abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2013 @ 14:09:15 #1
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_127618453

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?
SPOILER
Facebook groep

[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 11-06-2013 07:44:05 ]
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  maandag 10 juni 2013 @ 14:22:26 #2
236410 MaleDuck
pi_127618931
_O_ Voor dit topic trouwens, ik zie op Endomondo dat de top 31 gewoon meer dan 20 km gelopen hebben in de afgelopen 7 dagen ! ^O^
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_127619115
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:43 schreef GotC het volgende:

[..]

Sporttape over je wond? :o
Pleister erover, tape erover en gaan met die banaan ;)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_127619178
Vroeger kwam ik nog op de eerste pagina met 20km ofzo, nu niet meer ;(
Deze week hoef ik maar 16km in totaal :+ Dus kom ik helemaal onderaan! haha
  maandag 10 juni 2013 @ 14:30:31 #5
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127619230
quote:
99s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Pleister erover, tape erover en gaan met die banaan ;)
Oh gelukkig, tenminste nog een pleister eronder :D Ik kreeg al rillingen ervan!
pi_127619286
Goedemiddag!

Ik ben net weer een maand of twee begonnen met hardlopen en heb voor het eerst (jaja voor het eerst) de 10km gelopen! Gelukkig nog onder het uur, maar toch als roker was ik trots op mijn 57 min.

Het enige nadeel was dat de eerste 6km gewoon lekker gingen alleen daarna trok ik toch echt aan het kortste eind en werd ik ingehaald door mijn vader die 54 is en een pens van hier tot Tokio heeft. Je snapt wel dat dit soort situaties je ego vernietigen, en niet zo zuinig ook.

Weet iemand een goede oplossing om (toch vrij snel) je conditie op de langere afstanden stabiel te krijgen? :)
  maandag 10 juni 2013 @ 14:34:14 #7
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127619344
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef Inscriviti het volgende:
Goedemiddag!

Ik ben net weer een maand of twee begonnen met hardlopen en heb voor het eerst (jaja voor het eerst) de 10km gelopen! Gelukkig nog onder het uur, maar toch als roker was ik trots op mijn 57 min.

Het enige nadeel was dat de eerste 6km gewoon lekker gingen alleen daarna trok ik toch echt aan het kortste eind en werd ik ingehaald door mijn vader die 54 is en een pens van hier tot Tokio heeft. Je snapt wel dat dit soort situaties je ego vernietigen, en niet zo zuinig ook.

Weet iemand een goede oplossing om (toch vrij snel) je conditie op de langere afstanden stabiel te krijgen? :)
Dat ligt wel voor de hand geloof ik...
F means you're fucked
pi_127619366
quote:
Goedemiddag!

Stoppen met roken ^O^
  maandag 10 juni 2013 @ 14:36:14 #9
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127619405
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik vind het wat overdreven. Ten eerste was het een grapje, maar inderdaad neemt iedereen hier alles blijkbaar erg serieus. Ten tweede, iemand ophalen om te gaan hardlopen is nou niet echt grof geweld. Als ik zou voorstel met een knokploeg te gaan snap ik de reactie, maar dit dus niet. Verder had k volgens mij nog nooit iets tegen haar gezegd, dus 'blijven hakken' doe ik zeker niet.

Zou het zelf reuzegezellig vinden als jullie langskwamen!

Knokploeg Nijverdal is onderweg ~O> 8)7 o|O
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_127619672
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Stoppen met roken ^O^
Yea, doe al een poging om te minderen, maar ik vind het gewoon lekker ;) Ik zoek de ideale combinatie >:O
pi_127619722
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:44 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Yea, doe al een poging om te minderen, maar ik vind het gewoon lekker ;) Ik zoek de ideale combinatie >:O
Stoppen met roken ^O^

Minderen werkt ongeveer bij niemand en daarmee maak je je longen alsnog kapot = slechtere conditie. Helemaal stoppen = betere conditie. Easy peasy.
  maandag 10 juni 2013 @ 14:46:55 #12
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127619724
quote:

[..]

Blijven meeposten hier in dat geval, iedereen die hier binnenkomt als roker wordt na verloop van tijd een ex-roker :+
pi_127619799
Had iemand al 'stoppen met roken' gezegd? En misschien wat rustiger opbouwen, al is ook deze informatie wat summier en lijkt het alsof je in 2 maanden van 0 naar 10 bent gegaan.
Ja doei.
pi_127619815
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:46 schreef GotC het volgende:

[..]

Blijven meeposten hier in dat geval, iedereen die hier binnenkomt als roker wordt na verloop van tijd een ex-roker :+
Hehe, lets hope so, er zit nog een ander complex achter maar dat is uiteindelijk ook maar een slecht excuus :{ Toch maar is geestelijke voorbereidingen treffen :P
  maandag 10 juni 2013 @ 14:49:46 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127619817
quote:

[..]

Lekker :') Ja door de cacao, drop en zoetstoffen wellicht.
Als je een poosje gestopt bent dan besef je pas hoe ranzig het eigenlijk is.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 10 juni 2013 @ 14:50:54 #16
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127619854
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:49 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Hehe, lets hope so, er zit nog een ander complex achter maar dat is uiteindelijk ook maar een slecht excuus :{ Toch maar is geestelijke voorbereidingen treffen :P
Als je de motivatie kan vinden om jezelf 3 x per week de deur uit kan schoppen om te rennen, kun je ook wel de motivatie opbrengen om je peuken de deur uit te trappen.
  maandag 10 juni 2013 @ 14:51:25 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127619868
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:49 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Als je er echt serieus werk van wil maken om niet ingehaald te worden door je vader, stop je vanzelf wel :)

Daarbij, ga een schema volgen (zie OP) en loop niet elke keer op je max. Dat zal ook schelen :)
pi_127619912
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:49 schreef motorbloempje het volgende:
Had iemand al 'stoppen met roken' gezegd? En misschien wat rustiger opbouwen, al is ook deze informatie wat summier en lijkt het alsof je in 2 maanden van 0 naar 10 bent gegaan.
Liep al wel zo nu en dan de 5km. Volgens mijn laatste Endomondo tripje in 25 min. Daarnaast doe ik op zaterdag ook GRID, combinatie van toch redelijk hardcore cardio en kracht. Die 10km kwam eigenlijk gewoon uit het niets, meegesleurd en wel. Maar merk wel als ik met vrienden, familie en vriendinnen loop dat de competitie aan is zeg maar :P
  maandag 10 juni 2013 @ 14:54:37 #19
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127619982
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:52 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Liep al wel zo nu en dan de 5km. Volgens mijn laatste Endomondo tripje in 25 min. Daarnaast doe ik op zaterdag ook GRID, combinatie van toch redelijk hardcore cardio en kracht. Die 10km kwam eigenlijk gewoon uit het niets, meegesleurd en wel. Maar merk wel als ik met vrienden, familie en vriendinnen loop dat de competitie aan is zeg maar :P
Dan hoop ik niet dat je altijd met familie of vrienden loopt want als je steeds op je max loopt dan is het vragen om blessures. Zoek een schema en bouw lekker rustig op, en schrijf je in met familie en/of vrienden voor een wedstrijd en ga dan de competitie aan.
pi_127620026
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:54 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Dan hoop ik niet dat je altijd met familie of vrienden loopt want als je steeds op je max loopt dan is het vragen om blessures. Zoek een schema en bouw lekker rustig op, en schrijf je in met familie en/of vrienden voor een wedstrijd en ga dan de competitie aan.
Staat inderdaad op de planning, probeer nu 2 keer per week te lopen 5-7km. En dan op zaterdag nog GRID. In juli is de volgende 10km loop dus dan wil ik het eigenlijk wel onder de 55 gaan lopen :)
  maandag 10 juni 2013 @ 14:57:13 #21
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_127620060
quote:

Ik rook ook nog... Ik heb bier en lekker weer als trigger. Als ik aan het borrelen ben, wil ik na mijn eerste slok een peuk opsteken. Hetzelfde met lekker weer; zodra ik op het terras zit (zelfs met een watertje) dan wil ik roken. Totaal irrationeel. Ik heb perioden dat ik 4 dagen niks rook en dan in het weekend ineens een pakje. Hele slechte gewoonte!

Aan de andere kant; ik ben geen topsporter...
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_127620064
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:51 schreef GotC het volgende:

[..]

Als je er echt serieus werk van wil maken om niet ingehaald te worden door je vader, stop je vanzelf wel :)

Daarbij, ga een schema volgen (zie OP) en loop niet elke keer op je max. Dat zal ook schelen :)
Dat merkte ik dus heel erg bij de 10, de eerste 6 gingen redelijk, daarna stierf ik half af :) Maar inderdaad ik moet gewoon een punt achter mij carrière als beroepsroker knallen. Alleen mede door mijn dikkere jeugd ben ik bang dat het er weer vol aankomt (zie omgeving).
pi_127620083
Als je er echt serieus werk van wilt maken dan begin je eens aan meer te denken dan alleen 'winnen' en schouderklopjes, maar om je lichaam en het heelhouden daarvan; zowel mbt roken en het uit het niets 10k gaan lopen/mee laten sleuren vanwege het wedstrijdelement.
Ja doei.
  maandag 10 juni 2013 @ 14:58:40 #24
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127620108
Wat is dat eigenlijk, winnen?
  maandag 10 juni 2013 @ 15:00:22 #25
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_127620153
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:52 schreef Inscriviti het volgende:

Maar merk wel als ik met vrienden, familie en vriendinnen loop dat de competitie aan is zeg maar :P
OP -> Ten commandments for the runner: regel 1
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  maandag 10 juni 2013 @ 15:02:00 #26
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127620218
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:57 schreef yozd het volgende:

[..]

Ik rook ook nog... Ik heb bier en lekker weer als trigger. Als ik aan het borrelen ben, wil ik na mijn eerste slok een peuk opsteken. Hetzelfde met lekker weer; zodra ik op het terras zit (zelfs met een watertje) dan wil ik roken. Totaal irrationeel. Ik heb perioden dat ik 4 dagen niks rook en dan in het weekend ineens een pakje. Hele slechte gewoonte!

Aan de andere kant; ik ben geen topsporter...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivan_Pavlov

Met veel bier op heb ik het ook nog wel eens lastig maar ik kan het eruit praten bij mezelf.
  maandag 10 juni 2013 @ 15:03:36 #27
236410 MaleDuck
pi_127620280
quote:
5s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:58 schreef GotC het volgende:
Wat is dat eigenlijk, winnen?
Volgens van Dale:

win·nen (werkwoord; won, heeft gewonnen)
1
als prijs of loon krijgen: de eerste prijs winnen; terrein winnen vorderen
2
in een strijd zegevieren
3
inzamelen, m.n. van delfstoffen: zand winnen
4
toenemen in: in (of: aan) duidelijkheid winnen
  maandag 10 juni 2013 @ 15:04:36 #28
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_127620325
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef Daywalk3r het volgende:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivan_Pavlov

Met veel bier op heb ik het ook nog wel eens lastig maar ik kan het eruit praten bij mezelf.
Ha Pavlov! Ja daar lijkt het wel op idd. Wat ook meespeelt bij mij is de omgeving. Als ik met vrienden ben die niet roken, rook ik ook niet. Zodra er 1 mee is die rookt (en daardoor naar buiten moet als we in de kroeg staan), dan ga ik mee. Slap karakter. :P
pi_127620335
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:57 schreef motorbloempje het volgende:
Als je er echt serieus werk van wilt maken dan begin je eens aan meer te denken dan alleen 'winnen' en schouderklopjes, maar om je lichaam en het heelhouden daarvan; zowel mbt roken en het uit het niets 10k gaan lopen/mee laten sleuren vanwege het wedstrijdelement.
Dat is zeker waar, tot dusver heb ik nog geen last van blessures gehad alleen één keer vol door mijn enkel geklapt.
pi_127620443
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:57 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Dat merkte ik dus heel erg bij de 10, de eerste 6 gingen redelijk, daarna stierf ik half af :) Maar inderdaad ik moet gewoon een punt achter mij carrière als beroepsroker knallen. Alleen mede door mijn dikkere jeugd ben ik bang dat het er weer vol aankomt (zie omgeving).
Gewoon stoppen!! ^O^ (Ben zelf ook pas 1,5 week gestopt hoor) ;) .
pi_127620506
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:46 schreef GotC het volgende:

[..]

Dit dus. ;)
pi_127620513
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:07 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Gewoon stoppen!! ^O^ (Ben zelf ook pas 1,5 week gestopt hoor) ;) .
Hebben al veel mensen het moeten ontgelden? ;) Ik werd stront chagrijnig na 2 dagen! :p
  maandag 10 juni 2013 @ 15:13:16 #33
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127620676
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Volgens van Dale:

win·nen (werkwoord; won, heeft gewonnen)
1
als prijs of loon krijgen: de eerste prijs winnen; terrein winnen vorderen
2
in een strijd zegevieren
3
inzamelen, m.n. van delfstoffen: zand winnen
4
toenemen in: in (of: aan) duidelijkheid winnen
Volgens de inhoud van mijn hardloopschoenen doe ik aan nummertje 3 :+
pi_127620760
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:09 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Hebben al veel mensen het moeten ontgelden? ;) Ik werd stront chagrijnig na 2 dagen! :p
Nee eigenlijk niet echt. Op wat hele korte momentjes na, weinig last gehad van chagrijnig zijn oid. Wel wat last van 'hongergevoel' , maar dat probeer ik maar op te vangen met gezonde dingen en water. Hoop ook niet al teveel aan te komen, maar ik zou toch echt HEEL VEEL aan moeten komen om überhaupt in de richting te komen van het gezondheidsrisico dat roken met zich mee bracht...
  maandag 10 juni 2013 @ 15:17:47 #35
236410 MaleDuck
pi_127620887
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Gij duin en strandlopert :P
  maandag 10 juni 2013 @ 15:17:56 #36
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127620892
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:09 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Je wordt alleen zo chago omdat je denkt dat dat er bij hoort. Het hoort er niet bij, dus er is geen reden om zo te gaan doen :)
F means you're fucked
  maandag 10 juni 2013 @ 15:19:05 #37
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127620933
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Je wordt alleen zo chago omdat je denkt dat dat er bij hoort. Het hoort er niet bij, dus er is geen reden om zo te gaan doen :)
Eens! Het extra eten, het chagerijnig zijn: Niet of nauwelijks aanwezig geweest hier.
pi_127620940
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:15 schreef Muis84 het volgende:

[..]

Maar ik zou toch echt HEEL VEEL aan moeten komen om überhaupt in de richting te komen van het gezondheidsrisico dat roken met zich mee bracht...
Goed punt, soms moet je het gewoon even zien (of horen). Het is ook met name omdat ik nu een leuk "team" heb waar ik regelmatig mee sport. Voor het eerst (in 27 jaar) merk ik dat mijn lichaam echt veranderd in positieve zin, ik begin nu zelfs buikspieren te zien, het moet niet gekker worden!

Het zit waarschijnlijk allemaal tussen mijn oren maar als ik conditioneel verder wil komen zal het er uiteindelijk toch een keer van moeten komen :) Alleen het blowen wordt lastig..
  maandag 10 juni 2013 @ 15:21:42 #39
236410 MaleDuck
pi_127621037
quote:
Goedemiddag!
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef Inscriviti het volgende:
Het zit waarschijnlijk allemaal tussen mijn oren maar als ik conditioneel verder wil komen zal het er uiteindelijk toch een keer van moeten komen :)
:D Jullie worden er steeds beter in :D Gewoon binnen het uur dat hij dit topic binnen kwam wandelen _O-
pi_127621093
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef GotC het volgende:

[..]

Eens! Het extra eten, het chagerijnig zijn: Niet of nauwelijks aanwezig geweest hier.
Idem hier. Gewoon gestopt en daarmee klaar, over en uit.
Ja doei.
pi_127621106
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

:D Jullie worden er steeds beter in :D Gewoon binnen het uur dat hij dit topic binnen kwam wandelen _O-
Eng he, maar ik denk dat er gewoon een goede "mindset" aan te pas moet komen. Ik denk alleen aan de nadelen van het stoppen met roken terwijl ik er met die insteek gewoonweg niet kom :)
  maandag 10 juni 2013 @ 15:23:28 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127621108
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

[..]

:D
  maandag 10 juni 2013 @ 15:24:24 #43
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_127621135
Ik was al dik en chagrijnig toen ik nog rookte.
F means you're fucked
  maandag 10 juni 2013 @ 15:25:21 #44
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127621167
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:23 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Eng he, maar ik denk dat er gewoon een goede "mindset" aan te pas moet komen. Ik denk alleen aan de nadelen van het stoppen met roken terwijl ik er met die insteek gewoonweg niet kom :)
Je moet gewoon nergens aan denken. Het mooiste is..je hoeft alleen maar iets NIET te doen om te stoppen met roken.

Dus, gewoon vergeten om naar de supermarkt/benzinepomp te gaan en doorgaan met je leven :Y).
  maandag 10 juni 2013 @ 15:27:25 #45
236410 MaleDuck
pi_127621239
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef GotC het volgende:

[..]

Je moet gewoon nergens aan denken. Het mooiste is..je hoeft alleen maar iets NIET te doen om te stoppen met roken.

Dus, gewoon vergeten om naar de supermarkt/benzinepomp te gaan en doorgaan met je leven :Y).
Of gewoon gaan hardlopen als je aandrang krijgt... o nee, daar krijg je overbelasting blessures van... ;)

Misschien moet ik maar geen tips geven over het stoppen met roken, heb er geen ervaring mee :N
pi_127621273
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef GotC het volgende:

[..]

Yea en dan zit ik hier nu al met mijn klamme handjes! Vanavond maar weer lopen dan ;)
  maandag 10 juni 2013 @ 15:29:37 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_127621309
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:28 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Yea en dan zit ik hier nu al met mijn klamme handjes! Vanavond maar weer lopen dan ;)
Je bent er gewoon teveel mee bezig :)

Zoek een mooi schema uit en ga je daarop concentreren.
pi_127621312
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:23 schreef Inscriviti het volgende:

[..]

Mja, uiteindelijk is het echt een kwestie van "gewoon niet meer doen" en er idd verder niet veel aandacht aan besteden. Ik heb ook pas na een week niet roken tegen mensen gezegd dat ik aan het stoppen was, geen "ik ga morgen stoppen" gedoe. Voor mezelf had ik het wel zo uitgekiend dat ik 's avonds m'n laatste sigaretje had en de volgende dag genoeg te doen had. Dat scheelde wel.

Ik vond met name de eerste 3 dagen echt kut. Dag 2 moest ik bijvoorbeeld heel hard huilen omdat m'n rijinstructrice zei dat ik iets verkeerd deed, dat was wel stom. Maar na 3 dagen is het lichamelijke afkickgeweld wel over en is het alleen psychisch.

En nu is alles prima en vind ik het stinken :P
  maandag 10 juni 2013 @ 15:30:34 #49
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127621359
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:24 schreef YUR het volgende:
Ik was al dik en chagrijnig toen ik nog rookte.
Nu nog :+ :o

Geintje O+
  maandag 10 juni 2013 @ 15:31:16 #50
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127621384
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef GotC het volgende:

[..]

4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')