Over stomme dromen gesproken:quote:Op maandag 10 juni 2013 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb heel slecht geslapen. En eigenlijk slaap ik nooit slecht. Zou dat de baggerwijn zijn geweest? Heb echt enorm liggen dromen over bouwmarkten en kogels en spinnen en koffers.....
Huiszoeking mag niet. Ze kijken verder in de gang naar aanwijzingen (riem, Bak, etc) en meestal staat de hond als eerste bij een deur en gaat blaffen. Dan kan je weinig ontkennenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Controle hondenbelasting aan de deur.
'Hebt u een hond?'
'Nee.'
'Oké, doei!'
Dat is makkelijk te ontduiken.
hondjes blaffen nogal vaak bij de deurbel hequote:Op maandag 10 juni 2013 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Controle hondenbelasting aan de deur.
'Hebt u een hond?'
'Nee.'
'Oké, doei!'
Dat is makkelijk te ontduiken.
Dromen over een ander als je niet meer single bent IS natuurlijk ook vreemdgaan. Je mag alleen nog over je huidige partner dromen!quote:Op maandag 10 juni 2013 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over stomme dromen gesproken:
Ik heb za op zo gedroomd dat ik een meid versierde (en dat lukte). Mijn droom speelde zich af in de tijd voor mijn huidige vriendin, ik was vrijgezel en die meid zoende ook nog eens verschrikkelijk.
Toch werd ik wakker met een schuldgevoel dat ik was vreemd gegaan. Dat sucked pas!
Mijn vriendin vond het ook geen probleem. Ze wilde me wel een klap voor mijn kop geven als het zou helpen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dromen over een ander als je niet meer single bent IS natuurlijk ook vreemdgaan. Je mag alleen nog over je huidige partner dromen!
quote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vriendin vond het ook geen probleem. Ze wilde me wel een klap voor mijn kop geven als het zou helpen.
Onze hond was doof en kon niet blaffen.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Huiszoeking mag niet. Ze kijken verder in de gang naar aanwijzingen (riem, Bak, etc) en meestal staat de hond als eerste bij een deur en gaat blaffen. Dan kan je weinig ontkennen
Jij geeft je 'seed of life' wel ff aan Godtje?quote:
Open wide babyquote:Op maandag 10 juni 2013 11:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij geeft je 'seed of life' wel ff aan Godtje?
Voor en/of achter?quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef stbabylon het volgende:
nieuws
11:20 'Te weinig jongeren beginnen eigen onderneming' 13
11:20 Aantal faillissementen naar recordhoogte 4
Ja! 2 en half uurquote:
Envelopje open stomen en daarna weer dicht lijmenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap trouwens echt niet hoe die school niet kan weten welke en hoeveel examens er gestolen zijn?
Die dingen worden geleverd in dubbel afgesloten verpakkingen. Als er een open is of weg is weet je toch genoeg?
Pittige tapenade? Het heeft kort rood haar?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:27 schreef MissMSX het volgende:
Mmmmmm, geroosterde korstjes met zelfgemaakte, pittige tapenade
in de evelop zitten ze nog in een plastic verpakkingquote:Op maandag 10 juni 2013 12:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Envelopje open stomen en daarna weer dicht lijmen
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pittige tapenade? Het heeft kort rood haar?
En een zegel toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in de evelop zitten ze nog in een plastic verpakking
Wel rode stukjesquote:Op maandag 10 juni 2013 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pittige tapenade? Het heeft kort rood haar?
Ziekenhuis? Op onze kosten een kind geworpen? In China hebben ze toch ook geen ziekenhuis nodig om te werpen!quote:Op maandag 10 juni 2013 12:32 schreef L-E het volgende:
[..]In het ziekenhuis zei de verpleging dat steeds over onze baby. 'Wat een pittig ding'
NEE JIJ! riepen we dan (als ze de deur uit waren
)
Ik wilde niet, maar ze hebben me onder narcose gestoptquote:Op maandag 10 juni 2013 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ziekenhuis? Op onze kosten een kind geworpen? In China hebben ze toch ook geen ziekenhuis nodig om te werpen!
Morgen is ze 8 weken.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je overdag nog bijtanken? Hoe oud is ze nu?
Oh joh, over tien maanden is ze 1, dan wordt het makkelijker!quote:Op maandag 10 juni 2013 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen is ze 8 weken.
Vandaag wel. Ik ben bij mij ouders. Ik moet zo even mn geld gaan ophalen bij een oplichteren dan ga ik ff liggen
8 weken bevallen en nu al buiten de deur wippen!quote:Op maandag 10 juni 2013 12:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Morgen is ze 8 weken.
Vandaag wel. Ik ben bij mij ouders. Ik moet zo even mn geld gaan ophalen bij een oplichteren dan ga ik ff liggen
En over 18 jaar heb je er geen kind meer aanquote:Op maandag 10 juni 2013 12:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh joh, over tien maanden is ze 1, dan wordt het makkelijker!
En wat is nu 18 jaar op een mensenleven?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En over 18 jaar heb je er geen kind meer aan
ja op de envelop dacht ikquote:
Ach maakt me ook niet uit hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet Godtje!!!!! Ik MOET!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
8 weken bevallen en nu al buiten de deur wippen!
Dikke bult!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:00 schreef stbabylon het volgende:
Zeuren over de nadelen van je kind
Eigen schuld!
*proest*quote:mona ga weg jo jij weet helemaal niks. wij zitten zelf over de buurt in gek ge met zulk tuig en niemand doet wat ja ja tuurlijk jij alles zo goed zwolskrant. hou jij maar alles in de gaten want een leven heb jij zelf niet. vind wel echt sneu want tis altijd de zelfde. echt jammer voor de mensen die wel het goede zien ga lekker lullen jo das alles wat je kan. normaal nl's praten is er niet vind wel sneu voor die man twee kijken twee schuld
Ja, dat, maar dan ook nog zeuren op andermans schrijvenquote:
Nonsens, dat hoeft een man ook niet. Als je daarop afgewezen wordt, is het sexisme!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
He shit had ik misschien make up op moeten doen voor mijn sollicitatie gesprek?
Of ben je gewoon lelijk, maar dat is bij rhu niet het geval.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nonsens, dat hoeft een man ook niet. Als je daarop afgewezen wordt, is het sexisme!
Mooie mensen zijn aantoonbaar succesvoller in hun carrière. Mannen en vrouwen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:10 schreef stbabylon het volgende:
Nonsens, dat hoeft een man ook niet. Als je daarop afgewezen wordt, is het sexisme!
quote:Maar liefst 230.000 dollar verdienen knappe mensen meer op een loopbaan heeft de Amerikaanse econoom Daniel Hamermesh in zijn boek Beauty Pays becijferd.
Dat verandert er niks aan dat het seksisme is als je daarop wordt bevoordeeldquote:Op maandag 10 juni 2013 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooie mensen zijn aantoonbaar succesvoller in hun carrière. Mannen en vrouwen.
Dat is al uit meerdere wetenschappelijke onderzoeken gekomen.
[..]
Seksisme is op basis van geslacht.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat verandert er niks aan dat het seksisme is als je daarop wordt bevoordeeld
Dat kunnen ze toch helemala niet met cijfers hard maken, aangezien "knap" een relatief begrip is?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Weehehehe, dat hoop jij jaquote:Op maandag 10 juni 2013 12:39 schreef L-E het volgende:
[..]
dan ben ik vast knap wat ik ben aangenomenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat dat t criterium is bij een spookhuisquote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ben ik vast knap wat ik ben aangenomen
Heb je 'm?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jep! Tnx!quote:
Feli!quote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:46 schreef Q. het volgende:
Heb gesolliciteerd op een andere interne functie, spannend!
Ongeveer hetzelfde wat ik nu doe.quote:
Neuh. Gewoon toe aan iets anders na 4 jaar dit gedaan te hebben. Same but different.quote:
Zelfde stad?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde wat ik nu doe.Alleen ander team, andere locatie. Verandering is goed.
Het is fietsbaar. Met lekker weer.quote:
Hij wil van je afquote:Op maandag 10 juni 2013 15:55 schreef Q. het volgende:
Wel grappig, staat er sinds vrijdag staan en ik dacht 'Hey, dat is echt iets voor mij' en kreeg vanmorgen een mailtje van een collega met de tip voor deze baan met 'Hey, dat is echt iets voor jou'.Zonder dat ik iets gezegd had dus.
Hij heeft het beste met me voor, heeft wel door dat mijn motivatie hier de laatste tijd niet meer optimaal is.quote:
Alsof die ooit wel optimaal is geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij heeft het beste met me voor, heeft wel door dat mijn motivatie hier de laatste tijd niet meer optimaal is.
Kan je daar wel FOKken?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij heeft het beste met me voor, heeft wel door dat mijn motivatie hier de laatste tijd niet meer optimaal is.
Wil ik ook nog kijken. Al leek het teveel op een 13 in een dozijn actiefilm met een vleugje propaganda.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Godtje het volgende:
Zero Dark Thirty trouwens laatst gezien! Goeie film!
Jammer dat de special effects guy sliep en dat een helicopter door een berg vliegt
Gedomesticeerd tijgerbrood.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik leg mijn brood op de vensterbank om te rijzen (zoals ik al weken doe) denkt de kat: he daar kan ik lekker op zitten
dom beest
Allemaal nerds.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef CherryLips het volgende:
Misschien lopen er daar weer nieuwe lekkere wijven rond!
Poepen lucht ook op.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
Tnx iedereen!
Het lucht in ieder geval op dat ik weet dat ik ergens onder de pannen ben
O dat was me nog niet eens opgevallenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef Godtje het volgende:
Zero Dark Thirty trouwens laatst gezien! Goeie film!
Jammer dat de special effects guy sliep en dat een helicopter door een berg vliegt
Kans is groot dat je uiteindelijk veel keer kwijt bent dan wanneer je los een ipad zou kopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Hmmz... twijfel twijfel..... OXXIO + iPad.... gratisRight.
Normaal "trap" ik nooit in dit soort acties, maar ik heb eens zitten rekenen.
In vergelijking met waar ik nu bij zit zou ik met hetzelfde verbruik bij dat iPad abonnement 100,28 EUR duurder uit zijn per jaar. En ja, je krijgt een boete als je na een jaar overstapt, maar die boetes worden vaak betaald door de andere maatschappij (zoals oxxio dan nu ook voor mij doet).
Mis ik nou ergens nog een dikke adder onder het gras of is het voor mij toch nog wel "voordelig" omdat ik maar heel weinig verbruik heb?
Lees eens: 100,28 EUR meer kwijt per jaar t.o.v. wat ik nu betaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Kans is groot dat je uiteindelijk veel keer kwijt bent dan wanneer je los een ipad zou kopen.
'oxxio ipad' op Google leverde dit op:quote:Op maandag 10 juni 2013 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lees eens: 100,28 EUR meer kwijt per jaar t.o.v. wat ik nu betaal.
Dus ja, als ik 4 jaar zou blijven dan ben ik meer kwijt, maar volgens mij als ik na een jaar overstap dus niet. Moet ik dat alleen niet vergeten!
Ja dat heb ik dus wel gedaan en volgens mij valt het bij mij dus anders uit omdat ik echt super weinig verbruikquote:Op maandag 10 juni 2013 17:31 schreef Seikcid het volgende:
[..]
'oxxio ipad' op Google leverde dit op:
http://optimel-limoen.twe(...)-ipad-bij-oxxio.html
Maar ik ga het uiteraard niet narekenen.
Yep bij een laag verbruik is een aanbieder met lage vaste kosten en een relatief hoog tarief waarschijnlijk voordeliger. Toch blijf ik bang dat je teveel moet dokken voor die ipad.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus wel gedaan en volgens mij valt het bij mij dus anders uit omdat ik echt super weinig verbruikMaar ik denk dat ik ergens iets vergeet.
Natuurlijk ben je duurder uit qua tarieven bij zo'n abonnement. Logisch
EN natuurlijk betaal je dat ding dubbel en dwars als je er jaren blijft.
Maar volgens mij ben ik dus "maar" 100,- eur duurder uit en als ik dan na een jaar meteen overstap is dat ook maar eenmalig.
CherryLips... wat de fuck, wat heb je tegen kiwi's?quote:
Het zijn allergie-opwekkende dingen, DAT zijn het!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
CherryLips... wat de fuck, wat heb je tegen kiwi's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik las dat hij wel 512MB video geheugen heeft. En een i5quote:Q.
Doe mij ook even zo'n nieuwe MacBook Air.
Goed zat.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik las dat hij wel 512MB video geheugen heeft. En een i5
Moet dat echt?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh menschen. Tijd om wakker te worden
Flink duur voor een internet pc waar je niet op kunt gamen, geen hd films op kunt kijken, geen foto/videobewerking op uit kunt voeren.quote:
quote:
Wil het 11" instapmodel. 1k. FOK! is dat waard.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flink duur voor een internet pc waar je niet op kunt gamen, geen hd films op kunt kijken, geen foto/videobewerking op uit kunt voeren.
Een FOK!-machine van 2k. Nuttig.
Wil niet!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:37 schreef stbabylon het volgende:
Mogguh menschen. Tijd om wakker te worden
Hi Qtie, alles goed?quote:
Ja, wie niet..quote:
Te prachtig, dat de applefans als een stel indianen veel over hebben voor wat kralenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Wil het 11" instapmodel. 1k. FOK! is dat waard.
Dan moet je ook niet met je blote kont op het fornuis gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:38 schreef missbehavin het volgende:
Mijn reet verbrand afgelopen weekend
Ik lag aan de plas! En niet in mijn blote reet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met je blote kont op het fornuis gaan zitten.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lag aan de plas! En niet in mijn blote reet.
Je bent jaloers. Ik zie het.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Te prachtig, dat de applefans als een stel indianen veel over hebben voor wat kralen
Dat durf ik toch heul nietquote:
Ik wil nu!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog 10 dagen wachten, dan is het pas zomer.
Hoe kan die dan verbrand zijn?! DOOR je badpak heen?!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Flauw.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou he, mijn halve reet is verbrand. Zeikerdsquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan die dan verbrand zijn?! DOOR je badpak heen?!
Pics to prove it!!!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou he, mijn halve reet is verbrand. Zeikerds
Ik zie het ookquote:
Anders gewoon naakt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:52 schreef CherryLips het volgende:
Zo, zwempakjes besteld, hopelijk past er in ieder geval 1tje van
Achterdochtig kreng.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pics to prove it!!!
Nu geloven we je niet meer hoor.
Mij wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar doe ik echt niemand een plezier mee, ben ik bang
Prima, dan is mijn reet toch niet verbrand.quote:
Ik geloof jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Prima, dan is mijn reet toch niet verbrand.
Zie je, CL'tje gelooft me tenminste wel!quote:
You know you love me. XOXOquote:
Hou je mond en smeer liever mijn arme achterwerkje in met after sunquote:
Ja ik ben vooralsnog niet verder gekomen dan een prive saunaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mietje, gewoon beginnen met de sauna. 20 minuutjes raar maar daarna heerlijk
Ook geen probleem, dan heb je iig de ervaring. Maar in zo'n saunacomplex heb je nog wat meer keuze, ook lekkerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ben vooralsnog niet verder gekomen dan een prive sauna
Weet niet of ik daar ooit aan toe zal zijn hehequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook geen probleem, dan heb je iig de ervaring. Maar in zo'n saunacomplex heb je nog wat meer keuze, ook lekker
Sta je daar, met je stijve tampeloerisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Q. het volgende:
Wat hoor ik? Gaan we missb stalken in de sauna?
Die verberg ik wel in missb. Doe ik niet moeilijk over.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sta je daar, met je stijve tampeloeris
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Die verberg ik wel in missb. Doe ik niet moeilijk over.
ik zou het na 10 minuten zat zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mietje, gewoon beginnen met de sauna. 20 minuutjes raar maar daarna heerlijk
Nou idd, soppend op mijn bureaustoel hierquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ie geen hordes vrouwen weet te versieren met zulke sexy openingszinnetjes he.
Duidelijk nog nooit in de sauna gezetenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik zou het na 10 minuten zat zijn.
volgens mij is dat ook heel slecht voor je computer, zo lang in zo'n vochtige omgeving zitten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit in de sauna gezeten
Niet zo slecht als niet een paar uur zonder computer kunnenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook heel slecht voor je computer, zo lang in zo'n vochtige omgeving zitten.
Het ligt allemaal aan de vrouwen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ie geen hordes vrouwen weet te versieren met zulke sexy openingszinnetjes he.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Missb, hoe bevalt het eigenlijk als 40-er?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:22 schreef stbabylon het volgende:
Missb, hoe bevalt het eigenlijk als 40-er?
Wat? WAT? Ik ben helemaal geen 40erquote:
Oh... sorry... volgend jaar pas?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat? WAT? Ik ben helemaal geen 40er
Neehee! Nog 2 jaar en 5 maanden. Verdomme babyquote:
Oh, dus al over de helft van de tweede helft tussen 30 en 40. Dan is het bijna he.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee! Nog 2 jaar en 5 maanden. Verdomme baby
Ik heb nog even. En ach, ik ga gewoon beeldig die 40 in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus al over de helft van de tweede helft tussen 30 en 40. Dan is het bijna he.
Je bent gemeen!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dus al over de helft van de tweede helft tussen 30 en 40. Dan is het bijna he.
Ik ben volgens mij allergisch voor de mijnequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hou je mond en smeer liever mijn arme achterwerkje in met after sun
Ieuw, wat zeg je nu? Klinkt smerigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij allergisch voor de mijneDe plekken die ik ingesmeerd heb zijn helemaal bah jakkie stom geworden
Geeft niet hoor, ik heb er (vooralsnog) geen moeite mee. Maar vraag het voor de zekerheid over 2 jaar en 4,5 maand nog eensquote:
Allergisch voor je achterwerkje?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij allergisch voor de mijneDe plekken die ik ingesmeerd heb zijn helemaal bah jakkie stom geworden
Mogen we dan op je verjaardag komen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik heb er (vooralsnog) geen moeite mee. Maar vraag het voor de zekerheid over 2 jaar en 4,5 maand nog eens
Ik ben gewoon heel blij met ouwe lui als jij en Qquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik heb er (vooralsnog) geen moeite mee. Maar vraag het voor de zekerheid over 2 jaar en 4,5 maand nog eens
Jij altijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mogen we dan op je verjaardag komen?
Bek houwe Ang3l!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel blij met ouwe lui als jij en Q
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel blij met ouwe lui als jij en Q
He meisjequote:
Terwijl je toch zo'n oude kop hebt.. apart.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voel ik mij zo jong
(bek houwe Ang3l!)
Mail is zoooo 2012.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:46 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, waarom staat m'n gmail notifier op offline?
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl je toch zo'n oude kop hebt.. apart.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Terwijl je toch zo'n oude kop hebt.. apart.
Weet ik tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag door de meiden van mijn team op 28 geschat, vorige week door een collega op 27. Mij krijg je niet
Hmmm I've been better..quote:
Tuurlijk. Waarom moeilijk doen? Gedoe allemaal.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij steekt hem er gewoon gelijk in natuurlijk.
Zeg eens, wanneer heb jij voor het laatst gebatst?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waarom moeilijk doen? Gedoe allemaal.
Ahw, what's up babe?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hmmm I've been better..
En met jou? En de kleine?
Ehm, beetje last van het verleden..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ahw, what's up babe?
Met mij fantastisch, met L. ook, kleine held! We zijn zo'n irritant gelukkig gezin.
Gatver.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ahw, what's up babe?
Met mij fantastisch, met L. ook, kleine held! We zijn zo'n irritant gelukkig gezin.
Recentelijk genoeg.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg eens, wanneer heb jij voor het laatst gebatst?
Is je leuke ex weer bezig?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, beetje last van het verleden..
Maar wat fijn zeg, dat alles zo goed gaat
held? Kan hij vliegen? Auto's optillen? Mensen uit brandende gebouwen redden?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ahw, what's up babe?
Hij is blijven leven, dat was een aardige heldendaad.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
held? Kan hij vliegen? Auto's optillen? Mensen uit brandende gebouwen redden?
Hmmzquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij is blijven leven, dat was een aardige heldendaad.
Ja dat ook een beetje.quote:
Je gaat kwijlen als er een bel gaat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat ook een beetje.
En ik merk dat ik een beetje last heb van pavlov reacties
Ja maar dan andersquote:
Oh ja, ik weet het weer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kleren uittrekken en rondjes dansen.
Paniekreacties tegen vriendje terwijl dat vaak niet verdiend is.quote:
Een huurmoordenaar bedoel je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Of naar iemand gaan die er verstand van heeft en je kan helpen, dat kan ook.
Ja dat zou denk ik het beste zijn..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Of naar iemand gaan die er verstand van heeft en je kan helpen, dat kan ook.
Ik ben vrij goedkoop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat zou denk ik het beste zijn..
Kan jij me herconditioneren ja?quote:
quote:
Hmmm, zo'n hele dikke extra grote waarvan iedereen zegt dat je die nooit op gaat kunnenquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmm, zo'n hele dikke extra grote waarvan iedereen zegt dat je die nooit op gaat kunnen
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
Van onze 16 dagen vakantie (op vakantie he, wel binnen nederland maar goed) heeft vriendlief 9 dagen met andere mensen afgesproken
en dan overdrijf ik als ik zit te mopperen
Ik ookquote:
Gezelligquote:
Een vreet-date!quote:
De hele dag, of even hoi zeggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
Van onze 16 dagen vakantie (op vakantie he, wel binnen nederland maar goed) heeft vriendlief 9 dagen met andere mensen afgesproken
en dan overdrijf ik als ik zit te mopperen
Ideaal, batsen doen we toch niet, dus kunnen we onszelf schandalig volvreten zonder zorgen.quote:
Knoflook e.d. is ook geen probleem!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ideaal, batsen doen we toch niet, dus kunnen we onszelf schandalig volvreten zonder zorgen.
Dat is het sowieso niet, als een man mijn knoflook niet kan handelen, gaat het nooit werkenquote:
Als dat geen batsen wordt...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ideaal, batsen doen we toch niet, dus kunnen we onszelf schandalig volvreten zonder zorgen.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam er net achter dat mijn BMI voor het eerst in het groen zit ipv biij ondergewicht. Bij deze cancel ik de vreet-date en ga ik aan de lijn!*pakt een selderijtje*
Klopt. Wat is jouw excuus?quote:
Nee langer juist toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:41 schreef stbabylon het volgende:
Als je een lagere BMI wil hebben, kun je beter korter worden, dan lichter, dat gaat sneller.
Niet je boobs!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik let niet op mijn bmi maar meet mezelf af en toe op
ik ben al 10 cm kwijt op mijn boobs
echt zonde
en veel te weinig op mijn heupen natuurlijk
wel mijn boobsquote:
Ja hier ook hoorquote:
Allebeiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:12 schreef stbabylon het volgende:
Je boobs zijn zo goed
of
Je boobs zijn zoooooooooo goed
?
Allemaal leuk een aardig maar hoe zit het nou met dat werk en aangenomen zijn en zo??quote:
nee geen werk, stagequote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allemaal leuk een aardig maar hoe zit het nou met dat werk en aangenomen zijn en zo??
Luxe-kind!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee geen werk, stage
Ben bij de eerste al aangenomen, heb alle andere sollicitaties afgezegd op 1 na en die is vrijdag
mijn cv is heel goedquote:
Komt goed uit met de 'zomer' die ze verwachten dit jaar.quote:
LAWL!!!1!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:46 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Komt goed uit met de 'zomer' die ze verwachten dit jaar.
En je tieten!quote:
Mogguhquote:Op woensdag 12 juni 2013 08:54 schreef stbabylon het volgende:
Goeiesmorreges op deze broeierige morgen.
Wat een lafaard manierquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een keizersnede gehad, geen schade downunder dus!
Ik zei al, ze stopten me onder narcose. Ik was weerloos.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat een lafaard manier![]()
Zo kan ik ook kinderen werpen
Net zoals bij de bevruchting.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:16 schreef L-E het volgende:
Ik zei al, ze stopten me onder narcose. Ik was weerloos
Geeft niks. Zo komen limbo's ook eens aan hun trekken bij een lekker wijf.quote:
Woon je daar dan nu?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:21 schreef L-E het volgende:
Dan zal ik maar stoppen met kijken of ik je ergens kan spotten daar
Zal ik het voor vandaag vast verklappen? Of wil je het spannend houden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk altijd en overal uit voor Godt, je weet nooit waar hij zal zijn.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een keizersnede gehad, geen schade downunder dus!
En met al dat neuken wat jij hebt gedaan had je niet eens hoeven persen. Was ze gewoon plof op de grond gevallen.quote:
Ik ben misschien heel saai maar ik laat me alleen neuken door piemels niet door vuisten, voetsn, hoofden of lantaarnpalen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
En met al dat neuken wat jij hebt gedaan had je niet eens hoeven persen. Was ze gewoon plof op de grond gevallen.
Ik heb laatst zo gelachen om een column in de nrc next!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik kijk altijd en overal uit voor Godt, je weet nooit waar hij zal zijn.
Ik vond mijn natuurlijke bevalling makkelijker eigenlijk. En onder narcose zijn als je kind wordt geboren is gewoon niet zo tof.quote:
da's nog altijd meer dan ik.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben misschien heel saai maar ik laat me alleen neuken door piemels niet door vuisten, voetsn, hoofden of lantaarnpalen.
Lantaarnpalenquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:41 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben misschien heel saai maar ik laat me alleen neuken door piemels niet door vuisten, voetsn, hoofden of lantaarnpalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |