Precies. Pak de voordelen van internet (makkelijk mooie plekken vinden e.d.) maar geniet van de wereld, en dat gaat niet voor 100% via je beeldscherm.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:50 schreef arachide. het volgende:
Het hoeft niet iedere dag avontuur te zijn, maar de wereld is te mooi en divers om het door een beeldscherm mee te nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Je moet ts eens spytoolen. Het is een combinatie van nostalgie, ongegrond gebrabbel en zeiken op de jeugd van tegewoordig waar hij duidelijk niets van afweet.quote:
Andere genieten van een weekje Drenthe.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:58 schreef Waterdrinker het volgende:
Het is ook net wat je wil. Hele volksstammen vinden het prachtig om de hele dag een beetje te internetten en te gamen, en dan in de zomer even 10 dagen naar Turkije; 's morgens bakken aan het strand en 's middags eenzelfde bezigheid aan het zwembad van je viersterren-hotel.
Niks voor mij, maar genoeg mensen die het mooi vinden.
Dement en senielquote:Op maandag 10 juni 2013 11:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ts heeft ook geen verstand van zaken
Mee eens, het had beter geweest om mensen vaker in het echt te spreken dan soms hele gesprekken via internet met ze te hebben omdat dat iets sneller en makkelijker gaat. Als internet er nou toch eens even uit lag voor iedereen. Dat zou wel een beleving zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef Spatieloos het volgende:
Ik wou dat ik in een tijd was geboren zonder internet, die dingen lijken me leuk!
Maar ben toch ook wel weer blij met mijn internet, ik bedoel er is zoveel op internet, zelfs Fok!
Geweldige uitvinding, al heeft het zo zijn nadelen, maar dan alsnog, mensen raken toch wel verslaafd aan andere dingen anders.
Naa voor mij niet, ik zal gek worden van verveling, ik ben gewoon echt verslaafd nu, mijn leven draait gewoon om internet nu!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:23 schreef Drabit het volgende:
[..]
Mee eens, het had beter geweest om mensen vaker in het echt te spreken dan soms hele gesprekken via internet met ze te hebben omdat dat iets sneller en makkelijker gaat. Als internet er nou toch eens even uit lag voor iedereen. Dat zou wel een beleving zijn.
Als niemand het heeft zal het mij ook niet uitmaken, maar als iedereen het heeft behalve ik is het een ander verhaalquote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Naa voor mij niet, ik zal gek worden van verveling, ik ben gewoon echt verslaafd nu, mijn leven draait gewoon om internet nu!
Het had er gewoon nooit moeten zijn dan.
Ja maar ik heb bijna een soort van mensen vrees! ik kan me buiten niet vermaken!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:25 schreef Drabit het volgende:
Als niemand het heeft zal het mij ook niet uitmaken, maar als iedereen het heeft behalve ik is het een ander verhaal Ik zou dan vaker buiten komen, dat weet ik wel. Meer actieve dingen doen en buiten blijven als mijn mobiel leeg is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |