Ik rij altijd via de A79 richting Heerlen, dan afslag Aachen en dan afslag Simpelveld en boven aan de afrit naar links (2,3,4, ohw wacht die komen niet). Vanuit daar wijst het zich vanzelf... Volgens mij is dit ook zoals het op de Pinkpop website wordt beschrevenquote:Op donderdag 13 juni 2013 13:56 schreef Piger het volgende:
Oh en wat is de beste route om bij Monde Verde te komen?
Vorige keren werden we telkens de verkeerde kant op gewezen, dus heb liever de route op voorhand.
Dit zo ongeveerquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:09 schreef xuryah het volgende:
Ik ben mn backpack aan het inpakken.
Wat nemen jullie allemaal mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Dit zo ongeveerHoly shit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik neem mee:
Tent, kleren, badspullen, bier, stoeltje.
Voedsel, bier, luchtbed, zeil voor tent, haringen. Ben ik nog meer nodig?
Dank je. Moet het dit jaar goedkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
https://maps.google.com/m(...)via=1,2,3,4&t=m&z=12
maar dan als je de snelweg afkomt die Gelders Eind volgen en dan Brunssum aanhouden
Voorgaande jaren, vroegen we die verkeerslui ook waar we heen moesten voor Mondo V. Vervolgens kwamen we weer daar onder snowworld uit. Ik heb geen zin om weer dat eind te moeten lopen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:34 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik rij altijd via de A79 richting Heerlen, dan afslag Aachen en dan afslag Simpelveld en boven aan de afrit naar links (2,3,4, ohw wacht die komen niet). Vanuit daar wijst het zich vanzelf... Volgens mij is dit ook zoals het op de Pinkpop website wordt beschreven
[..]
Dit zo ongeveerKrijg je die gaszooi mee de camping op dan? of zit je ergens anders?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga met de trein dus neem geen stoel mee, bedenk ik nog wel iets op
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Apart, hier alles goed gegaan...quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:42 schreef Piger het volgende:
[..]
Dank je. Moet het dit jaar goedkomen.
[..]
Voorgaande jaren, vroegen we die verkeerslui ook waar we heen moesten voor Mondo V. Vervolgens kwamen we weer daar onder snowworld uit. Ik heb geen zin om weer dat eind te moeten lopen.
Ja, zijn van die eenmalige flessen he...quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Krijg je die gaszooi mee de camping op dan? of zit je ergens anders?Ik ga met de trein dus neem geen stoel mee, bedenk ik nog wel iets op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, daar heb ik een steekwagentje voor hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:46 schreef Piger het volgende:
Zo'n [ afbeelding ] neem k aan?
Kan ideaal zijn, maar is me teveel werk om mee te slepen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:43 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Apart, hier alles goed gegaan...
[..]
Ja, zijn van die eenmalige flessen he...
Deze:Blijven 'gasflessen' toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
De borden met Park Gravenrode volgen en dan zou je er normaal gesproken moeten komenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:47 schreef Piger het volgende:
Van de andere kant. Als ik deze keer echt op Mondo V. terecht komt, is dat al een verademing ten op zichte van snowworld. Heen en weer lopen is dan niet zon ramp.
Bier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:41 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Holy shit.
Ik neem mee:
Tent, kleren, badspullen, bier, stoeltje.
Voedsel, bier, luchtbed, zeil voor tent, haringen. Ben ik nog meer nodig?
Naar mijn weten worden ze gedoogd, nooit problemen mee gehad in ieder geval...quote:
[..]
Dit zo ongeveerIk mis wel een vlag voor op je tent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerst denken, dan typen
Ik zit er aan te denken om een vlag van mijn mooie woonplaats aan mn tent te hangenquote:
Welke camping ga je? Ken ik mooi mee drinken als mijn bier op isquote:
Euhm... vroeger, heel vroeger, zat ik bij de padvinders dus mijn tent vind ik wel terug *ahum*quote:
Ik wil camping a, en anders camping b.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welke camping ga je? Ken ik mooi mee drinken als mijn bier op is
[..]
Dit zo ongeveerWow .. dat is nogal wat :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel handig voor mij om als checklist te gebruiken![]()
Als het de rest van het weekend maar niet gaat regenen vind ik het bestquote:Op donderdag 13 juni 2013 15:12 schreef tdrone het volgende:
Het gras op de camping zal morgenvroeg in ieder geval nog nat zijn want er trekt nu een lekker regenbuitje over Limburg.
[..]
Dit zo ongeveerMoet je voor je bagage niet een 2e ticket aanschaffen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |