Die dingen werken alleen niet fatsoenlijk ik had zo'n ding voor de PS3 maar dat was echt pure aidsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef Rossdale het volgende:
Mocht de controller van de PS4 toch ruk blijken te zijn dan maakt dat ook niet uit, voor de PS3 zijn ook custom controllers uitgebracht met een Xbox design
http://www.amazon.com/Pro(...)AK8E/ref=pd_sim_vg_2
Zou best kunnen dat die tegenwoordig wel beter zijn dat ding van mij had gigantisch veel delay was onspeelbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:11 schreef Rossdale het volgende:
Spul van Nyko is meestal wel goed, die zullen ook voor deze generatie wel weer genoeg spullen gaan maken
daar heb ik nog geen kinect voor....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag zij toch met de 360 blijven spelen?
Kopen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
daar heb ik nog geen kinect voor....
Wil je nog race seat en alles?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:05 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
daar heb ik nog geen kinect voor....
Ja zat er wel wel over te denken idd, maar is ie co-op dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:59 schreef Michhas het volgende:
Iemand die Remember Me nog gaat spelen? Nick? Niels?
The Phantom Pain ging dus niet alleen naar de xbox one?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:18 schreef Bozz187 het volgende:
Ps4 was het sowieso al, want metal gear hoort gewoon op een ps gespeeld te worden
Er was ook een controller, waar je zelf kan kiezen waar de d-pad zit en waar die pookjes komen, en werkt op beide systemen. Kan alleen die site niet meer vindenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:09 schreef Rossdale het volgende:
Mocht de controller van de PS4 toch ruk blijken te zijn dan maakt dat ook niet uit, voor de PS3 zijn ook custom controllers uitgebracht met een Xbox design
http://www.amazon.com/Pro(...)AK8E/ref=pd_sim_vg_2
En geen PSN Plus, geen partychat ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PS3 is vrij stil omdat er geen headsets met de console werden meegeleverd. Bij de PS4 is dit wel en ze hebben inderdaad een soort partychat systeem gemaakt
Ryse vond ik al niks bijzonders, en Titanfall tja moest toch echt aan Halo denken en daar heb ik echt niks mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef Rossdale het volgende:
Na de MS conferentie van gisteren had ik vier redenen waarom ik de One zou overwegen:
De controller, Ryse, Forza 5 en Titanfall. Na het te laten bezinken is mijn enthousiasme voor Ryse weg, het zag er wel mooi uit maar het is zo scripted als de pest en zit vol QTE's... Titanfall komt ook voor de 360 uit die ik al in huis heb... en dan heb je nog Forza 5...
Om alleen voor Forza een nieuwe console aan te schaffen die verder alleen nadelen heeft tov van zijn concurrent... nou nee. De controller van de PS4 lijkt een stuk breder te zijn dan de vorige dualshocks en ligt waarschijnlijk een stuk beter in de hand voor niet-kinderhandjes.
Daarnaast hoopte ik op de onthulling van Illumiroom wat me echt héél erg gaaf lijkt, maar nee.. ook daar werd niet mee uitgepakt, dus of het überhaupt ooit uit zal komen is maar de vraag.
Daarnaast krijgt de PS4 de mogelijkheid om via Gaikai alle PS3 games te spelen. Deze generaties heb ik een hoop exclusives gemist die ik dus zou kunnen spelen zonder dat ik hier speciaal een PS3 voor aan hoef te schaffen. Daarnaast koop ik 80% van mijn games tweedehands of verkoop ik mijn gekochte games. Ook de support aan Indy-games van Sony waardoor er meer non-standaard AAA-games zullen verschijnen is top. Daarnaast is het feit dat PSN plus verplicht wordt voor online gamen geen issue, aangezien ik dit nu voor Xbox Live ook al gewend ben om te betalen.
Mijn beslissing is nu in ieder geval gemaakt, mijn volgende console gaat een PS4 worden
zegt de man die spellen downloadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Koop gewoon allebei hoef je ook niet te kiezen
nee, en ground zeroes is ook voor ps4.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
The Phantom Pain ging dus niet alleen naar de xbox one?
Dat is na een tijdje misschien nog wel te overwegen. Als ik beide bij de release haal, dan staat er na een tijdje weer 1 in de kast. Beetje geld weggooienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Koop gewoon allebei hoef je ook niet te kiezen
Kijk ook wel uit naar Forza, maar is dat nou echt alleen de X1 waard? Dat is de grote vraagquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:35 schreef PierreTT het volgende:
Ik twijfel. PS4 heeft zeker voordelen tov de One zoals jullie hierboven al aangaven. Maar de One heeft Forza. En laat dat nou het enige zijn waar ik echt naar uitkijk
Ja toen ik het hier net vroeg, werd bekend dat deel 5 ook naar de PS4 kwamquote:Op woensdag 12 juni 2013 07:45 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee, en ground zeroes is ook voor ps4.
Kan ik mobiel niet zienquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:41 schreef Cliffy het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)-conferences-collide
succesquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ik mobiel niet zien
Vandaag (zometeen) thesis verdedigen, wish me luckGisteravond en vannacht presentatie in elkaar gedraaid, hopen dat ik de vragen overleef
Succes pierrie!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan ik mobiel niet zien
Vandaag (zometeen) thesis verdedigen, wish me luckGisteravond en vannacht presentatie in elkaar gedraaid, hopen dat ik de vragen overleef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |