quote:Op maandag 10 juni 2013 12:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We zullen zien wie sneller op de grond ligt
Omdat ik een langharige student ben en kan zuipen daarom mag ik met de Colt schieten ja.quote:
Gvd. Deze afgetrainde, killmachine heeft binnenkort familiedagquote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat ik een langharige student ben en kan zuipen daarom mag ik met de Colt schieten ja.
Studentenweerbaarheidquote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Omdat ik een langharige student ben en kan zuipen daarom mag ik met de Colt schieten ja.
Prutser!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:16 schreef BredeBroeder het volgende:
Vergeten 't Palm uit de vriezer te halen, nu is die bevroren
Wat denk je zelf??quote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Smaakt die nog 'tzelfde als die weer ontdooid is?
Vlag erover!!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat een lekkere wijven
[ afbeelding ]
Zijn die van t RIOG?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat een lekkere wijven
[ afbeelding ]
Als ik het kon, en geen vriendin had, prima hoorquote:
Hoeveel van die liedjes ken je wel nietquote:
Mooiste marsquote:
Grenadiers vooraan!quote:
Wel eens gebeurd? ^^quote:Wanneer de grenadiers, bijvoorbeeld tijdens het appèl, ‘Grenadiers vooraan!’ roepen, dan roepen de Jagers daar direct ‘Allez chasse!’ achteraan.
Yepquote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Grenadiers vooraan!
[..]
Wel eens gebeurd? ^^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |