu.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beangstigende gedachte, wordt je een beetje van de een naar de ander geslingerd enzo
[..]
Pics van je notitie
Ik kon haar ook nietquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alstu.HAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fobowaardig wel, right?
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alstu.D-GVD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Pciesquote:Op maandag 10 juni 2013 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kon haar ook niet
[..]
HAHAHAHAHA![]()
Fobowaardig wel, right?
D-qudquote:
Oh dat staat er dusquote:
Wil jouw li... Nvmquote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef Vansschoen het volgende:
LOVE YOU GUYS TO!!!!
*voel die liefde dan, srs*
quote:
Same herequote:Op maandag 10 juni 2013 21:17 schreef Vansschoen het volgende:
LOVE YOU GUYS TOO!!!!
*voel die liefde dan, srs*
Zit je nou weer selectief te lezen dan.. He? Tjongejongejongequote:
Liefde voor liefde mmm dat klinkt goedquote:
Voor billenkoek zeker?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:21 schreef Dqod het volgende:
Vans moet trouwens maar even op m'n schoot komen zitten na dat selectieve gelees van haar
Billenkoekquote:
Dat kan toch niet wanneer jij die derriere van je op mijn schoot neervleit?quote:
Waarom moet ik dan op je schoot gaan zitten?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan toch niet wanneer jij die derriere van je op mijn schoot neervleit?
GMTAquote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat kan toch niet wanneer jij die derriere van je op mijn schoot neervleit?
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan op je schoot gaan zitten?MweheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik tik mijn clit iedere dag aan.. Weenie ;squote:Op maandag 10 juni 2013 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je 'm nog aangetikt zondagochtend?
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mijn ijskoude hart compenseert welquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och ja, dat kan ook, even niet aan gedacht
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
haha ohmay! Die kerel mag zijn chick ballen op de huwelijksnacht, zecht hij dat hij te moet was
Wtf man, met je UI-change ineens O.oquote:Op maandag 10 juni 2013 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen ijskoud hart, dus ik pak maar even een ijsje om af te koelen.
Srsly?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:42 schreef Vansschoen het volgende:
haha ohmay! Die kerel mag zijn chick ballen op de huwelijksnacht, zecht hij dat hij te moet was
Tja, eens in de zoveel tijd moet dat gewoon.quote:
Meh, bij nader inzien doe ik dat dadelijk pas. Eerst nog even een kwartiertje muziekjons luisteren.quote:
Schrok me kapot, jong vuillakquote:Op maandag 10 juni 2013 21:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, eens in de zoveel tijd moet dat gewoon.
[..]
Meh, bij nader inzien doe ik dat dadelijk pas. Eerst nog even een kwartiertje muziekjons luisteren.
Al past deze beter bij m'n ondertitel.quote:
Daar twijfel ik nog over, maar okquote:Op maandag 10 juni 2013 21:45 schreef Vansschoen het volgende:
Het Vinnuh je bent onder je steen uitgekomen!
Goed bezig!
Ja, die s beterquote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al past deze beter bij m'n ondertitel.
[..]
Daar twijfel ik nog over, maar ok
Laat ik deze voorlopig staanquote:
Gheghequote:Op maandag 10 juni 2013 21:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Is een begin toch,
En ik moest laggen om je ava
Ok, en nu?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Jan-Peter. het volgende:
Ik kom trouwens ook naar de meet 6 juli
Telefoonseksquote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
Ik "kom" overal
Oh ja, maar ik ging bellen :$
Nee ik moet thuis blijven.. Mijn kloon komt miss wel! xxquote:
Mensen met kloonsquote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Nee ik moet thuis blijven.. Mijn kloon komt miss wel! xx
Mensenquote:
Nee, heterogesprekkenquote:
Oh noesquote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, heterogesprekken
Telefoonseks wil ik wel tho
quote:
safe sex, alhoewel het hele alfabet luistert mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesGelukkig zit daar een telefoon tussen dan.
Gheghe.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
safe sex, alhoewel het hele alfabet luistert mee.
Lurker gespotquote:Op maandag 10 juni 2013 22:03 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
Kom jij ook? Weer keihard aan de whiskey enzo?
Ruim je het zelf wel op danquote:
Het is m'n aangenomen zusjequote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh noesGelukkig zit daar een telefoon tussen dan.
telefoon trilt beter dan een vibo?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, heterogesprekken
Telefoonseks wil ik wel tho
Ligt eraan van wie.quote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:05 schreef Jan-Peter. het volgende:
[..]
ik lurk hier zelden![]()
ik ben incognito
quote:
Nee een telefoonseksgesprekquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
telefoon trilt beter dan een vibo?![]()
Jij?quote:
mal meisje ;squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |