Pffffffffft. Werd ie niet duizelig? Rookte ie wel over zn longen?quote:
Ik ben net een maand gestopt met vast roken, maar als iemand het aanbied ben ik regelmatig zwakquote:Op maandag 10 juni 2013 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pffffffffft. Werd ie niet duizelig? Rookte ie wel over zn longen?
Weet ik niet, kan niet in zijn hoofd + longen + keel kijken en hij liep wel gewoon recht toen die wegging.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pffffffffft. Werd ie niet duizelig? Rookte ie wel over zn longen?
Ahum.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben net een maand gestopt met vast roken, maar als iemand het aanbied ben ik regelmatig zwak
je bood hem eerst aanquote:Op maandag 10 juni 2013 13:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ahum.
*VA & Etsu zitten als 2 autisten te FOK!ken*
VA: 'Nog 1 sigaretje, dan ga ik weg'
Etsu: 'Is goed.'
Nou dan zit 't wel goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet ik niet, kan niet in zijn hoofd + longen + keel kijken en hij liep wel gewoon recht toen die wegging.
Zwak!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben net een maand gestopt met vast roken, maar als iemand het aanbied ben ik regelmatig zwak
Ik wil ook na mijn tentamens stoppen met roken, maar ik ben bang dat ik in 1x niet kan stoppen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou dan zit 't wel goed.
[..]
Zwak!!!
Nee okee, ik stak donderdag mn laatste sigaret op en gisteren rookte ik er ook eentje. Maarja, toen was ik moe en toen okeee. Maar nu mag ik vrijdag pas roken.
VA is mijn type ook niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind VA geen type voor Etsu en andersom. Waarom weet ik niet.
Ja ik wil niet perse stoppen met roken.. maar ik wil het wel zelf onder controle hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook na mijn tentamens stoppen met roken, maar ik ben bang dat ik in 1x niet kan stoppen.Dus zit te denken om in stapjes te doen.
Misschien moeten ze eerst wat Crack_ nemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind VA geen type voor Etsu en andersom. Waarom weet ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |