Goed zo!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Oorontsteking valt gelukkig mee. Dus ben er vrijdag gewoon bij!!
My God Is The Sun
Fijn!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Oorontsteking valt gelukkig mee. Dus ben er vrijdag gewoon bij!!
My God Is The Sun
Ik neem zelf eten mee icm een gaspitje, daarnaast uiteraard bierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:25 schreef Lamabal het volgende:
Hoe doen jullie trouwens het met eten en alles? Eerste keer pinkpop hier.
Nemen jullie zelf ontbijt etc mee? Ik heb echt geen flauw idee wat ik mee moet nemen
1 bon voor een lullig zakje friet, 2 voor een normale en 3 voor zo'n salade.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:34 schreef Sempy het volgende:
En hoeveel bonnen betaal je dan voor een frietje of een pastasalade, zijn dat woekerprijzen of valt dat mee?
Pinkpopfrietje (een klein frietje) is 1 bon, inclusief mayonais. Frikandel is ook 1 bon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:34 schreef Sempy het volgende:
En hoeveel bonnen betaal je dan voor een frietje of een pastasalade, zijn dat woekerprijzen of valt dat mee?
Omdat het niet te vreten is als het al 2 dagen in je tent ligtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:03 schreef MissSpooky het volgende:
Ik zou zeker ontbijt enzo meenemen, waarom niet? Ligt eraan hoeveel je te besteden hebt natuurlijk, maar 50 euro per dag is me te veel.![]()
C2C lijkt me trouwens ook echt vet!
Mwah.. Ligt eraan wat precies. En anders ga ik ff naar huis.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat het niet te vreten is als het al 2 dagen in je tent ligt.
Jaloers....quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Mwah.. Ligt eraan wat precies. En anders ga ik ff naar huis.Doe ik trouwens sowieso, relax douchen het 's morgens is echt hemels.
hier idd heen en weer rijdenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:10 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Mwah.. Ligt eraan wat precies. En anders ga ik ff naar huis.Doe ik trouwens sowieso, relax douchen het 's morgens is echt hemels.
Ach ach, een beetje festivalganger/kampeerder kan hier wel tegenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Omdat het niet te vreten is als het al 2 dagen in je tent ligt.
Waarom koop je niet gewoon 'n handpomp die dubbelzijdig inblaast (dus op het moment dat je neer duwt en omhoog trekt)? Ik ben niet zo enthousiast over jou genoemd motorpompje, maar dat is uiteraard mijn mening.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:00 schreef Belabor het volgende:
Ik heb bijna alle zaken die ik nodig heb voor Pinkpop, maar ik vroeg me alleen nog af of ik ook nog een motorpompje mee moet nemen om de luchtbedden op te blazen. Die voetpompen duren zo lang, zeker als je twee luchtbedden moet doen. Ik wou deze gaan kopen.
Zijn er ook pompen aanwezig op de camping, of is het wel een goed idee om zelf een motor- of voetpompje mee te nemen?
Luchtbed heb je zo opgepompt met een voetpomp, duidelijk niets gewend qua camperenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:00 schreef Belabor het volgende:
Ik heb bijna alle zaken die ik nodig heb voor Pinkpop, maar ik vroeg me alleen nog af of ik ook nog een motorpompje mee moet nemen om de luchtbedden op te blazen. Die voetpompen duren zo lang, zeker als je twee luchtbedden moet doen. Ik wou deze gaan kopen.
Zijn er ook pompen aanwezig op de camping, of is het wel een goed idee om zelf een motor- of voetpompje mee te nemen?
Gewoon blazenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Luchtbed heb je zo opgepompt met een voetpomp, duidelijk niets gewend qua camperen
Ik neem een klein luchtbed mee die lijkt nog het meest op zo'n zwembadbedjequote:
Zat gewend. Voetpompen zijn alleen zo inefficiënt als de pest, dus je bent gauw een half uur bezig om zo'n luchtbed van bijna 2 meter lang goed op te blazen. Je mag het best voor me doen, hoor!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Luchtbed heb je zo opgepompt met een voetpomp, duidelijk niets gewend qua camperen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:55 schreef Belabor het volgende:
[..]
Zat gewend. Voetpompen zijn alleen zo inefficiënt als de pest, dus je bent gauw een half uur bezig om zo'n luchtbed van bijna 2 meter lang goed op te blazen. Je mag het best voor me doen, hoor!
Zal ik doen, dank voor de tipquote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef lighted het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je het niet te gek maakt op Camping Cenior?
Naar welke camping gaan jullie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:52 schreef wieb21 het volgende:
Heel veel zin in!! We gaan met zn 6en en gaan vanuit het midden van het land om 6uur/half7 rijden, dan moet camping wel lukken toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |