We verschillen ook best veel. Ik vind tieten tof, hij krijgt last van zijn ogen als hij een vrouwenlichaam zietquote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind VA geen type voor Etsu en andersom. Waarom weet ik niet.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We verschillen ook best veel. Ik vind tieten tof, hij krijgt last van zijn ogen als hij een vrouwenlichaam ziet
En xcachet, vergeet haar nietquote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Adora: check
DV: check
zwerty: check
Etsu: check
You serious?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
VA is mijn type ook niet.
Maar hij is niet lelijk. Snap niet waarom ie 71 PP heeft, maar goed.
Ik wil ook niet stoppen in feite, maar heb nu weer keelontsteking (3de x in 3 maanden tijd) en dat komt door roken denk ik. Morgen naar huisarts en dan kijken wat ie te zeggen heeft en of mijn amandelen eruit moeten. Dan mag ik sowieso lang niet roken.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja ik wil niet perse stoppen met roken.. maar ik wil het wel zelf onder controle hebben. En dat heb ik op dit moment niet of iig bijna niet dus nu maar zo. En vrijdag een feestje dus even realistisch blijven dat ik dan tochhh wel ga roken
.
Stapjes, ja ik denk ook dat adt makkelijker is als je beetje toegeeft.
Dan is het maar goed dat jij geen vrouwenlichaam hebtquote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We verschillen ook best veel. Ik vind tieten tof, hij krijgt last van zijn ogen als hij een vrouwenlichaam ziet
Whehequote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hold the line
Toto69 isn't always on time
Wow wow wooohoow
Doe maar der uit. Gedwongen stoppenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook niet stoppen in feite, maar heb nu weer keelontsteking (3de x in 3 maanden tijd) en dat komt door roken denk ik. Morgen naar huisarts en dan kijken wat ie te zeggen heeft en of mijn amandelen eruit moeten. Dan mag ik sowieso lang niet roken.
Tieten SHALALALAquote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe maar nietquote:Op maandag 10 juni 2013 14:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Misschien moeten ze eerst wat Crack_ nemen.
Amandelen eruit is niet goed voor je?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Doe maar der uit. Gedwongen stoppen.
Nee hoor, amandelen deruit is heul nie goed voor je
Voor mij welquote:Op maandag 10 juni 2013 14:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind je niet lelijk nee. Is dat zo raar?
Ja maar tegen haar moet je wel liev doenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En xcachet, vergeet haar niet
Omdat ze werken voor je weerstand en als je ze weghaalt minder weerstand snaptuuuquote:Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Amandelen eruit is niet goed voor je?Hoezo
JA MAARquote:Op maandag 10 juni 2013 14:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze werken voor je weerstand en als je ze weghaalt minder weerstand snaptuuu
Buttcrack, met die broeken van jouquote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik niet op de foute manier hoor.
Oh, zo klokn 't jaquote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En dat bedoelde ik niet op de foute manier hoor.
Ja daar krabbelen ze langzaam van terug.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
JA MAAR
Een eventuele verwijdering van de amandelen heeft geen merkbaar gevolg bij het bestrijden van infecties. De amandelen vormen slechts een klein gedeelte van het totale lymfkliersysteem van het gehele lichaam. Bovendien bevindt zich in de mond-keelholte ook lymfklierweefsel in het slijmvlies van het zachte verhemelte en de zij- en achterwand van de keel waardoor na verwijdering van de amandelen nog voldoende afweerfunctie overblijft.
http://www.kno.nl/publiek/voorlichting/amandel_volwassenen
Daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Buttcrack, met die broeken van jou
Liever amandelen eruit dan met een chronische keelontsteking lopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja daar krabbelen ze langzaam van terug.
OF! minder rokenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Liever amandelen eruit dan met een chronische keelontsteking lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |