Jenny was a friend of mine zullen ze wel spelen, gok ik. Alle 3 de keren die ik ze tot nu toe heb gezien hebben ze die gespeeld dus ik gok nu ook wel. #pinmeernietopvastquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik hoop dat de tracklist van The Killers veel het zelfde is als op Rock Am Ring. Bijna al mijn favoriete nummers van ze spelen ze. De enige die ik mis is Jenny Was A Friend Of Mine en The Ballad Of Michael Valentine.
Jij ook heel veel plezier! benieuwd hoe je `t gaat vindenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:48 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Veel plezier iedereen, ik ga zondag voor het eerst dus ben benieuwd.
is t droog gebleven vannacht?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 04:10 schreef Mandéra het volgende:
Ik ben er! Zit bij camping A ingang rotonde. Ongeveer 150-200 man hier.
30 euro voor weekend, geen andere optie? Ik ben rond half 2 daar, is daar nog plaats of moet ik hem dan ergens anders parkeren?quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:03 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Mondo Verde, wel ¤30 voor een weekend maar goed...
10km verderop, bewolkt maar de zon probeert door te brekenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 07:33 schreef xuryah het volgende:
Is het al druk op de campings?
En hoe is het weer daar? Hier blauwe lucht! ♥
Hier in Heerlen ook, ben even thuis ondertussen. :pquote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
In Brunssum schijnt de zon volop
quote:
wij komen ook vanavond aan, op camping D!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:29 schreef xuryah het volgende:
Wij staan op camping D!
Heerlijk weer, snel korte broek aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |